Ja preciesquote:Op woensdag 5 december 2012 21:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat ook vaak, whatsappverslaafd alles
Ik ook, meestal duurt het dan nog steeds evenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Herkenbaar.... daarom ga ik meestal pas rond 0:00-1:00 me bed in
Yupquote:Op woensdag 5 december 2012 21:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en dan om 10 uur appen dat je er noet uit wil
herkenbaar, sliep gister om half 1 en om half 9 jammeren dat ik er niet uit wilde maar eerder slapen lukt nietquote:Op woensdag 5 december 2012 21:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yupmaar eerder kan ik gewoon niet slapen
Take a seat on the crazy train.quote:
Doe mij jouw leven.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Morgen moet ik van half 2 tot 4
spannendquote:Op woensdag 5 december 2012 22:05 schreef Taexon het volgende:
Morgen maar weer wat sollicitatie brieven de deur uit gooien
Heb er al zoveel gestuurd dat ik er geen reet meer aan vindquote:
Mijn leven is niet zo interessant hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik jouw leven mag, best
Daarom ook alleen zieke films kijken met een onverwachte twist en einde.quote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Kimberliedje het volgende:
Gaap, wat zijn 'romantische' films ook zo cliché..
Moest ook een hele bende sollicitatiebrieven schrijven voor mijn vader omdat zijn nederlands bagger isquote:Op woensdag 5 december 2012 22:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb er al zoveel gestuurd dat ik er geen reet meer aan vind
Sollicitatie gesprek voelt voor mij ondertussen ook meer als een gezellige kop koffie drinken (maar dat is positief).
Meeste bedrijven bellen je niet terug bijvoorbeeld, en heb zoveel sollicitatie gesprekken en screenings bende bij de politie gehad dat je er echt gewend aan raakt
Ik hou niet van horrors..quote:Op woensdag 5 december 2012 22:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Daarom ook alleen zieke films kijken met een onverwachte twist en einde.
mijn leven ook niet hoor maar nevermind danquote:Op woensdag 5 december 2012 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn leven is niet zo interessant hoor. En nog 3 weken en dan heb ik geen werk meer.
We kunnen wel ons leven delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |