abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120182964
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Waarom ben ik nou weer een ecto? Ik ben gewoon een ijdele jongen, maar ik noem mijzelf geen mooiboy omdat ik niet doe aan 2 oorbellen, vage kleur broeken en die andere gayshit.

Ik noem mezelf een halve mooiboy omdat ik veel om mijn uiterlijk geef, haal graag het maximale uit mezelf. Zowel innerlijk als uiterlijk ;-). Helaas heb ik mijn lichaamsbouw niet in de hand, kan er helaas niks aan veranderen :)
Jawel kan je wel :)
pi_120183279
chai pls
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_120183501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Jawel kan je wel :)
Oke, waar doctoren, fysio's en sportschooltrainers machteloos staan mij te kunnen helpen. Mag jij mij vertellen hoe ik dit op moet lossen ;). Ik woog eerst 50 met deze lengte nog geen 2 jaar geleden, en ben met zware medicatie (als ik het goed heb had ik een goede stofwisseling/verbranding ofzo?), aangezien ik heel de dag door at en 4x per week 3 jaar lang spiertraining gehad + coach zonder (al te veel) resultaat + de bijbehorende shakes e.d.

Dus zeg het maar lieverd :*

[ Bericht 22% gewijzigd door Redbullkid op 11-12-2012 11:37:03 ]
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:25:18 #229
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120183599
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:

[..]

:@ Nou nou nou...
Beetje met andere mannen hosselen! Dacht dat je van mij hield! :'(
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_120183708
Haha TS is een hobbit!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_120183724
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:25 schreef Akantha het volgende:

[..]

Beetje met andere mannen hosselen! Dacht dat je van mij hield! :'(
Jij houdt toch al van mij? VIEZE SLET! :(
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 11 december 2012 @ 11:30:47 #232
389802 Akantha
WROK EN HAAT
pi_120183787
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jij houdt toch al van mij? VIEZE SLET! :(
:'( Maar zij heeft borsten jij niet!
To be in the world
And not a part of it
That's the aim of the pain.
pi_120183818
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:30 schreef Akantha het volgende:

[..]

:'( Maar zij heeft borsten jij niet!
Borsten zijn overrated :{w
pi_120183869
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:29 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:
Wij hebben vandaag een nieuwe keuken laten zetten. Heel mooi ding wel, maar verdorie ik ben te klein om overal fatsoenlijk bij te kunnen. (Lees: kastjes.)
Moet overal nu een stoel bijpakken. :') Kansloos.
Wel een heel avontuur om te koken en klimmen tegelijk.. :o Dat dan weer wel.

Zijn er uberhaupt wel voordelen aan klein zijn? Ik zie ze niet meer..! :'(
Alles is moeilijker!

En ja, in de winkel was het wel goed :') Alles hong dan ook wat lager....
1. Een beetje winkel adviseert ook over de hoogte van het aanrechtblad.
2. "hong" :')
3. Klein zijn maakt niets uit...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_120183916
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 december 2012 09:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind lange vrouwen fucking smerig. 1.8m+ ziet er fucking niet uit bij een vrouw gek
Onzekere smurf.
pi_120183999
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2012 18:37 schreef KitchenPrincessCassandra het volgende:

[..]

:') Geen idee.. Gewoon gestopt met groeien toen ik 12-13 was?
Vroegrijp dus.
pi_120184450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:22 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Oke, waar doctoren, fysio's en sportschooltrainers machteloos staan mij te kunnen helpen. Mag jij mij vertellen hoe ik dit op moet lossen ;). Ik woog eerst 50 met deze lengte nog geen 2 jaar geleden, en ben met zware medicatie (als ik het goed heb had ik een goede stofwisseling/verbranding ofzo?), aangezien ik heel de dag door at en 4x per week 3 jaar lang spiertraining gehad + coach zonder (al te veel) resultaat + de bijbehorende shakes e.d.

Dus zeg het maar lieverd :*
Je bent gewoon een vieze ecto vriend. Je hebt gewoon nooit genoeg gegeten. Koop een weightgainer, drink 2 liter volle melk per dag op z'n minst. Veel havermout/brinta eten, 4 scheppen pindakaas achteraan.

Alles kan, maar niet als je een pussy bent met je 1.80 en 60 kg en er oké mee bent :').

"halve mooiboy" wat ben je voor vieze flikker?

Oh en eet broccoli en neem zinc voor betere testosteronproductie, klinkt alsof je te weinig hebt (no joke). Het zal me niks verbazen als je negatieve resultaten krijgt na een bloedonderzoek (T-niveau).
pi_120184799
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 11:53 schreef Alborz het volgende:

[..]

Je bent gewoon een vieze ecto vriend. Je hebt gewoon nooit genoeg gegeten. Koop een weightgainer, drink 2 liter volle melk per dag op z'n minst. Veel havermout/brinta eten, 4 scheppen pindakaas achteraan.

Alles kan, maar niet als je een pussy bent met je 1.80 en 60 kg en er oké mee bent :').

"halve mooiboy" wat ben je voor vieze flikker?

Oh en eet broccoli en neem zinc voor betere testosteronproductie, klinkt alsof je te weinig hebt (no joke).
Dude, ik drink 1 liter melk per dag en elke ochtend eet ik 1 liter aan Brinta, Pinda's mag ik helaas niet eten (en vind het daarbij smerig).

Vieze flikker :'), je hebt geen idee ;). Van mezelf heb ik best veel zelfvertrouwen, maar ik hou ervan om er op mijn best uit te zien. Wat jij daar verder van vind, interesseert me werkelijk geen reet.

Broccoli eet ik idd niet, daar mag je me inderdaad voor verwijten. Ik krijg dat namelijk op geen enkele manier door mijn strot heen.

Verder ben ik niet echt een ecto hoor, ik oog ook niet superskinny. Alleen kwa armen/breedte. Je ziet niet mijn ribben ofzo. Ik oog gewoon op een beetje ondergewicht. Maar al ben ik niet breed, doe ik niet ten onder in een 1 vs 1 door de vechtsport die ik beoefend heb.

Verder heb ik de vrouwtjes nog nooit horen klagen, en aangezien mannen mijn doelgroep niet zijn, interesseert een man zijn mening over mij me niet.

Tips geven mag altijd. Maar als je iemand een flikker wilt noemen scheld je je vader maar uit ;), aangezien ik niet eens in de buurt kom van.. :)
pi_120184902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dude, ik drink 1 liter melk per dag en elke ochtend eet ik 1 liter aan Brinta, Pinda's mag ik helaas niet eten (en vind het daarbij smerig).

Vieze flikker :'), je hebt geen idee ;). Van mezelf heb ik best veel zelfvertrouwen, maar ik hou ervan om er op mijn best uit te zien. Wat jij daar verder van vind, interesseert me werkelijk geen reet.

Broccoli eet ik idd niet, daar mag je me inderdaad voor verwijten. Ik krijg dat namelijk op geen enkele manier door mijn strot heen.

Verder ben ik niet echt een ecto hoor, ik oog ook niet superskinny. Alleen kwa armen/breedte. Je ziet niet mijn ribben ofzo. Ik oog gewoon op een beetje ondergewicht. Maar al ben ik niet breed, doe ik niet ten onder in een 1 vs 1 door de vechtsport die ik beoefend heb.

Verder heb ik de vrouwtjes nog nooit horen klagen, en aangezien mannen mijn doelgroep niet zijn, interesseert een man zijn mening over mij me niet.

Tips geven mag altijd. Maar als je iemand een flikker wilt noemen scheld je je vader maar uit ;), aangezien ik niet eens in de buurt kom van.. :)
Niet om te bashen maar 60kg is een gezond gewicht voor een prepuberale knul. Dat de vrouwtjes niet klagen komt niet door je gewicht, maar ws. door je neukskills en/of het formaat van je pik.
  dinsdag 11 december 2012 @ 12:08:33 #240
370366 smitjew
mijn onderschrift is speciaal
pi_120184947
Gewoon kistje bier gebruiken.
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX
pi_120185099
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Niet om te bashen maar 60kg is een gezond gewicht voor een prepuberale knul. Dat de vrouwtjes niet klagen komt niet door je gewicht, maar ws. door je neukskills en/of het formaat van je pik.
Om ze neukskills/mijn pik te kunnen laten zien, moet ik toch wel een goed uiterlijk hebben lijkt me zo. Mijn beste periode van het jaar is ook voorral de zomer, als ik dus weinig aan heb/zonder shirt loop. Voor alle duidelijkheid ben ik 22 en woon ik op mezelf. Ik heb dus niet echt een reden om te puberen :), ken me namelijk tegen vrij weinig verzetten.

Het liefste ben ik ook breed e.d. maar na 5 jaar intensief moeite erin gestoken te hebben, vind ik het nu wel best. Ik doe wat ik kan. Ik hoop dat ik in de toekomst aankom kwa gewicht zodat ik dit kan omzetten in spier. Tot die tijd zal ik geduld moeten hebben. Het zij zo.

En ja, als vrouwen alleen maar afknappen omdat ik geen spierbundel ben, zegt dat meer over de dames. Heb verder genoeg andere positieve punten waar punten mee te behalen zijn :)

P.s. Ik vind jou een aardige user.
pi_120185265
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:12 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

P.s. Ik vind jou een aardige user.
Tx. Ik jou ook.
pi_120185288
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Je eet niet genoeg pik. Je gebruikt meer kcal dan je inneemt. Je traint misschien goed, maar het eetgedeelte is fucked up vriend. Ik durf te wedden dat jij niet meer dan 2000kcal per dag consumeert. Waarschijnlijk zo'n gastje die bij 2400+kcal per dag over zijn toilet gebogen zit om te kotsen omdat 'ie het niet binnen kan houden.

"Ik eet veel en vaak"

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Je eet niks, en diëet is 80% van het werk. En eten is in mijn mening moeilijker dan trainen. Je moet jezelf aanleren om grote getallen voedsel binnen te kunnen krijgen op een dag. Vooral als je vel over been bent zoals jou met je 60kg.

Geloof er trouwens niks van dat jij veel zelfvertrouwen hebt, bullshit. Aan je posts te zien ben je 1 grote betaflikkertje die zijn toevlucht zoekt op een forum. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Alborz op 11-12-2012 12:23:00 ]
pi_120185384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:16 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Tx. Ik jou ook.
Hou dat zo (wat betekend dat je niet al mijn andere posts moet lezen in andere topics :@ )
pi_120185542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:17 schreef Alborz het volgende:

[..]

Je eet niet genoeg pik. Je gebruikt meer kcal dan je inneemt. Je traint misschien goed, maar het eetgedeelte is fucked up vriend. Ik durf te wedden dat jij niet meer dan 2000kcal per dag consumeert. Waarschijnlijk zo'n gastje die bij 2400+kcal per dag over zijn toilet gebogen zit om te kotsen omdat 'ie het niet binnen kan houden.

"Ik eet veel en vaak"

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Je eet niks, en diëet is 80% van het werk. En eten is in mijn mening moeilijker dan trainen. Je moet jezelf aanleren om grote getallen voedsel binnen te kunnen krijgen op een dag. Vooral als je graat over been bent zoals jou met je 60kg.

Geloof er trouwens niks van dat jij veel zelfvertrouwen hebt, bullshit. Aan je posts te zien ben je 1 grote betaflikkertje die zijn toevlucht zoekt op een forum. ;)
Nehh, ik ben iemand die zijn kantoortijd vult op een forum :').

Verder geef ik toe dat ik nu minder eet, en dat is ongeveer 6 mnd(de reden word nog onderzocht), het vreemde is dat ik nu ong 6 maanden gestopt ben met trainen. (toeval? of samenhang?).

Ik heb altijd letterlijk heel de dag door gegeten, dit waren zowel gezonde als ongezonde dingen.

Ik snap sowieso niet waarom je me probeerd te bashen, terwijl je me aan de andere kant tips wilt geven. Dat is niet bepaald een logische combinatie.. Probleempjes?

Ik weet dat het KLB is, maar bashen als je tips wil geven is gewoon onnodig :).

Wat ik mij wel heb laten vertellen, is dat voorral pasta's eten goed voor je schijnt te zijn? En dat samen met brocolli, pinda's en champignons eigenlijk het enige is wat ik niet door mijn keel krijg. (en dus max 2x in mijn leven gegeten heb). Kan dit meespelen?
pi_120185638
ik vond mezelf al klein :') mwehe dwergje
pi_120185639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:25 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nehh, ik ben iemand die zijn kantoortijd vult op een forum :').

Verder geef ik toe dat ik nu minder eet, en dat is ongeveer 6 mnd(de reden word nog onderzocht), het vreemde is dat ik nu ong 6 maanden gestopt ben met trainen. (toeval? of samenhang?).

Ik heb altijd letterlijk heel de dag door gegeten, dit waren zowel gezonde als ongezonde dingen.

Ik snap sowieso niet waarom je me probeerd te bashen, terwijl je me aan de andere kant tips wilt geven. Dat is niet bepaald een logische combinatie.. Probleempjes?

Ik weet dat het KLB is, maar bashen als je tips wil geven is gewoon onnodig :).

Wat ik mij wel heb laten vertellen, is dat voorral pasta's eten goed voor je schijnt te zijn? En dat samen met brocolli, pinda's en champignons eigenlijk het enige is wat ik niet door mijn keel krijg. (en dus max 2x in mijn leven gegeten heb). Kan dit meespelen?
Veel langzame koolhydraten consumeren in grote getallen. Veel pasta's, aardappelen, rijst, havermout, brinta etc. Voor jou zijn carbohydraten en grote bulkhoeveleheden aan kcal's het belangrijkste. Wees ook niet bang om redelijk veel vet tot je toe te nemen. Drink desnoods een halve glas olijfolie per dag om je onverzadigde vetten binnen te krijgen. Een skinny gast als jou kan prima 1000kcal boven zijn onderhoud eten. En vergeet niet te trainen.

überhaubt stoppen met trainen. Wat een quitter :')

Ik mag je overigens voor alles uitmaken wat ik wil. Als ik vind dat jij een vieze ectoflikkertje bent, dan moet je dat slikken vriend. En als je er mee eens bent moet je niet met argumenten komen dat je op een vechtsport zit of gaan pochen dat je goed in de markt ligt bij de dames. :')

Ik heb geen probleempjes nee. Maar ik erger me gewoon aan mensen die opgeven en die claimen dat 'het geen zin heeft' of dat ze 'veel eten'. Dat is bullshit broeder. Gewoon hard werken en geloven in jezelf.
pi_120186286
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:27 schreef Alborz het volgende:

[..]

Veel langzame koolhydraten consumeren in grote getallen. Veel pasta's, aardappelen, rijst, havermout, brinta etc. Voor jou zijn carbohydraten en grote bulkhoeveleheden aan kcal's het belangrijkste. Wees ook niet bang om redelijk veel vet tot je toe te nemen. Drink desnoods een halve glas olijfolie per dag om je onverzadigde vetten binnen te krijgen. Een skinny gast als jou kan prima 1000kcal boven zijn onderhoud eten. En vergeet niet te trainen.

überhaubt stoppen met trainen. Wat een quitter :')

Ik mag je overigens voor alles uitmaken wat ik wil. Als ik vind dat jij een vieze ectoflikkertje bent, dan moet je dat slikken vriend. En als je er mee eens bent moet je niet met argumenten komen dat je op een vechtsport zit of gaan pochen dat je goed in de markt ligt bij de dames. :')

Ik heb geen probleempjes nee. Maar ik erger me gewoon aan mensen die opgeven en die claimen dat 'het geen zin heeft' of dat ze 'veel eten'. Dat is bullshit broeder. Gewoon hard werken en geloven in jezelf.
Wat jij wil dude, I really don't give a fuck.

Tips zijn altijd welkom, ik sta open voor kritiek. Maar zolang je mij niet in het echt gezien heb, kan je niet oordelen. Ik probeerde alleen de situatie te omschrijven.

Verder kan ik wel blijven proberen en forceren om breder te worden en emzelf blijven teleurstellen. Of ik kan mezelf accepteren hoe ik ben. En geloof me, nummer 2 is veel zwaarder en levert meer op (zelfvertrouwen) dan de tijd dat ik mezelf forceerde iets te willen zijn.

Ik oog niet als een laaggewicht, alleen aan mijn armen en schouders zie je het een beetje.

Ach, kan ik mee leven :).
pi_120186387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2012 12:46 schreef Redbullkid het volgende:
Verder kan ik wel blijven proberen en forceren om breder te worden en emzelf blijven teleurstellen. Of ik kan mezelf accepteren hoe ik ben. En geloof me, nummer 2 is veel zwaarder en levert meer op (zelfvertrouwen) dan de tijd dat ik mezelf forceerde iets te willen zijn.
Quitter. Moet je jezelf nou eens horen. Bij voorbaat er al van uitgaan dat je jezelf gaat teleurstellen :'). Serieus, brah. Waar is die zelfvertrouwen waar je het daarnet over had?

Je kan accepteren zoals je bent, of altijd moeite blijven doen om jezelf te verbeteren. Je gaat pas van jezelf houden als je dat laatste doet.
pi_120186420
offtopic en sc to the max hier. waar blijven de mods.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')