Ditquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik moet er ook nog een paar afmaken... Doe ik vanavond wel ergens
Tellen? Wij moesten toch zelf onze vragen nakijken? Of wil je de antwoorden hebben?quote:
Nee, jullie mogen wel tellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:52 schreef DragonFodder het volgende:
Tellen? Wij moesten toch zelf onze vragen nakijken? Of wil je de antwoorden hebben?
Je bent laatquote:Op zondag 6 januari 2013 00:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat is misschien wel een goed idee ja
Gefeliciteerdquote:Op zondag 6 januari 2013 00:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn stiefvader was jarigen nu mijn broertje
Ik heb alleen de dingen beantwoord waar ik niet te lang over moest nadenken.quote:Op zondag 6 januari 2013 02:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zo, voor elke vraag antwoorden gestuurd, maar ik was vandaag niet in vorm. Vooral de plaatjes bij de vragen van de dames waren voor een groot deel onherkenbaar voor mij
Das toch eigenlijk een verjaardag die je niet hoeft te onthouden?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Veel mensen jarig deze maand, mijn ex was gisteren ook jarig.
Ik vergeet altijd wanneer de tweede wereldoorlog was.quote:Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das toch eigenlijk een verjaardag die je niet hoeft te onthouden?
Nee hoeft ook niet, maar heb hem toch een mailtje gestuurdquote:Op zondag 6 januari 2013 17:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das toch eigenlijk een verjaardag die je niet hoeft te onthouden?
Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 6 januari 2013 18:15 schreef wyccie het volgende:
Ik ga zo soep en nasi eten, daarna verzamel ik alle antwoorden per vraag.
Volgens mij heb ik de vorige keer alles in een downloadbaar bestand gegooid zodat jullie zelf kunnen nakijken.
Alles in Excel zetten? En wat is een handige site om die bestanden naar te uploaden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |