Goedemorgen,
Gisteren moest ik werken en zo nu en dan verschijnt dan de topper onder de consumenten, een prachtige vrouw van circa 40 jaar, echt de mooist vrouw die ik in het echte leven heb gezien, en ze winkelt echt precies in mijn winkeltje.

Het is uiteraard niet zo'n vuige MILF-slet maar echt een prachtige mooie vrouw. Wat een klassiek pareltje, adembenemende verschijning.
Goed, ze vroeg waar een product stond maar door onverklaarbare redenen wist ik dit niet - het zou uiteraard kunnen komen omdat ik direct spreekwoordelijk sta te kwijlen als ik haar zie en dus zodoende niet meer normaal kan nadenken als zij me in mijn ogen kijkt met een glimlach en een vraag stelt - en verontschuldigde me voor mijn onwetendheid en zou een collega hiervoor raadplegen. Ik zou het zo wel brengen, ze is er meestal wel een half uur ofzo. Natuurlijk schoot het me hierna te binnen en toen ik na een tijdje naar een ander pad moest verhuizen om daar de overige fantastische producten in de schappen te doen nam ik dat product ook alvast mee. Ze liep precies in de verte en kwam weer mijn richting op. Ze zegt altijd heel sexy met zo'n lieve glimlach en mooie ogen 'hoi/haai' tegen me, dan smelt ik uiteraard direct al. Maar nu moest ik meer dan gedag zeggen, aangezien ik dat product moest overhandigen. Ze kwam langzaam naar mijn pad toe. Bijna schoot schoonheid mij de mond uit, maar ik herstelde me en zei "mevrouw, ik heb het gevonden" en liet het half glimlachend zien, Lachend keek ze me aan en we liepen elkaar tegemoet, alsof we voor elkaar bestemd waren. Ik strekte m'n arm iets uit, net als zij (

) , het was een klein product en plots zat haar hand tot halverwege mijn hand, heel langzaam gingen haar zachte handen, van halverwege de binnenkant van mijn handpalm, weer terug naar haar eigen lichaam, terwijl ze uiteraard het product van mij overnam. Bij iedere millimeter genoot ik van haar aanraking.
We praatten nog wat en hierdoor liep ik dus een kwartier met een keihard kloppend lid door de winkel waar de druppels voorvocht langzaam in mijn onderbroek oplosten.
Leuk detail, ze heeft een zoon, die loopt uiteraard wel eens met mannelijk leeftijdsgenoten rond (die zijn moeder niet kennen), waarop zij dan zeggen: wow, wat een lekkere MILF. "Ja dat is mijn moeder man." Wat een kutleven heb je dan, iedereen die het alleen maar heeft over hoe knap je moeder is.
ps. mensen die haten op werken in een supermarkt.

hartstikke goed voor onder andere je sociale interactie en mensenomgang (wel nodig voor de meeste FOK!kers

).