Alsnog zou ik in zo'n geval walgen van mijn partner ipv hem om de nek te vallen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon niet voorstellen dat hij tot iets walgelijks als dit in staat was.
Ik begrijp niet waarom de fokkers dat zo opmerkelijk vinden
...quote:Op vrijdag 7 december 2012 10:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een begrijpelijk maar kwalijke strategie imo. Het morele kompas van veel advocaten is ook 'een beetje' stuk.
De familie zat al 13 jaar in onzekerheid dus die paar weken konden er ook nog wel bij?
Ik waarschijnlijk ook, maar het kan best zijn dat ze in alle stress en ellende waarin ze nu terechtgekomen is ook gewoon steun zoekt bij de man waarbij ze altijd steun gezocht heeft.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Alsnog zou ik in zo'n geval walgen van mijn partner ipv hem om de nek te vallen.
Hahahahaahahaha.quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:14 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon een goed verhaal![]()
Misschien heeft hij zijn daad wel begaan omdat hij thuis niet aan zijn trekken kon komen omdat hij daar een frigide lijk in bed aantrof... komt wel vaker voor nadat de kinderwens vervult is.
Misschien was hij daarom wel zo vaak te vinden op het land tussen de koeien
Oh oke dat klopt inderdaad. Al heb ik het idee dat deze Jasper wel meer empathisch vermogen bezit dan die seriemoordenaars. Die tonen vaak ook geen berouw na hun daden en bezitten vaak extreem narcistische trekjes. Dat vind ik al een stuk minder 'menselijk'.quote:Op vrijdag 7 december 2012 08:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ale seriemoordenaars mensen zijn, is Jasper S. het zeker. Dat was mijn punt.
Dan beschouw ik die persoon meteen als overleden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:33 schreef ShadyLane het volgende:
Ik snap het van dat gezin heel goed. Stel je voor dat iemand die je heel dierbaar is zoiets bekent.
jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook als het bijvoorbeeld je eigen kind is?
Mee eens, dat je toevallig een bloedband met iemand hebt houdt niet in dat je altijd maar achter iemand moet blijven staan zeker in dit soort extreme gevallen.quote:
Hoe kun je zoiets begrijpen, je bent dus in principe 13 jaar lang voorgelogen en je man blijkt een moordenaar te zijn.....quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahahahaahahaha.![]()
Het is wel raar dat z'n vrouw niet boos is. Blijkbaar 13 jaar zoiets gruwelijks verzwegen en alsnog achter 'm staan (hoewel ik het ook wel weer begrijp) toch is het ook wel weer vreemd. Misschien komt de boosheid nog.
Heb laatst het volledige interview met Jeffrey Dahmer zitten kijken (staat op YT, nooit eerder volledig vrijgegeven) en was verbaasd over zijn gewoonheid en zijn vermogen tot een behoorlijke mate van zelfanalyse.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:07 schreef julian6 het volgende:
[..]
Oh oke dat klopt inderdaad. Al heb ik het idee dat deze Jasper wel meer empathisch vermogen bezit dan die seriemoordenaars. Die tonen vaak ook geen berouw na hun daden en bezitten vaak extreem narcistische trekjes. Dat vind ik al een stuk minder 'menselijk'.
details anders dan de anale en vaginale verkrachting, wurging met d'r eigen BH en doorgesneden keel?quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:25 schreef Alleskids het volgende:
wacht maar tot de details van die nacht bekend worden. wat volgens mij vreselijk afschuwelijk is, als ik zo de reactie van de advocaat zie. als straks de realiteit echt ingezonken is, is het met de sympathie gauw gebeurt
Second thatquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:36 schreef TLC het volgende:
[..]
Dan beschouw ik die persoon meteen als overleden.
Daarom heb je ook een goede volksmenner nodig om het geheugen een beetje op te frissenquote:Op vrijdag 7 december 2012 12:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk dat de tijd alle wonden ook een beetje heelt ofzo. Het is dertien jaar geleden, was hij veel eerder opgepakt was de volkswoede waarschijnlijk groter.
Als het een vorm van rouwverwerking is dan begint het vaak met ontkenning (ze hoopten dat hij het toch niet zou zijn) waar ze volgens mij nog steeds in zitten (hij was zichzelf niet toen hij het deed). Ontkenning geeft je hersenen de kans om de waarheid beetje bij beetje toe te laten, want in 1x kan te overweldigend zijn. Dus ja, ik begrijp de reactie van zijn familie heel goed. Die woede, die komt nog wel. Als alles helemaal goed is doorgedrongen.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef Ziba het volgende:
Hahahahaahahaha.![]()
Het is wel raar dat z'n vrouw niet boos is. Blijkbaar 13 jaar zoiets gruwelijks verzwegen en alsnog achter 'm staan (hoewel ik het ook wel weer begrijp) toch is het ook wel weer vreemd. Misschien komt de boosheid nog.
Die klap gaat denk ik nog komen, komt ze niet dan is het echt een hele koude kikker.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, ben dan wel benieuwd hoe zijn vrouw er over pakweg een half jaar over denkt, dan moeten de feiten toch wel doorgedrongen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |