Nou het is (ik geloof nog niet volledig causaal) gebleken dat hoe gezonder de bevolking is hoe langer deze gemiddeld wordt.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Nou inderdaad.... vrouwen van boven de 1,80.. Vind maar iemand die langer is! .. Als je het zo bekijkt is klein zijn zo slecht nog niet.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Nou inderdaad.... vrouwen van boven de 1,80.. Vind maar iemand die langer is! ..
Voetjes~!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:39 schreef Naena het volgende:
Ik ben ook klein (1.60) en ik vind het wel leuk. Ik zie er ook jonger uit op het eerste gezicht, dat merk ik als ik weer eens mijn ID moet laten zien bij de slijter... Daar word ik wel eens moe van. Maar leuke dingen vroeg je: ik heb schattige voetjes vind ik zelf haha.
....quote:Op woensdag 5 december 2012 19:40 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
Ze was makkelijk in posities te leggen en te houden, weet alleen niet of dat kwam omdat ze klein was of omdat ze gewoon alles prima vond
Hahaha. Mijn vriend is ook bijna 2 meter. De eerste keer dat we samen in de stad liepen (alweer zo'n 8 jaar geleden) zagen we een langere oude man en een klein vrouwtje hand in hand lopen. Toen moesten we wel heel hard lachen allebei.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef GeertJan88 het volgende:
geloof dat ze al wel mooi is, zag laatst nog een stelletje.. die vent was minimaal 2 meter en ik denk dat zij iets van 1,60 was. Liepen ze langs van die ronde bollen om auto's in de bocht tegen te houden, zij ging hier op staan en vervolgens hebben ze 10 minuten staan zoenen.
Haha 36 en jij?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:42 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Voetjes~!Welke maat?
Die jij zou genezen door rekmarteling weet je nog?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:41 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Nou het is (ik geloof nog niet volledig causaal) gebleken dat hoe gezonder de bevolking is hoe langer deze gemiddeld wordt.
Nederland is na de tweede wereld oorlog in zo'n 10-15 jaar tijd van ondergemiddeld naar de langste bevolking ter wereld gegroeid.
De V.S. met de grote hoeveelheden fastfood (was het langst geloof ik) is flink gekrompen.
Dus je komt gewoon uit een verziekte genetische soep!
Zijn ook allemaal familie van elkaar of zo? Wat een incesthoofden.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef Aapmensch het volgende:
Dit krijg je van korte mensen.
[ afbeelding ]
Waarom wil je je kennis niet delen? Misschien kunnen andere fokkers er ook van leren?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:43 schreef GeertJan88 het volgende:
[..]
als je meer wilt weten stuur je maar een pm
Komt goed komt goedquote:Op woensdag 5 december 2012 19:44 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Die jij zou genezen door rekmarteling weet je nog?
Ik vind dat zo mooi, zo'n panty met een streep vanachter. Sexy.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Dat heeft je man opzettelijk gedaan. Uiteindelijk zal hij met deze oplossing komen:
[ afbeelding ]
Lijkt net een aderquote:Op woensdag 5 december 2012 19:45 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind dat zo mooi, zo'n panty met een streep vanachter. Sexy.
Panty moet ook wel donkerder zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Panty moet ook wel donkerder zijn.Maar ziet er wel mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is bijna niks.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:38 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Alleen als er dingen zijn die ik niet kan omdat ik klein ben..
Je wilt iemand langer dan 1,95?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:59 schreef dramatic het volgende:
Zeer terechte klachtIk ben zo'n 1.95 en veel meisjes zijn veel kleiner dan ik. juist degene die ik leuk vind
Nee, juist nietquote:Op woensdag 5 december 2012 20:01 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Je wilt iemand langer dan 1,95?Gewoon zoeken! Er is vast wel een!
Als jullie maar gelukkig zijn samen, toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:59 schreef dramatic het volgende:
Zeer terechte klachtIk ben zo'n 1.95 en veel meisjes zijn veel kleiner dan ik. juist degene die ik leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |