Het vorige topic:
Centraal Homo Topic: Deel LIII (53)
Dat ik via de zoekfunctie heb moeten terug vinden en heb moeten afstoffen
want het was bijna 11 pagina's lang alleen maar complaints over het niet vol krijgen van het topic
bij deze dan maar dit nieuwe topic voor kwaliteit van posts gaan i.p.v. kwantiteit (vol=vol)
iemand evt nog naar Lowlands geweest?
quote:nee joh, da's toch niet voor homo's?
Op maandag 26 augustus 2002 17:18 schreef Adelante het volgende:
quote:songfestival
Op maandag 26 augustus 2002 19:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is dan ook al weer wel voor homo's?
quote:op lowlands werd anders ook gezongen hoor
Op maandag 26 augustus 2002 19:21 schreef error het volgende:[..]
songfestival
quote:ja maar da's toch anders
Op maandag 26 augustus 2002 19:22 schreef Adelante het volgende:[..]
op lowlands werd anders ook gezongen hoor
quote:*terugdenkt aan lowlands van afgelopen weekend
Op maandag 26 augustus 2002 19:25 schreef error het volgende:[..]
ja maar da's toch anders
*vergelijkt met songfestival
* Adelante ontdekt verschil
* error houdt niet zo van drukte
quote:yups ik ben naar lowlands geweest (zie De elende van Lowlandsstaat mijn verhaaltje. Reactie op een zeurend wijf die er ook was geweest) alleen dat vinden de meeste homo's hier niks
Op maandag 26 augustus 2002 17:18 schreef Adelante het volgende:
oké dan, naar het doorlezen van voorgaand topic, moet ik eigenlijk een beetje concluderen dat of alle fok!homo's niet zo veel beleven of het erg rustig is door de vakantieperiodewant het was bijna 11 pagina's lang alleen maar complaints over het niet vol krijgen van het topic
bij deze dan maar dit nieuwe topic voor kwaliteit van posts gaan i.p.v. kwantiteit (vol=vol)
voor Vlarp!
Ik wilde namelijk nog even zeggen hoe blij ik ben voor Cazman en Driftwood; kon het amper geloven en toen was het topic vol.
Dus jongens: geniet van elkaar!!
* Adelante vindt cazman geen saaie homo
ik vond lowlands super, ben alleen zaterdag en zondag geweest, maar er waren toch erg goede bands.
alleen geef ik direct toe, dat ik sensation dit jaar toch wel wat vetter vond, meer my kind of thing
quote:heej, hoe weet jij dat
Op maandag 26 augustus 2002 19:35 schreef error het volgende:
Cazzie, wat hap je weer lekker
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 19:38 schreef Adelante het volgende:[..]
heej, hoe weet jij dat
error was toch niet cazman's nieuwe lover
quote:
Op maandag 26 augustus 2002 19:40 schreef error het volgende:[..]
van horen zeggen
quote:Thanx Cartwoman
Op maandag 26 augustus 2002 19:34 schreef CartWOman het volgende:
Ik wilde namelijk nog even zeggen hoe blij ik ben voor Cazman en Driftwood; kon het amper geloven en toen was het topic vol.Dus jongens: geniet van elkaar!!
En Adelante dan heb je Nickelback gemist. Die hadden zo'n supershow. Hield je niet voor mogelijk. Natuurlijk lang niet zo goed als Rammstein op Pinkpop, maar ze hadden er iets moois van gemaakt.
quote:I know, maar goed, was al blij dat ik twee dagen (drie eigenlijk, vandaag bijkondag
Op maandag 26 augustus 2002 19:45 schreef Cazman het volgende:En Adelante dan heb je Nickelback gemist. Die hadden zo'n supershow. Hield je niet voor mogelijk. Natuurlijk lang niet zo goed als Rammstein op Pinkpop, maar ze hadden er iets moois van gemaakt.
quote:Ach, homo's zijn er ook gewoon in alle soorten en maten. Ik hou zelf niet zo van festivals, maar wel weer van andere dingen. Je bepaalt tenslotte zelf of je een leuk leven hebt en niet anderen *einde preek*
Op maandag 26 augustus 2002 19:45 schreef Cazman het volgende:
LOL error. ik moet de mensen laten zien dat er ook geen saaie homo's zijn. Er zijn maar weinig hier die zich interesseren voor Lowlands of festivals in het algemeen terwijl ze toch SUPER zijn elk jaar.
quote:Ik heb ook nooit gezegd dat jullie geen leuk leven leiden. Maar ik vind 't wel eens leuk als iemand hier langs komt die festivals weer leuk vindt. Kan ik ook weer eens praten
Op maandag 26 augustus 2002 20:36 schreef error het volgende:[..]
Ach, homo's zijn er ook gewoon in alle soorten en maten. Ik hou zelf niet zo van festivals, maar wel weer van andere dingen. Je bepaalt tenslotte zelf of je een leuk leven hebt en niet anderen *einde preek*
quote:dat begrijp ik, maar ik had ff zin om te preken
Op maandag 26 augustus 2002 20:38 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat jullie geen leuk leven leiden. Maar ik vind 't wel eens leuk als iemand hier langs komt die festivals weer leuk vindt. Kan ik ook weer eens praten
.
BTW nu we hier toch ff met zijn 2-en zijn; krijgen we nog foto's te zien van jou met je nieuwe lover?
quote:Komt nog wel eens. Tijd zal het leren
Op maandag 26 augustus 2002 20:44 schreef error het volgende:[..]
dat begrijp ik, maar ik had ff zin om te preken
BTW nu we hier toch ff met zijn 2-en zijn; krijgen we nog foto's te zien van jou met je nieuwe lover?
* Adelante duikt er maar eens vroeg in
morgen hele dag training geven in Sixflags.
Fun, maar vermoeiend en dat na dit weekend...
Trustuh...
quote:Graag gedaan..
Op dinsdag 27 augustus 2002 08:56 schreef Driftwood het volgende:
wauw, idd het topic leeft nog redelijk...thx voor de reanimatie!
tering wat een drukte daar, dacht dat het wel lekker rustig zou zijn nu ongeveer alle scholen weer zijn begonnen. maar helaas, alsnog wachten bij alle attracties.
die (semi)nieuwe Goliath achtbaan was wel vet!
* Adelante vraagt zich af of anderen nog iets leuks hebben beleefd vandaag
quote:wat voor school doe je, of wat ga je doen
Op dinsdag 27 augustus 2002 20:37 schreef Cazman het volgende:
m'n eerste schooldag. Och 'tis geen slechte school. moet alleen tot 6 uur naar school morgen door die irritante introductie. weet ik niet of ik daar wel zo'n zin in heb. Ik kort em wel in
. Verder niet echt veel. Gister wel lekker gefitnessed
dacht, n.a.v. vorige topics, dat je de nieuwe co-host ging worden van Nico in Eigen Huis En Tuin bij RTL4, met plantjes en zo
quote:* Great_Expectations is ook een saaie homo
Op dinsdag 27 augustus 2002 22:23 schreef Andyvie het volgende:
Ik ben ook weer present
Weer terug in Wageningen, waarna ik morgen weer een bezoek mag brengen aan het KNMI voor het bespreken van mijn verslag en afscheid nemen van mijn collega's. Verder heb ik niets beleefd eigenlijk, dus ik kan wel geclassificeerd worden als een saaie homo, denk ik....Nou ja, die moeten er ook zijn, toch?
Ik ken eigenlijk alleen maar saaie homo's
quote:Ach, goed saai is niet vervelend
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:35 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
* Great_Expectations is ook een saaie homo
Ik ken eigenlijk alleen maar saaie homo's
quote:Saai is spannend, mysterieus en geheimzinnig! Veel leuker dan de grote massa waarbij iedereen elkaar achterna rent en dingen doet omdat iedereen dat doet. Lang leve de saaiheid
Op dinsdag 27 augustus 2002 23:51 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ach, goed saai is niet vervelend
Hup, blijven posten! Straks worden we nog ingehaald door Eindhoven-topic deel 53: de rest is weer te lui :P!!! Laat het niet waar zijn!
quote:Ach, ik zou ook wel eens naar Australië willen hoor, niet voor een half jaar, maar voor een paar weken....
Op woensdag 28 augustus 2002 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Al die mensen die perse met een backpack naar Australië willenOrigineel hoor
quote:Mag ik ook nog slapen, of moeten we dag en nacht blijven posten?
Op woensdag 28 augustus 2002 02:54 schreef Great_Expectations het volgende:Hup, blijven posten! Straks worden we nog ingehaald door Eindhoven-topic deel 53: de rest is weer te lui :P!!! Laat het niet waar zijn!
euhm ja, die halen os toch wel in, eerste target is dit topic in leven houden eigenlijk
quote:Oeh! Dr Carter redt het homo-topic
Op woensdag 28 augustus 2002 08:39 schreef Driftwood het volgende:
hmmm, zij zijn met net iets meer man/vrouw, en posten net ietsie vaker dan/als wij....euhm ja, die halen os toch wel in, eerste target is dit topic in leven houden eigenlijk
*vanavond sportief gedaan heeft
voor het eerst na 5 weken vakantie en veel parties en fastfood, heb ik besloten weer eens wat aan m'n conditie te gaan doen; en wat doe je dan? nou je start, waar je voor de vakantie bent gebleven.
Dat was voor mij een rond(je) van 5 km hardlopen. Nou en dat voel ik nu flink in m'n kuiten
* Adelante is weer iets te overactief begonnen (as usual) maar beloofd vanaf nu weer rustig aan te gaan opbouwen.
(mag ook wel want mijn spieren hurt as hell )
quote:Pfff, 5 km....ik ben na 500 meter al bekaf
Op woensdag 28 augustus 2002 21:12 schreef Adelante het volgende:
Doc Carter to the rescue*vanavond sportief gedaan heeft
voor het eerst na 5 weken vakantie en veel parties en fastfood, heb ik besloten weer eens wat aan m'n conditie te gaan doen; en wat doe je dan? nou je start, waar je voor de vakantie bent gebleven.
Dat was voor mij een rond(je) van 5 km hardlopen. Nou en dat voel ik nu flink in m'n kuiten
![]()
* Adelante is weer iets te overactief begonnen (as usual) maar beloofd vanaf nu weer rustig aan te gaan opbouwen.
(mag ook wel want mijn spieren hurt as hell
)
best gezellig hier nu in Arnhem, al die drukte! Leuke activiteiten, goede muziek en zelfs wat voor jullie:
zondag 01/09:
13.00 - 18.00 uur Vertoning Gayfilms COC, Rijnkade 3
oh ja, de Vengaboys (we're going to ibiza ) treden ook nog op
quote:I'd rather die.
Op donderdag 29 augustus 2002 14:05 schreef Adelante het volgende:
* Adelante vraagt zich af of er nog fok! homo's naar het Rijnfestijn in Arnhem komen dit weekend
...
oh ja, de Vengaboys (we're going to ibiza) treden ook nog op
quote:didn't see my the
Op donderdag 29 augustus 2002 14:33 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
I'd rather die.
er vinden ook ECHT leuke dingen plaats. check http://www.arnhem.nl/vrijetijd/Vrije_tijd/Rijnfestijn_2002/ maar eens...
quote:Ikke niet, wist niet eens dat er een festijn was! en ik woon er nog wel vlakbij....
Op donderdag 29 augustus 2002 14:05 schreef Adelante het volgende:
* Adelante vraagt zich af of er nog fok! homo's naar het Rijnfestijn in Arnhem komen dit weekend
quote:Wageningen
Op donderdag 29 augustus 2002 15:13 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ikke niet, wist niet eens dat er een festijn was! en ik woon er nog wel vlakbij....
quote:Dat zou ik kunnen doen inderdaad, ware het niet dat ik geen alcohol drink en andere dingen te doen heb
Op donderdag 29 augustus 2002 15:26 schreef Adelante het volgende:[..]
Wageningen
dan kun je met dit mooie weer op de fiets komen, kun je nog flink pilzen (
woord) ook
quote:Volgens mij niet...
Op donderdag 29 augustus 2002 15:33 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp kijkt ook maar weer eens om het hoekje..heb ik nog iets gemist?
Gaat dit topic pas weer echt lopen wanneer iedereen weer naar school en/of te werk moet
quote:Topickiller??
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:20 schreef Xenofanes het volgende:
Hoi !
quote:Welkom in het homotopic én op FOK! Xenofanes!
Op vrijdag 30 augustus 2002 00:27 schreef Xenofanes het volgende:
Topickiller??
quote:
Op zaterdag 31 augustus 2002 20:21 schreef Cazman het volgende:
en daar gingen zo'n 17 replys
Ik ben op mn eerste dag posten zo'n 80 posts kwijtgeraakt.
Grmbl !
3 piercings nu. Ik zal het nou maar effe laten rusten .
quote:Wat had je dan gezegd?
Op zondag 01 september 2002 16:10 schreef Andyvie het volgende:
Mja, viel mij gisteren ook al op. Ik ben vrijdag weggegaan nadat ik nogal een generaliserende opmerking had achtergelaten hier en nu kan ik niet meer kijken hoe daarop gereageerd is...Nou ja, helaas
* G_E vindt piercings nog steeds eng
quote:* Adelante vindt piercings niet echt eng, eerder mensontsierend
Op zondag 01 september 2002 16:26 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
* G_E vindt piercings nog steeds eng
quote:Ik laat mezelf liever op andere manieren versieren
Op zondag 01 september 2002 18:10 schreef Cazman het volgende:
Ik vind ze eerder mensversierend![]()
Voor Andyvie:
[afbeelding]
of ik heb me op een andere manier laten versieren, om precies te zijn
quote:kun je iets specifieker zijn
Op zondag 01 september 2002 18:16 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik laat mezelf liever op andere manieren versieren
of ik heb me op een andere manier laten versieren, om precies te zijn
versieren in de zin van verfraaien of toenadering zoeken tot iemand
quote:Hoi 12-je, welkom in het homotopic!
Op zondag 01 september 2002 16:39 schreef Twaalfje het volgende:
Twaalfje ook reageert op dit topic
quote:Oi!
Op maandag 02 september 2002 02:07 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hoi 12-je, welkom in het homotopic!
quote:Ah, dus toch nog wakker!
Op maandag 02 september 2002 02:46 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hoi Pietertje
Hoeistie???
quote:Redelijk tot goed...
Op maandag 02 september 2002 02:49 schreef Pjederdy het volgende:Ah, dus toch nog wakker!
Hoeistie???
quote:Hmmz, das dus klote. Moet je toch eens overwegen om een 'nieuwe' te kopen...
Op maandag 02 september 2002 02:58 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Redelijk tot goed...
Mijn computer is het langzaam aan het begeven, ICQ lukt niet meer en sinds een week kan ik ook niet meer chaten via MSN(Van alles geprobeerd, zelfs harde schijf formateren en Windows opnieuw instaleren, ik denk dat het kreng na bijna 7 jaar gewoon op is...
)
quote:Maar dat zit er gewoon niet in (qua €) Hij moet het nog tot eind juni 2003 uithouden en dan zal een nieuwe wel lukken
Op maandag 02 september 2002 02:59 schreef Pjederdy het volgende:Hmmz, das dus klote. Moet je toch eens overwegen om een 'nieuwe' te kopen...
[Dit bericht is gewijzigd door Gboy27 op 02-09-2002 03:03]
quote:Slaap lekker Pjederdy!
Op maandag 02 september 2002 03:02 schreef Pjederdy het volgende:
En nou ben ik wel echt weg. Morgen veelste vroeg op. Tot een volgende keer!!!
quote:Jaaaaah dank hoor. Het schijnt alleen nergens over te gaan hè?
Op maandag 02 september 2002 02:07 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Hoi 12-je, welkom in het homotopic!
quote:Soms wel, meestal niet...
Op maandag 02 september 2002 03:36 schreef Twaalfje het volgende:Jaaaaah dank hoor. Het schijnt alleen nergens over te gaan hè?
quote:Ja hoor... met Vlarpje ook?
Op maandag 02 september 2002 17:43 schreef Vlarp het volgende:
*gaap* ik had al voorspeld dat het topic niet zou vol komenAlles goed met iedereen?
quote:Nou, zal ik dan ook maar meedoen met de 'discussie'? (Niet dat het er waarschijnlijk veel levendiger op wordt hoor.
Op maandag 02 september 2002 17:43 schreef Vlarp het volgende:
*gaap* ik had al voorspeld dat het topic niet zou vol komen
quote:Ja met mij gaat het prima.. lekker weekend gehad enzo. En gisteren weer nieuwe kleren gekocht (waardoor m'n portemonee weer een stuk lichter is
Op maandag 02 september 2002 17:57 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ja hoor... met Vlarpje ook?
quote:'k weet niet.. ik moet mezelf ook weer even wat vaker melden hier..
Op maandag 02 september 2002 18:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
Nou, zal ik dan ook maar meedoen met de 'discussie'? (Niet dat het er waarschijnlijk veel levendiger op wordt hoor.
)
*sugt* en ik moet morgen weer om 5 uur uit bed Nah ja, ik ben komende zaterdag voor het laatst bij TPG (post), dus dan hoef ik nooit meer zo belachelijk vroeg op voor werk..
quote:En wat ga je dan doen? Ander werk?
Op maandag 02 september 2002 19:09 schreef Vlarp het volgende:*sugt* en ik moet morgen weer om 5 uur uit bed
Nah ja, ik ben komende zaterdag voor het laatst bij TPG (post), dus dan hoef ik nooit meer zo belachelijk vroeg op voor werk..
quote:Euhm.. mja, ik moet ook nog een afstudeerstage doen, en krijg ik ook voor betaald, maar ik moet dat allemaal nog gaan regelen, dus ik ga eerst maar is dom (winkel) werk doen denk ik. Wordt ik toch nog een echte kledingnicht als het mee zit.
Op maandag 02 september 2002 19:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
En wat ga je dan doen? Ander werk?
quote:Had je dat dan altijd al willen worden?
Op maandag 02 september 2002 19:14 schreef Vlarp het volgende:[..]
Euhm.. mja, ik moet ook nog een afstudeerstage doen, en krijg ik ook voor betaald, maar ik moet dat allemaal nog gaan regelen, dus ik ga eerst maar is dom (winkel) werk doen denk ik. Wordt ik toch nog een echte kledingnicht als het mee zit.
quote:Euhm.. nou, ik vraag me regelmatig af waarom ik ben gaan studeren voor een kantoorbaan. Ik ben veel liever actief bezig enzo.. dus mja, ik had eigenlijk net zo lief kledingnicht geworden zonder te studeren
Op maandag 02 september 2002 19:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Had je dat dan altijd al willen worden?
quote:Euhmm, iemand ging een hangjongere uithangen en toen vroeg ik of hij de boel wel heel wilde houden...
Op zondag 01 september 2002 16:26 schreef Great_Expectations het volgende:Wat had je dan gezegd?
quote:Ziet er mooi uit Caz.
Op zondag 01 september 2002 18:10 schreef Cazman het volgende:Voor Andyvie:
[afbeelding]
quote:Ach ja, we vergissen ons allemaal wel eens. Zo heb ik ook eerst drie jaar een studie gedaan die me achteraf helemaal niet lag. (Heeft me een schuld van ong. fl. 6000,- bij de IBG opgeleverd.
Op maandag 02 september 2002 19:28 schreef Vlarp het volgende:[..]
Euhm.. nou, ik vraag me regelmatig af waarom ik ben gaan studeren voor een kantoorbaan. Ik ben veel liever actief bezig enzo.. dus mja, ik had eigenlijk net zo lief kledingnicht geworden zonder te studeren
quote:Oh? Heb ik niet op zitten letten...
Op maandag 02 september 2002 15:04 schreef Cazman het volgende:
the #fok chat? Ik zit er altijd. als ik tenminste online ben
P.Sp
Leuke foto op Lowlands, by the way
quote:Onder het genot van een biertje
Op dinsdag 03 september 2002 17:48 schreef Cazman het volgende:
hier trouwens nog een foto van me toen ik op lowlands was. More will come. [afbeelding]
quote:Toch hoor ik dat heel vaak. Ik studeer meteorologie, maar het aantal mensen die daar ook echt in door wil gaan na zijn/haar studie is echt heel weinig (van mijn jaar maar 1 of 2). Raar eigenlijk...
Op dinsdag 03 september 2002 17:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ach ja, we vergissen ons allemaal wel eens. Zo heb ik ook eerst drie jaar een studie gedaan die me achteraf helemaal niet lag. (Heeft me een schuld van ong. fl. 6000,- bij de IBG opgeleverd.
)
quote:en die verborg ik nog wel zo goed
Op dinsdag 03 september 2002 19:16 schreef Andyvie het volgende:[..]
Onder het genot van een biertje
quote:'t Is gelukkig wel het goede merk.
Op dinsdag 03 september 2002 19:41 schreef Cazman het volgende:[..]
en die verborg ik nog wel zo goed
quote:Maar natuurlijk. Zonder Grolsch kom ik het leven niet door
Op dinsdag 03 september 2002 19:42 schreef Twoflower het volgende:[..]
't Is gelukkig wel het goede merk.
quote:Verbazend dat dat nog zoveel andere mensen wel lukt, he?
Op dinsdag 03 september 2002 19:48 schreef Cazman het volgende:[..]
Maar natuurlijk. Zonder Grolsch kom ik het leven niet door
quote:Palm schijnt ook heel lekker te zijn (sprak degene die totaal niets van bier weet)
Op dinsdag 03 september 2002 19:50 schreef Twoflower het volgende:[..]
Verbazend dat dat nog zoveel andere mensen wel lukt, he?
quote:Is inderdaad ook wel lekker, maar Grolsch rules.
Op dinsdag 03 september 2002 19:57 schreef Andyvie het volgende:[..]
Palm schijnt ook heel lekker te zijn (sprak degene die totaal niets van bier weet)
quote:Was dat niet hoofdpijnbier? (of ben ik nu in de war met een ander bier...Bavaria of zo)
Op dinsdag 03 september 2002 21:05 schreef Cazman het volgende:
en hertog jan
quote:Ik heb dat zelf met oranjeboom.
Op dinsdag 03 september 2002 21:40 schreef Andyvie het volgende:[..]
Was dat niet hoofdpijnbier? (of ben ik nu in de war met een ander bier...Bavaria of zo)
quote:Ow jaaaa, Oranjeboom! Dat was het
Op dinsdag 03 september 2002 21:44 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heb dat zelf met oranjeboom.
quote:Dat heb ik nog nooit in het wild gezien eigenlijk....ken er daarom ook geen ervaringen mee
Op dinsdag 03 september 2002 23:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Trappist is het lekkerst
quote:Wat voor soort bier is dat? Een witbier?
Op woensdag 04 september 2002 01:43 schreef Twaalfje het volgende:
Oké, ik ook dan: Witte Raaf! Lekkerrrrr
quote:Ik heb 'm enkele uren erna nog zien posten, dus ik denk het wel.
Op woensdag 04 september 2002 13:20 schreef Andyvie het volgende:
Euhmm, dit topic 1 t/m 10, wie weg is is gezien......ik mag toch hopen dat dat een grap is, toch Gboy? Ik schrik me te pletter hierzo....
quote:laatste post Gboy27, 15:10 uur, doing well I suppose
Op woensdag 04 september 2002 13:51 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik heb 'm enkele uren erna nog zien posten, dus ik denk het wel.
quote:Niet echt, als je dit leest:
Op woensdag 04 september 2002 15:16 schreef Adelante het volgende:[..]
laatste post Gboy27, 15:10 uur, doing well I suppose
Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt?
Godsamme GBoy, wat een schrik...
Ik hoop dat de post van die Incognito wáar is.
quote:Jezus....dat had ik helemaal niet van GBoy verwacht....Sterkte GBoy, mocht je dit lezen.
Op woensdag 04 september 2002 16:14 schreef CartWOman het volgende:[..]
Niet echt, als je dit leest:
Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt?
Godsamme GBoy, wat een schrik...
Ik hoop dat de post van die Incognito wáar is.
Je mannetjes hier zijn er nog steeds als je terugkomt!
*knuf*
quote:Hier sluit ik me helemaal bij aan. Frank:
Op woensdag 04 september 2002 17:16 schreef CartWOman het volgende:
Frank, voor als je daar beschikking hebt over een PC:
veel liefs, hang in there, en vooral veel sterkte.Je mannetjes hier zijn er nog steeds als je terugkomt!
![]()
*knuf*
quote:Same here.
Op woensdag 04 september 2002 17:22 schreef Andyvie het volgende:[..]
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Frank:
GVD, wat is dat schrikken zeg.
Ik hoop dattie er weer snel bovenop komt en dat ze hem daarna goed kunnen helpen...
quote:Ik hoop het ook. Ik ken hem natuurlijk niet zo goed en wist ook niet dat hij eerdere pogingen had gedaan, maar ik had echt het idee dat hij een leuke baan had gevonden en dan ineens dit... Nou ja, dit laat wel zien dat veel mensen met hem meeleven, ik hoop dat hij er iets aan heeft en dat hij niet alleen op de wereld staat.
Op woensdag 04 september 2002 21:21 schreef Pjederdy het volgende:
Ik wist dat hij al vaker een poging had ondernomen. Maar hulp zoeken zag hij niet zitten. Hij zag het nut gewoon niet meer van het leven in. We hebben het daar vaker over gehad. (enkele maanden geleden nog) ik had juist de indruk dat het nu weer beter ging sinds hji een deeltijdbaan had en ook op ander vlak wat vooruitgang boekte.
GVD, wat is dat schrikken zeg.
Ik hoop dattie er weer snel bovenop komt en dat ze hem daarna goed kunnen helpen...
quote:Jah. Beetje zoetig, blauw/wit etiket
Op woensdag 04 september 2002 10:02 schreef Andyvie het volgende:[..]
Wat voor soort bier is dat? Een witbier?
quote:Niets voor mij dus, aangezien ik witbier minder lekker vind dan een gewoon biertje (lees: Grolsch)
Op woensdag 04 september 2002 23:42 schreef Twaalfje het volgende:[..]
Jah. Beetje zoetig, blauw/wit etiket
zo bijna weekend, leuke plannen/ideëen
quote:ik mag morgenavond oppassen op mijn neefje
Op vrijdag 06 september 2002 16:32 schreef error het volgende:
Nee, niet echt. Ik ga vanavond ff oppassen en verder misschien nog wat sporten van het weekend. Oh ja en ik moet nog wat velgen stralen, da's wel leuk werk
vanavond zal het wel een bioscoopje worden.
keuze uit: MIBII, Signs, Austin Powers
denk dat het Signs gaat worden...
velgen stralen reminds me dat ik m'n auto wel weer eens mag wassen
quote:Ja, het is een hobby, he
Op vrijdag 06 september 2002 16:52 schreef Adelante het volgende:[..]
ik mag morgenavond oppassen op mijn neefje
vanavond zal het wel een bioscoopje worden.
keuze uit: MIBII, Signs, Austin Powersdenk dat het Signs gaat worden...
velgen stralen
reminds me dat ik m'n auto wel weer eens mag wassen
quote:je komt toch wel "gekloond" terug
Op zaterdag 07 september 2002 01:09 schreef Cazman het volgende:
laatste post hier. te veel real life vrienden komen de laatste tijd op fok kijken. misschien nu al te laat maar goed.
quote:En die vrienden mogen 'het' niet weten...?
Op zaterdag 07 september 2002 01:09 schreef Cazman het volgende:
laatste post hier. te veel real life vrienden komen de laatste tijd op fok kijken. misschien nu al te laat maar goed.
quote:Ik kan me er wel iets bij voorstellen... Ik zeg ook gewoon braaf "nee" als me wordt gevraagd "heb je een vriendin?", in plaats van dat ik dapper roep "nee, maar wel een vriend".
Op zaterdag 07 september 2002 11:55 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En die vrienden mogen 'het' niet weten...?
* GE is een bange-poeperd-homo.
Zeg, ik hoorde *aarzel,aarzel* dat jij ...ehhh...
Dan zeg ik: ja, dat klopt
En vervolgens komen ze nog minimaal 4x vragen of dat ik ze niet in de zeik zit te nemen
quote:Hmmmz.... maar als je moeder weet dat je homo bent, dan is het toch op zich logisch dat ze niet vraagt of je een vriendin hebt?
Op zaterdag 07 september 2002 20:48 schreef Andyvie het volgende:
Mijn ouders vragen het nooit gelukkig. En toen een vriendin het vroeg heb ik het gewoon tegen haar gezegd...Hmmz, ging over kinderen krijgen geloof ik...Zij was, na mijn moeder, de eerste bij wie ik 'out' was. Verder heb ik het nog nooit meegemaakt.
quote:welcome back
Op zondag 08 september 2002 19:47 schreef Cazman het volgende:
och waar maak ik me eigenlijk sruk om als ze m'n naam checken zien ze toch wel dat ik op 53 andere homotopics heb gepost.
quote:even vraagje
och waar maak ik me eigenlijk sruk om als ze m'n naam checken zien ze toch wel dat ik op 53 andere homotopics heb gepost.
* Adelante had vernomen dat je een (Fok!)vriendje had. hoe doe je dat dan? is dat alleen on-line, omdat je "bang" bent als je irl met hem gaat stappen, dat je je vrienden tegenkomt...
quote:Dat wel, maar mijn vader en zusje weten het nog niet, maar die vragen het ook niet. Dus misschien had ik de zin even anders moeten formuleren
Op zondag 08 september 2002 13:15 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Hmmmz.... maar als je moeder weet dat je homo bent, dan is het toch op zich logisch dat ze niet vraagt of je een vriendin hebt?
quote:Gezellig
quote:Mijn ouders weten het wel maar vragen er niet naar
Op zondag 08 september 2002 21:47 schreef Andyvie het volgende:Dat wel, maar mijn vader en zusje weten het nog niet, maar die vragen het ook niet. Dus misschien had ik de zin even anders moeten formuleren
quote:Zijn ze helemaal niet geïnteresseerd in het liefdesleven van hun zoon? Dat lijkt me helemaal niet leuk, eigenlijk...
Op maandag 09 september 2002 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Mijn ouders weten het wel maar vragen er niet naar
quote:af en toe
Op maandag 09 september 2002 00:36 schreef Twaalfje het volgende:
Ach Cazzy, op ICQ is 't toch ook gezellig?
quote:Ik heb nu liever dat ze er niet naar vragen. Ik word ziek van da Ik ben o zo bezorgd gelul alleen omdat ik homo ben.
Op maandag 09 september 2002 09:13 schreef Andyvie het volgende:[..]
Zijn ze helemaal niet geïnteresseerd in het liefdesleven van hun zoon? Dat lijkt me helemaal niet leuk, eigenlijk...
quote:misschien hebben ze nog de hoop dat ze je kunnen genezen
Op maandag 09 september 2002 15:11 schreef Cazman het volgende:[..]
Ik heb nu liever dat ze er niet naar vragen. Ik word ziek van da Ik ben o zo bezorgd gelul alleen omdat ik homo ben.
quote:Ik ben bijna jaloers op je
Op maandag 09 september 2002 20:19 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb een keer een afspraak met iemand gehad, ik geloof dat mijn moeder zenuwachtiger was dan ik. En toen ik terug kwam wordt ik helemaal uitgehoord. Niet normaal gewoon, sindsdien ben ik ook wel blij dat ze er niet naar vraagt....
quote:MOet je ook niet naar kijken
Op maandag 09 september 2002 21:30 schreef Great_Expectations het volgende:
En we zijn voorbij gestreefd door het verschrikkelijke Het Grote Eindhoven Topic deel 59 *) - topic. Wat een vernedering!
quote:Het zou pas erg zijn als we worden ingehaald door Het TukkerTopic Deel 1 (van vele)
Op maandag 09 september 2002 21:30 schreef Great_Expectations het volgende:
En we zijn voorbij gestreefd door het verschrikkelijke Het Grote Eindhoven Topic deel 59 *) - topic. Wat een vernedering!
quote:NOU BIJ DEZE DAN!!!
Op dinsdag 10 september 2002 02:40 schreef Twaalfje het volgende:
Lalalalalaaah.......POSTEN LIEVE MENSEN!!
quote:het helpt niet echt hoor...
Op dinsdag 10 september 2002 03:16 schreef Ole het volgende:[..]
NOU BIJ DEZE DAN!!!
![]()
![]()
t*ring wat is 't vroeg en donker buiten
Volgens mij wordt dit weer zo'n dag waarop ik niets uitvoer... Maar das niet mijn schuld
quote:Je kijkt een beetje duf, Vlarp
Op woensdag 11 september 2002 21:16 schreef Vlarp het volgende:
*sgop**topic opvrolijk* nou ja.. een poging tot
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Ik geef je helemaal gelijk..
Op donderdag 12 september 2002 02:18 schreef Twaalfje het volgende:
Zo. Ff wat posten hoor. Wat kunnen homo's toch eigenlijk saai zijn hè?
quote:Of extreem fucked up en geirriteerd
Op donderdag 12 september 2002 02:18 schreef Twaalfje het volgende:
Zo. Ff wat posten hoor. Wat kunnen homo's toch eigenlijk saai zijn hè?
Zal regelmatig backchecken.
Groetjes
quote:Wil je erover praten?
Op donderdag 12 september 2002 23:30 schreef Cazman het volgende:[..]
Of extreem fucked up en geirriteerd
quote:Je bent een topicje of 30 te laat.. laatste tijd wordt hier nauwelijks meer gepost...
Op vrijdag 13 september 2002 13:13 schreef Doffy het volgende:
Hey mensen, heb dit forumpie net ontdekt. Goh zo blijf je je verbazen over de hoeveelheid nichten op Fok!. Voel me al helemaal thuisZal regelmatig backchecken.
Groetjes
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 14:40 schreef Vlarp het volgende:
Je bent een topicje of 30 te laat.. laatste tijd wordt hier nauwelijks meer gepost...
Heb ik weer
quote:Maar af en toe geven we het topic weer een schopje, en dan leeft het weer een paar posts op.
Op vrijdag 13 september 2002 14:54 schreef Doffy het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Heb ik weer
quote:Woeiii! Welkom! Een nieuwe impuls voor het homo-topic!
Op vrijdag 13 september 2002 13:13 schreef Doffy het volgende:
Hey mensen, heb dit forumpie net ontdekt. Goh zo blijf je je verbazen over de hoeveelheid nichten op Fok!. Voel me al helemaal thuis
Wat voor homo ben je?
a. Een echte nicht die te veel geld uitgeeft aan kleren en graag naar 't Bölke gaat.
b. Een stoere homo met allemaal enge tattoo's en piercings
c. Een jongen die er héééél lief en schattig is , maar niet direct herkenbaar is als homo. (En een hekel heeft aan de gay-scene.)
d. Iets anders namelijk, ...
Dit zou natuurlijk in zo'n poll moeten, maar ik weet niet hoe je die moet maken
quote:Die vraag heb ik ook nog nooit beantwoord! Toch maar eens een poging wagen:
Op vrijdag 13 september 2002 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Woeiii! Welkom! Een nieuwe impuls voor het homo-topic!
Wat voor homo ben je?
a. Een echte nicht die te veel geld uitgeeft aan kleren en graag naar 't Bölke gaat.
c. Een jongen die er héééél lief en schattig is, maar niet direct herkenbaar is als homo. (En een hekel heeft aan de gay-scene.)
d. Iets anders namelijk, ...Dit zou natuurlijk in zo'n poll moeten, maar ik weet niet hoe je die moet maken
b. Nog minder dan a. Moet er niet aan denken...
c. Lief? Schattig? Weet ik eigenlijk niet. Ben in ieder geval niet (direct) herkenbaar als homo. Hekel aan de gayscene? Geen idee, ben nog niet lang genoeg uit de kast om er al veel mee in aanraking te zijn geweest.
d. Ik denk dat c. toch het dichtst bij me in de buurt komt...
quote:Of ik zelf lief & schattig ben weet ik ook niet, maar ik heb in ieder geval wél een hekel aan de gay-scene, hoewel ik er nog nooit mee in aanraking ben gekomen. En ik zie er geloof ik niet echt uit als een homo.
Op vrijdag 13 september 2002 21:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ik denk dat c. toch het dichtst bij me in de buurt komt...
Hmmz.... ik denk dat voor mij c ook 't dichtste in de buurt komt
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 21:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
b. Nog minder dan a. Moet er niet aan denken...
Dat stoere bij b slaat zowiezo nergens op. Weer hetzelfde prototype gezeik als je hetero's hoort over homo's krijg je het stoere mee als je tattoos en piercings hebt.
trusten
quote:Sorry, ik bedoel niet dat het anderen niet leuk staat, ik moet er alleen bij mezelf echt niet aan denken. Of het nou een enge of een schattige tattoo/piercing is.
Op zaterdag 14 september 2002 00:30 schreef Cazman het volgende:[..]
Dat stoere bij b slaat zowiezo nergens op. Weer hetzelfde prototype gezeik als je hetero's hoort over homo's krijg je het stoere mee als je tattoos en piercings hebt.
trusten
quote:En dit zegt meer iets over het hokjesdenken van Great_Expectations
Op vrijdag 13 september 2002 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat voor homo ben je?
c. Een jongen die er héééél lief en schattig is, maar niet direct herkenbaar is als homo. (En een hekel heeft aan de gay-scene.)
quote:Misschien was het ironisch bedoeld
Op zaterdag 14 september 2002 12:17 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En dit zegt meer iets over het hokjesdenken van Great_Expectations
quote:It fits the pattern.
Op zaterdag 14 september 2002 12:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Misschien was het ironisch bedoeld
quote:Je bedoelt dat ik wel vaker dit soort ironische opmerkingen heb gemaakt?
Op zaterdag 14 september 2002 12:33 schreef DennisMoore het volgende:[..]
It fits the pattern.
quote:Dat het me niet zou verbazen als je er werkelijk zo over dacht.
Op zaterdag 14 september 2002 12:37 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Je bedoelt dat ik wel vaker dit soort ironische opmerkingen heb gemaakt?
quote:Ach, hokjesdenken gaat bijna vanzelf (merk ik ook bij mezelf). Zelfs de termen homo, bi en hetero vallen er onder (maar dat is al in meerdere topics besproken).
Op zaterdag 14 september 2002 12:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat het me niet zou verbazen als je er werkelijk zo over dacht.
quote:Da's een vooroordeel, want je weet niet hoe ik in werkelijkheid ben.
Op zaterdag 14 september 2002 12:40 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat het me niet zou verbazen als je er werkelijk zo over dacht.
Bovendien is er niets mis mee om verschillende "lifestyles" te onderscheiden. Mensen zijn verschillend, je hebt homo's die de gay-scene leuk vinden en je hebt homo's die dat niet leuk vinden.
Hokjesdenken is wanneer je niet wil begrijpen dat er anderen mensen zijn die andere dingen leuk vinden als jij zelf - wanneer je weigert te accepteren dat er mensen zijn die tattoo's lelijk vinden of homo's die het niet leuk vinden om op zaterdag naar 't Bölke te gaan.
Af en toe word ik strontziek van de homo's die anderen proberen te "bekeren" om toch vooral eens naar b.v. De Wolkenkrabber te gaan. En iedereen mag van mij zoveel piercings nemen als hij of zij wil, alleen ik vind het meestal niet mooi.
De te onderscheiden 'lifestyles' zijn wel erg stereotiep, maar toch ook weer niet zo, dat ik het als cynisme herkende Met name door de hoeveelheid waarde-oordelen, die in je poll staan.
Als ik van mezelf uitga, dan ben ik een combi van alle types en dat geldt ook voor de meeste mensen die ik ken.
Een waarde-oordeel kun je imho over een persoon vellen, maar niet via je oordeel over het hokje, waar een persoon in zou moeten vallen.
Je bent wie je bent en soms val je in een hokje en soms niet. En soms verzet je je tegen een hokje(sgeest)
quote:Omdat het hokje 'anders, namelijk' niet leuk is om over te zeiken
Op zaterdag 14 september 2002 16:04 schreef Great_Expectations het volgende:
En waarom zien jullie het hokje "anders, namelijk" over het hoofd?
het ging me meer om het beoordelen van mensen op basis van je beoordeling van een hokje
quote:Jullie nemen het veel te serieus
Op zaterdag 14 september 2002 16:44 schreef error het volgende:[..]
Omdat het hokje 'anders, namelijk' niet leuk is om over te zeiken
het ging me meer om het beoordelen van mensen op basis van je beoordeling van een hokje
Kijk anders eens bij EGBG voor polls met vragen als:
Bent u gelukkig?
a) Gelukkig niet
b) Helaas wel
quote:Valt wel mee
Op zaterdag 14 september 2002 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Jullie nemen het veel te serieus
![]()
quote:ehm.... anders, namelijk
Kijk anders eens bij EGBG voor polls met vragen als:Bent u gelukkig?
a) Gelukkig niet
b) Helaas wel
quote:zie het maar zo. Bekijk jij het nu te serieus of denk je dat wij te serieus heb geantwoord?
Op zaterdag 14 september 2002 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Jullie nemen het veel te serieus
![]()
quote:
a) niet
quote:Hmm de hele discussie over stereotypes is al weer opgelaaid zie ik. Goh dat stereotypes niet alles zeggen weet ik, maar het geweld waarmee sommigen lijken te beweren dat ze nergens op slaan lijkt me ook overdreven. Hokjes houden de wereld overzichtelijk ('kutmarrokanen'
Op vrijdag 13 september 2002 20:17 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat voor homo ben je?
Enfin, het type nicht dat ik ben. Val denk ik voor 70% in categorie (c): ben echt *waanzinning* lief enzo en doorgaans val ik ook niet op als niet-hetero. Totdat je me op een songfestivalfeestje neerzet waar ik van top tot teen in het roze enzo verschijn en met een kladblok de muziek en de jongens en meiden keur
Af en toe ik fout-nichterig toch heerlijk...
Geef me genoeg alcohol en ik kan ook heel klef om je schouders vallen en heel raar gaan giebelen (zeggen ze). Maar daar merk je weinig van overdag
Verder heb ik geen piercings enzo maar vind ze bij sommige jongens wel erg spannend en passend (hmm jah Cazman ook bij jou . Sluit ook niet uit dat ik ooit één neem ofzo.
Verder geef ik veel geld uit aan kleren maar ga niet vaak uit in de scene. Soms wel, en dan is t heerlijk om de meute te observeren en genadeloos in hokjes in te delen (!). Of gewoon zelf lekker "mezelf" te zijn (ook al ben ik inmiddels al lang kwijt wie of wat dat precies is). Meestal vind je me in een gewone kroeg met wat goeie vrienden met bier, cognac, whiskey en een doos fijne sigaren van Hajenius.
Qua muziek ben ik fan van alternatieve pop (Tindersticks bijv), -rock (REM, Radiohead, Muse ()), klassieke rock (Clapton, Chuck Berry, Queen, etc), klassieke pop/folk (Joni Mitchell, John Denver (!), etc). Wil ook wel ns klassieke muziek luisteren (Cecilia Bartoli bijv). Nogal allround. Vin alles geweldig, behalve (het meeste van) die vreselijke goedkope arrenbie en andere prefabbed commerciele muzak. En voor nichtenmuziek als Willeke Alberti enzo hoef me ook niet wakker te maken (hoewel ik graag op een nichtenfeestje meebrul). Oh ja, en ben onder de indruk van Brainpower (z'n muziek althans!
)
Wil je nog meer weten?
quote:dit hele verhaal gaat je je plaats kosten op Great_Expectations' lijstje
Op zondag 15 september 2002 14:59 schreef Doffy het volgende:[..]
Wil je nog meer weten?
quote:Die moet je me ff uitleggen: wat voor lijssie?
Op zondag 15 september 2002 15:07 schreef Adelante het volgende:
dit hele verhaal gaat je je plaats kosten op Great_Expectations' lijstje
quote:Natuurlijk
Op zondag 15 september 2002 14:59 schreef Doffy het volgende:(..)
Wil je nog meer weten?
Ik denk dat het handig is om een nieuw hokje aan te maken, met jouw verhaal als definitie.
A. Echte nicht.
B. Tattoos & piercings.
C. Lieve en schattige hetero-look.
D. Net als Doffy.
E. Anders, namelijk ...
Ik sluit niet uit dat er tussen de verschillende hokjes enige overlap mogelijk is .
quote:Ik heb al een vriendje en ranzige details ga je maar op www.chatboy.nl halen, ok?
Op zondag 15 september 2002 16:23 schreef Great_Expectations het volgende:
Natuurlijkmaar dat hoef je hier niet "en public" te vertellen
quote:Voel me vereerd...
Ik denk dat het handig is om een nieuw hokje aan te maken, met jouw verhaal als definitie.
quote:Je leert 't al
Ik sluit niet uit dat er tussen de verschillende hokjes enige overlap mogelijk is![]()
quote:Ik heb ook een héééééééééééél lief vriendje
Op zondag 15 september 2002 16:34 schreef Doffy het volgende:
Ik heb al een vriendje en ranzige details ga je maar op www.chatboy.nl halen, ok?
quote:Awww schattig hoor. Mijn vriendje is ook een knuffeltje
Op zondag 15 september 2002 16:36 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb ook een héééééééééééél lief vriendjeen geen behoefte aan ranzige details van wie dan ook. En chatboy ken ik alleen van naam, wat ik graag zo wil houden.
Vraagje aan jou: hoe oud ben je eigenlijk?
quote:Thanx
Op zondag 15 september 2002 14:59 schreef Doffy het volgende:[..]
Verder heb ik geen piercings enzo maar vind ze bij sommige jongens wel erg spannend en passend (hmm jah Cazman ook bij jou. Sluit ook niet uit dat ik ooit één neem ofzo.
quote:Bier en sigeren. Heel goed
Verder geef ik veel geld uit aan klerenmaar ga niet vaak uit in de scene. Soms wel, en dan is t heerlijk om de meute te observeren en genadeloos in hokjes in te delen (!). Of gewoon zelf lekker "mezelf" te zijn (ook al ben ik inmiddels al lang kwijt wie of wat dat precies is). Meestal vind je me in een gewone kroeg met wat goeie vrienden met bier, cognac, whiskey en een doos fijne sigaren van Hajenius.
quote:een echte classic rock luisteraar. Doe maar dan maar toch de Metal/hardrock style
Qua muziek ben ik fan van alternatieve pop (Tindersticks bijv), -rock (REM, Radiohead, Muse ()), klassieke rock (Clapton, Chuck Berry, Queen, etc), klassieke pop/folk (Joni Mitchell, John Denver (!), etc). Wil ook wel ns klassieke muziek luisteren (Cecilia Bartoli bijv). Nogal allround. Vin alles geweldig, behalve (het meeste van) die vreselijke goedkope arrenbie en andere prefabbed commerciele muzak. En voor nichtenmuziek als Willeke Alberti enzo hoef me ook niet wakker te maken (hoewel ik graag op een nichtenfeestje meebrul). Oh ja, en ben onder de indruk van Brainpower (z'n muziek althans!
)
quote:fotooooooooooooooooooooooooooooow
Wil je nog meer weten?
quote:Eerst wat bier (indrinken), dan over op cognac en/of whisk(e)y met sigaar. Geen bier bij de sigaren, bwah!
Op zondag 15 september 2002 17:43 schreef Cazman het volgende:
Bier en sigeren. Heel goed![]()
quote:Jaah classic rock is heerlijk, maar ben ook grote Muse-fan (
een echte classic rock luisteraar. Doe maar dan maar toch de Metal/hardrock style. Brainpower is niks. Heb ze live gezien op Lowlands. Niks aan.
quote:Sure, maar waar kan ik die kwijt? Heb em alleen op m'n harde schijf staan, niet op een server ergens.
fotooooooooooooooooooooooooooooow
quote:Zelfs niet bij trappist?
Op zondag 15 september 2002 17:59 schreef Doffy het volgende:
Eerst wat bier (indrinken), dan over op cognac en/of whisk(e)y met sigaar. Geen bier bij de sigaren, bwah!
quote:http://fotoboek.fok.nl/doffy
Sure, maar waar kan ik die kwijt? Heb em alleen op m'n harde schijf staan, niet op een server ergens.
* Adelante DennisMoore feliciteert
quote:Neuh niet echt, hou niet van sigaren bij bier. Doe dat graag bij goeie cognac (>= VSOP) of whisk(e)y (>= 12 jaar).
Op zondag 15 september 2002 18:49 schreef Great_Expectations het volgende:Zelfs niet bij trappist?
quote:Hey goed idee! Is ff wat werk geweest maar staat nu online
http://fotoboek.fok.nl/doffy
quote:Ik dacht dat je al bezet was?
Op zondag 15 september 2002 20:01 schreef Doffy het volgende:
Hey goed idee! Is ff wat werk geweest maar staat nu onlineGelieve huwelijksaanzoeken direct naar mij te mailen; niet en plein publique, ok?
![]()
quote:Leuk koppie!
Op zondag 15 september 2002 21:46 schreef Adelante het volgende:
* Adelante linkt maar even
(voor luie fok!kers die geen zin hebben om te zoeken)
quote:liev. oew 15 januari. Da's dicht tegen mijn verjaardag aan
Op zondag 15 september 2002 21:46 schreef Adelante het volgende:
* Adelante linkt maar even
(voor luie fok!kers die geen zin hebben om te zoeken)
quote:Ben ik ook, maar ben natuurlijk ook een aandachtsgeile nicht
Op zondag 15 september 2002 21:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik dacht dat je al bezet was?
quote:
Op zondag 15 september 2002 22:35 schreef Twoflower het volgende:
Leuk koppie!
(meteen maar gebruik makend van de nieuwe forumsoftware)
Maar ja.... smaken verschillen enzo.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 16-09-2002 00:41]
Ik ben nog steeds brak..
zo zag ik er vanmorgen om 9 uur uit:
Lag vannacht/vanmorgen iets te laat/vroeg op bed, en ik had iets te veel gezopen
quote:I'ts ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op maandag 16 september 2002 13:18 schreef Vlarp het volgende:
'middagIk ben nog steeds brak..
zo zag ik er vanmorgen om 9 uur uit:
[afbeelding]Lag vannacht/vanmorgen iets te laat/vroeg op bed, en ik had iets te veel gezopen
quote:Dit is euhm.. 8 uur later:
Op maandag 16 september 2002 16:32 schreef Cazman het volgende:[..]
I'ts ALIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik wist helemaal niet dat jij homo was
Op maandag 26 augustus 2002 15:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik vond het toch weer tijd voor een nieuw topic. Anders mis ik al die roddels weerHet vorige topic:
Centraal Homo Topic: Deel LIII (53)
Dat ik via de zoekfunctie heb moeten terug vinden en heb moeten afstoffen
quote:Euhm.. nee?? Nou ja, ik doe in de userfoto topics ook altijd erg veel moeite om geen
Op maandag 16 september 2002 16:55 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik wist helemaal niet dat jij homo was
Tof!
quote:Dit is de eerste keer dat ik iemand zie typen die niet wist dat Vlarp homo is
Op maandag 16 september 2002 16:55 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik wist helemaal niet dat jij homo was
Tof!
quote:
Op maandag 16 september 2002 19:31 schreef Cazman het volgende:[..]
Dit is de eerste keer dat ik iemand zie typen die niet wist dat Vlarp homo is
quote:Ach, voor alles moet een eerste keer zijn hè?
.
quote:Hoe was dat dan? Ik loop hier nog niet zo heel lang rond. (En heb geen zin om 53 topics terug te lezen.
Op maandag 16 september 2002 21:12 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit topic had even iets van zijn oude valse glorie terug...
quote:De vaste posters kijken gewoon of er door iemand gereageerd is.
Op maandag 16 september 2002 22:31 schreef Andyvie het volgende:
Hmmmz, toch lezen er een heleboel mensen mee in dit topic volgens mij, want als je kijkt naar het aantal views, dat ligt best hoog. Zou dit topic dan toch veel fans hebben?
(En ben ik echt slapen....)
zal maar eens wat meer gaan posten ipv lezen...
(ben ook weer een stap verder wat betreft mijn omgeving, mijn beste vriendin weet het nu, alleen heb ik het in een voor ons beiden dronken bui verteld....dus of ze het nu nog weet???)
quote:Tuurlijk weet ze dat nog
Op maandag 16 september 2002 22:39 schreef Driftwood het volgende:
(ben ook weer een stap verder wat betreft mijn omgeving, mijn beste vriendin weet het nu, alleen heb ik het in een voor ons beiden dronken bui verteld....dus of ze het nu nog weet???)
quote:heel simpel geloof ik:
Op maandag 16 september 2002 22:45 schreef error het volgende:[..]
Tuurlijk weet ze dat nog
Hoe reageerde ze?
"ohw, okay dat kan..."
en toen waren we al weer snel op een ander onderwerp geloof ik
(had beter niet zoveel kunnen drinken toen)
quote:Ik kijk daar gewoon niet zo gauw naar denk ik
quote:cya
Op maandag 16 september 2002 22:56 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Ik kijk daar gewoon niet zo gauw naar denk ik
Veel postplezier trouwens, ben weer weg hier
quote:Heb het dit weekend ook aan m'n laatste maat van m'n vaste maten groep vertelt. Nu weten ze het eindelijk allemaal.
Op maandag 16 september 2002 22:39 schreef Driftwood het volgende:
het topic leeft wel weer hoor, bijna deel 55zal maar eens wat meer gaan posten ipv lezen...
quote:en goed bevallen?
Op dinsdag 17 september 2002 10:31 schreef Cazman het volgende:[..]
Heb het dit weekend ook aan m'n laatste maat van m'n vaste maten groep vertelt. Nu weten ze het eindelijk allemaal.
quote:Ja hoor, hij begon me gelijk al gaylamer te noemen dus hij ving het erg goed op
Op dinsdag 17 september 2002 10:51 schreef Driftwood het volgende:[..]
en goed bevallen?
quote:Misschien een domme vraag, maar wat is een gaylamer?
Op dinsdag 17 september 2002 17:17 schreef Cazman het volgende:[..]
Ja hoor, hij begon me gelijk al gaylamer te noemen dus hij ving het erg goed op
![]()
quote:Een homo sukkel
Op dinsdag 17 september 2002 17:24 schreef error het volgende:[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is een gaylamer?
quote:Gelukkig, ik was niet de enige die zich dat afvroeg
quote:Gefeliciteerd Caz
Op dinsdag 17 september 2002 10:31 schreef Cazman het volgende:[..]
Heb het dit weekend ook aan m'n laatste maat van m'n vaste maten groep vertelt. Nu weten ze het eindelijk allemaal.
quote:Tsk, eigenlijk zou het verplichte kost moeten zijn
Op maandag 16 september 2002 21:33 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoe was dat dan? Ik loop hier nog niet zo heel lang rond. (En heb geen zin om 53 topics terug te lezen.
)
quote:Erm d'r zit een lange history achter. 'Tis niet echt een homosukkel
quote:Ok, vertel deze oude lul dan ff hoe het zit, want het zegt me niets.
Op dinsdag 17 september 2002 21:39 schreef Cazman het volgende:[..]
Erm d'r zit een lange history achter. 'Tis niet echt een homosukkel
edit: alsjeblieft? stond er een beetje onvriendelijk vond ik
quote:
Op dinsdag 17 september 2002 23:26 schreef Cazman het volgende:
Wazig verhaal![]()
Maar bedankt voor de uitleg
Op het gevaar af dat ik alsnog als debiel door het leven moet: avatar
quote:Mede dankzij de steun van wat newbies, zoals ikzelf.
Op donderdag 19 september 2002 07:35 schreef Driftwood het volgende:
WB Gboy!ja het lijkt erop dat het toch stiekum weer wat begint op te bloeien, dit topic
(ja ik ben stiekum ook een newbie, althans voor dit topic dan, mijn echte username staat allang en breed bekend in een deel van dit forum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |