SPOILER: Userfoto'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers | 01-01-2012 t/m 05-10-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, TT is daadwerkelijk dedicated aan verkrachters en aanranders in de sneeuw. Een ondergesneeuwde hobbyquote:.
![]()
Guise, let's be cereal. Oud&Nieuw nadert en er moeten beslissingen gemaakt worden. Wat te doen, wat te doen. Hoe is O&N in A'dammetje vieren het leukste? De hele avond in één club (tickets kopen) of gewoon door de stad slenteren en (bepaalde) plekken/kroegjes/clubs/etc. bezoeken?If not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, TT is daadwerkelijk dedicated aan verkrachters en aanranders in de sneeuw. Een ondergesneeuwde hobby.
If not now, then when.![]()
Dus ik hoef geen extra p toe te voegen?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, TT is daadwerkelijk dedicated aan verkrachters en aanranders in de sneeuw. Een ondergesneeuwde hobby.
BFF met GGMM![]()
Per ongeluk weer een stukje gezien dinsdag. Keizer die elke zin compleet emotieloos zat uit te brabbelen. "Krab eten, mmmm."
full stops and exclamation marks![]()
In de club betaal je die dag de hoofdprijs en sta je met 8 man op een vierkante meterquote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guise, let's be cereal. Oud&Nieuw nadert en er moeten beslissingen gemaakt worden. Wat te doen, wat te doen. Hoe is O&N in A'dammetje vieren het leukste? De hele avond in één club (tickets kopen) of gewoon door de stad slenteren en bepaalde plekken bezoeken?. Ik begeef me O&N met een fles Ciroc overal en nergens in Oud-Zuid en Centrum
.
Nee hoorquote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus ik hoef geen extra p toe te voegen?.
Haha, 'per ongeluk'quote:Op donderdag 6 december 2012 18:28 schreef krioro het volgende:
Per ongeluk weer een stukje gezien dinsdag. Keizer die elke zin compleet emotieloos zat uit te brabbelen. "Krab eten, mmmm."
. Ik vond het tegen al m'n verwachtingen in best vermakelijk. Dat béétje diepgang met Greenpeace erbij helpt wel een hoop al
. Keizer had wel een punt met die krab, welke Surinamer heeft nou geen krab gegeten, behalve sashimi (Nega pls, het is surimi, wat bovendien nieteens echte krab is
).
![]()
Deed die keizer ook mee aan Fort Boyard?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In de club betaal je die dag de hoofdprijs en sta je met 8 man op een vierkante meter. Ik begeef me O&N met een fles Ciroc overal en nergens in Oud-Zuid en Centrum
.
[..]
Nee hoor.
[..]
Haha, 'per ongeluk'. Ik vond het tegen al m'n verwachtingen in best vermakelijk. Dat béétje diepgang met Greenpeace erbij helpt wel een hoop al
. Keizer had wel een punt met die krab, welke Surinamer heeft nou geen krab gegeten, behalve sashimi (Nega pls, het is surimi, wat bovendien nieteens echte krab is
).
BFF met GGMM![]()
De tv stond aan toen ik thuiskwam en in de keuken was.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, 'per ongeluk'. Ik vond het tegen al m'n verwachtingen in best vermakelijk. Dat béétje diepgang met Greenpeace erbij helpt wel een hoop al
).
En ja idd, met hun Johma.![]()
![]()
Engels van ze is ook bedroevend trouwens, vooral die ene die er nog geen woord uitkreeg toen ie wat wilde zeggen tegen die local.
Optionele p toegevoegdquote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In de club betaal je die dag de hoofdprijs en sta je met 8 man op een vierkante meter. Ik begeef me O&N met een fles Ciroc overal en nergens in Oud-Zuid en Centrum
.
[..]
Nee hoor.
[..]
).
BFF met GGMM![]()
Ja en dat is dus fakt ap G.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
O&N = Huisfeestjestocht.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Guise, let's be cereal. Oud&Nieuw nadert en er moeten beslissingen gemaakt worden. Wat te doen, wat te doen. Hoe is O&N in A'dammetje vieren het leukste? De hele avond in één club (tickets kopen) of gewoon door de stad slenteren en (bepaalde) plekken/kroegjes/clubs/etc. bezoeken?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Blijkbaar, ken dat hele programma niet. Is dat leuk om te kijken?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Deed die keizer ook mee aan Fort Boyard?Dat Engels is inderdaad echt belabberd jaquote:Op donderdag 6 december 2012 18:35 schreef krioro het volgende:
[..]
De tv stond aan toen ik thuiskwam en in de keuken was.
En ja idd, met hun Johma.![]()
![]()
Engels van ze is ook bedroevend trouwens, vooral die ene die er nog geen woord uitkreeg toen ie wat wilde zeggen tegen die local.
! Toch heb ik al die 3 afleveringen bekeken en wil ik de nieuwe zien
.
![]()
Zal mams leuk vinden.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad al afterparty bij dWc.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Yup! Join je ook ouleh?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik hoorde inderdaad al afterparty bij dWc.![]()
Maar door de stad slenteren met O&N is baas man, maar ik hou dan ook van die massale menigtes, zoals Q-day.
![]()
Nou ja, wat ik dinsdag zag was wel OK idd. Wat ik eerder zag was echt gewoon irritant.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar, ken dat hele programma niet. Is dat leuk om te kijken?
[..]
Dat Engels is inderdaad echt belabberd ja! Toch heb ik al die 3 afleveringen bekeken en wil ik de nieuwe zien
.
Fort Boyardkeek ik vroeger, nu niet meer, want ik heb er een hekel aan dat ze voor elk spelprogramma tegenwoordig zogenaamde BN-ers als kandidaten gebruiken.
En dit ja. Waarschijnlijk minus tocht want koud.quote:full stops and exclamation marks![]()
I'll bring them (big booty) bishes.quote:Op donderdag 6 december 2012 18:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! Join je ook ouleh?![]()
Maar door de stad slenteren met O&N is baas man, maar ik hou dan ook van die massale menigtes, zoals Q-day.
HOOR DIT IS, JA DIT IS, DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
GEEN PROBLEEM, YURI B, BRENGT DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
IEDEREEN DIE DOET MEE, MET YUGOSLAVIAN FLAVOUR
DIE YUGOSLAVIAN FLAVOUR, MET YUGOSLAVIAN FLAVOURIf not now, then when.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
HOOR DIT IS, JA DIT IS, DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
GEEN PROBLEEM, YURI B, BRENGT DIE LEIPE YUGOSLAVIAN FLAVOUR
IEDEREEN DIE DOET MEE, MET YUGOSLAVIAN FLAVOUR
DIE YUGOSLAVIAN FLAVOUR, MET YUGOSLAVIAN FLAVOUR. Breng die Bosniak HBB's maar ja.
Ja is leuk, voor mij wel een beetje vanwege jeugdsentiment. Deed ook een team van rappers mee, heb me kapot gelachen om kleine viezerik..quote:Op donderdag 6 december 2012 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Blijkbaar, ken dat hele programma niet. Is dat leuk om te kijken?
[..]
Dat Engels is inderdaad echt belabberd ja! Toch heb ik al die 3 afleveringen bekeken en wil ik de nieuwe zien
.
BFF met GGMM![]()
De Nederlandse rapscene is heel erg bedroevend trouwens. Net zoals dat programma 'Ali B op volle toeren'. Van die gasten die niet eens fucking ABN kunnen, met hun tattoo's in het gezicht en shit. Een fucking disgrace is het.If not now, then when.![]()
Alvast een voorproefje: https://www.facebook.com/BosnianWomenBosanke?fref=tsquote:Op donderdag 6 december 2012 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]. Breng die Bosniak HBB's maar ja.
If not now, then when.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |