Hahaha ja een echte IPH-tjequote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef robben93 het volgende:
Jaa een voordeel is de ideale pijphoogte, daar beschik jij wel over denk ik?
Chloroform is pas geruststellend.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Geruststellend inderdaad.
Hahah, met die 12 cm groter van jou heb je ook nog een iphtje.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:47 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Hahaha ja een echte IPH-tjeIk dacht dat ik klein was! Gelukkig toch nog 12cm groter dan TS
1,54 en je noemt jezelf geen dwerg?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Dwerg? Nou.. Bijna. 1,54M
En waar kan ik zo'n kruk kopen?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:07 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
1,54 en je noemt jezelf geen dwerg?
quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Twiitch het volgende:
kleine meisjes zijn makkelijker de bosjes in te trekken, kop op TS
ben je mijn taart al aan het voorbereiden..?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Voel me gelijk een stuk beter, bedankt..!
Omdat ze dan langer dan jij zijn zekerquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind lange vrouwen fucking smerig. 1.8m+ ziet er fucking niet uit bij een vrouw gek
Ik vind dat het het beste staat als de man een kop of halve kop groter is. Voordeel van 1.90+ zijn is dat vrouwen nooit zorgen hoeven te maken om hoge hakken aan te doen als ze naast je lopen.quote:Op zaterdag 8 december 2012 09:11 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik val op langere vrouwen, altijd al zo geweest. Mijn vriendin is 1.84m en ik 1.86m dus we passen qua lengte ook perfect bij elkaar. Ik wil een vrouw wel normaal in de ogen kunnen kijken als we staan.
'Klein maar fijn', toch?quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..].. Nee.. geen dwerg! Gewoon klein!
Dat is jouw mening en een mening is net een kontgat, iedereen heeft er 1. Ik zie trouwens niet in wat er zo fucking smerig is aan een lange vrouw. Het is niet zo dat lange vrouwen zich nooit douchen of zoquote:Op zaterdag 8 december 2012 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind lange vrouwen fucking smerig. 1.8m+ ziet er fucking niet uit bij een vrouw gek
Zelf zie je dat niet als je naast haar loopt dus dan gaat het je blijkbaar om hoe anderen het zien. Wil je nou echt zeggen dat jij je keuze in vrouwen laat afhangen van hoe anderen naar jullie kijken?quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind dat het het beste staat als de man een kop of halve kop groter is.
Nee natuurlijk niet, dat is slechts 5% van het totaalplaatje. Maar desondanks kun je wel een voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:32 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Zelf zie je dat niet als je naast haar loopt dus dan gaat het je blijkbaar om hoe anderen het zien. Wil je nou echt zeggen dat jij je keuze in vrouwen laat afhangen van hoe anderen naar jullie kijken?
Volgens mij had Montenegro dat record van ons afgesnoept inmiddels.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:39 schreef henkiets het volgende:
Best ironisch sinds nederlanders de langste mensen zijn in de wereld, weet niet of dat nog steeds is hoor
Dat speelt bij vrijwel iedereen wel mee.quote:Op zaterdag 8 december 2012 11:35 schreef PalmRoyale het volgende:
Maar die 5% wordt dus wel mede bepaald door hoe anderen naar jullie kijken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |