Dat is natuurlijk niet per definitie waar.quote:Op donderdag 6 december 2012 22:19 schreef knoblaucha6 het volgende:
Vragen om extra warmte van je vloerverwarming kost simpel gezegd meer energie dan de temperatuur constant te houden. De thermostaat gaat niet vragen om extra warmte als de hele heisa constant bijv. 20 graden is en daarom stook je gunstiger áls je constant blijft .
Extra opwarmen kost energie, zeker met vloerverwarming heeft het ook totaal geen zin de handel "even" op te stoken.
We "stoken" nu dus 3 jaar (sinds vloerverwarming) in het stookseizoen constant op 20 graden, 24/7 en wat ik al zei, de energierekening is enorm minder dan toen we nog enkel (de nu geheel beneden niet meer aanwezige wat geheel afgevoerde) radiatoren beneden hadden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop