Oke, laten we het hierop houden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Lavoisier het volgende:
"Droge sneeuw: sneeuw bij een luchttemperatuur van beneden 0 graden Celsius" http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuw
Het leven is onlogisch, ik geef het op. Ik ga mezelf verwennen door op een nijlpaard de IJsselmeer over te steken en daarna zal ik zijn staart vlechten en die oraal versieren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:33 schreef Lavoisier het volgende:
"Droge sneeuw: sneeuw bij een luchttemperatuur van beneden 0 graden Celsius" http://nl.wikipedia.org/wiki/Sneeuw
Het IJsselmeer is al een paar uur bevroren volgens mij, gekkie, dus dat kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het leven is onlogisch, ik geef het op. Ik ga mezelf verwennen door op een nijlpaard de IJsselmeer over te steken en daarna zal ik zijn staart vlechten en die oraal versieren.
Ik zeg ook nergens dat we gaan zwemmen. De hobby van mijn nijlpaard is dan ook schaatsen over bowlingbanen haha je had hem laatst moeten zien, die kegels wisten niet wat ze mee maakte en werden uiteindelijk de club uitgezet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef Lavoisier het volgende:
[..]
Het IJsselmeer is al een paar uur bevroren volgens mij, gekkie, dus dat kan helemaal niet.
Wie werden de club uit gezet? Jullie of de kegels?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat we gaan zwemmen. De hobby van mijn nijlpaard is dan ook schaatsen over bowlingbanen haha je had hem laatst moeten zien, die kegels wisten niet wat ze mee maakte en werden uiteindelijk de club uitgezet.
Het moet juist nog wat langer vriezen, anders zakt hij met dat dikke beest er zo doorheen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:36 schreef Lavoisier het volgende:
[..]
Het IJsselmeer is al een paar uur bevroren volgens mij, gekkie, dus dat kan helemaal niet.
En met "hij" bedoel je het nijlpaard?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
anders zakt hij met dat dikke beest er zo doorheen.
De kegels natuurlijk, toen ze mij op de nijlpaard op hun af zagen komen rende ze weg en dat mag natuurlijk niet. Kegels moeten blijven staan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:38 schreef Lavoisier het volgende:
[..]
Wie werden de club uit gezet? Jullie of de kegels?
Nijlpaarden zijn ook helemaal geen paardenquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Tyron het volgende:
Het is overigens niet waar dat Nijlpaarden alleen in de Nijl leven.
Daar valt over te discussiėren, toen mijn Nijlpaard laatst een prachtige Merrie zag heeft hij haar toch even gegeven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Lavoisier het volgende:
[..]
Nijlpaarden zijn ook helemaal geen paarden
Sommige gekkies geven ook wel eens dikke zeugen, maar dan zijn niet alle mensen zeugen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Daar valt over te discussiėren, toen mijn Nijlpaard laatst een prachtige Merrie zag heeft hij haar toch even gegeven.
Dat laat ik aan de lezer over.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Lavoisier het volgende:
[..]
En met "hij" bedoel je het nijlpaard?
Nijlpaart is helemaal niet met een hoofdletter.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij ineens netjes hoofdletters en punten. Ben je eindelijk bekeerd?!
hou je bek kkzmmrquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Sinds wanneer gebruik jij ineens netjes hoofdletters en punten. Ben je eindelijk bekeerd?!
quote:
Vind je dat nou leuk,quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:15 schreef Lavoisier het volgende:
Wejo VMSDKR pik je dat ik zou klap die kil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |