quote:Zijn naam is Prometheus, de jongen-die-het-vuur-bewaart-achter-zijn-tanden. Vlak na zijn dood treedt een winter in die het land jarenlang zal teisteren. Als de koning ook verdwijnt, breekt de revolutie uit. Veel mensen lijken iets te maken te hebben met Prometheus’ dood: Ulrike, die zowel de koning als Prometheus heeft gekust; een kamerjongen van de koning die zich in alle stilte bekwaamt in de kunst van het terrorisme; de Centauren, die half jongen zijn en half motorfiets; en Prometheus’ moeder, die in een muur woont. Tongkat wemelt van verhalen over een stad die onherroepelijk uiteenvalt. De lezer wordt binnengeleid in een bordeel, waar de warme lichamen uit woorden bestaan en waar de meisjes die er werken tongkatten worden genoemd...
Lijkt wel de poster voor een dansvoorstellingquote:
Ja die had ik van de weke gezien jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dit lijkt me wel een toffe film:
http://trailers.apple.com/trailers/independent/theabcsofdeath/
26 directors, die allemaal een letter van het alfabet zijn toegewezen, en daarmee moeten ze dan een (korte) film maken over een dood.
Beetje een Paris, je t'aime principe.
Het is gewoon een aardige jongen, maar ik voel niks. Ja er is wel een klik op zich, maar meer een gezellige. Ik bedoel.... we hebben 2uur lang naast elkaar op bed gelegen en ik had niet 1x de neiging hem te zoenen. Dat zegt wel wat toch?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:22 schreef wonderer het volgende:
Ja, zeggen, hoe lief verwoord ook, dat je hen niet beter wilt leren kennen is toch altijd een flinke klap... (en als ze het wel goed oppikken is het trouwens misschien toch een reden om ze beter te leren kennen, zo iemand is in ieder geval begripvol en rationeel.
De buurvrouw zei dat ze me nog nooit met zo'n grote glimlach had gezien. En dat was VOOR dat ik wist dat er drama was.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:28 schreef wonderer het volgende:
Denk je niet aan die laatste zoen omdat het meer drama is?
Ik vind het ook vaak moeilijk iemand af te wijzen.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Blehh... als mensen sms'en dat ze het leuk zouden vinden me vaker te zien/spreken om me beter te leren kennen.... dan is dat zo direct en eerlijk dat ik er bijna niet meer omheen kan draaien. Ik hou niet zo van nee zeggen. Of mensen kwetsen. Tenzij ze t in mijn ogen verdienen.
Jij weet trouwens over wie ik het hebquote:Op donderdag 6 december 2012 16:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind het ook vaak moeilijk iemand af te wijzen.. Er wordt ook niet altijd even goed op gereageerd, hoe voorzichtig je het ook aanpakt.
Maar met iemand uitgaan zonder gevoelens maar omdat je zo graag een relatie wil lijkt mij (in al mijn wanhopigheid zelfsquote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En dan denk ik "Ja Steeph, je wil graag een vriendje en je laat er nu gewoon eentje lopen". Maar.... als ik niets voel dan voel ik niets. Kan het niet bepaald dwingen. Ja. Kan ja zeggen en een relatie ingana met iemand die leuk is, maar het niet is. Dat kan. Maar ZO enorm sta ik nu ook weer niet te springen om een relatie dat ik dat (nog eens) ga doen.
Zonder klik is het toch geen lang leven beschoren.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
En dan denk ik "Ja Steeph, je wil graag een vriendje en je laat er nu gewoon eentje lopen". Maar.... als ik niets voel dan voel ik niets. Kan het niet bepaald dwingen. Ja. Kan ja zeggen en een relatie ingana met iemand die leuk is, maar het niet is. Dat kan. Maar ZO enorm sta ik nu ook weer niet te springen om een relatie dat ik dat (nog eens) ga doen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De buurvrouw zei dat ze me nog nooit met zo'n grote glimlach had gezien. En dat was VOOR dat ik wist dat er drama was.
Absoluut. Dat heb ik al eens gedaan zo.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar met iemand uitgaan zonder gevoelens maar omdat je zo graag een relatie wil lijkt mij (in al mijn wanhopigheid zelfs) de verkeerde manier van het krijgen van een relatie
.
Dat dacht ik eigenlijk al.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
Jij weet trouwens over wie ik het heb
Die.
Zal ik zeggen: Wil je mij leren kennen of de andere Stefan van Friso?
Daar doe je iemand uiteindelijk alleen maar meer pijn mee. Lijkt me.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar met iemand uitgaan zonder gevoelens maar omdat je zo graag een relatie wil lijkt mij (in al mijn wanhopigheid zelfs) de verkeerde manier van het krijgen van een relatie
.
Kan soms 3 jaar durenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zonder klik is het toch geen lang leven beschoren.
[..]
Ik ga me niet de illusie maken dat hij z'n vriend verlaat voor iemand die ie 1 avond gezien en gezoend heeft. Van de andere kant ga ik ook niet daten met hem zodat ie me beter kan leren kenne, WANT hij heeft een relatie. Dus eigenlijk schiet het niet opquote:
Wel schattig. Niet je hoofd verliezen, he?
Owquote:Op donderdag 6 december 2012 16:33 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk al.. Die kan daar ook niet heel goed tegen.
Eerlijk zijn. Hoe kut ook. "Ik voel geen vonk, alleen een vriendschappelijke klik" en dan kijken wat hij doet.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow
Kut.
AAAARGH. Hoe ga ik dit brengen?!
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerlijk zijn. Hoe kut ook. "Ik voel geen vonk, alleen een vriendschappelijke klik" en dan kijken wat hij doet.
Ik heb House of Leaves van hem gelezen. Kan het wel waarderen dat hij wat nieuws (of in elk geval iets anders) probeert, maar ik vond het geen boek om lekker even voor te gaan zitten.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen andere boeken van 'm gelezen. Dit is voor mij té veel stijl en te weinig verhaal, ik heb iets meer houvast nodig.
Je hebt het toch een kans gegeven? Drie dates, dat is al meer kans dan dat de meeste mensen elkaar geven volgens mij. Als het er dan nog niet is, dan betwijfel ik heel erg of het er nog komt.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:42 schreef Ang3l het volgende:
En omdat mensen altijd zeggen dat ik te kritisch ben heb ik gezegd "Probeer het dan toch eens! Geef hem een kans!". Maar....... ik heb nu 3 dates gehad en ik voel nog niks. Hoe erg moet zoiets "groeien"?Ik denk niet dat het nog gaat komen, maar ja, weet ik veel
BAH.
Daten sucks.
Dat is ook veel eerlijker en beter voor de andere persoon. Iedereen verdient iemand die er 100% voor gaat.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Steve het volgende:
Als je niks voelt voel je niks. Dat kun je ook niet forceren. Ik vind jou ook niet iemand om met een half been ergens in te stappen. Jij moet iemand hebben om vol voor te gaan.
"En als die nou niet komt?" denk ik dan wel eens.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:44 schreef Steve het volgende:
Als je niks voelt voel je niks. Dat kun je ook niet forceren. Ik vind jou ook niet iemand om met een half been ergens in te stappen. Jij moet iemand hebben om vol voor te gaan.
En als je daar nou niks van merkt?quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is ook veel eerlijker en beter voor de andere persoon. Iedereen verdient iemand die er 100% voor gaat.
Jij zou ook niet willen uitgaan met iemand die eigenlijk vol twijfel zit en niet echt iets voor je voelt.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:45 schreef wonderer het volgende:
Sterker nog, ik denk dat de kans alleen maar verder afneemt, omdat je het zowat gaat forceren. Net als "Als ie nu maar niet weigert..." (en dan heb ik het niet over je date)
Ik geloof niet dat je een lange relatie kan hebben waarbij dat ongemerkt blijft.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En als je daar nou niks van merkt?
Er is een verschil tussen niet exact hetzelfde voor elkaar voelen en een vol gevoelens en de ander wil gewoon een relatie.quote:Ik denk dat er weinig relaties zijn waarbij beide mensen exact evenveel voor elkaar voelen.
Als ze t maar goed hebben.
Of "goed genoeg" hebben?
Ja hoi.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Steve het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen best werkt. Dat ze vooral gewoon gesetteld willen zijn en dan tevreden zijn.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:49 schreef Steve het volgende:
Ik denk dat het voor sommige mensen best werkt. Dat ze vooral gewoon gesetteld willen zijn en dan tevreden zijn.
Maar daar vind ik Ang3l te (hoe cliché klinkt dit) passioneel voor.
Ik vind je ook geen type dat settle't for less. Of dat zou moeten doen.quote:
Ik kan nou iets zeggen over wanhoop en standards loweren maar ik ben gewoon blij voor je dus dat doe ik nietquote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik weet nog dat ik ooit zei dat ik niet met iemand kon daten die de Nederlandse taal niet vaardig was, en nu heb ik een Koerd die dit en deze soms verwisselt en laatst aan me vroeg of het "rebellistisch" of "rebellisch" was, en ik zei dat het "rebels" moest zijn![]()
.
Maar het maakt me weinig uit nu![]()
.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je ook geen type dat settle't for less.
Nou dat vraag ik me af hoorquote:Of dat zou moeten doen.
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan nou iets zeggen over wanhoop en standards loweren maar ik ben gewoon blij voor je dus dat doe ik niet
Ik vind je verwachting van de ideale man aanpassen en een relatie aangaan met iemand waar je geen gevoelens voor hebt twee verschillende dingenquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Daar hrefereren eefje en ik steeds aan. Settling for less.
Is het settling for less?
Want als alles nou gwoon "less" is omdat dat ideaal beeld wat je hebt, of wat je denkt te moeten voelen, gewoonweg niet bestaat? Of niet voor mij?
Hoop je dan niet steeds tevergeefs op een "more"?
[..]
Nou dat vraag ik me af hoor
Valserdquote:Op donderdag 6 december 2012 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan nou iets zeggen over wanhoop en standards loweren maar ik ben gewoon blij voor je dus dat doe ik niet
Nou het raakt elkaar wel.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je verwachting van de ideale man aanpassen en een relatie aangaan met iemand waar je geen gevoelens voor hebt twee verschillende dingen.
Nou er is mij meeeeerdere malen gezegd (en vooral ook veel hier) dat mijn verwachtingen te hoog zijn, dat ik te kritisch ben, niet realistisch etcquote:Op donderdag 6 december 2012 17:01 schreef wonderer het volgende:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet denk dat die klik er niet is omdat je standards te hoog zijn. Die klik is volgens mij (hoor de expert) voor een groot gedeelte intuitief (anders zouden niet zoveel mensen op de "verkeerde" persoon vallen). Zelfs al zou je je standards omlaag schroeven, zou er nog steeds geen klik zijn.
Ik zou die media-klik anders verwoorden, anders gaat ie dat misschien verkeerd uitleggen.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil je best beter leren kennen want ik vind je een super aardige jongen. En qua film boeken games etc is er zeker een klik. Kan makkelijk met je praten en ik voel me op m'n gemak. En dat zegt veel! Maar of ee ook die klik verder dan dat is weet ik niet, als je dat misschien bedoelt.
Kan dat?
Nou ja, er IS ook echt een klik op dat gebied. We hebben veel dezelfde interesses. Maar er is geen klik binnen in mij zegmaar. Met hem.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zou die media-klik anders verwoorden, anders gaat ie dat misschien verkeerd uitleggen.
En ik denk dat dat onzin is, in ieder geval qua gevoel. Dat je uiteindelijk besluit om een klik niet te volgen wegens allerlei redenen, ja, dat heeft daar wel mee te maken. Maar een gebrek aan klik kun je niet afschrijven aan te hoge verwachtingen. Die gebeuren gewoon.quote:Op donderdag 6 december 2012 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou er is mij meeeeerdere malen gezegd (en vooral ook veel hier) dat mijn verwachtingen te hoog zijn, dat ik te kritisch ben, niet realistisch etc
Dat snap ik, daarom kun je het wel zeggen, maar zonder gebruik van dat woord. Puur vanwege de connotatie (en je gebruikt het twee keer en daar kan ik niet tegenquote:Op donderdag 6 december 2012 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, er IS ook echt een klik op dat gebied. We hebben veel dezelfde interesses. Maar er is geen klik binnen in mij zegmaar. Met hem.
Ik hou van de kracht van herhalingquote:Op donderdag 6 december 2012 17:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat snap ik, daarom kun je het wel zeggen, maar zonder gebruik van dat woord. Puur vanwege de connotatie (en je gebruikt het twee keer en daar kan ik niet tegen).
quote:Op donderdag 6 december 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van de kracht van herhaling
Ik ook, maar IMO is goed gebruik drie keer, en niet twee keer, want dan kan het gewoon een fout gekozen woord zijn. Vier keer is overkill, drie keer is precies goed. Drie keer dusquote:Op donderdag 6 december 2012 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Herhaling is oké als het goed gebruikt wordt.
Klopt. Want de "klik" reikt maar zover, en niet zover als hij zou willen,..quote:Op donderdag 6 december 2012 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar IMO is goed gebruik drie keer, en niet twee keer, want dan kan het gewoon een fout gekozen woord zijn. Vier keer is overkill, drie keer is precies goed. Drie keer dus
Verder is het geen echte herhaling, want de eerste klik is positief en de tweede negatief.
Kun je niet een tekening maken van hoe het precies in elkaar zit? Dus zoiets:quote:Op donderdag 6 december 2012 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt. Want de "klik" reikt maar zover, en niet zover als hij zou willen,..
Ja er is een klik. nee er is niet meer dan een vriendschappelijke.
En WTF... ik druk op send en nog geen minuut erna kotm er een sms van de jongen van vrijdag (niet te verwarren met de jongen van zaterdag). Of ik zin heb om wat af te spreken.
Soap soap we willen soap!
Dat lijkt me nog serieus best grappigquote:Op donderdag 6 december 2012 17:26 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Kun je niet een tekening maken van hoe het precies in elkaar zit? Dus zoiets:
[ link | afbeelding ]
maar dan van jouw soap?
quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik weet nog dat ik ooit zei dat ik niet met iemand kon daten die de Nederlandse taal niet vaardig was, en nu heb ik een Koerd die dit en deze soms verwisselt en laatst aan me vroeg of het "rebellistisch" of "rebellisch" was, en ik zei dat het "rebels" moest zijn![]()
.
.
Tof wonderer!quote:Op donderdag 6 december 2012 16:05 schreef wonderer het volgende:
Had ik mijn baard wel eens laten zien trouwens?
[ afbeelding ]
Nou ja een buitenlander is ie ook niet echt, aangezien hij 6 maanden oud was toen hij naar Nederland kwam, maar thuis weinig Nederlands gesproken dus het Nederlandse taalgevoel wat betreft de geslachten van woorden enzo heeft ie minder. Verder spreekt ie goed Nederlandsquote:Op donderdag 6 december 2012 17:58 schreef Steve het volgende:
[..].
Dat laatste heeft ook wel iets schattigs.. Als het een luie Nederlander is die 'ut ni boeihoeeeit' dan is het irritant, maar een buitenlander die de taal aan het leren is en ook echt probeert, dan maakt het toch niks uit als het af en toe nog eens fout gaat?
.
Spuit 11 hier, maar dit klinkt alsof je nog open staat voor een poging, dat wilde je toch juist niet?quote:Op donderdag 6 december 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil je best beter leren kennen want ik vind je een super aardige jongen. En qua film boeken games etc is er zeker een klik. Kan makkelijk met je praten en ik voel me op m'n gemak. En dat zegt veel! Maar of ee ook die klik verder dan dat is weet ik niet, als je dat misschien bedoelt.
Kan dat?
Is me nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 6 december 2012 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Ang3l moet oppassen zich niet steeds in de naam van zijn date te vergissen... :p
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja een buitenlander is ie ook niet echt, aangezien hij 6 maanden oud was toen hij naar Nederland kwam, maar thuis weinig Nederlands gesproken dus het Nederlandse taalgevoel wat betreft de geslachten van woorden enzo heeft ie minder. Verder spreekt ie goed Nederlands.
Hij stelde me aan een vriendin voor als "dit is mijn vriend"![]()
. Dat was leuk.
Mijn G_L schrijft nog altijd trema's op woorden waarbij dat niet nodig is. Dus eiëren enzo. Maar hij houdt stug vol dat het veel logischer is om bij die woorden een trema te gebruiken.quote:Op donderdag 6 december 2012 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
.
.
Dat moest ik ook denkenquote:Op donderdag 6 december 2012 18:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spuit 11 hier, maar dit klinkt alsof je nog open staat voor een poging, dat wilde je toch juist niet?
quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mijn G_L schrijft nog altijd trema's op woorden waarbij dat niet nodig is. Dus eiëren enzo. Maar hij houdt stug vol dat het veel logischer is om bij die woorden een trema te gebruiken.
Maar de klank van het woord verandert toch niet door de trema?quote:Op donderdag 6 december 2012 18:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mijn G_L schrijft nog altijd trema's op woorden waarbij dat niet nodig is. Dus eiëren enzo. Maar hij houdt stug vol dat het veel logischer is om bij die woorden een trema te gebruiken.
"Ja, maar anders staat er e-ieren."quote:Op donderdag 6 december 2012 20:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar de klank van het woord verandert toch niet door de trema?
quote:Op donderdag 6 december 2012 20:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
"Ja, maar anders staat er e-ieren."
Nou, eigenlijk klinkt dat best bekend.quote:
Dat schiet niet op.quote:
Er zijn zelfs kleurlenzen bij de HEMA.quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:30 schreef Ang3l het volgende:
IEKS. Ik heb 2 verschillende kleuren lenzen in. Net of ik scheel kijk
Niet in -8quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er zijn zelfs kleurlenzen bij de HEMA.
Handig om daarmee de kroeg in te gaan... Word je stukken minder snel herkend.
Jij pakt toch alles aan?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:29 schreef Ang3l het volgende:
Gewoon met héél weinig genoegen nemen en een relatie aangaan, als je niet alleen kan zijn. Dat doen de meesten![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Jij ziet ze nooit nuchter?
/standaardvlarpdrinktgrapje
Nou ja, thuis op de bank kom je ze ook niet tegen natuurlijk. Tenzij je Grindr't.quote:
Grindrquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, thuis op de bank kom je ze ook niet tegen natuurlijk. Tenzij je Grindr't.
Hoe verzin je zo'n thema.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb net een hoge hoed versierd met echte dierenbotten
Feestje vanavond met dresscode "Kom als je favoriete cocktail", dus ik ga als de Voodoo.
Ja, vrienden van me gebruiken het serieus om wekelijkse / dagelijkse dates te zoeken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:26 schreef wizarddragon het volgende:
Zijn er mensen die grindr echt serieus gebruiken?
Ik dacht echt dat het zo'n spambot voor gayp0rn-websites was.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, vrienden van me gebruiken het serieus om wekelijkse / dagelijkse dates te zoeken.
Ik kijk er wel regelmatig op. Gewoon mannen loeren.quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:26 schreef wizarddragon het volgende:
Zijn er mensen die grindr echt serieus gebruiken?
En dates scoren... geef toe!!!quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:28 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik kijk er wel regelmatig op. Gewoon mannen loeren..
Ik heb een tijdje terug wel een onwijs leuke kerel leren kennen via Grindrquote:
Hey YO man jwt!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:03 schreef Vlarp het volgende:
WAX, YO! Ja, gaat lekker man. Ik zit aangeschoten thuis. Beetje te chillen met soul muziek.
Hoe is het daar?
Ja, maar je bent nu ook een beroemdheid in D. en omgeving natuurlijk! Dus ik snap dat onrustige gevoel wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey YO man jwt!Ja toch? Hey jonguh, ja toch?
Ik ben niet aangeschoten, voel me wel aangeschoten wild, maar dat heeft niks met drank te maken.Hyper en alles, je kent het wel.
Nou, dat valt mee hoor!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, maar je bent nu ook een beroemdheid in D. en omgeving natuurlijk! Dus ik snap dat onrustige gevoel wel.
Dus je bent zelfs een bekendheid in een groter gebied!?!??!?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dat valt mee hoor!Gelukkig. Het werkgebied is groot.
Ik ben heul geen bekendheid!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dus je bent zelfs een bekendheid in een groter gebied!?!??!?!
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:44 schreef Vlarp het volgende:
Het wordt vannacht ook -15 in het oosten!!!!!!
Hahaquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
[waxxer] Maar jij hebt vast een heel warmIkea
dekbed om onder te slapen. [/waxxer]
Euh... Een Huggie Bear klinkt wel heel Grindr-achtig.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:03 schreef Steve het volgende:
Ik heb mijn Huggie Bear van SAJ en MisterO om me warm te houden..
In "mijn" tijd deed je nooit zo raarquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:03 schreef Steve het volgende:
Ik heb mijn Huggie Bear van SAJ en MisterO om me warm te houden..
En fleecedekens.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Euh... Een Huggie Bear klinkt wel heel Grindr-achtig.
Zulke Huggie Bears kunnen ook best leuk zijn trouwens.quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:05 schreef Ambiguiteit het volgende:
Euh... Een Huggie Bear klinkt wel heel Grindr-achtig.
Hoiquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Zulke Huggie Bears kunnen ook best leuk zijn trouwens.;.
Met een leuke DVD gaat t best wel...quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:20 schreef Vlarp het volgende:
Toch, een beetje een kneus voel ik me wel. Met 2 glazen whisky-cola en 3 glazen rosé zo alleen thuis.
Klopt. Het valt nog wel mee. In de kroeg gaat het harder. Maar ik ga zo lekker slapenquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met een leuke DVD gaat t best wel...
En je hebt nu FOK! Als afleiding.....
De vraag was eigenlijk gewoon: wat is de essentie van mij? Wat ziet een ander eigenlijk?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
@cavalinho
Wat je te bieden hebt of zou moeten hebben klinkt heel basaal maar dat is het wel: just be yourself. Jij als persoon is wat je te bieden hebt, en dat is veel belangrijker dan geld of seks.
En nog wat: je moeten je nemen zoals je bent, en niet zoals je zijn moet. Als je je anders moet gaan zitten voordoen om hem bij je te houden....
Vroeg of laat gaat het dan toch (wel) mis. En het geeft veel stress.
En ja, door jezelf te zijn kun je sneller mensen afstoten/kwijtraken. Da's even kut maar gezonder dan moeizame vriendschappen.
$2ct
Ik ben geboren, serieus, tijdens het oudjaarsvuurwerk en het was nog een hele discussie of ik nu wel of niet een nieuwjaarskind was... Want de klok sloeg nog 12... Maar digitale klokken gaven echt 1 januari aan.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Op oudejaarsavond net zo: wijntje, muziekje, tv op mute aan, en na twaalven de deur uit om buren enzo een gelukkig nieuwjaar te wensen -- ja ook die eikel van 6 huizen verderop.![]()
(en dan klapzoenen met mijn leuke buuv van 4 huizen verder...)
dan weer naar binnen, nog meer muziek en wijn, en 's ochtends met een kloppend hoofd de dag beginnen.
Ik vind t ook niet erg. Kan er echt van genieten soms. Dus ik zeg vanavond stappen af en blijf lekker alleen thuisquote:Op zaterdag 8 december 2012 00:31 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. Tekenen, glas wijn, muziek erbij.
En af en toe Fok checken.
O nee, dat is me dan weer te rustig. Oud en nieuw moet knallen voor me.quote:Op zaterdag 8 december 2012 08:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Op oudejaarsavond net zo: wijntje, muziekje, tv op mute aan, en na twaalven de deur uit om buren enzo een gelukkig nieuwjaar te wensen -- ja ook die eikel van 6 huizen verderop.![]()
(en dan klapzoenen met mijn leuke buuv van 4 huizen verder...)
dan weer naar binnen, nog meer muziek en wijn, en 's ochtends met een kloppend hoofd de dag beginnen.
Op zaterdagavond? Ja, zo ontmoet je nooit de Man Van Je Leven.quote:Op zaterdag 8 december 2012 18:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t ook niet erg. Kan er echt van genieten soms. Dus ik zeg vanavond stappen af en blijf lekker alleen thuis
Met sushi en een film
Ang3l is even hetero moe, en is toe aan een echte....quote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op zaterdagavond? Ja, zo ontmoet je nooit de Man Van Je Leven.
O, is dat de reden van uitgaan? Ik dacht gewoon om lol te hebbenquote:Op zaterdag 8 december 2012 21:23 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op zaterdagavond? Ja, zo ontmoet je nooit de Man Van Je Leven.
Dat moet je? Anders is t niet leuk?quote:Op zaterdag 8 december 2012 20:25 schreef Vlarp het volgende:
Met oud en nieuw moet ik dronken worden en de volgende dag een kater hebben. En dat ik dan 2 januari weer ga werken en nog steeds loom ben door alle alcohol.
voor mij ookquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O nee, dat is me dan weer te rustig. Oud en nieuw moet knallen voor me.
Zo'n dekbed? Alsof IKEA maar 1 type dekbed verkoopt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:52 schreef Vlarp het volgende:
Nou, ik heb ook zo'n Ikea dekbed, maar ik bevries er onder. Kut dekbed.
Goed dat we dat misverstand dan uit de weg hebben geruimd. Uitgaan doe je niet voor je lolquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, is dat de reden van uitgaan? Ik dacht gewoon om lol te hebben
Owquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:43 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Goed dat we dat misverstand dan uit de weg hebben geruimd. Uitgaan doe je niet voor je lol
Nou, ik wil lol maken. En de alcohol helpt erg goedquote:Op zaterdag 8 december 2012 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet je? Anders is t niet leuk?
En voor andere mensen hops.quote:Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Iets zegt me dat hips een groot deel van je leven betrekt
Heb je je dat zelf nooit afgevraagd?
Mee eens, filmpje aan, ontbijtje maken, beetje tegen elkaar aan hangen, best goed te doen.quote:Op zondag 9 december 2012 13:47 schreef Renesite het volgende:
Samen half brak voelen is ook gezellig
Of gewoon een dubbele espresso.quote:Op zondag 9 december 2012 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
De remedie tegen brakheid is eerst een 'net-te-hete' douche, vervolgens het ding vol op koud, 15 seconden (om even goed wakker te worden). Dan afdrogen, aankleden, een mok noodles naar binnen schuiven, en aan't werk: poetsen, stofzuigen, schrobben, zemen en afwassen.
Samen dus, wel zo gezellig.
hoei.... uit de wikipedia:quote:Op zondag 9 december 2012 17:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb voor een kater, brakheid, vermoeidheid en such altijd hetzelfde medicijn, Ritalin, leve de Ritalin!
Je zin is enigszins krom. Maar nee, ik weet dat ik veel drink, maar het beheerst m'n leven echt nietquote:Op zondag 9 december 2012 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz. Iets zegt me dat hips een groot deel van je leven betrekt
Heb je je dat zelf nooit afgevraagd?
vermagering en vermindering van eetlust zijn op zich niet erg voor mijquote:Op zondag 9 december 2012 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hoei.... uit de wikipedia:
Mogelijke bijwerkingen, die in de loop van de tijd vaak afnemen, zijn: hartkloppingen, een gejaagd gevoel, misselijkheid, minder eetlust, meer moeite met in- of doorslapen. Op langere termijn soms vermagering of achterblijvende groei en negatieve invloed op de ontwikkeling van de (voor)hersenen.
Okquote:Op zondag 9 december 2012 18:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je zin is enigszins krom. Maar nee, ik weet dat ik veel drink, maar het beheerst m'n leven echt niet.
Ik denk dat dat niet meer dan 'normaal' al is.quote:Op zondag 9 december 2012 21:07 schreef Peter het volgende:
Als de bovenbuur iets laat vallen hoor jij dat wel gelijk.. toch?
Nou ik hoor dat echt zelden tot niet.quote:Op zondag 9 december 2012 21:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet meer dan 'normaal' al is.
Jou horen ze anders goed genoeg!quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik hoor dat echt zelden tot niet.
Of mijn bovenburen laten nooit iets vallen
Hij dropt het like it's hot!quote:
De buren hebben zaterdag een feestje. Ze gaan proberen ook een brief te scorenquote:
nou ik hoor iedere stap van je bovenburen, inclusief de toiletgangquote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesseert dat je? Picture je bovenbuurvrouw, zittend op het toilet...quote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik hoor iedere stap van je bovenburen, inclusief de toiletgang
ik ben een onrustige slaper, ik hoor allesquote:Op maandag 10 december 2012 12:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Interesseert dat je? Picture je bovenbuurvrouw, zittend op het toilet...
Da's wel nadelig ja.quote:Op maandag 10 december 2012 13:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik ben een onrustige slaper, ik hoor alles
Ja hallo, 's nachts ja, als alles stil is en jij weer eens niet kan slapenquote:Op maandag 10 december 2012 12:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou ik hoor iedere stap van je bovenburen, inclusief de toiletgang
Lucky? Het is een leraaerquote:Op maandag 10 december 2012 14:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Vakantie? Lucky you.
Hiero moeten we behoorlijk aan de bak op het werk komende weken. Weinig vrij. Is ook niet erg want dan is het lekker rustig op de weg, en er heerst altijd een prettige sfeer op kantoor, zo met de feestdagen.
Ik bedoelde ook dat je daar niet meer geluid hoort dan dat je in 'normale' panden hebt.quote:Op zondag 9 december 2012 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Woont die G_E niet in één van die wijken?quote:Op maandag 10 december 2012 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Zo:
TV / Filmproject: Eindhoven Kort
Wie weet helpt 't
Ja zowat wel hèquote:Op maandag 10 december 2012 19:36 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Woont die G_E niet in één van die wijken?
Er zullen ook mensen zijn die dat helemaal geen probleem vindenquote:Op maandag 10 december 2012 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lucky? Het is een leraaer
Dwz vakantie MOETEN hebben als de leerlingen dat hebben en verder je vrienden niet. En geen vakantie kunnen nemen daarbuiten, of amper. Dan mag jer wel pochen met heeeel veel dagen (zoals een andere vriend van me doet), maar je hebt geen enkele vrijheid er in.
Het is wel handig als je zelf schoolgaande kinderen hebt, denk ik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zullen ook mensen zijn die dat helemaal geen probleem vinden
Echt?quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zullen ook mensen zijn die dat helemaal geen probleem vinden
Ik denk dat veel mensen de neiging hebben om de voordelen van hun leven te benadrukken. Terecht, anders is het leven al gauw niet leuk meer. En ik denk dat je niet voor een bepaald beroep kiest, als het werk en de arbeidsvoorwaarden je echt tegen staan.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt?OMG! Ik dacht dat ik echt voor iedereen sprak
Natuurlijk zullen er mensen zijn die er geen problemen mee hebben, maar ik merk dat vrienden van me in t onderwijs dan weliswaar vaak zeggen :"Ik heb zoooooooveel vakantie!" maar zich vervolgens kapot vervelen in die lange vakanties omdat verder niemand dan zo lang vrij is en ze tevens nooit eens een dagje mee naar de efteling of weekendje weg kunnen daarbuiten omdat ze geen vrij kunnen pakken. Dus je bent steeds gedwongen in de duurdere periodes op vakantie te gaan, en weekendjes weg ook daarin te proppen.
Mij persoonlijk (persoonlijk) lijkt me dat echt niet fijn.
Ik ken zequote:Op dinsdag 11 december 2012 10:02 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen de neiging hebben om de voordelen van hun leven te benadrukken. Terecht, anders is het leven al gauw niet leuk meer. En ik denk dat je niet voor een bepaald beroep kiest, als het werk en de arbeidsvoorwaarden je echt tegen staan.
"Ik ben leraar, maar ik haat die kutpubers en die lange vakanties zijn ook kloten, want ik verveel mij kapot, moet altijd in de dure periode op vakantie en kan nooit zo maar een dag vrij nemen."
Nee, het schijnt dat een puberbrein (dwz tot je 23-25 levensjaar) überhaupt niet goed in staat is om lange termijn consequenties te overzien. Dus je kiest een studie of opleiding op basis van korte termijn overwegingen. Lijkt de stad je leuk, wat gaan je vrienden studeren, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze(waarbij ik me dan dus ook echt afvraag waarom je dan die keuze gemaakt hebt)
Overigens vraag ik me af of je, als je eenmaal voor een studie kiest, wel alle voor- en nadelen al kunt overzien. Denk van niet.
Mjah, of een baas die wil weten "wat je dan gaat doen, met je vrije dag", als je een verlofaanvraag indient.quote:Op dinsdag 11 december 2012 10:15 schreef Ang3l het volgende:
(maar altijd nog liever dan nooit je eigen vrije dagen kunnen indelen)
Heb je geen baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal meee te makenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:32 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mjah, of een baas die wil weten "wat je dan gaat doen, met je vrije dag", als je een verlofaanvraag indient.
En je moet ook steeds vroeger kiezen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Nee, het schijnt dat een puberbrein (dwz tot je 23-25 levensjaar) überhaupt niet goed in staat is om lange termijn consequenties te overzien. Dus je kiest een studie of opleiding op basis van korte termijn overwegingen. Lijkt de stad je leuk, wat gaan je vrienden studeren, dat soort dingen.
Ja ik snap dat het je eigen mening is, maar je schrijft het als een soort feit neer.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Natuurlijk zullen er mensen zijn die er geen problemen mee hebben, maar ik merk dat vrienden van me in t onderwijs dan weliswaar vaak zeggen :"Ik heb zoooooooveel vakantie!" maar zich vervolgens kapot vervelen in die lange vakanties omdat verder niemand dan zo lang vrij is en ze tevens nooit eens een dagje mee naar de efteling of weekendje weg kunnen daarbuiten omdat ze geen vrij kunnen pakken. Dus je bent steeds gedwongen in de duurdere periodes op vakantie te gaan, en weekendjes weg ook daarin te proppen.
Ik vind t niet erg als mijn vriendin daar over opscheppen. Want dan zeg ik gewoon "Weet je nog dat je je stierlijk aan het vervelen was uiteindelijk omdat al je vrienden moesten werken? En dat wij toen een weekendje weg wilden en jij niet meekon omdat je geen dag vrij kon pakken? Juist. Dus hou je mond met je 8 weken vrijquote:Op dinsdag 11 december 2012 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik word ook zo iemand die schoolvakanties gaat hebben. Zal proberen er niet over op te scheppen of over te klagen
.
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef Steve het volgende:
Wie komt me even een kippensoepje brengen?
Thermometeren?quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:01 schreef Steve het volgende:
Wie komt me even een kippensoepje brengen?
Ik heb dit jaar (vanaf juniquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je geen baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal meee te maken
Nou doen ze hier nooit zo moeilijk. "Als het werk het toelaat"
Dus dwz: niet tijdens een maandafsluiting of als de auditors er zijn of zo, en voor de rest zie maar.
Ik heb dit jaar al 48 dagen opgenomen
Och... en alsmaar denken 'wat heb ik in vrédesnaam gedaan'.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En je moet ook steeds vroeger kiezen.
Ik vind dat ook echt hét grootste nadeel van het werken in het onderwijs. Die onwijze vakanties en nooit spontaan een dagje weg kunnen of zo.quote:Op dinsdag 11 december 2012 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn decaan zei altijd, hou met drie dingen rekening bij je studiekeuze:quote:Op dinsdag 11 december 2012 18:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och... en alsmaar denken 'wat heb ik in vrédesnaam gedaan'.
Toentertijd bij de open dagen: Sociaal Juridische Dienstverlening zijn MILJARD TRILJOEN banen in.
3 jaar later.
Pampampampaaaaam
Ik zou voor de zekerheid maar gewoon de 19e vast beginnen en doorgaan tot het einde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 16:41 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.
Weet iemand eigenlik hoe LAAT de wereld vergaat? En dan in onze tijd zeg maar?
Want ik zat zo eens te denken aan een einde van de wereld borrel, maar kan ik die dan t beste op de 20e al doen, of de 21e?
Want als t de 21e is dan is dat wel efficient samen met mijn Start van de vakantie borrel.
Dus.... de tijd? Niet dat je dan net aan je borrel wil beginnen en die vuurbal dondert op je schoot. Sunt!
Ik heb een foto van mezelf als vierjarige, dat ik het scheerapparaat van mijn grootvader gebruik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
[ afbeelding ]
My First Shaving Kit, voor kinderen van 3 tot 8 jaar.
Klopt. Deze richting wil ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2012 19:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Mijn decaan zei altijd, hou met drie dingen rekening bij je studiekeuze:
1. Kies wat je echt leuk lijkt om te doen,
2. Luister NIET naar je ouders,
3. Hou geen rekening met arbeidsperspectieven (als je maar geen psychologie gaat studeren, want dan was je verzekerd van geen baan)
Wel goed advies
Lukt me zonder jouw hulp ook welquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Thanks. Rene zijn auto eens de vernieling inrijden
Ohjaquote:Op dinsdag 11 december 2012 22:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lukt me zonder jouw hulp ook wel
Feliquote:
quote:
Misschien wel een Porsche!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja, ben benieuwd wat voor auto ik van René krijg
Goed gedaanquote:
thnksquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:50 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien wel een Porsche!
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Verhuisarmen = Complimentquote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgens een collega heb ik "verhuisarmen".. nou weet ik eigenlijk niet of ik zojuist beledigd ben of dat het een compliment is
Pics?quote:Op woensdag 12 december 2012 13:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
volgens een collega heb ik "verhuisarmen".. nou weet ik eigenlijk niet of ik zojuist beledigd ben of dat het een compliment is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |