abonnement Unibet Coolblue
pi_120145364
God, ik irriteer me dood aan dat ja/nee spel op facebook.
Ik stuur zogenaamd allemaal verzoeken en alles, terwijl ik dat niet doe en het zijn echt rare dingen zoals naar mijn grote nicht..van Fantaseert Rosanne weleens over jou? Grrrr en ik weet niets een wat ik geantwoord heb want ik heb dat niet gedaan.
Tch irritant...
  Grootste baggeraar 2022 maandag 10 december 2012 @ 12:54:37 #127
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_120145697
quote:
11s.gif Op maandag 10 december 2012 12:26 schreef Catnip het volgende:

[..]

BOTERHAM MET BANAAAN <3333
Heerlijk toch? :o
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_120146074
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat de arbeidsmarkt aangaat is het hier ook een zooitje en weinig vruchtbaar.

Wat het tweede aangaat ,zie ik kansen voor je .
De toelatingseisen zijn vast wel ergens te vinden op internet.
in ieder geval succes , en kop op gaat het niet links -om dan proberen we het rechts-om.is mijn motto(voor zolang het duurt, motto's veranderen bij mij nogal eens) ;)
Leuk dat je er zo positief tegenover staat hoor. :Y
Het is alleen heel moeilijk om dat vol te houden als je elke keer wordt afgewezen of gewoon geen reactie krijgt.

Ik vind het zo verschrikkelijk frustrerend omdat het me gewoon niet lukt om nu al te gaan werken, zelfs de simpelste baantjes niet lijkt het wel. Ik wil het ook nog niet bepaald; niet uit luiheid, maar eerder onzekerheid. Een opleiding leek me daarom ideaal. Je leert heel veel bij, je hebt mensen rondom je, en zo voort; maar daar moet ik nu dus weer nog veel te lang op wachten...

Vrijwilligerswerk is nog steeds een optie, maar het probleem is dat ze daar ook al streng in lijken (terwijl ze godverdomme geen cent moeten betalen). Ik had eens een hele mooie motivatie naar een ziekenhuis gestuurd. Krijg een tijdje later doodleuk terug dat ze niet werken met werkzoekenden... 8)7 :|W

Zou je jezelf dan niet minderwaardig beginnen voelen? Wij zijn dus blijkbaar minder dan iemand anders en dan is iedereen verwonderd hoe slecht ik me voel.
Hier in de buurt zijn ook rusthuizen, maar als ik die vrijwilligers bekijk zijn het allemaal mensen die zelf bijna op hun pensioen kunnen gaan... Misschien vinden ze me te jong? Dat is ook al zoiets...
  maandag 10 december 2012 @ 13:21:10 #129
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120146619
Hier in nederland is de zorg en in het bijzonder de thuis-zorg zwaar de klos vanwege de bezuinigingen. Ik zou je die opleiding niet aanraden(als je in nederland woonde), die mensen worden straks vervangen door werkeloze "vrijwillegers."
There is only one religion
pi_120146719
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:21 schreef Dance99Vv het volgende:
Hier in nederland is de zorg en in het bijzonder de thuis-zorg zwaar de klos vanwege de bezuinigingen. Ik zou je die opleiding niet aanraden(als je in nederland woonde), die mensen worden straks vervangen door werkeloze "vrijwillegers."
Hmm, misschien is het daar anders; maar hier in België zijn er gewoon veel te weinig. Als je bedenkt dat er al Spanjaarden naar hier worden gehaald...
pi_120146802
Goeiemiddag :W
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120146849
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:26 schreef Natalie het volgende:
Goeiemiddag :W
'Middag! :W >:O
  maandag 10 december 2012 @ 13:28:25 #133
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_120146867
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:06 schreef Little_Dolls het volgende:
Leuk dat je er zo positief tegenover staat hoor. :Y
Het is alleen heel moeilijk om dat vol te houden als je elke keer wordt afgewezen of gewoon geen reactie krijgt.

Ik vind het zo verschrikkelijk frustrerend omdat het me gewoon niet lukt om nu al te gaan werken, zelfs de simpelste baantjes niet lijkt het wel. Ik wil het ook nog niet bepaald; niet uit luiheid, maar eerder onzekerheid. Een opleiding leek me daarom ideaal. Je leert heel veel bij, je hebt mensen rondom je, en zo voort; maar daar moet ik nu dus weer nog veel te lang op wachten...

Vrijwilligerswerk is nog steeds een optie, maar het probleem is dat ze daar ook al streng in lijken (terwijl ze godverdomme geen cent moeten betalen). Ik had eens een hele mooie motivatie naar een ziekenhuis gestuurd. Krijg een tijdje later doodleuk terug dat ze niet werken met werkzoekenden... 8)7 :|W

Zou je jezelf dan niet minderwaardig beginnen voelen? Wij zijn dus blijkbaar minder dan iemand anders en dan is iedereen verwonderd hoe slecht ik me voel.
Hier in de buurt zijn ook rusthuizen, maar als ik die vrijwilligers bekijk zijn het allemaal mensen die zelf bijna op hun pensioen kunnen gaan... Misschien vinden ze me te jong? Dat is ook al zoiets...
Klinkt alsof je het nog altijd beter hebt in BE dan hier in NL.

Vrijwilligerswerk is tegenwoordig verplicht, als je met een uitkering zit.
Een opleiding volgen is ook al jaren taboe (sinds de re-integratie bureaus er een potje van maakte)
& onder de 27 sowieso geen uitkering meer ...

Desondanks blijft het zuur natuurlijk.

Uitzendbureau's al platgelopen ?
Meestal toch iets eenvoudiger om aan de slag te komen. Ook binnen sectoren waar je anders geweigerd wordt door gebrek aan ervaring. (wat ik zelf altijd een 'dooddoener' vind. Hoe kom je dan aan ervaring ? iedereen moet toch ooit eens ergens beginnen ?)

Werkgevers hebben echter keus zat. Dus dan maar iemand van 18 met een VWO diploma & 20 jaar werkervaring, of wat er het dichtst bij in de buurt komt. Uiteraard tegen minimumloon, anders voor jou 3 Polen.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  maandag 10 december 2012 @ 13:29:47 #134
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120146920
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:24 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Hmm, misschien is het daar anders; maar hier in België zijn er gewoon veel te weinig. Als je bedenkt dat er al Spanjaarden naar hier worden gehaald...
Dat bied perspectief, en het mooie is dat je gewoon steeds verder kan tot verplegend personeel(verpleegkundige )
There is only one religion
pi_120147070
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:28 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Klinkt alsof je het nog altijd beter hebt in BE dan hier in NL.

Vrijwilligerswerk is tegenwoordig verplicht, als je met een uitkering zit.
Een opleiding volgen is ook al jaren taboe (sinds de re-integratie bureaus er een potje van maakte)
& onder de 27 sowieso geen uitkering meer ...

Desondanks blijft het zuur natuurlijk.

Uitzendbureau's al platgelopen ?
Meestal toch iets eenvoudiger om aan de slag te komen. Ook binnen sectoren waar je anders geweigerd wordt door gebrek aan ervaring. (wat ik zelf altijd een 'dooddoener' vind. Hoe kom je dan aan ervaring ? iedereen moet toch ooit eens ergens beginnen ?)

Werkgevers hebben echter keus zat. Dus dan maar iemand van 18 met een VWO diploma & 20 jaar werkervaring, of wat er het dichtst bij in de buurt komt. Uiteraard tegen minimumloon, anders voor jou 3 Polen.
Uiteraard ben ik al naar uitzendbureau's geweest en ook heb ik al op vacatures van daar gesolliciteerd, maar nee, "We gaan terugbellen" komt er nooit van. Ofwel hebben ze niks, ofwel ben je niet geschikt. Ik snap niet waarom die bureau's eigenlijk nog bestaan. Mensen voor de gek houden en teleurstellen, dat kunnen ze goed. Dit voorjaar is er zelfs nog tegen geprotesteerd door jongeren die het kotsbeu waren.

Ja, werkgevers hebben keus zat, maar ze willen een witte raaf. Helaas beseffen ze maar niet dat die niet bestaan.
pi_120147101
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:29 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dat bied perspectief, en het mooie is dat je gewoon steeds verder kan tot verplegend personeel(verpleegkundige )
Die studie moet je niet onderschatten. Er is veel wiskunde in en daar heb ik echt de grootste problemen mee, en niet alleen dat. Verzorgende is op niveau gewoon makkelijker voor mij, maar dat neemt niet weg dat verpleegkundige een heel interessant beroep is.
  maandag 10 december 2012 @ 13:37:05 #137
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120147180
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:35 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Die studie moet je niet onderschatten. Er is veel wiskunde in en daar heb ik echt de grootste problemen mee, en niet alleen dat. Verzorgende is op niveau gewoon makkelijker voor mij, maar dat neemt niet weg dat verpleegkundige een heel interessant beroep is.
Ik zei niet dat het makkelijk is , alleen dat het perspectief bood ook om te "groeien"
There is only one religion
pi_120147256
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:37 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik zei niet dat het makkelijk is , alleen dat het perspectief bood ook om te "groeien"
Dat kan, maar het is wel zo dat als je een opleiding van de werkwinkel gaat doen je verplicht bent in dat beroep werk te zoeken en niet na twee jaar nog een andere opleiding gaat doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 10 december 2012 @ 13:45:47 #139
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_120147438
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:39 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Dat kan, maar het is wel zo dat als je een opleiding van de werkwinkel gaat doen je verplicht bent in dat beroep werk te zoeken en niet na twee jaar nog een andere opleiding gaat doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na twee jaar hebben ze niks meer te zeggen, tenminste als je werk heb dan.
There is only one religion
pi_120147456
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:45 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Na twee jaar hebben ze niks meer te zeggen, tenminste als je werk heb dan.
Als ik werk heb idd niet nee. Dat denk ik toch?
pi_120148948
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 12:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Heerlijk toch? :o
Ja, echt super lekker :D
  Grootste baggeraar 2022 maandag 10 december 2012 @ 14:33:56 #142
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_120148993
quote:
11s.gif Op maandag 10 december 2012 14:32 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja, echt super lekker :D
Eventueel met honing eroverheen :9
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_120149317
Ik kan ook best genieten van lekker eten. ^O^
pi_120149536
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik al naar uitzendbureau's geweest en ook heb ik al op vacatures van daar gesolliciteerd, maar nee, "We gaan terugbellen" komt er nooit van. Ofwel hebben ze niks, ofwel ben je niet geschikt. Ik snap niet waarom die bureau's eigenlijk nog bestaan. Mensen voor de gek houden en teleurstellen, dat kunnen ze goed. Dit voorjaar is er zelfs nog tegen geprotesteerd door jongeren die het kotsbeu waren.

Ja, werkgevers hebben keus zat, maar ze willen een witte raaf. Helaas beseffen ze maar niet dat die niet bestaan.
Uitzendbureaus spamden een paar jaar geleden mijn sms- en mailbox vol met de vraag of ik wat tijdelijke klussen kon oppakken. En als ik dan na een paar van die administratieve klussen weer voor de deur stond, dan keken ze naar mijn CV en zeiden: 'De opdrachtgever wil geen jobhopper'. Ja, hallo! Eerst blij dat ik ze wil doen, maar nu gaat dat tegen me werken. Pfffff.

Heb niet zo'n hoge pet op uitzendbureaus...
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_120149596
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Uitzendbureaus spamden een paar jaar geleden mijn sms- en mailbox vol met de vraag of ik wat tijdelijke klussen kon oppakken. En als ik dan na een paar van die administratieve klussen weer voor de deur stond, dan keken ze naar mijn CV en zeiden: 'De opdrachtgever wil geen jobhopper'. Ja, hallo! Eerst blij dat ik ze wil doen, maar nu gaat dat tegen me werken. Pfffff.

Heb niet zo'n hoge pet op uitzendbureaus...
Ik dus ook niet. Ik heb met opzet mijn CV's niet gepubliceerd (dat kun je op de site van de Vlaamse werkwinkel), want dan bellen er meteen 5 om te vragen of je langstkomt en dan ga je en dan hebben ze niks. Hop, voor niks weer een treinticket/busticket betaald... Nee nee, ik laat niet meer met me spelen hoor. Ik ben het moe.
pi_120159954
Goedeavond :W ~:)

Het gaat alweer wat beter hoor, maar toch blijft het frustrerend... }:|
  Grootste baggeraar 2022 maandag 10 december 2012 @ 20:30:58 #147
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_120164288
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 14:50 schreef Natalie het volgende:

[..]

Uitzendbureaus spamden een paar jaar geleden mijn sms- en mailbox vol met de vraag of ik wat tijdelijke klussen kon oppakken. En als ik dan na een paar van die administratieve klussen weer voor de deur stond, dan keken ze naar mijn CV en zeiden: 'De opdrachtgever wil geen jobhopper'. Ja, hallo! Eerst blij dat ik ze wil doen, maar nu gaat dat tegen me werken. Pfffff.

Heb niet zo'n hoge pet op uitzendbureaus...
Bovendien bellen ze jou dan altijd voor de stomste kutklusjes. Als ze eenmaal weten dat ze jou daarvoor kunnen bellen, ben je altijd de lul, want die gek komt toch wel. En het ergste is dat ze je nooit een fatsoenlijke baan zullen aanbieden, want het is veel te makkelijk om een gek te hebben die toch nooit nee zegt. En geen werkgever wil je daarna nog hebben omdat je nooit een goed arbeidsverleden hebt opgebouwd.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_120165856
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 13:34 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Uiteraard ben ik al naar uitzendbureau's geweest en ook heb ik al op vacatures van daar gesolliciteerd, maar nee, "We gaan terugbellen" komt er nooit van. Ofwel hebben ze niks, ofwel ben je niet geschikt. Ik snap niet waarom die bureau's eigenlijk nog bestaan. Mensen voor de gek houden en teleurstellen, dat kunnen ze goed. Dit voorjaar is er zelfs nog tegen geprotesteerd door jongeren die het kotsbeu waren.

Ja, werkgevers hebben keus zat, maar ze willen een witte raaf. Helaas beseffen ze maar niet dat die niet bestaan.
Vroeger werd de praktijk van uitzendbureau anders genoemd... Koppelbazen die anderen lieten werken en zelf een deel van de verdiensten in hun zakken staken.
  Grootste baggeraar 2022 maandag 10 december 2012 @ 21:11:59 #149
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_120167018
Sneeuwt het bij jullie ook?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_120167239
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2012 20:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Bovendien bellen ze jou dan altijd voor de stomste kutklusjes. Als ze eenmaal weten dat ze jou daarvoor kunnen bellen, ben je altijd de lul, want die gek komt toch wel. En het ergste is dat ze je nooit een fatsoenlijke baan zullen aanbieden, want het is veel te makkelijk om een gek te hebben die toch nooit nee zegt. En geen werkgever wil je daarna nog hebben omdat je nooit een goed arbeidsverleden hebt opgebouwd.
Ben zo blij met mijn leuke vaste baan, waar ik nooit een uitzendbureau bij nodig heb gehad :D
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')