Huh? hoezo dat? ben duidelijk genoeg geweest hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde, DM graag
Haha. Je bent welkom om een dagje op bezoek te komen hoor. Hou je een beetje van Perzisch eten? We scheppen altijd enorm veel op, dus kom met een lege maag.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:00 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat huis staat te koop, pauper
damn chaiquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eruit zien als een lelijk mager pubertje zonder spieren valt niet echt te compenseren.
En mooie haren en een leuk gezicht.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:59 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Met ronde billen een een flinke bos hout voor de deur
Ik ga geen gevechtjes afspreken via het internet, ik ga je de kans geven mij te beledigen irl. Maar ik ga niet naar fucking Meerlen om voor een leeg huis te staan of een proces verbaal te krijgen omdat ik een pauper mishandel. Je pa heeft hier overigens niks mee te maken, en jij gaat het niet halen met je 2 jaar worstelen..quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:01 schreef Alborz het volgende:
[..]
Haha. Je bent welkom om een dagje op bezoek te komen hoor. Hou je een beetje van Perzisch eten? We scheppen altijd enorm veel op, dus kom met een lege maag.
En hou er rekening mee dat mijn vader 2 voudig worstelkampioen is geweest in Teheran en ik zelf ook 2 jaar geworsteld heb in het verleden.
Je zet jezelf echt voor schut jongenquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ga geen gevechtjes afspreken via het internet, ik ga je de kans geven mij te beledigen irl. Maar ik ga niet naar fucking Meerlen om voor een leeg huis te staan of een proces verbaal te krijgen omdat ik een pauper mishandel. Je pa heeft hier overigens niks mee te maken, en jij gaat het niet halen met je 2 jaar worstelen..
Ik train dan wel niet meer in een sportschool, maar zit nog steeds vanaf men 8e op dezelfde vechtsport 3x per week.
Je komt maar naar mij toe.
We hebben een cameraman nodig. Dit wordt leuk!quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:06 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ga geen gevechtjes afspreken via het internet, ik ga je de kans geven mij te beledigen irl. Maar ik ga niet naar fucking Meerlen om voor een leeg huis te staan of een proces verbaal te krijgen omdat ik een pauper mishandel. Je pa heeft hier overigens niks mee te maken, en jij gaat het niet halen met je 2 jaar worstelen..
Ik train dan wel niet meer in een sportschool, maar zit nog steeds vanaf men 8e op dezelfde vechtsport 3x per week.
Je komt maar naar mij toe.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Rawberry het volgende:
[..]
We hebben een cameraman nodig. Dit wordt leuk!
Haha, letsgoooooquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:07 schreef Alborz het volgende:
[..]
Je zet jezelf echt voor schut jongen
weet ik sjatquote:
iddquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een anti-climax dit topic met dat achterlijke gebral en misplaatst haantjesgedrag.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:16 schreef blessed19 het volgende:
Kleine meisjes zijn bij mij een +1!
FOK! brengt het beste in de mens naar voorquote:Op dinsdag 11 december 2012 13:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een anti-climax dit topic met dat achterlijke gebral en misplaatst haantjesgedrag.
zeker klein hequote:Op woensdag 5 december 2012 18:34 schreef DeRakker. het volgende:
De wereld is gemaakt voor een gemiddelde mens.
Geen dwergen en reuzen.
Graag gedaan, geldt ook voor als je iets langer zou zijn hoor, maak je maar niet dik.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Jongens jongens toch.. Ben even weg en gelijk beginnen jullie te bekvechten!
![]()
Dus het is een beetje:
"Het is oke om klein te zijn, als je maar een lief gezicht hebt, dikke tieten, een ronde achterste, dunne buik, hakken draagt, en lange benen hebt met van die panty dingen met een streep aan de achterkant"
... Man voel me gelijk beter
![]()
Neuk je wel goed/lekker?quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:55 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Jongens jongens toch.. Ben even weg en gelijk beginnen jullie te bekvechten!
![]()
Dus het is een beetje:
"Het is oke om klein te zijn, als je maar een lief gezicht hebt, dikke tieten, een ronde achterste, dunne buik, hakken draagt, en lange benen hebt met van die panty dingen met een streep aan de achterkant"
... Man voel me gelijk beter
![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Graag gedaan, geldt ook voor als je iets langer zou zijn hoor, maak je maar niet dik.
Heel kort samengevat wel, er zijn nog zat aanvullende eisen.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:58 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
[..]Dus... Dat is gewoon een standaard voor 'de vrouw'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |