Dan heb je een dermate laag vetgehalte dat je spieren gaat verbruiken.quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ben nu drooggetraindmaar ga weer eff gainen voor komende tijd en dan rond april weer cutten voor de beach volgend jaar

quote:Op woensdag 5 december 2012 18:29 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
En ja, in de winkel was het wel goedAlles hong dan ook wat lager....

Is toch een van de leukste dingen om te doen~quote:Op donderdag 6 december 2012 22:38 schreef Alborz het volgende:
Ik hou wel van petite dames. Vooral als ze graag in de keuken staan en mijn eten komen brengen. Ik ben een hongerige man.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 09:29 schreef G.R.S. het volgende:
Je bent nog kleiner dan ikDat dat mogelijk is!
 Hoe klein ben je dan?
  Hoe klein ben je dan?   
 Wat is IPH?quote:

quote:
 ..... Nou!
  ..... Nou!   ..  .... Tsja... ...
  ..  .... Tsja... ... quote:
 .... Is dat het enige waar jullie mannen aan denken joh?
  .... Is dat het enige waar jullie mannen aan denken joh?Zo..! .. Gevalletje omhoog kijken anders kan ik je gezicht niet zien!quote:
 En nog zoveel zwaarder ook!
  En nog zoveel zwaarder ook!Nou dat klimmen gaat ook wel. Maar voor hoe lang tot het een keer verkeerd gaat?quote:Op vrijdag 7 december 2012 13:29 schreef Chai het volgende:
Wij hebben thuis een keuken waar je iets van 1.75 voor moet zijn om overal bij te kunnen. Als kind gewoon altijd op het aanrecht geklommen om iets te pakken, ging prima.
 Wil geen ongelukken.
  Wil geen ongelukken.Jaajaajaa nu weet ik het welquote:

Sorry!
  Sorry!

Leuke eigenschapquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:07 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Is toch een van de leukste dingen om te doen~
 . Ga je een keer koken voor me?
. Ga je een keer koken voor me? 

quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:23 schreef Snowballed het volgende:
195cm en overal je kop aan stoten is ook niet alles...
Aan de andere kant, kleine meisjes kun je zo leuk spartelend oppakken...
 Ook wel zonder spartelen..
 Ook wel zonder spartelen..

quote:Op vrijdag 7 december 2012 18:02 schreef Alborz het volgende:
[..]
Leuke eigenschap. Ga je een keer koken voor me?
 Ja hoor! Leuk toch.
  Ja hoor! Leuk toch.

Haha, je bent schattig. Past prima bij je formaat, dunkt me. Wat kun je zoal koken?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:25 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Ja hoor! Leuk toch.

Eigenlijk bijna alles wel~ Als het maar een keer voorgedaan is onthoud ik het wel.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:26 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha, je bent schattig. Past prima bij je formaat, dunkt me. Wat kun je zoal koken?

Taarten zijn niet mijn ding, denk dat ik deze maar overslaquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:27 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna alles wel~ Als het maar een keer voorgedaan is onthoud ik het wel.
Maar het leukste blijft taarten~ Kun je zo leuk decoreren!

Vlees danquote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef Alborz het volgende:
[..]
Taarten zijn niet mijn ding, denk dat ik deze maar oversla
 ~?
  ~?

Ik betwijfel het ten zeerste of jij weet hoe je een propere rib-eye steak moet bakkenquote:
 . Laat dat maar aan de mannen over
. Laat dat maar aan de mannen over  .
.

Morgen ochtend als ontbijt..quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:35 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Waar wil je 'm, schat?....

De smaak van vannacht... zie ik je zo..?quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Nog een smaak die je wilt?

Geruststellend inderdaad.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:39 schreef Twiitch het volgende:
kleine meisjes zijn makkelijker de bosjes in te trekken, kop op TS

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |