quote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hoi baas, ik kan niet werken, ik heb een ongeluk gehad door de gladheid, DIE KUTHOER VAN EEN ASSISTENTE VAN JE VOND SLECHT WEER GEEN GOEDE REDEN![]()
![]()
![]()
"
Dat vraagt natuurlijk om picsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef msacras het volgende:
Galajurk is binnen gekomen! Hij is mooi en hij past, dat is dan iig één pluspuntje vandaag.
Picsquote:Op donderdag 6 december 2012 15:00 schreef msacras het volgende:
Galajurk is binnen gekomen! Hij is mooi en hij past, dat is dan iig één pluspuntje vandaag.
leuk johquote:Op donderdag 6 december 2012 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik in de vangrail geparkeerd sta...
Mooiquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En hij matcht bij m'n schoenen, heeeuj
Leukquote:Op donderdag 6 december 2012 15:02 schreef msacras het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En hij matcht bij m'n schoenen, heeeuj
quote:
Dank! Ohja dat had je verteld. Ik wil dat die jongens bij mij op school ook wel in pak komen hoor.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi
Ik moet nog een pak kopen zaterdag
Als ze niet komen in pak moet je even een belletje doenquote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Dank! Ohja dat had je verteld. Ik wil dat die jongens bij mij op school ook wel in pak komen hoor.![]()
Het thema is Prom
Klopt, maar er zijn altijd van die nozems die het niet doen.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ze niet komen in pak moet je even een belletje doenAls ze dat niet doen zijn ze echt dom
Ja daar heb je gelijk in, en dan vaak ook nog veels te grootquote:Op donderdag 6 december 2012 15:06 schreef msacras het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn altijd van die nozems die het niet doen.Het is vanaf de 3e klas dus vanaf een jaar of 15, en sommige die komen dan gewoon in een jeans met een jasje.
![]()
Maar de 3e klas moet om 23:00 al weg, dus dat scheelt wel haha.Gelukkig komt de 5e/6e klas (en de introducées, de studentjes e.d) wel in pak over het algemeen, heb ik iig nog iets om naar te kijken. ;d
quote:
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegenquote:
Ohja dat is ook zo'n faal altijdquote:Op donderdag 6 december 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in, en dan vaak ook nog veels te groot.
Oh kijk dat scheelt
Tevens: mensen zonder goed passend pak.
van How I Met Your Mother jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegen
[..]
Ohja dat is ook zo'n faal altijd
Als je geen (goed passend) pak hebt dan kom je maar lekker niet.
Ik weet het. Toevallig zeg, ik kijk nu HIMYM.quote:Op donderdag 6 december 2012 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
van How I Met Your Mother ja
Bij ons doen ze dat nooit behalve gala
Wanneer is die dag?quote:Op donderdag 6 december 2012 15:12 schreef msacras het volgende:
[..]
Er bestaat een dag genaamd "international suit up day." Dus een stuk of 40 jongens van mijn school gingen op die dag allemaal in pak naar school. Nou je kon me opvegen
[..]
Ohja dat is ook zo'n faal altijd
Als je geen (goed passend) pak hebt dan kom je maar lekker niet.
Begrijpelijk jaquote:Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik weet het. Toevallig zeg, ik kijk nu HIMYM.
Nee bij ons komt er normaal ook nooit iemand in pak naar school, inderdaad alleen voor gala. Maar toen dus wel, nou daar werd ik wel gelukkig van.
Ik kom wel in pakquote:Op donderdag 6 december 2012 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Hier komen ze nou nooit in pak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |