het is ook de harde waarheidquote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef Taexon het volgende:
Topicpointer staat er nog steeds muahhaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:35 schreef Taexon het volgende:
Hier foto's van douchende ratten... 18+HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
Hier foto's van douchende ratten... 18+lieffiessssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon
Tax wil tetten :)!
Je weetquote:Op donderdag 6 december 2012 13:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]hier ook gewoon aan het werven.
Hier foto's van douchende ratten... 18+die 2e fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn in ieder geval weer schoon![]()
![]()
Echt af en toe staan ze vollop in de straal water... maar soms ineens doen ze alsof het iets magisch is en gaan ze er heel stom aan proberen te ruikenquote:
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt af en toe staan ze vollop in de straal water... maar soms ineens doen ze alsof het iets magisch is en gaan ze er heel stom aan proberen te ruiken
Locale sigarenzaken.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je allemaal van die december kalender krasloten kopen? google geeft geen antwoord
Primera?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
waar kan je allemaal van die december kalender krasloten kopen? google geeft geen antwoord
Vreet ander ongedierte op?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Waarom zou je in godsnaam ongedierte als een rat in huis nemen.
Of een stinkbeest zo als een hond.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:55 schreef TwyLight het volgende:
Theequote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef msacras het volgende:
Hallo.
Ik ben thuis! En alles doet pijn.
Snel thee zetten dan maar
Hoiquote:Op donderdag 6 december 2012 14:13 schreef msacras het volgende:
Hallo.
Ik ben thuis! En alles doet pijn.
Snel thee zetten dan maar
Groene theequote:
Koffie is ook lekker, maar ik blijf even cafeïne vrij vandaagquote:Op donderdag 6 december 2012 14:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi!
Niet mooi
ik zet de koffiepot zo lekker aanwel verdient na me ratten te hebben gewassen en me kamer opgeruimd te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |