abonnement Unibet Coolblue
pi_120219125
Net ook even gekeken, maar bij mij niet. Zou wel kunnen. Of misschien een of andere correctie. AdSense zit trouwens helemaal vast, het is 9uur geweest en zie nog steeds de stats van gisteren.
pi_120219130
Pagina's laden ook traag en blijven soms hangen op googleads, ik melde hier laatst ook al een bericht over storingen bij verschillende Google diensten, ze mogen wel eens de boel goed draaiend houden daar.
pi_120219193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:03 schreef WebBeestje het volgende:
Pagina's laden ook traag en blijven soms hangen op googleads, ik melde hier laatst ook al een bericht over storingen bij verschillende Google diensten, ze mogen wel eens de boel goed draaiend houden daar.
Niet dat ik een uber google fan ben, maar jij loopt de boel wel continu af te kraken.. Ga dan lekker met bing/yahoo ads aan de gang jongen.. Daar is het WEB veel groener!
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120219314
Niet continue maar blijkbaar mag je hier van een enkeling niet te kritisch zijn. Ads die een project (tijdelijk) erg traag maken zijn gewoon storend. Van de andere kant zorgen advertenties voor het grootste deel van de winst van Google, dan zouden ze daar ook wat beter mee kunnen omgaan :)
pi_120219343
6 miljard ging vorig jaar naar AdSense gebruikers. Zijn wij met z'n allen toch goed voor zo'n 0,001% van de omzet via AdSense :P
pi_120219449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:12 schreef WebBeestje het volgende:
Niet continue maar blijkbaar mag je hier van een enkeling niet te kritisch zijn. Ads die een project (tijdelijk) erg traag maken zijn gewoon storend. Van de andere kant zorgen advertenties voor het grootste deel van de winst van Google, dan zouden ze daar ook wat beter mee kunnen omgaan :)
Er is een verschil tussen kritisch zijn en een Alu-hoedje op hebben denk ik..

Maar het is een keuze dat je adsense gebruikt, geen must.. er zijn alternatieven, en het blijft ict.. Eigenlijk is het een wonder dat het met zoveel massa nog zo goed werkt, zo kun je het ook bekijken
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120219531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:14 schreef JDx het volgende:
6 miljard ging vorig jaar naar AdSense gebruikers. Zijn wij met z'n allen toch goed voor zo'n 0,001% van de omzet via AdSense :P
Afgelopen kwartaal was de omzet van Google $11,33 miljard dus dan is Adsense wel een groot deel van de omzet.

Edit: Toevallig kwam ik laatst op een pagina van Google waar stond dat 65% van de inkomsten uit Adsense worden uitbetaald aan de publishers, dat is toch een aardig percentage.
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 09:26:02 #133
42184 crew  DaMart
pi_120219612
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef CasB het volgende:
Ok, wtf. Ik heb blijkbaar afgelopen maand wel de 70 euro gehaald, 76 euro zelfs. Zit (zoals elke ochtend) even mijn statistieken te bekijken. Zie ik bij Current Balance ineens iets van 76 euro staan. Blijkbaar worden bepaalde inkomsten van youtube er later bijgerekend?
Inderdaad. Ik heb er ineens ook 6 cent bij van Youtube :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_120219665
Nu op AdSense:
Geen gegevens beschikbaar

Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, heb toch altijd nog wel 4 of 5 klikjes tussen 10 uur savonds en 9 uur smorgens.
pi_120219741
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:28 schreef JDx het volgende:
Nu op AdSense:
Geen gegevens beschikbaar

Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen, heb toch altijd nog wel 4 of 5 klikjes tussen 10 uur savonds en 9 uur smorgens.
Bij mij zijn de stats van gisteravond ca. 23:30 nu als definitief verwerkt, niks meer aan pageviews of clicks erbij.
pi_120219772
Zelfde hier, verwacht toch wel een enorme compensatie straks :P
pi_120219847
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 09:32 schreef JDx het volgende:
Zelfde hier, verwacht toch wel een enorme compensatie straks :P
Niet te kritisch zijn ;) tot op dit moment nog steeds geen views, etc. erbij terwijl ongeveer 15% tot 20% van mijn inkomsten er in de nacht en in de ochtend bij komen. Het gaat maar om een aantal euro's maar dat bij een X-aantal publishers is toch een nette bezuiniging voor Google :o
pi_120220343
Neem aan dat alleen de statistieken naar de kloten zijn, de eigenlijke kliks zullen wel gelogd zijn.
pi_120220424
geen adsense, maar te mooi om niet te delen:

Alles wat ik te koop heb staat aangeboden op Marktplaats, ik heb geen eigen website. Hierdoor kan ik de prijzen ook lager houden dan andere aanbieders.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120220507
:')
pi_120220761
LOL :D

Hier nog geen beweging in de Adsense-stats en hopelijk schieten Yahoo en Facebook een beetje op met hun toekomstplannen op het gebied van online-adverteren.
  Moderator woensdag 12 december 2012 @ 10:16:35 #142
42184 crew  DaMart
pi_120220864
Bij mij staat nu dit bij de prestatierapporten:

quote:
Sommige gegevens in dit rapport zijn vertraagd. U kunt het later opnieuw proberen. Deze vertraging heeft geen effect op de advertentieweergave of betalingen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_120221340
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:16 schreef DaMart het volgende:
ommige gegevens in dit rapport zijn vertraagd. U kunt het later opnieuw proberen. Deze vertraging heeft geen effect op de advertentieweergave of betalingen.
Bij webbeestje tonen ze dei melding expres niet, anders heeft niburu zo weinig leden :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_120222264
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 10:16 schreef DaMart het volgende:
Bij mij staat nu dit bij de prestatierapporten:

[..]

Ahhh zie het inderdaad, nou eind van de dag nog maar eens kijken. Was trouwens al over de 20 euro gisteren, eindelijk weer een "normale" dag, dus was erg benieuwd hoe deze was geëindigd.
pi_120222413
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 08:57 schreef CasB het volgende:
Ok, wtf. Ik heb blijkbaar afgelopen maand wel de 70 euro gehaald, 76 euro zelfs. Zit (zoals elke ochtend) even mijn statistieken te bekijken. Zie ik bij Current Balance ineens iets van 76 euro staan. Blijkbaar worden bepaalde inkomsten van youtube er later bijgerekend?
Bij mij is er ook behoorlijk wat bijgekomen ineens.
pi_120222595
Voor de nieuwsgierige aagjes onder ons, lijkt nog nergens op, maar nog steeds bezig:

Inloggen als adverteerder:
http://www.adkliks.nl/ (login: adsense@topic.nl, wachtwoord: testding)

Inloggen als publisher:
http://mijn.adkliks.nl/ (login: adsense@topic.nl, wachtwoord: testding)
Hier heb ik nog niets gedaan aan het design, advertenties aanmaken werkt wel.

Je zal ongetwijfeld 1001 opmerkingen hebben, maar het is maar een beginnetje he. Opmerkingen en suggesties via DM of PM aub.
  woensdag 12 december 2012 @ 11:31:29 #147
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_120222953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:21 schreef JDx het volgende:
Voor de nieuwsgierige aagjes onder ons, lijkt nog nergens op, maar nog steeds bezig:

Inloggen als adverteerder:
http://www.adkliks.nl/ (login: adsense@topic.nl, wachtwoord: testding)

Inloggen als publisher:
http://mijn.adkliks.nl/ (login: adsense@topic.nl, wachtwoord: testding)
Hier heb ik nog niets gedaan aan het design, advertenties aanmaken werkt wel.

Je zal ongetwijfeld 1001 opmerkingen hebben, maar het is maar een beginnetje he. Opmerkingen en suggesties via DM of PM aub.
quote:
Not Found
The requested URL /account/edit.php?id=5 was not found on this server.
www.adkliks.nl
Als adverteerder
:P
pi_120223118
Klopt die doet het ook nog niet, edit.php bestaat nog niet eens. Daarom zei ik via DM/PM.
pi_120224021
Ik weet niet of adsense nog achterloopt, maar de centjes van gister staan er iig bij. :P

Pageviews 0, clicks 4. :')
  woensdag 12 december 2012 @ 12:07:42 #150
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_120224159
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2012 11:36 schreef JDx het volgende:
Klopt die doet het ook nog niet, edit.php bestaat nog niet eens. Daarom zei ik via DM/PM.
Ahh.. de laatste zin vergeten te lezen. Beschouw hem maar als gePMed 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')