abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119997230
quote:
1s.gif
Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik kom wel in pak :7
dan wordt het ook zo'n vieze zooi :')
Tax wil tetten :)!
pi_119997288
quote:
1s.gif
Op donderdag 6 december 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Wanneer is die dag? :P

Hehehe, ja, ik erger me er werkelijk dood aan :').

Was wel grappig, vorige keer dat ik ging shoppen had ik gewoon een relaxte outfit aan. Baggy jeans en een hoody. Pak passen, maar moest even een andere maat hebben. Die gezichten van die mensen die daar stonden, geweldig _O-
Ehm 13 oktober volgensmij :)
Haha dat is typisch, had ik ook een keer, ik had een "ik heb geen zin om er goed uit te zien zaterdag" dus ging even naar de stad in m'n joggingbroek, uggs, hoody, etc. Maar ik moest even naar een onwijs duur restaurant om daar een reservering te plaatsen (was cadeau voor m'n opa en oma toen ze zoveel jaar getrouwd waren), nou die mensen daar keken me aan alsof ik maar beter naar de McDonald's te gaan. :')
Je eerste pak kopen als jongen lijkt me trouwens best wel exciting. :D
quote:
1s.gif
Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik kom wel in pak :7
Kom je even bij me langs? :Y
pi_119997309
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

dan wordt het ook zo'n vieze zooi :')
Ik doe mijn gulp wel open :').
pi_119997357
quote:
1s.gif
Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik doe mijn gulp wel open :').
op tc? :')
pi_119997385
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:19 schreef msacras het volgende:

[..]

Ehm 13 oktober volgensmij :)
Haha dat is typisch, had ik ook een keer, ik had een "ik heb geen zin om er goed uit te zien zaterdag" dus ging even naar de stad in m'n joggingbroek, uggs, hoody, etc. Maar ik moest even naar een onwijs duur restaurant om daar een reservering te plaatsen (was cadeau voor m'n opa en oma toen ze zoveel jaar getrouwd waren), nou die mensen daar keken me aan alsof ik maar beter naar de McDonald's te gaan. :')
Je eerste pak kopen als jongen lijkt me trouwens best wel exciting. :D

[..]

Kom je even bij me langs? :Y
Hehe, dat soort momenten proberen ik altijd te voorkomen _O-. Beetje awkward :').

Met mijn eerste pak werd ik geholpen door een leuke dame :7 Eindelijk een verkoopster die gewoon vriendelijk is en niet je van alles aan wil smeren _O_

Ja hoor :Y
pi_119997407
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 6 december 2012 @ 15:24:05 #232
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_119997451
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

:')_
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_119997496
quote:
1s.gif
Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Hehe, dat soort momenten proberen ik altijd te voorkomen _O-. Beetje awkward :').

Met mijn eerste pak werd ik geholpen door een leuke dame :7 Eindelijk een verkoopster die gewoon vriendelijk is en niet je van alles aan wil smeren _O_

Ja hoor :Y
Dat is zo awkward ja, als je iets duurs gaat kopen en die mensen kijken je aan alsof ze je gelijk weg willen hebben. Nou dan krijg je m'n geld toch niet. :')

Oh dat is wel tof, ik heb vaak echt een hekel aan die verkoopsters. Op de vraag of ze me kunnen helpen antwoord ik ook altijd dat ik gewoon even aan het rondkijken ben, haha.
pi_119997557
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:25 schreef msacras het volgende:

[..]

Dat is zo awkward ja, als je iets duurs gaat kopen en die mensen kijken je aan alsof ze je gelijk weg willen hebben. Nou dan krijg je m'n geld toch niet. :')

Oh dat is wel tof, ik heb vaak echt een hekel aan die verkoopsters. Op de vraag of ze me kunnen helpen antwoord ik ook altijd dat ik gewoon even aan het rondkijken ben, haha.
Ja precies _O-. Daarom doe ik dat dan meestal ook niet als ik er niet normaal uit zie :').

Hahaha ja ik ook _O- Ik heb er normaal ook echt een hekel aan, maar deze was wel chill :9
pi_119997608
Wth me collega krijgt wel vrij die met me mee zou rijden terwijl die later belt dan ik maar een andere planner aan de lijn krijgt :r

Ze gaan straks overleggen hoe ze dat met mij gaan doen maar zo te horen verwachten ze nu dus dat ik in me eentje dat hele pokke end ga rijden :')
pi_119997702
quote:
1s.gif
Op donderdag 6 december 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

_O-
wa mag ook als je dat fijner vindt :')
pi_119997724
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:29 schreef Taexon het volgende:
Wth me collega krijgt wel vrij die met me mee zou rijden terwijl die later belt dan ik maar een andere planner aan de lijn krijgt :r

Ze gaan straks overleggen hoe ze dat met mij gaan doen maar zo te horen verwachten ze nu dus dat ik in me eentje dat hele pokke end ga rijden :')
wat een mongolen zeg :')
pi_119997754
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

wat een mongolen zeg :')
Ja let op en dan ga ik er heen en dan is het bijvoorbeeld 3x zo lang rijden vanwege het weer en dan krijg ik nog op me flikker ook als ik te laat ben :')

Terwijl ik altijd al me reistijd x2 doe... dus als het 45 minuten rijden is reken ik al minimaal 1:30... :')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2012 15:33:28 ]
pi_119997776
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef Taexon het volgende:

[..]

Ja let op en dan ga ik er heen en dan is het bijvoorbeeld 3x zo lang rijden vanwege het weer en dan krijg ik nog op me flikker ook als ik te laat ben :')
lekker is dat ja, alsof jij om dit weer hebt gevraagd :')
pi_119997813
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:33 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

lekker is dat ja, alsof jij om dit weer hebt gevraagd :')
Afgelopen zaterdag ook... was 5 minuten te laat omdat er 200 meter voor me een auto in de slip raakte en 3 andere mee nam... kortom we konden er niet langs en moesten 45 minuten wachten :+
Krijg je een preek om die 5 minuten... goh wees blij dat ik niet ben geraakt ofzo :r
pi_119997831
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

wa mag ook als je dat fijner vindt :')
:D
pi_119997856
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:35 schreef Taexon het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag ook... was 5 minuten te laat omdat er 200 meter voor me een auto in de slip raakte en 3 andere mee nam... kortom we konden er niet langs en moesten 45 minuten wachten :+
Krijg je een preek om die 5 minuten... goh wees blij dat ik niet ben geraakt ofzo :r
wat dat betreft zijn sommige bazen echt hufters :') je riskeerde wel je leven voor hem :+
pi_119997875
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

wat dat betreft zijn sommige bazen echt hufters :') je riskeerde wel je leven voor hem :+
Naja het is nog geneens me baas... maar die planners die dat beslissen, maar als het zo door gaat ga ik ook eens een klacht in dienen want dit is gewoon keiharde bullshit..
pi_119997910
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:36 schreef Taexon het volgende:

[..]

Naja het is nog geneens me baas... maar die planners die dat beslissen, maar als het zo door gaat ga ik ook eens een klacht in dienen want dit is gewoon keiharde bullshit..
als je ver moet reizen en je hebt last van extreme weersomstandigheden moet je gewoon kunnen afzeggen, dan werken mensen die dichtbij wonen maar wat harder :+
pi_119997969
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:37 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

als je ver moet reizen en je hebt last van extreme weersomstandigheden moet je gewoon kunnen afzeggen, dan werken mensen die dichtbij wonen maar wat harder :+
goh.. "ja wij wonen ook niet in *noem locatie*"
dus ik zeg.. Nee jullie wonen er 15 minuten vanaf met de auto..
vond die dat ik bijdehand was :')
pi_119997993
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:

[..]

ja je bent ook wel een brutale vlegel :+
pi_119998057
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:39 schreef Taexon het volgende:

[..]

Wat een knuppel :')
pi_119998070
quote:
7s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:

[..]

ja je bent ook wel een brutale vlegel :+
Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonen :')

Maare... ik ben even weg, kleine nichtje is bij me pa en had haar beloofd langs te komen als ze er was :)
pi_119998097
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:

[..]

Goh als er 1 iemand altijd andere mensen met respect probeert te benaderen ben ik het wel... maar moeten ze ook wel begrip tonen :')

Maare... ik ben even weg, kleine nichtje is bij me pa en had haar beloofd langs te komen als ze er was :)
Succes :W
pi_119998110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 december 2012 15:42 schreef Taexon het volgende:

[..]

heb je gelijk in hoor :)

okeoke veel plezier :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop