quote:Slaap lekker Pjederdy!
Op maandag 02 september 2002 03:02 schreef Pjederdy het volgende:
En nou ben ik wel echt weg. Morgen veelste vroeg op. Tot een volgende keer!!!
quote:Jaaaaah dank hoor. Het schijnt alleen nergens over te gaan hè?
Op maandag 02 september 2002 02:07 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hoi 12-je, welkom in het homotopic!
quote:Soms wel, meestal niet...
Op maandag 02 september 2002 03:36 schreef Twaalfje het volgende:Jaaaaah dank hoor. Het schijnt alleen nergens over te gaan hè?
quote:Ja hoor... met Vlarpje ook?
Op maandag 02 september 2002 17:43 schreef Vlarp het volgende:
*gaap* ik had al voorspeld dat het topic niet zou vol komenAlles goed met iedereen?
quote:Nou, zal ik dan ook maar meedoen met de 'discussie'? (Niet dat het er waarschijnlijk veel levendiger op wordt hoor.
Op maandag 02 september 2002 17:43 schreef Vlarp het volgende:
*gaap* ik had al voorspeld dat het topic niet zou vol komen
quote:Ja met mij gaat het prima.. lekker weekend gehad enzo. En gisteren weer nieuwe kleren gekocht (waardoor m'n portemonee weer een stuk lichter is
Op maandag 02 september 2002 17:57 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ja hoor... met Vlarpje ook?

quote:'k weet niet.. ik moet mezelf ook weer even wat vaker melden hier..
Op maandag 02 september 2002 18:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, zal ik dan ook maar meedoen met de 'discussie'? (Niet dat het er waarschijnlijk veel levendiger op wordt hoor.
)
*sugt* en ik moet morgen weer om 5 uur uit bed
Nah ja, ik ben komende zaterdag voor het laatst bij TPG (post), dus dan hoef ik nooit meer zo belachelijk vroeg op voor werk..
quote:En wat ga je dan doen? Ander werk?
Op maandag 02 september 2002 19:09 schreef Vlarp het volgende:*sugt* en ik moet morgen weer om 5 uur uit bed
Nah ja, ik ben komende zaterdag voor het laatst bij TPG (post), dus dan hoef ik nooit meer zo belachelijk vroeg op voor werk..
quote:Euhm.. mja, ik moet ook nog een afstudeerstage doen, en krijg ik ook voor betaald, maar ik moet dat allemaal nog gaan regelen, dus ik ga eerst maar is dom (winkel) werk doen denk ik. Wordt ik toch nog een echte kledingnicht als het mee zit.
Op maandag 02 september 2002 19:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
En wat ga je dan doen? Ander werk?
quote:Had je dat dan altijd al willen worden?
Op maandag 02 september 2002 19:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
Euhm.. mja, ik moet ook nog een afstudeerstage doen, en krijg ik ook voor betaald, maar ik moet dat allemaal nog gaan regelen, dus ik ga eerst maar is dom (winkel) werk doen denk ik. Wordt ik toch nog een echte kledingnicht als het mee zit.
quote:Euhm.. nou, ik vraag me regelmatig af waarom ik ben gaan studeren voor een kantoorbaan. Ik ben veel liever actief bezig enzo.. dus mja, ik had eigenlijk net zo lief kledingnicht geworden zonder te studeren
Op maandag 02 september 2002 19:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Had je dat dan altijd al willen worden?
quote:Euhmm, iemand ging een hangjongere uithangen en toen vroeg ik of hij de boel wel heel wilde houden...
Op zondag 01 september 2002 16:26 schreef Great_Expectations het volgende:Wat had je dan gezegd?
quote:Ziet er mooi uit Caz.
Op zondag 01 september 2002 18:10 schreef Cazman het volgende:Voor Andyvie:
[afbeelding]
quote:Ach ja, we vergissen ons allemaal wel eens. Zo heb ik ook eerst drie jaar een studie gedaan die me achteraf helemaal niet lag. (Heeft me een schuld van ong. fl. 6000,- bij de IBG opgeleverd.
Op maandag 02 september 2002 19:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Euhm.. nou, ik vraag me regelmatig af waarom ik ben gaan studeren voor een kantoorbaan. Ik ben veel liever actief bezig enzo.. dus mja, ik had eigenlijk net zo lief kledingnicht geworden zonder te studeren
quote:Oh? Heb ik niet op zitten letten...
Op maandag 02 september 2002 15:04 schreef Cazman het volgende:
the #fok chat? Ik zit er altijd. als ik tenminste online ben
P.Sp
Leuke foto op Lowlands, by the way
quote:Onder het genot van een biertje
Op dinsdag 03 september 2002 17:48 schreef Cazman het volgende:
hier trouwens nog een foto van me toen ik op lowlands was. More will come. [afbeelding]
quote:Toch hoor ik dat heel vaak. Ik studeer meteorologie, maar het aantal mensen die daar ook echt in door wil gaan na zijn/haar studie is echt heel weinig (van mijn jaar maar 1 of 2). Raar eigenlijk...
Op dinsdag 03 september 2002 17:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach ja, we vergissen ons allemaal wel eens. Zo heb ik ook eerst drie jaar een studie gedaan die me achteraf helemaal niet lag. (Heeft me een schuld van ong. fl. 6000,- bij de IBG opgeleverd.
)
quote:en die verborg ik nog wel zo goed
Op dinsdag 03 september 2002 19:16 schreef Andyvie het volgende:[..]
Onder het genot van een biertje
quote:'t Is gelukkig wel het goede merk.
Op dinsdag 03 september 2002 19:41 schreef Cazman het volgende:[..]
en die verborg ik nog wel zo goed
quote:Maar natuurlijk. Zonder Grolsch kom ik het leven niet door
Op dinsdag 03 september 2002 19:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
't Is gelukkig wel het goede merk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |