SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:
Dankje ama dat wist ik al..quote:
Joaa zeker..quote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Ambipur het volgende:
Cuuus, Turquaz maakt mijn vernaggeld tt's in een x goed denk?!
X, Karar verdim, ik kom.
http://dl.dropbox.com/u/103736150/20121205_204856.mp4quote:Op woensdag 5 december 2012 20:47 schreef Bilge het volgende:
http://atdhe.so/watch.php?id=527040
Heeft iemand een Turkse stream?
quote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
Vanaf volgende week invullen
Als ik nog namen mis of als mensen willen komen geef het dan aan aub, iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
triggershot mistquote:Op woensdag 5 december 2012 20:36 schreef xminator het volgende:
Vanaf volgende week invullen
Als ik nog namen mis of als mensen willen komen geef het dan aan aub, iedereen is welkom.
[ afbeelding ]
dwing hem, bestook hem met DM/PM , hij moet geen kant opkunnenquote:Op woensdag 5 december 2012 21:01 schreef xminator het volgende:
[..]
Kom jij ook op je fiets?
[..]
Komt ie dan? Hij twijfel nog die hommo.
Hij durft toch nietquote:Op woensdag 5 december 2012 21:02 schreef leeell het volgende:
[..]
dwing hem, bestook hem met DM/PM , hij moet geen kant opkunnen
Nou..quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij te lelijk voor of nie dan
Zijn we allemaal toch? Zo fucking lekker zijn we niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Is hij te lelijk voor of nie dan
quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zijn we allemaal toch? Zo fucking lekker zijn we niet.
Dus je vind hem stiekem eigenlijk knettergeil..?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:07 schreef xminator het volgende:
[..]niet doorhebben dat ik hem probeer uit te lokken zodat hij toch wel komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |