Nee dat was gewoon een vriendquote:Op donderdag 6 december 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja Sjaan, die Londen vent bedoelde ik
Dit is dus een verse?
Tof!quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon een vriend![]()
En idd, zijn nu iets van zes weken aan t daten en wel serieus, hij is zo leuk
Jij spreekt toch ook wel eens met Lindy en SQ af? Dan ga je toch ook niet de hele SC uitnodigen? Maar als mensen zin hebben om langs te komen zijn ze bij jullie toch ook welkom? Dit is net zo. Het idee is ontstaan in de SC, iedereen die riep 'ik wil mee' is van harte welkom en gaat mee. Maar ik zie niet in waarom de hele SC uitgenodigd moet worden voor een event, dat zaait alleen maar verwarring. Op die fb staat alleen wat praktische informatie. Als je niet komt, heb je er toch niks aan?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom de vorige niet gewoon iedereen werd uitgenodigdMaar ik kon toch niet; dus liet het maar zo. Ik vind het alleen apart
BEN JE GEEN FOREVER ALONE MEER?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, genoten van single life hoor maar deze is zo leuk dus die kan k niet meer laten gaanquote:Op donderdag 6 december 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
BEN JE GEEN FOREVER ALONE MEER?![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, genoten van single life hoor maar deze is zo leuk dus die kan k niet meer laten gaan
door wie dan allemaal?quote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Mss het volgende:
En ik vind het best wel kut dat er nu door meerdere mensen gedaan wordt alsof niet uitgenodigd worden gelijk staat aan niet welkom zijn. Het is van begin af aan vaker gezegd dat iedereen welkom is.
bijv. een punt si dat er dan allemaal geouwehoer door staat van mensen die helemaal niet komen. Waardoor het overzicht foetsie is.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, als iedereen welkom is, zie ik echt het probleem niet met gewoon de hele groep ervoor uitnodigen..
quote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, genoten van single life hoor maar deze is zo leuk dus die kan k niet meer laten gaan
Ik heb er geen probleem mee, maar ik vraag me af waarom het nodig is om mensen voor een event uit te nodigen en waarvoor het toch geen zin heeft.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, als iedereen welkom is, zie ik echt het probleem niet met gewoon de hele groep ervoor uitnodigen..
oh, okay! Was mij niet echt opgevallenquote:Op donderdag 6 december 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
[..]
Priem zei er net wat over, Schaar heeft het toen al gezegd, en nu weer.
ik wilde dat dus nog roepen hier maar toen was er al een halve rel aan de gang.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:06 schreef PriemGirl het volgende:
Ja maar als niet iedereen weet dat er in amsterdam een 'mini-meet' komt; en men is ook niet uitgenodigd op fb; hoe moet iedereen dat dan weten.. Ik bedoel.. Een debs of lin komen hier ook niet meer dagelijks; toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |