quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:09 schreef DragonFodder het volgende:
Eervolle vermelding: Njosnavelin (2,5)
ben je toch voor 4.2% NERD!quote:
Chronicles of Riddick. Had niemand geraden, maar toen ik de naam van het ruimteschip ging opzoeken, zag ik dat het plaatje van iets wat Crusade heet afkwam. Volgens mij een Babylon 5 serie,quote:Op donderdag 10 januari 2013 00:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
maar wat was of behoorde 27 dan te zijn?
ben bang dat ik dat wasquote:Op donderdag 10 januari 2013 00:16 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ben je toch voor 4.2% NERD!
Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...quote:Op donderdag 10 januari 2013 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus, een werk wat jullie hier in stoppen...
quote:Op donderdag 10 januari 2013 07:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Jammer dat jij er totaal geen in werk in hebt gestopt...
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:11 schreef Sands het volgende:
Het aantal deelnemers vond ik sowieso tegenvallen
Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet ik het de volgende keer meer promoten ofzo?
De vragen in de gewone FMT zijn al vaak lastig voor me...quote:Op donderdag 10 januari 2013 11:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Had ook wel wat meer verwacht. Misschien waren te vragen toch iets te intimiderend door de lengte en/of gemiddelde moeilijkheidsgraad.
Naja dat is voor de volgende keer...als die er ooit nog komt.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
Misschien de volgende keer ook minder gelul ertussen (ook van mijquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Iets meer had inderdaad geen kwaad gekund. Zeker toen alle vragen er stonden was wat meer aandacht misschien handig geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |