Aapmenschenquote:
Helaas welquote:Op woensdag 5 december 2012 19:18 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Nog een kleintje!!
![]()
Ja.. dat sneller lopen gedeelte.. altijd harder moeten lopen om anderen bij te houden
Misschien is dat ook nog een idee ja, die plateauzolen!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:17 schreef Skateboard het volgende:
Genoeg voordelen hoor.
-Je mag op iemands schouders zitten tijdens een concert zodat je alles beter kan zien (tenzij obesitas, maar dat kan je zelf ook wel bedenken)
-Als je boos wordt op een veel groter iemand weet die persoon meestal niet waar hij moet kijken, omdat het nogal awkward overkomt als een klein iemand tegen een reus staat te schreeuwen
-Kleine mensen die 'extreme' dingen doen worden vaak als veel cooler beschouwd dan grote mensen
-Veel mensen vinden je schattig (of dit een voordeel is mag je zelf bepalen)
-Het is minder awkward dan veel te lang zijn, overal op iedere foto bovenuit steken is naar mijn mening veel irritanter dan dat je gewoon zorgt dat je vooraan gaat staan en er niks aan de hand is
-Mensen zullen je nooit geïrriteerd aankijken als je voor ze gaat staan (ze kunnen toch zo over je heenkijken)
-Je kan makkelijker vooraan gaan staan bij bijvoorbeeld presentaties, veel mensen gaan al aan de kant als ze zien dat je niet zo bijster groot bent
Dit zijn mijn ervaringen, ben redelijk klein.. Sommige mensen maken er grappen over, maar daar kan ik zelf ook gewoon om lachenpersonen in kwestie zijn juist langer dan het gemiddelde, en het mannelijke deel ziet eruit als anorexiapatient
En wat betreft de keuken.. Kan je geen plateauzolen kopen ofzo, dat je die gewoon kan aantrekken als je iets wil pakken? Kost wel weer wat, maar het lijkt mij makkelijker dan de hele tijd een stoel moeten pakken + slepen
Scheer iedere man maar over één kamquote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Aapmenschen![]()
In het buitenland kan 1.54 nog een beetje acceptabel zijn. Maar in Nederland is het mannelijke gemiddelde ergens rond de 182cm. Dan kan 154 echt niet voor een vrouw.
Wat?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:22 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Scheer iedere man maar over één kam...
Nou sorryquote:Op woensdag 5 december 2012 19:20 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Aapmenschen![]()
In het buitenland kan 1.54 nog een beetje acceptabel zijn. Maar in Nederland is het mannelijke gemiddelde ergens rond de 182cm. Dan kan 154 echt niet voor een vrouw.
We zullen een paar mooie reksessies houdenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]
Nou sorryRek jij me uit zodat ik 10 cm langer word?~ Dan is het probleem opgelost
Genoeg leuke stelletjes met lengteverschil, hoor. M'n ex was rond de 1.95 terwijl ik 1.58 ben, is niet zo erg.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef GeertJan88 het volgende:
hahaha hong, made my day
Herrroowww
Leuke stelletjes als entertainment bij het circus jaquote:Op woensdag 5 december 2012 19:24 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Genoeg leuke stelletjes met lengteverschil, hoor. M'n ex was rond de 1.95 terwijl ik 1.58 ben, is niet zo erg.
quote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
We zullen een paar mooie reksessies houden
Zo erg was het helemaal niet, het zag er echt niet zo uit als op de foto, Henk.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:25 schreef Aapmensch het volgende:
[..]
Leuke stelletjes voor entertainment bij het circus ja
nooit gesnapt die foutquote:Op woensdag 5 december 2012 19:23 schreef GeertJan88 het volgende:
hahaha hong, made my day
Herrroowww
Nee hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Zo erg? Hoor jij hier ook bij?
![]()
Wel meer dan praten hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:28 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Met jou kan ik praten, lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |