abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_351478
ik moet zegge dat ik tara en sabine bijnader inzien toch leuker vind dan b.v. een slet van een desiree of een potterig tiep als bianca valt het dan niemand op!
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2000 @ 22:22:52 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_351494
quote:
Op 20 september 2000 22:14 schreef Trust het volgende:
valt het dan niemand op!
blijkbaar niet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 20 september 2000 @ 22:24:33 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_351498
Ach... wat is leuk

ik vond zowel tara & sabine ook dozen...

Admin woensdag 20 september 2000 @ 22:26:10 #4
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_351503
Wat maakt Desiree tot slet ? Voor zover ik weet is de enige waar ze aan heeft gezeten tot dusverre Robin.
Biance heeft inderdaad iets 'potterigs' maar maakt dat haar minder interessant dan een Tara of Sabine ?
Tara had echt de diepgang van een lintworm en bovendien een zeer irritant soort van spraakgebrek. Sabine is gewoon niet knap en heeft in principe Bart vet misbruikt.

'T is maar van welke kant je 't bekijkt natuurlijk.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_351504
Sja het lot van mooie vrouwen... in het begin schreef ik elders al dat ze de mannen waarschijnlijk snel uit de keel zouden gaan hangen.

Ik vind het veel te vroeg om nu al zulke oordelen te hebben, eigenlijk...

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 20 september 2000 @ 22:32:40 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_351516
ze vinden me leuker
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_351528
Wat tara betreft denk ik dat jullie niet weten hoe slim ze eigenlijk is.Ik bedoel als je alleen al kijk dat ze agent is geweest, door een bb casting komt en haar verdiende geld in een website en schoenenwinkel steekt valt het toch wel mee met dat lintworm gehalte verder wist ze menig intervieuwer aftebluffen op tv.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 september 2000 @ 22:50:06 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_351542
quote:
Op 20 september 2000 22:26 schreef Danny het volgende:
Tararaboemdijee heeft echt het iq van een lintworm en bovendien een zeer irritant soort van modereren
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_351551
LOL
pi_351554
quote:
Op 20 september 2000 22:50 schreef Ulx het volgende:
Waar stond dat van Danny over Tara?
pi_351623
Waarom noemt niemand Heike in deze context. Prachtdame! Blijft goed zichzelf, eet rauwe koolrabi en is knapper dan de twee playmates van vorig jaar.
Faith is a funny thing.
pi_351668
Hebben jullie Hieke al eens close-up gezien? Het kan zijn dat ik scheel ben, maar haar ogen lijken wel heel erg op die van Tara. Ook is haar accent ongeveer even ernstig als dat van Tara, maar dan meer als in "uit de klei getrokken"
  woensdag 20 september 2000 @ 23:58:31 #13
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_351771
Yeps, mooie vrouwen, die graag knuffelen en in dit geval nog de zeemlap erbij gebruiken, worden helaas meteen bestempeld als zijnde bimbo of slet, terwijl als een van de heren het zelfde zou doen het alleen maar stoer zou zijn...

Okay, mijn vriendin/vrouw zou ook niet zo vrij moeten zijn, maar indien vrijgezel, zie ik niet in waarom een man wel een een vrouw niet...

God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')