abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:02:50 #1
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120032013
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
  vrijdag 7 december 2012 @ 12:06:45 #2
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120032175
Ok :@, mijn eerste topic opening ooit. Volgens mij is het goed gegaan, toch?

Een stempel voor de mini van Deepfreeze! *O*

Misschien worden jullie al gek van mij maar ik kom nog eens even jompelen voor mijn eigen dochter :@. Ze weet ineens hoe fijn slapen is! Om 11:00 uur (ze had vanochtend nog geslapen van 6 tot 9) ging ze weer gapen dus ik haar naar bed gebracht. Normaal een behoorlijk 'gevecht' dus ik was al op het ergste voorbereid :'). Ik leg haar in bed, geef haar een kus en zeg: 'slaap lekker', vervolgens loop ik naar onze kamer om haar muziekknuffel te pakken maar terwijl ik op onze kamer ben denk ik: 'huh? het is al stil!' Dus ik ben daar 5 min gebleven om vervolgens te spieken op haar kamertje. Lag ze gewoon al te slapen O+. Zonder pink, zonder muziekje, zonder hulp van mij *O*. Ennn...ze slaapt nog steeds! Ohhh, wat fijn!
pi_120032249
Tante, wat fijn! Hopelijk zet dat zich voort. Fijner voor jou, maar ook fijner voor de mini O+
pi_120032390
*O* Voor Tante en een slapende mini!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120032658
Hopen dat dat zo blijft Soesa! Geniet van je vrije tijd :-D
pi_120032668
Mango, normaal volgen we vooral Saartje. Dus als zij zich meldt, dan pas fles. Gaat ook prima. Maar soms drinkt ze daardoor overdag 'te weinig' waardoor ze 's nachts extra komt. Logisch ook.
Gisteren heb ik het gewoon net iets anders getimed, waardoor ze overdag al op zes voedingen ipv vijf uitkwam. Nu heeft dat (toevallig?) gewerkt. Eens kijken of dat zo blijft.

We houden nog steeds niet keihard vast aan tijden ofzo, maar eerste flesje eerder beginnen lijkt al genoeg :)
pi_120033408
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het lijkt erop dat mijn uk ook het slaapknopje weer heeft gevonden. Alweer 3 redelijke nachten op rij, laatste 2 nachten in 1 ruk geslapen van 19.30 tot 4! Daar kan ik wel mee leven voorlopig ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_120033509
Ik snap vandaag niks van mijn baby. Eerst al de nachtvoeding, wat maar 70 cc was. Vervolgens om 7u, 9u en 11u. Telkens tussen de 50 en 100 cc. En dan telkens honger (althans, zo interpreteer ik het. Klaarwakker, druk happen en smakken, speen of vinger heeft geen zin), telkens 20 cc drinken, en dan gaan lachen of in slaap vallen. Of zijn hoofd heel druk bewegen en de fles wegmeppen.
Dus ik zo van F1 F1. :{
pi_120033531
Wat fijn, zulke goede slapers, Phaidra en en Soesa. ^O^

Hier hebben we voor het eerst het ochtendslaapje overgeslagen. Man, wat duurt de ochtend dan lang -voor mij-. :') En nu moet ik zelfs nog douchen. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_120033587
Oh en qua verschonen, mijn baby heeft geregeld een zware plasluier en ik zou het sneu vinden als ie daarmee dan verder moet slapen. Maar ik kan het niet altijd goed bepalen of ie veel heeft geplast. Dus dan maar sws even spieken en verschonen. En op zich is dat het werk niet eens, ik bedoel, ik ga hem ook uit bed halen en terugleggen.
pi_120033614
Oh Soemp, ik ben ook net pas gedoucht :D
Troost je, het is heul geen weer om gewassen en gestreken te zijn. :+
pi_120033615
Hoe oud is hij mango? Het kan een regeldag zijn

Fijn dat Klaas Vaak jullie kleintjes weer heeft gevonden.

Daan was net eerder wakker dan normaal. Zat hij in zijn bed te mopperen, met een poepbroek en zijn shirt half uitgetrokken. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Deepfreeze op 07-12-2012 12:53:18 ]
pi_120033648
Hahaha.....Mijn kraamverzorgster zei daarover...Ze hebben 9 maanden in vruchtwater rond gedobbert...
Ik denk niet dat ze het heel erg vinden om wat langer met natte billetjes te liggen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_120033711
Och Daan toch! :D

M is ruim 2,5 maand nu... maar met een regeldag zou hij toch meer moeten gaan drinken? Ik kom nou met die 3 sessies net aan de hoeveelheid die hij normaal gesproken met de ochtendvoeding drinkt. :?
pi_120033785
Mijn neefje brulde echt bij elke nattigheid.. Daar gingen er veel luiers doorheen..

Ik heb geloof ik wel bijna altijd in de nacht verschoont. Maar dat was meer om ze goed genoeg wakker te krijgen ook. Ze sliepen toch wel verder..
pi_120033866
Met 3 maand zit wel weer een regeldag, dus het zou kunnen. Dan drinken ze vaker kleine beetjes. Niet eens altijd meer in hoeveelheid volgens mij. En kan ook bij fv.. Of hij zit gewoon niet zo lekker in zijn vel door een verkoudheidje op komst ofzo..
Het kan zoveel zijn bij die kleintjes. Tegen de tijd dat je je echt zorgen maakt is er vaak al weer beter ;)
pi_120033919
Mango, als Saar zo'n dag heeft, dan heb ik altijd het idee dat ze zichzelf gewoon heeft gekloot door 1x te weinig te drinken. Dan heeft ze uiteraard daarna sneller honger. Maar wel minder. Dus drinkt ze vaker kleine beetjes. Dan probeer ik wel eens te rekken opdat ze daarna dan meer drinkt. Geen idee of het echt zo werkt, maar ik volg mijn gevoel dan maar :+

Oh, en ik heb zoiets van 'zelf heb ik ook weleens een off day'. Dus zo'n baby vast net zo. Zolang ze niet echt ziek lijkt/pijn heeft en het bij een dagje blijft, dan maak ik me er maar niet druk om.
pi_120033959
Wat fijn Soesa! Hoop inderdaad dat ze niet ineens weer vergeet hoe het moet (zoals mijnes)

Ik verschoon om 23u nog de dikke plasluier. Heb aantal keer getest, ze zouden 12 u mee moeten kunnen die luiers. Maar niet bij mijnes, en 's ochtends kakt ze ook dus dat kan die dan niet meer aan :P. Dsja, zekere voor t onzekere. Maar ze vindt het niet altijd tof...

Ze is 4 maanden oud vandaag!
pi_120034049
Mja ik heb niet de indruk dat hij niet lekker is ofzo... Meer dat ie het zelf ook even niet weet en veel leuker vindt om bij mama te zijn en te lachen en kletsen.
Clusteren is 's avonds toch?

Hij slaapt nu. Kijken of ie zometeen gereset is.
pi_120034061
Saar is overigens ook een prinses op de erwt :') Beetje natte luier? Oh, hell no! :+
pi_120034078
Dat is het ook SE, met de ochtendvoeding gaat die luier het dan niet redden lijkt me.
pi_120034117
ik zit trouwens aan de lange vingers met muisjes. Nom. :Y)
pi_120034118
Wat is clusteren eigenlijk?

Supreme, 4 maanden alweer *O*
pi_120034189
Clusteren doen borstgevoede baby's, dan drinken ze vaak kleine beetjes en hebben ze meer "mamahonger". Maar dat is volgens mij in de avonduren, zodat ze met een volle buik de nacht in kunnen.
En ik dacht dat flesbaby's het ook konden hebben? Het klassieke "huiluurtje" zegmaar
  vrijdag 7 december 2012 @ 13:01:21 #25
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_120034227
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 12:55 schreef SupremeEvil het volgende:
Wat fijn Soesa! Hoop inderdaad dat ze niet ineens weer vergeet hoe het moet (zoals mijnes)

Ik verschoon om 23u nog de dikke plasluier. Heb aantal keer getest, ze zouden 12 u mee moeten kunnen die luiers. Maar niet bij mijnes, en 's ochtends kakt ze ook dus dat kan die dan niet meer aan :P. Dsja, zekere voor t onzekere. Maar ze vindt het niet altijd tof...

Ze is 4 maanden oud vandaag!
Dat hoop ik ook :') :D .

Hier gaat de luier wel 12 uur mee. Ze vind verschonen 's nachts veel te gezellig en is dan klaarwakker. Daar zijn we dus snel mee gestopt. Ze poept vaak als ze 's ochtends nét een schone luier om heeft. Dat poept ook het lekkerst denk ik :+

*O* 4 maanden, gaat suuuuper snel he!

Mango, klinkt wel echt als een regeldag hoor! Veel kleine beetje en met zichzelf geen raad weten. Sterkte!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')