Je hebt ook een bondkraagje?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
houdt je bek ik rook en blow en ben er TROTS Op
Maar je bent geen 14, drinkt, rookt en blowedquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb een jas met bontkraag
Ik heb altijd goede TT'squote:
Succes.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ga ik binnenkort kopen. nu heb ik zo 1 jas die me heel breed laat lijken
alleen duur maar haal wel een neppequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede TT's
[..]
Succes.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
alleen duur maar haal wel een neppe
Hoe ouder hoe erger is de regel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar je bent geen 14, drinkt, rookt en blowed
Ik mis steeds de lapo net, en ik heb vaak heel goede in gedachtenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb altijd goede TT's
[..]
Succes.
wat een avontuurquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:38 schreef Taexon het volgende:
Prachtig eindelijk thuis...
Ik zal me dagboek verhaal wel even posten
Joey stond op (2:45) keek naar buiten.. en zag geen sneeuw, kortom ik ging weer lekker 30 minuten snoozen.
Joey ging heel blij van huis weg want echt glad was het niet.. .. eenmaal in Utrecht begint het te sneeuwen en ik reed een parkeerplaats in.
Toen even mee gelopen met Service en veiligheids mensen van de ns naar een gedeelte waar ik me moest melden.. daar gemeld heb ik een uur koffie gedronken (werd al betaald dus boeit me niks) vervolgens worden we ingeplanned en krijgen onze posities door.
Toen werd de leidinggevende gebeld dat er een collega alleen op een ander station staat, vervolgens word Joey daar heen gestuurd... Ze boden me een treinkaartje aan er heen, maar ook al werkte ik praktisch voor de NS ik ga hun dienstregeling niet vertrouwen.
Eenmaal op pad merkte ik dat de weg gewoon KUT was... een vieze verse sneeuw bende waar Joey met zijn Peugeot niet blij van word..
Iedereen lekker 50 rijden op de snelweg dus duurde 45 minuten eer ik in "het andere plaatsje" was.
Eenmaal in het plaatsje rijd een mongool in een vito bijna Joey aan die op een voorangsweg reed.. vervolgens stop ik natuurlijk uit schrikreactie want het scheelde geen drol.
Meneer de brokkepiloot vito bestuurder vond dit wel reden om MIJ aan te spreken op me rijgedrag en gooit ineens me portier openDus ik stap ook uit om te praten, meneer de vito bestuurder heeft een grote bek en ik heb alleen "Fijne dag nog" gezegd weer ingestapt portier op slot en lekker verder gereden.
(Het was toen alweer bijna 8 uur )
Daar aangekomen kan ik geen gratis parkeerplaats vinden want alles zit vol... nou dan maar 5 euro voor een dagkaart, word toch betaald.
Eenmaal op het station moest ik even zoeken naar me collega maar die was zo gevonden... Chille gozer en de hele dag verder alsnog kunnen lachen, weinig incidenten.. oke hele tijd mensen die vragen hoe ze daar en daar komen maar dat hoort bij het werk.
Nog een meid die onderkoelt was even op een warm plekje gezet en na overleg de Ambu ingeschakeld die al snel ter plaatse was.
Die hebben vervolgens zich over haar ontfermt en ik kon weer verder met me werk
(btw met het meisje ging het alweer aardig goed en ze was uiteindelijk door haar werkgever opgehaald)
Toen gingen we een rondje om het gebouw lopen waar ook een busplaats is, we hebben dan wel levens groot een NS logo op ons rug staan maarja aangezien wij in uniform lopen weten we natuurlijk alles(niet dus... enigste wat we hadden was de 9292/NS App
)
Toen eindelijk de busmensen allemaal blij waren nog wat andere mensen geholpen, onder andere een oud vrouwtje wat was gevallen (arm mens) en zulk soort zaken.
Ik heb besloten dat service en veiligheid bij de NS echt wel leuk is.
Op de weg naar huis zat ik me alweer te ergeren over de dienst die ik morgen moet lopen voor een ander bedrijf in FKING eindhoven (ye 150km) en om het erger te maken krijg ik een telefoontje van me planner (van het goede bedrijf die de dienst van vandaag ook geregeld had) of ik morgen en overmorgen ook als service en veiligheids medewerker kon helpen... kwaad als ik was kon ik dus die dienst afzeggen want ik ben verplicht morgen te komen![]()
Kortom nu loop ik ongeveer 120 euro en een leuke dienst mis
Liefs Joey.
Zo ben me ei ook weer kwijt..
Welke meet?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:40 schreef Rockiejj het volgende:
Goed verhaal Taex, kom je ook naar de meet?
Bij jou misschienquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe erger is de regel.
Noesquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:39 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik mis steeds de lapo net, en ik heb vaak heel goede in gedachten
Als het morgen echt kut is neem ik telefonisch ontslag.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat een avontuurwel kut van morgen en die aso's op de weg met dit weer
wut?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso Promi en Taex waarom zitten jullie ook niet in die andere SC?
Wat een dag, wat een dag. Sneeuwquote:
Ik kom af en toe langs maar heb het af en toe beetje te druk laatste dagen vandaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
Sowieso Promi en Taex waarom zitten jullie ook niet in die andere SC?
hmja je gaat niet je leven riskeren voor een stel mongolenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het morgen echt kut is neem ik telefonisch ontslag.
Ben klaar met die planner en als ik na ga dat ik bij het bedrijf waar ik vandaag voor werk bijna het dubbele verdien vind ik het eigenlijk niet waard om de weg op te gaan voor ...
Mensen die dit doenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik fietste 8 km met sneeuw maar het leuke was: gooide een sneeuwbal vol in iemand gezicht
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb, mag jij 'm wel kapen
ik zei: niet gooien of ik gooi 10x zo hard terug in je gezicht. toch doen, dus dan is het terecht.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die dit doen_! Ophangen aan de schandpaal!
Allebei aan de schandpaal. En 10x zo hard terug gooien gaat moeilijk.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik zei: niet gooien of ik gooi 10x zo hard terug in je gezicht. toch doen, dus dan is het terecht.
Vandaag ook nog een paar 14-15 jarige kneuzen aangesproken die sneeuwballen gooide naar het perron... stelletje mongolenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik fietste 8 km met sneeuw maar het leuke was: gooide een sneeuwbal vol in iemand gezicht
En dat terwijl je er een hekel aan hebt, toch?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef msacras het volgende:
Tevens heb ik net een briljant sinterklaasgedicht geschreven. Ik ben trots op mezelf.
Mensen die sneeuwballen naar rijdende auto's gooien, díe moeten echt branden in de hel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vandaag ook nog een paar 14-15 jarige kneuzen aangesproken die sneeuwballen gooide naar het perron... stelletje mongolen
dat je dat nu pas doorhebtquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan leef jij duidelijk een ander leven dan ik.
Ja want ik kan het niet.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat terwijl je er een hekel aan hebt, toch?
het was op het schoolplein he, en als mensen mijn uitdagen vragen ze erom, ook al zou jij wel iets van een beheersing training hebben gehadquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vandaag ook nog een paar 14-15 jarige kneuzen aangesproken die sneeuwballen gooide naar het perron... stelletje mongolen
zulke mensenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger altijd. altijd russen die uitstapte en dan stoer blijven staanquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die sneeuwballen naar rijdende auto's gooien, díe moeten echt branden in de hel.
haha vandaag nog gedaan en toen kwam er een man en probeerde ons om te duwenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Mensen die sneeuwballen naar rijdende auto's gooien, díe moeten echt branden in de hel.
Vroeger? Je bent 14quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger altijd. altijd russen die uitstapte en dan stoer blijven staan
Hoort erbij, deed jij waarschijnlijk ook, althans jongens wel. Dat hoort bij het leven/opgroeien.. beetje kattenkwaad uithalen.quote:
Niks van beheersing training maar gewoon gezond verstand hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
het was op het schoolplein he, en als mensen mijn uitdagen vragen ze erom, ook al zou jij wel iets van een beheersing training hebben gehad
Dat is niet vroegerquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
2 jaar geleden, basisschool
Sommige dingen wel jaquote:
niet naar rijdende auto's oid.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoort erbij, deed jij waarschijnlijk ook, althans jongens wel. Dat hoort bij het leven/opgroeien.. beetje kattenkwaad uithalen.
oke ik dacht dat beveiligers trainingen kregen hoe ze moeten handelenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niks van beheersing training maar gewoon gezond verstand hebben
Dank, dank.quote:
Dat is echt idioot. Ik zat vorig jaar in de auto (passagier dan) en er werd een sneeuwbal op de voorruit gegooid. Nou ik schrok me helemaal de pleuris. M'n vader, die naast me aan het rijden was: "Ja, als jij nu aan het stuur zou hebben gezeten dan lag de auto nu in de berm." Lekker handig, rijd die auto straks tegen jou aan omdat jij een sneeuwbal tegen m aangooidequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
haha vandaag nog gedaan en toen kwam er een man en probeerde ons om te duwen
Nou ik gooide geen sneeuwballen op wildvreemde mensen die gewoon naar hun werk willen gaan en al pissed-off zijn door al die sneeuw bendequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoort erbij, deed jij waarschijnlijk ook, althans jongens wel. Dat hoort bij het leven/opgroeien.. beetje kattenkwaad uithalen.
Dat zal 'm leren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Dank, dank.
[..]
Dat is echt idioot. Ik zat vorig jaar in de auto (passagier dan) en er werd een sneeuwbal op de voorruit gegooid. Nou ik schrok me helemaal de pleuris. M'n vader, die naast me aan het rijden was: "Ja, als jij nu aan het stuur zou hebben gezeten dan lag de auto nu in de berm." Lekker handig, rijd die auto straks tegen jou aan omdat jij een sneeuwbal tegen m aangooide
dit jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou ik gooide geen sneeuwballen op wildvreemde mensen die gewoon naar hun werk willen gaan en al pissed-off zijn door al die sneeuw bende
Beetje training hoe je mensen eventueel aan kan spreken.. maar als je al niet beheerst hoe je gezond moet handelen kom je sowieso nergens aan de bakquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
oke ik dacht dat beveiligers trainingen kregen hoe ze moeten handelen
Serieus, als ik ooit auto rijdt en iemand gooit iets tegen die auto aan dan rijdt ik de gooier aan waarschijnlijk, bewust of onbewust.quote:
ja zooooo grappig hihihihi XDquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik gooi op rijdende auto's of op fietsers die vallen altijd om, dat is zoo grappig
ik hoop dat ik mijn agressie ooit nog kan aflerenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Beetje training hoe je mensen eventueel aan kan spreken.. maar als je al niet beheerst hoe je gezond moet handelen kom je sowieso nergens aan de bak
die fietsers wel, die reactie's ook dan altijd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zooooo grappig hihihihi XD
Hehehehequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Serieus, als ik ooit auto rijdt en iemand gooit iets tegen die auto aan dan rijdt ik de gooier aan waarschijnlijk, bewust of onbewust.
Als je dat bij mij flikt, lig je met je bakkes in de sneeuw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik gooi op rijdende auto's of op fietsers die vallen altijd om, dat is zoo grappig
Op de meet allemaal sneeuw op OF gooienquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Als je dat bij mij flikt, lig je met je bakkes in de sneeuw.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef msacras het volgende:
[..]
Op de meet allemaal sneeuw op OV gooien
wees maar eens snel genoeg, ik loop er op af lach keihard en sprint wegquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Als je dat bij mij flikt, lig je met je bakkes in de sneeuw.
hahahaha dudequote:Op vrijdag 7 december 2012 15:52 schreef Rockiejj het volgende:
Ja ik gooi ook altijd op rijdende auto's die dan omvallen wiehoehoehoeoeoe
Jij weet niet hoe snel ik ben.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wees maar eens snel genoeg, ik loop er op af lach keihard en sprint weg
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ja, de eerste week in het nieuwe jaar. Dan kan ik ook door de weeks.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:53 schreef Rockiejj het volgende:
hihihihi jaa.
Heeft er iemand een beter idee voor een meet-datum?
of bruinquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik duw flat in de sneeuw waar het er geel uitziet
krijg je mij wel omgeduwdquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik duw flat in de sneeuw waar het er geel uitziet
4 januari bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, de eerste week in het nieuwe jaar. Dan kan ik ook door de weeks.
RIPquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kan pas over 20 minuten in Leiden zijn
blauwe sneeuw krijg je alleen als je incontinent bent.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen over dat bruine. Blauw jongens dat zeg ik toch. BLAUW.
Haha, Den Haag - Leiden, was het te doen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
RIP
Was trouwens gewoon vanuit stage gekomen vanuit Den Haaghad geen internet meer dus ook al zou iemand zeggen 'ik kom eraan' had ik het niet geweten
Dat gaat niet als ik je al met je bakkes in de sneeuw heb gedrukt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
naja als iemand mij de sneeuw in deiwt doe ik het gewoon terug
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Gaan we weer beginnen over dat bruine. Blauw jongens dat zeg ik toch. BLAUW.
ik ben best zwaar 55kiloquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan je optillen en weggooien man
Geen vertraging eigenlijk, was er gewoon binnen 12 minuten.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, Den Haag - Leiden, was het te doen?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is echt idioot. Ik zat vorig jaar in de auto (passagier dan) en er werd een sneeuwbal op de voorruit gegooid. Nou ik schrok me helemaal de pleuris. M'n vader, die naast me aan het rijden was: "Ja, als jij nu aan het stuur zou hebben gezeten dan lag de auto nu in de berm." Lekker handig, rijd die auto straks tegen jou aan omdat jij een sneeuwbal tegen m aangooide
Wauw!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen vertraging eigenlijk, was er gewoon binnen 12 minuten.
ben je net uit auschwitz ontsnapt ofzo? jezusquote:
Geloof me.. ik krijg je makkelijk omgeduwd, duw gerust terug ik duw dan nog een keer net zo lang tot je uithaaltquote:
Word eens beter dan.quote:
Leuk spelletje is datquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof me.. ik krijg je makkelijk omgeduwd, duw gerust terug ik duw dan nog een keer net zo lang tot je uithaalt
Gelukkig reed waar ik stond alles op tijd dus bijna iedereen was tevreden met onsquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wauw!
Vannochtend joh
Alles van en naar Den Haag CS was vertraagd of reed niet
en als ik uithaal, wat doe je dan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geloof me.. ik krijg je makkelijk omgeduwd, duw gerust terug ik duw dan nog een keer net zo lang tot je uithaalt
jij met je hand tegen flat zn hoofd terwijl die vooruit probeert te komenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Van welke sport?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Rockiejj het volgende:
Gezien de weersverwachting voor komend weekend, heeft de NRB besloten tot een algehele afgelasting. Dat betekent dat alle competitiewedstrijden van het weekend van 8 en 9 december 2021 zijn afgelast en zullen worden verplaatst.
Yes
Ik had 'geluk' moest om 06:30 op stage zijn dus om kwart over 5 de bus direct naar Den Haag CS. Geen vertraging, net ook niet. Was er eigenlijk eerder.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wauw!
Vannochtend joh
Alles van en naar Den Haag CS was vertraagd of reed niet
dan buk ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij met je hand tegen flat zn hoofd terwijl die vooruit probeert te komen
Hou ik je aan!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]als ik dan ooit een sneeuwbal tegen je ruit aan gooi, mag je mij persoonlijk doodrijden
van die zure mensen die hun enige pleziertje hebben als ze loon ontvangen en de rest van de week chagrijnig zijnquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou ik gooide geen sneeuwballen op wildvreemde mensen die gewoon naar hun werk willen gaan en al pissed-off zijn door al die sneeuw bende
Ik kom je morgen soep brengen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik toch man.
Word alleen maar zieker eigenlijk! gvd.
maar ik wil helemaal geen soepquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kom je morgen soep brengen.
Neeee
van jochies van 12 kan ik dat begrijpenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
en ik win toch altijd met vechten dusse......
Ik kom je dan mij brengenquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar ik wil helemaal geen soep
jaaaa
Oké. Ja dat wist ik niet. Voetbal wordt ook al dit weekend niet gespeeld ivm die grensrechter. Het wordt dus een onsportief weekend.quote:
Wat ben jij eigenlijk een vervelende user zeg.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
zijn even oud hoor van 14 of 13 dus hout je mond vrouwquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van jochies van 12 kan ik dat begrijpen
wat zijn je stats?quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Merk je dan wel..quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en als ik uithaal, wat doe je dan?
ja ik ben boosquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een vervelende user zeg.
Dat wilde ik even melden.
Viel me gewoon op.
Eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat ben jij eigenlijk een vervelende user zeg.
Dat wilde ik even melden.
Viel me gewoon op.
niks dus?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Merk je dan wel..niet terug uithalen in ieder geval
Ik heb geen houten mond.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zijn even oud hoor van 14 of 13 dus hout je mond vrouw
jochies van 13/14 hebben nooit van spieren gehoordquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zijn even oud hoor van 14 of 13 dus hout je mond vrouw
niets dus, je snapt het niet, kut casualietquote:
ja maar als ik vecht met mensen win ik meestalquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niets dus, je snapt het niet, kut casualiet
waar irriteer je je precies aanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Doe er wat aan.
Stop met mij irriteren in ieder geval.
Leer Nederlands, je schrijft "houdt".quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
leer Nederlands je schrijft Houdt
ik geloof het nietquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar als ik vecht met mensen win ik meestal
je bent zelf een ABNquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leer Nederlands, je schrijft "houdt".
Dat is correct ABN.
kut nou es een end op ventquote:
Denken dat ik niets doe... nee tuurlijk niet knuppel ik laat me niet "mishandelen".quote:
Jou.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waar irriteer je je precies aan
op de grond halen of weg gaanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denken dat ik niets doe... nee tuurlijk niet knuppel ik laat me niet "mishandelen".
Tadaa als je hersenen heb weet je nu wat ik in zo een geval moet doen.
daarom wegge-edit toch, allemaal lobbi voor je beebquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:02 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godverdomme Heppie met je ninja-edit doe eens lief ik ben ziek ik mag dat asdfghjkl.
*facepalm*quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
op de grond halen of weg gaan
omdat je een kutventje bentquote:
danquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij is hij nog erger als Appel.
Appel is soms nog wel grappig ookquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Je deed het wel. Te laat. Lobbi is over.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
daarom wegge-edit toch, allemaal lobbi voor je beeb
*danquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
Ik merk het morgen of zondag wel hoeveel lobbi jij nog hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je deed het wel. Te laat. Lobbi is over.
Mag ik erbij komen zitten?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef msacras het volgende:
Wauw. Een FOK!-fight. Ik zit al klaar met de popcorn.
I know, ik zeg dat altijd verkeerd, hoe vaak je het ook uitlegtquote:
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil best serieus posten hoor maar dan moeten jullie eerst aardiger doen
Oke dan zal ik serieus posten en gewoon ABN typen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
'het' moet weg uit je zin liefje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik merk het morgen of zondag wel hoeveel lobbi jij nog hebt.
niet snappen waar ik op doelquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat si echt zielig als mensen andere op de grond zetten
zo werkt dat niet hehquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik wil best serieus posten hoor maar dan moeten jullie eerst aardiger doen
das kattuks niet klagenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
'het' moet weg uit je zin liefje.
En ja. Dat merken we dan wel.
Het word inderdaad niet veel goeds..quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké. Ja dat wist ik niet. Voetbal wordt ook al dit weekend niet gespeeld ivm die grensrechter. Het wordt dus een onsportief weekend.
Doe dat.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke dan zal ik serieus posten en gewoon ABN typen.
Je kan het nog zo vaak zeggen, ik vergeet het altijdquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Groter,sterker,kleiner, irritanter DAN.
even groot ALS
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
All i want for christmas is you
sry ben al bezetquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Nederlanderquote:
Hoiquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
Yeahquote:
Volgens mij IS hij Appel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:03 schreef Vinniiee het volgende:
kusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sryWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
haha hij blijft mooiquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:06 schreef Taexon het volgende:
[..]Hoe kwaad ik net ook even was in de auto dat liedje ging natuurlijk keihard
Niets mis mee met Hypocrietquote:
Dat is nou lief van je.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
ik kan pas om half 6quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef Taexon het volgende:
Tc iemand?geen zin om te douchen etc en al die bende.. komt na het eten wel
misschienquote:
Wat is er met je rokende liefje gebeurt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, knus op de bank, knuffelen dit dat
Ik mis het
Count me in babe.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef Taexon het volgende:
Gebeurd. En DM.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat is er met je rokende liefje gebeurt?
Gelukkig mis je geen zelfkennis.quote:
Ik zie er uit als een lijk nu dus misschien kom ik zonder cam wel even langsquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:07 schreef Taexon het volgende:
heb geen zin om tekst en uitleg te geven.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waarom kan je dan pas? Je kan nu toch ook?
ik doe niet aan incest sryquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wauw.
Dan ben je geen ras Kattuker
Ow okee, we begrijpen hetquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb geen zin om tekst en uitleg te geven.
heb je een vriendje ofzo?
zucht
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ow okee, we begrijpen het
Zeg maar, jaa. En laat dan mij zien
eazy e niet waarderenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
cause the boy in the hood are always hard.
wat voor onzin zit ik te luisteren eigenlijk
Huh?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]dan wil ze je meteen ontmoeten, viel me al mee dat ze niks over fb vroeg
ik luister zijn muziek altijd, maar als je goed naar de tekst luistert gaat het nergens over maar het klinkt wel lekkerquote:
Oh wauw.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was vrienden met 2 fokkers op fb en ze vroeg er niet eens wat over
hij is gewoon megalomaan.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik luister zijn muziek altijd, maar als je goed naar de tekst luistert gaat het nergens over maar het klinkt wel lekker
ja maar het is dodelijk irritant elke keer als ze een naam van een jongen ziet vraagt ze meteen of hij leuk is dit datquote:
Ik luister ook naar: 2pac, biggie, mc eiht,snoop-lion-50 cent-kayne westquote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar het is dodelijk irritant elke keer als ze een naam van een jongen ziet vraagt ze meteen of hij leuk is dit dat
snoop-lion-50 cent-kayne westquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik luister ook naar: 2pac, biggie, mc eiht,snoop-lion-50 cent-kayne west
dat is de enige muziek die ik luister, alleen gangster rap.
Verschrikkelijk ja, en altijd zeuren dat ik niet gelijk alle details over iemand vertel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms wel javooral als het om jongens gaat
het is ook maar 1 liedje die ik van hun luister. young wild and free, in da club en powerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
snoop-lion-50 cent-kayne west
wat een verrotte artiesten zijn datcommercieel als de pest en het klinkt nergens naar.
zo herkenbaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, en altijd zeuren dat ik niet gelijk alle details over iemand vertel.
sterkte morgenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:16 schreef Taexon het volgende:
Moe, verveeld, geïrriteerd, Honger maar heb toch een leuke dienst gehad
Pff gaat echt wat worden morgen ..![]()
![]()
Oh wat ergquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zo herkenbaarof ze gaat meteen het profiel bekijken en vragen of het niks voor mij is
en als ik dan zeg ja maar ik ben wss niks voor hem blijft ze maar doorgaan
Nooit last vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee, ik zette een beker water naast me muis, niet meer doen dus
ze betrapte me net toen ik even foto's keek van iemand op FB, meteen VIND JE HEM LEUK????????quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh wat erg
Ik vertelde laatst wat over een heel goede vriend (die homo is), dat ik bij hem ging chillen ofzo. Gelijk vragen of ik verliefd op hem was omdat ik zo vaak met hem afsprak enzo. Ja mam, dat is wat vrienden doen.
hopelijk een muilkorfquote:
Irritantquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze betrapte me net toen ik even foto's keek van iemand op FB, meteen VIND JE HEM LEUK????????
zucht
Moedersquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze betrapte me net toen ik even foto's keek van iemand op FB, meteen VIND JE HEM LEUK????????
zucht
Dit had ik dus laatst toen een bepaald persoon me status "liked" en me ma haar moeder kon... gelijk uithoren of we wat hadden etcquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Irritant. Had ik laatst ook "is dat je nieuwe vriendin?" Wut?
Ja nu vind ik hem wel leuk maar dat hoeft zij niet te wetenquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Irritant. Had ik laatst ook "is dat je nieuwe vriendin?" Wut?
Ik zeg altijd dat ik bij iemand van me middelbare school ga xboxen ofzoquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Moeders
Ook elke keer als ik naar m'n huidige scharrel/vriend/iets ga, als ik thuis kom krijg ik METEEN de vraag of het al officieel is en hoe het was en blablablabla. Helft van de tijd zeg ik nu maar dat ik naar een vriendin ga, als er iets veranderd in onze situatie vertel ik dat echt wel hoor.
dat ben ik nietquote:
Moet je een keer zeggen: Nee mam dat is mijn fuck buddy en ik ben geil dus ik wilde masturberen op zijn foto, kun je even gaan dan kan ik mijn ding doen?quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zucht
pff ja vermoeiendquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Moeders
Ook elke keer als ik naar m'n huidige scharrel/vriend/iets ga, als ik thuis kom krijg ik METEEN de vraag of het al officieel is en hoe het was en blablablabla. Helft van de tijd zeg ik nu maar dat ik naar een vriendin ga, als er iets veranderd in onze situatie vertel ik dat echt wel hoor.
Precies! Daarom zorg ik ook altijd dat 9 vd 10 keer als we afspreken het bij hem of ergens anders is, als hij hier thuis komt dan gaat ze toch alleen maar vervelend er over doen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zeg altijd dat ik bij iemand van me middelbare school ga xboxen ofzoof verzin wat anders stoms...
geen vragen in ieder geval!
zoo herkenbaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies! Daarom zorg ik ook altijd dat 9 vd 10 keer als we afspreken het bij hem of ergens anders is, als hij hier thuis komt dan gaat ze toch alleen maar vervelend er over doen.
Daarom heb ik mijn moeder en mijn puberende zusje niet op facebookquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dit had ik dus laatst toen een bepaald persoon me status "liked" en me ma haar moeder kon... gelijk uithoren of we wat hadden etc
Hehehe, komt ze vanzelf achter als het wat wordtquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja nu vind ik hem wel leuk maar dat hoeft zij niet te weten
en wie was je nieuwe vriendin?
ja dus komt ze er nooit achterquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn moeder en mijn puberende zusje niet op facebook
[..]
Hehehe, komt ze vanzelf achter als het wat wordt.
Gewoon, een random persoon die nieuwe foto's had geplaatst
Als er hier thuis iemand komt.. zijn me ouders meestal niet thuisquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:25 schreef msacras het volgende:
[..]
Precies! Daarom zorg ik ook altijd dat 9 vd 10 keer als we afspreken het bij hem of ergens anders is, als hij hier thuis komt dan gaat ze toch alleen maar vervelend er over doen.
Haha het ergste moet nog komen. Ik was laatst bij hem en we waren door z'n bed gezaktquote:
alleen voor die dat verdienenquote:
Mooi tochquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus komt ze er nooit achter
Hahahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha het ergste moet nog komen. Ik was laatst bij hem en we waren door z'n bed gezakt(hij heeft zo'n lattenbodem van nog voor de eerste wereldoorlog ofzo), dat had ik aan een vriendin verteld (bij haar thuis), en haar moeder kent mijn moeder best goed dus zo was m'n moeder dat ook te weten gekomen. Nou ik heb nog nooit zo'n groot vragenvuur gehad.
Ik vind het ook prima om te zeggen hoor, maar ze hoeven niet alle details te weten van elke keer dat ik hem zie.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als er hier thuis iemand komt.. zijn me ouders meestal niet thuisscheelt weer vragen...
En anders hebben ze pech en zeg ik gewoon wat er aan de hand is
Ik heb zo'n hoogslaper, om een of andere reden ben ik altijd bang dat ik er doorheen zak. Zo dik ben ik niet eens.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha het ergste moet nog komen. Ik was laatst bij hem en we waren door z'n bed gezakt(hij heeft zo'n lattenbodem van nog voor de eerste wereldoorlog ofzo), dat had ik aan een vriendin verteld (bij haar thuis), en haar moeder kent mijn moeder best goed dus zo was m'n moeder dat ook te weten gekomen. Nou ik heb nog nooit zo'n groot vragenvuur gehad.
Waarom zou ik aardig doen tegen mensen die ik niet mag?quote:
Nou hebben we dus geen enkel normaal bed over, mijn bed kraakt echt onwijs hard en zijn bed is een krakkemikkig geval, dat blijkt maar weerquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HahahaDat heb ik ook een keer gehad
Lief doen Hep.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zou ik aardig doen tegen mensen die ik niet mag?
Dat is wel kutquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou hebben we dus geen enkel normaal bed over, mijn bed kraakt echt onwijs hard en zijn bed is een krakkemikkig geval, dat blijkt maar weer
quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hoogslaper, om een of andere reden ben ik altijd bang dat ik er doorheen zak. Zo dik ben ik niet eens.
je zegt als het wat wordt merkt ze het wel, dus ik zei dan merkt ze het dus nooit.quote:
Oh, moet je zorgen dat het wel wat wordtquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zegt als het wat wordt merkt ze het wel, dus ik zei dan merkt ze het dus nooit.
Wat ben ik blij dat mijn bed niet kraaktquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou hebben we dus geen enkel normaal bed over, mijn bed kraakt echt onwijs hard en zijn bed is een krakkemikkig geval, dat blijkt maar weer
Haha dat is echt vervelend. Ook zo'n lekkere sfeerbreker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel kut. Bij mij was die middenbalk die de 2 zijkanten met elkaar verbindt een keer afgebroken
zorg jij daar maar voorquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, moet je zorgen dat het wel wat wordt
Nou, we merkten er niks vanquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha dat is echt vervelend. Ook zo'n lekkere sfeerbreker.
Ik heb wel een Ikea matras.. Bed weet ik zo gauw even niet. Ik krijg wel binnenkort een nieuw bed (2-persoons, of iig twijfelaarquote:Op vrijdag 7 december 2012 16:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat mijn bed niet kraakt
Lang leve Ikea boxspring ding..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |