Het is toch on-topic? Hij is toch klein?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:49 schreef -supergirl- het volgende:
offtopic en sc to the max hier. waar blijven de mods.
ik zou het niet weten ik heb het niet helemaal gevolgd ik zie alleen wel een hele discussie die niet echt ontopic lijkt.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:51 schreef Alborz het volgende:
[..]
Het is toch on-topic? Hij is toch klein?
wacht wat?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef Jahr00n het volgende:
als ik aan het bulken ben schuif ik 7000kcal naar binnen
En het probleem is?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef -supergirl- het volgende:
ik vond mezelf al kleinmwehe dwergje
Dat zijn juist de lelijkste plekkenquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik oog niet als een laaggewicht, alleen aan mijn armen en schouders zie je het een beetje.
Druk dan je bril eens aan, en lees nogmaals.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:52 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik zou het niet weten ik heb het niet helemaal gevolgd ik zie alleen wel een hele discussie die niet echt ontopic lijkt.
Kerel, je kent me niet. Het is zo goed als onmogelijk, en het kost meer tijd dan het opleverd.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Quitter. Moet je jezelf nou eens horen. Bij voorbaat er al van uitgaan dat je jezelf gaat teleurstellen. Serieus, brah. Waar is die zelfvertrouwen waar je het daarnet over had?
Je kan accepteren zoals je bent, of altijd moeite blijven doen om jezelf te verbeteren. Je gaat pas van jezelf houden als je dat laatste doet.
of anders even een korte samenvatting van de discussie. dan mag het van mij.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:54 schreef Alborz het volgende:
[..]
Druk dan je bril eens aan, en lees nogmaals.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Kerel, je kent me niet. Het is zo goed als onmogelijk, en het kost meer tijd dan het opleverd.
Dat tweede doe ik nu ook, alleen dan voorral psychologisch, en ik richt me op mijn andere uiterlijke aspecten.
Volgens mij ben jij gewoon een obesitasnerd die stoer op een internetfora praat.
Als je me uit wil schelden, moet je me PM-en, dan spreken we ergens af, en mag je het in mijn gezicht doen.. Internetheld. Zo niet, fuck off.
Net zo kort als jij lang bent?quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
of anders even een korte samenvatting van de discussie. dan mag het van mij.
Eruit zien als een lelijk mager pubertje zonder spieren valt niet echt te compenseren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mwah, ik heb genoeg compensatie.
Ik kan nog steeds niet geloven dat jij die post gemaakt hebt, zo fucking triestquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2012 12:56 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Mwah, ik heb genoeg compensatie.
Voor jou geldt hetzelfde, DM graagquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Eruit zien als een lelijk mager pubertje zonder spieren valt niet echt te compenseren.
Dat huis staat te koop, pauperquote:Op dinsdag 11 december 2012 12:57 schreef Alborz het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds niet geloven dat jij die post gemaakt hebt, zo fucking triest. Check je DM man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |