Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meerquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ook
nja ik zou dan sowieso niet meer willen zoenenquote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meer
Ik ook niet, dat doen we dus ook nietquote:Op donderdag 6 december 2012 13:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja ik zou dan sowieso niet meer willen zoenen
Geslapen?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Weet ik niet :$
Nu Nederlands en over 20 minuten kunstgeschiedenis, HOERA!
En na de sex?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal rookt ze voor het slapen gaan, dan zoenen we toch al niet meer
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens overquote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat doen we dus ook niet. En misschien merk ik er niks van, omdat we gedronken/geblowd hebben
Maar alleen het idee al
[..]
Geslapen?
Geschiedenis.
Het klinkt alsof ik het geen reet aan vindquote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens over
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet geslapenalleen maar gechilld, gepraat, beetje muziek luisteren, enzo.
Nee geen geschiedenis, dat had ik nog wel overleefd. Kunst algemeen, maar dat is vooral muziekgeschiedenis. Middeleeuwse doen we nu, gaat helemaal nergens over
Ik tegenwoordig niet meer ergens is het heerlijk aan de andere kant zo zonde als je weer je bed uitmoet en als je dan zo koud van buiten terug komt is voor de partner nooit zo leuk.quote:
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequotequote:Op donderdag 6 december 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het klinkt alsof ik het geen reet aan vind.
ik merk het eigenlijk niet, mn vriend rookt ook, maar als hij de rook net 2sec daarvoor heeft uitgeblazen merk ik het welquote:Op donderdag 6 december 2012 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vind roken echt smerig, helemaal als je iemand moet zoenen die gerookt heeft, die geur ook
Zij rookt gewoon binnen, we blowen ook binnen. Dus gewoon naakt door huis lopen ditdatquote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig niet meer ergens is het heerlijk aan de andere kant zo zonde als je weer je bed uitmoet en als je dan zo koud van buiten terug komt is voor de partner nooit zo leuk.
Ik zag het, niet veel boeiends dusquote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequoteanyway, nee er is ook niks aan haha
Nice ! je rookt niet maar blowt wel. U like stoned sex?quote:Op donderdag 6 december 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij rookt gewoon binnen, we blowen ook binnen. Dus gewoon naakt door huis lopen ditdat
quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Wow ik wou m'n vorige bericht bewerken maar per ongeluk gequoteanyway, nee er is ook niks aan haha
Roep een Mod!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nice ! je rookt niet maar blowt wel. U like stoned sex?
Vooral leuk als een van de twee anders nooit blowt.quote:
ik weet niet lijkt me maar smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat doen we dus ook niet. En misschien merk ik er niks van, omdat we gedronken/geblowd hebben
Maar alleen het idee al
[..]
Geslapen?
Geschiedenis.
Ik blow bijna nooit, alleen bij haar. Dat is hooguit 1x in de week, inmiddels alweer een maand geleden bijnaquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vooral leuk als een van de twee anders nooit blowt.
Ik weet het ook niet, lijkt mij ook smerigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet lijkt me maar smerig
Nice!quote:Op donderdag 6 december 2012 13:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
iemand komt zo een canvas ophalen die ik heb gemaakt, krijg er 20eu voor.
start van carriere
mja liever niet dan wel iigquote:Op donderdag 6 december 2012 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, lijkt mij ook smerig
Dat sowieso.quote:Op donderdag 6 december 2012 13:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja liever niet dan wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |