abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_351252
Het valt me op dat er tijdens de uitzendingen weinig van Ali wordt uitgezonden. M.i. kan je met zijn monologen een avond vullen. Iemand enig idee?
pi_351254
viel me ook op!! maar wel lekker rustig zo.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Admin woensdag 20 september 2000 @ 19:47:09 #3
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_351263
Veronica wil Ali schijnbaar nog even niet het huis uit hebben. Het meerendeel dat van Ali uitgezonden kan worden is negatief en de kans dat mensen dan bellen om hem weg te stemmen (dat ie genomineerd wordt lijkt me inmiddels zo goed als zeker) is kleiner als er niet zoveel negatiefs is uitgezonden.

Een beetje het omgekeerde van wat vorig jaar met Martin gebeurde. Daarvan lieten ze op een gegeven moment de negatieve dingen zien en werd er niets positiefs uitgezonden.

Het doet er weinig toe of Ali morgen genomineerd wordt of niet, zolang voo niet de negatieve punten van Ali OOK laat zien zal de kans dat 'ie wordt weggestemd wel heel erg klein blijven.

Nu is gebleken dat er in Ali's contract staat dat 'ie tot 2003 vast zit aan de platenmaatschappij die John de Mol uitkiest (waar JdM ongetwijfeld een deel van de opbrengst voor gaat vangen), zullen ze hem niet zo snel het huis uit willen hebben en ook niet zo snel in negatief daglicht willen stellen.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 20 september 2000 @ 19:54:33 #4
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_351269
Ik ben het met Danny eens. Ik voorzie een soort Willemsiaanse bescherming door Veronica.
  woensdag 20 september 2000 @ 20:11:45 #5
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_351301
quote:
Waarom zien we Ali niet of nauwelijks op TV ?
Omdat we hem al genoeg horen ?
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
  Admin woensdag 20 september 2000 @ 20:24:38 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_351322
Op tv HOREN we 'm ook niet veel.. Nou kun je aan de ene kant zeggen "gelukkig maar", maar in principe is het niet helemaal eerlijk tov de andere bewoners. Heel Nederland vraagt zich straks af waarom iedereen in het huis toch op Ali heeft gestemd. Het is zo'n rustige jongen. Je ziet of hoort 'm nauwelijks...

Het is weer een typisch voorbeeld van de manipulaties van Voo naar hun eigen straatje. Ze hebben Ali nog nodig voor zijn platendeal nadat hij het huis uit komt, en dus moet zijn gezicht nog even wat bekender worden. Hij is dus nog nodig in het BB huis.
En dat is precies de reden dat er zo weinig van 'm wordt uitgezonden.

Kennen de streamkijkers Ali als een egocentrisch, patsering, ruzie-zoekend mannetje die overal doorheen blért en geen twee tellen z'n bek dicht kan houden; uit de tv uitzendingen blijkt dat Ali een gevoelig iemand is die moet huilen als ie I will always love you moet zingen, alleen maar gezeik van Koos en Jolanda over zich heen krijgt etc.
Kortom, het beeld dat VOO op deze manier van Ali schetst staat totaal niet in vergelijking met de echte Ali.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 20 september 2000 @ 20:33:50 #7
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_351338
quote:
Op 20 september 2000 20:24 schreef Danny het volgende:
...Op tv HOREN we 'm ook niet veel...
Misschien ligt het dan aan mij en ga je er inderdaad als je regelmatig de streams volgt en hier de streamverslagen leest meer op letten. Zou kunnen. Maar net als in de uitzending van vanavond (en dan met name tijdens het eten) hoor ik hem toch eigenlijk constant overal doorheen bléren.
quote:
Het is weer een typisch voorbeeld van de manipulaties van Voo naar hun eigen straatje. Ze hebben Ali nog nodig voor zijn platendeal nadat hij het huis uit komt, en dus moet zijn gezicht nog even wat bekender worden. Hij is dus nog nodig in het BB huis.
Ik hoop (als je al gelijk hebt) dat dat weinig uitzenden dan ook voor zijn cd's gaat gelden.

[Dit bericht is gewijzigd door Sweetheart op 20-09-2000 20:35]

We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_351507
Ik wil als mens beoordeeld worden!
Ik zweef als een botervlieg maar prik als een bij
pi_351522
quote:
Op 20 september 2000 20:24 schreef Danny het volgende:
Op tv HOREN we 'm ook niet veel.. Nou kun je aan de ene kant zeggen "gelukkig maar", maar in principe is het niet helemaal eerlijk tov de andere bewoners. Heel Nederland vraagt zich straks af waarom iedereen in het huis toch op Ali heeft gestemd. Het is zo'n rustige jongen. Je ziet of hoort 'm nauwelijks...

Kennen de streamkijkers Ali als een egocentrisch, patsering, ruzie-zoekend mannetje die overal doorheen blért en geen twee tellen z'n bek dicht kan houden; uit de tv uitzendingen blijkt dat Ali een gevoelig iemand is die moet huilen als ie I will always love you moet zingen, alleen maar gezeik van Koos en Jolanda over zich heen krijgt etc.
Kortom, het beeld dat VOO op deze manier van Ali schetst staat totaal niet in vergelijking met de echte Ali.

Helemaal eens Danny. Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat ze het lef hebben om dit te doen, want elke Internetter met een IQ hoger dan de buitentemperatuur ziet dus dat er gemanipuleerd wordt. En weet dus dat het niet eerlijk gaat. Geeft VOO dan niet om haar imago? Of zijn ze domweg arrogant 8)?

Als op TV maar de helft was uitgezonden van wat de streamverslaggevers (zo ontzettend goed! ) hebben verslagen, dan was hij bij voorbaat al uit het huis gestemd.

Maar net als vorig jaar treft de minachting voor de kijkers mij diep... ik kan me nog herinneren dat we toen in 'voer voor psychologen' bespraken dat dat ook in George Orwell's BB zo was, het gemanipuleer en dat het er misschien wel bijhoort. Ik dacht toen zelfs dat ze achteraf met hele nieuwe beelden zouden komen om te laten zien, hoe ze het volk gemanipuleerd hadden tot het kiezen van een winnaar en dat alles van tevoren zo uitgedacht was.

Maar om weer even ontopic te gaan: ik hoop maar dat ze zo snel mogelijk de echte Ali laten zien, want die gast mag van mij gisteren vertrekken!

pi_351577
Logisch dat VOO hier en daar de boel manipuleerd! Het gaat de VOO om maar 1 ding en dat zijn kijkcijfers. Vanavond was het mij te rustig en dat zullen er meer vinden waardoor een zeer grote achterstand van Ali wordt terug gebracht naar een postie waar nog enigzins kans voor hem bestaat. Ik hoop dat hij deze ronde nog blijft...Daarna zullen we hem zo verschrikkelijk irri gaan vinden dat we hem desnoods zelf het huis uit sleuren.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_351601
Niet toevallig omdat de BB-Hit nog ingezongen moet worden en ze dit jaar geen zin hebben om alle valse stemmen recht te draaien?
Faith is a funny thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')