SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je zit helemaal niet mobielquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zit mobiel, zoek maar op google
ik fok mobielquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zit helemaal niet mobiel. Maar goed, even kijken.
Hmm, i see, ze zijn nog best duur jaquote:
Dacht ik alquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:54 schreef Kimberliedje het volgende:
Nehh, schoenen zijn niet zo..
Ik zoek nogsteeds hopeloos naar een kerstjurk. Heb de perfecte nog niet gevonden.
Leukquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik doe een wit topje met een zwart jasje aan voor kerst
de ben viel wel mee geloof ik, waren 69 euro ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, i see, ze zijn nog best duur ja!
[..]
Dacht ik al. Ik ben de rest van de 30 pagina's op zalando ook nog aan het checkennnn
Ik ben meegevraagd voor een of ander chique diner en dan kan ik niet in spijkerbroek verschijnen vind ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik doe een wit topje met een zwart jasje aan voor kerst
ken alleen old school mc'squote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
weet iemand een goede gangster rapper
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Witte Tonnie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Oh, dat valt nog wel mee jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de ben viel wel mee geloof ik, waren 69 euro ofzo
Hier hebben ze mooie jurken, imoquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben meegevraagd voor een of ander chique diner en dan kan ik niet in spijkerbroek verschijnen vind ik
spijkerbroek kan op de juiste manier ook chique zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:56 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ben meegevraagd voor een of ander chique diner en dan kan ik niet in spijkerbroek verschijnen vind ik
Dat wel maar die van mij zijn zo ontzettend versleten, daar kan ik niet mee aankomen kakkenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
spijkerbroek kan op de juiste manier ook chique zijn
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee ja
[..]
Hier hebben ze mooie jurken, imohttp://topvintage.nl/nl/kleding
Vintage is leuk maar niet echt mijn stijl, af en toe eens een shirt oid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee ja
[..]
Hier hebben ze mooie jurken, imohttp://topvintage.nl/nl/kleding
wees er dan zuinig opquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat wel maar die van mij zijn zo ontzettend versleten, daar kan ik niet mee aankomen kakken
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat gaat niet met een lompe hobby en werkbroeken passen mij niet want ik ben maar ieniemienie/
[..]
wees er dan zuinig op
Ik vind het echt awesomequote:Op vrijdag 7 december 2012 20:59 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
[..]
Vintage is leuk maar niet echt mijn stijl, af en toe eens een shirt oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |