heb net gesport dus voel me hyperactief nuquote:Op woensdag 5 december 2012 18:39 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Opzich, behoorlijk verveeld, geen pakjesavond hier.
Met jou dan?
In dat geval hoef ik niet naar mijn werk, de bussen rijden nietquote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Doe er dan gelijk een cm of 20 van maken, sneeuwvrij!
Heb ik zeer zeker. Fotografie, uitgaan, corso.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb net gesport dus voel me hyperactief nu
hebbie hobby's?
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gisteravond was weer fantastisch
van wat maak je foto's?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Heb ik zeer zeker. Fotografie, uitgaan, corso.
Same story, alleen dan naar schoolquote:Op woensdag 5 december 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval hoef ik niet naar mijn werk, de bussen rijden niet.
Chill welquote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Same story, alleen dan naar school
Vooral stillevens, closeups en omgeving.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van wat maak je foto's?
okeoke tofquote:Op woensdag 5 december 2012 18:42 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Vooral stillevens, closeups en omgeving.
zo snelquote:Op woensdag 5 december 2012 18:44 schreef Taexon het volgende:
Ben er weer... lekker gegeten![]()
Nu 15-20 minuten wachten tot stoombad ding warm is
hmm nee dit was het voor nuquote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nog andere bijzonderheden die je wenst te weten?
wat smeer je op je brood?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nog andere bijzonderheden die je wenst te weten?
Ja pannenkoeken wegwerken gaat snel bij mij hoorquote:
haha hamstertjequote:Op woensdag 5 december 2012 18:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja pannenkoeken wegwerken gaat snel bij mij hoor![]()
Kan niet wachten.. al 3 jaar niet meer in stoombad gezetenalleen sauna want wist zelf nooit hoe die op stoombad moest
eckte fijnproevers zouden wetenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Uhh weet ik eigenlijk niet. Pak altijd gewoon calvé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |