Yep. En hij moet dan ook contact hebben via wifi, anders verdwijnen na een week of 2 die ads.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:15 schreef error_404 het volgende:
Wanneer krijg je die reclames te zien? Alleen bij de screensaver?
Wat maartend zegt klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:15 schreef error_404 het volgende:
Wanneer krijg je die reclames te zien? Alleen bij de screensaver?
Februari 2012. Accu gaat mijns inziens nog steeds even lang mee als toen ik hem kocht. Minstens een maand. Heb hem in totaal ook pas 5 keer opgeladen denk ik.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:08 schreef marcosta het volgende:
hoe oud is deze?
ik heb nu een nook maar merk dat die accu toch wel slechter begint te worden.
zonder wifi doe ik ong 2 weken met een acculading en lees misschien 2 boeken in die tijd..
Klopt. Epubs zijn wel eenvoudig om te zetten door Calibre, Dit programma kan een epub naar je Kindle verzenden via email en zet de epub dan direct om.quote:Op vrijdag 7 december 2012 14:52 schreef marcosta het volgende:
na dit (► Er is geen (directe) ondersteuning van het .epub formaat.
► Het is niet mogelijk het geheugen uit te breiden.
► Geen touchscreen.
► Geen Nederlandstalig menu of handleiding.
gelezen te hebben blijf ik bij mijn nook..
zal, maar mijn nook hang ik aan mijn pc en kan gewoon alles overzetten en het werkt.quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:11 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Klopt. Epubs zijn wel eenvoudig om te zetten door Calibre, Dit programma kan een epub naar je Kindle verzenden via email en zet de epub dan direct om.
Dat kan natuurlijk ook met de Kindle. Enfin. Op naar de volgende geinteresseerde!quote:Op vrijdag 7 december 2012 15:13 schreef marcosta het volgende:
[..]
zal, maar mijn nook hang ik aan mijn pc en kan gewoon alles overzetten en het werkt.
en hij laad gelijk op
sorry je hebt gelijkquote:Op vrijdag 7 december 2012 15:17 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook met de Kindle. Enfin. Op naar de volgende geinteresseerde!
Ah oke. Overigens zou ik het mijn eigen oma niet aanraden om te beginnen aan een ereader. Eerder een iPad. Voordeel van de Kindle is dus wel dat ie geen touchscreen heeft.quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:15 schreef Crazy-Al het volgende:
^
En Oma is helaas niet geinteresseerd. Ik wel, maar mijn bod ligt ook op de 50 en aangezien je al nee hebt gezegd probeer ik het nog geen eens. Helaasch
Ja hoor. Marktplaats bod ingetrokken...quote:Op zaterdag 8 december 2012 13:32 schreef Crazy-Al het volgende:
Hahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahaha^22
Marktplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |