64k is laagste BIN, heb 15k. Moet ik toch nog 50 k Sparen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon lekker traden. Fitness kaartjes voor 200 kopen, 300 verkopen, paar keer een seizoentje spelen en je bent er sneller dan je denkt
er zit natuurlijk altijd wat in, of het ook waardevol isquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
64k is laagste BIN, heb 15k. Moet ik toch nog 50 k Sparen.
Denk dat ik 1 pakje van 7,5k koop en als hier niks in zit koop ik er nooit meer 1.
Koop een consolequote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef DeWesp het volgende:
Zijn er ook fokkers die FUT op de pc spelen? Er komen hier vaak veel trading tips voorbij, maar aangezien de markt op de pc toch anders is dan op ps3 en Xbox vraag ik me af of die tips wel werkbaar zijn voor pc.
Niemand speelt op pc. FIFA op pcquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef DeWesp het volgende:
Zijn er ook fokkers die FUT op de pc spelen? Er komen hier vaak veel trading tips voorbij, maar aangezien de markt op de pc toch anders is dan op ps3 en Xbox vraag ik me af of die tips wel werkbaar zijn voor pc.
Misschien 1 of 2. Eigenlijk beantwoord je je eigen vraag ook al. De markt is heel anders, dus de meeste tips zullen op PC niet werken. Behalve de good old 'buy low, sell high', die is universeelquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:35 schreef DeWesp het volgende:
Vooralsnog afwachten of het overwaait vrees ikquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:38 schreef BDIL het volgende:
Wat doen we tegen alle voorvocht kinderen opa?
Hoezo neequote:
Wat is crap?quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo neeSpelers waren goed en goedkoop , dit is crap
Ibra 600k, Ribery 1,2 miljoen etc. FUT dat constant problemen heeft etcquote:
Oh zo. Njah, ik vind het vooral kut dat ze het spelen zelf zo verneukt hebben. Als ik weet dat ik lekker ga spelen met een gast dan vind ik het niet zo'n probleem om wat meer coins neer te leggen. Maar FUT speelt echt beroerd.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ibra 600k, Ribery 1,2 miljoen etc. FUT dat constant problemen heeft etcVroegah was alles beter
heel soms heb je nog wel eens een wedstrijdje dat je niet tegen een pace-abuser moetquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo. Njah, ik vind het vooral kut dat ze het spelen zelf zo verneukt hebben. Als ik weet dat ik lekker ga spelen met een gast dan vind ik het niet zo'n probleem om wat meer coins neer te leggen. Maar FUT speelt echt beroerd.
Single matches_O_quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo. Njah, ik vind het vooral kut dat ze het spelen zelf zo verneukt hebben. Als ik weet dat ik lekker ga spelen met een gast dan vind ik het niet zo'n probleem om wat meer coins neer te leggen. Maar FUT speelt echt beroerd.
Ik win divisies met mijn Silver teamsquote:
Op welke manier bedoel je?quote:
Ik werd gisteren anaal vernederd door iemand met Klose en Toni.quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heel soms heb je nog wel eens een wedstrijdje dat je niet tegen een pace-abuser moetze zijn alleen zeldzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |