Hehe, niet dat de beste tijd van het jaar om af te willen vallenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen ga nu niet jankballen als het niet snel gaat met de feestdagen, wil wel wat genieten
mja moet wel doorzetten want ik ben al sinds Juni bezigquote:Op woensdag 5 december 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, niet dat de beste tijd van het jaar om af te willen vallen
foto wilt niet uploadenquote:
Wel blijven gaan jaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja moet wel doorzetten want ik ben al sinds Juni bezig
Ik heb je nummer nietquote:
Ja van 89 naar 79 maar nu gaat het zooooo sloomquote:Op woensdag 5 december 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel blijven gaan ja. Wil het sindsdien al een beetje lukken?
Netjessss!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
joah2,7 km in 20 minuten gelopen en 215 calorieen verbrandt
daarna buikspieroefeningen zodat het wat strakker wordt
nu nog 14 kilo eraf.
Ik vind dat al redelijk snel hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 18:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja van 89 naar 79 maar nu gaat het zooooo sloom
Lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjessss!
Pff komt me moeder aan met oordruppels... kan me niet herinneren dat oordruppels pijn als de pest horen te doen![]()
Maaaaar we eten pannenkoeken![]()
En nu wacht ik nog steeds tot die oordruppel me oor in gaan ofzo... ze chillen hem gewoon in die gehoorbuis
pannenkoeken zijn verslavendquote:Op woensdag 5 december 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker. Ik wil ook pannenkoeken
.
Sterkte met je oor
oordruppels doen pijn jaquote:Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Netjessss!
Pff komt me moeder aan met oordruppels... kan me niet herinneren dat oordruppels pijn als de pest horen te doen![]()
Maaaaar we eten pannenkoeken![]()
En nu wacht ik nog steeds tot die oordruppel me oor in gaan ofzo... ze chillen hem gewoon in die gehoorbuis
I knowquote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
pannenkoeken zijn verslavend
Dankje... echt wat een stom ding
Stomme dingenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oordruppels doen pijn ja
dat duurt altijd even voor ze erin gaan
pannenkoekenik eet bloemkool
sowiesoquote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stomme dingen
Maare ik ga even tv liggen kijk tot ik ga eten... eetsmakelijk allemaal!
dankjeequote:Op woensdag 5 december 2012 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso
Eetsmakelijk alvast
omygaawd stoere chickquote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb Vinnie's nummer, ik voel me stoer
quote:Op woensdag 5 december 2012 18:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb Vinnie's nummer, ik voel me stoer
Omygawd jij weet ;$ ;$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |