ja anders moet ik mn kleren weer mee naar boven slepenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je kleed je uit op zolder en loopt naakt naar de badkamer?
owquote:Op woensdag 5 december 2012 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja anders moet ik mn kleren weer mee naar boven slepen
eten wat de pot schaftquote:Op woensdag 5 december 2012 19:04 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zo nu en dan, ligt er natuurlijk ook aan wat er in huis is.
Oké dat ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
eten wat de pot schaftlesbiennes
voor alles een eerste keer?quote:Op woensdag 5 december 2012 19:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oké dat ben ik dan weer niet.
liefde kan gescheiden van lustquote:Op woensdag 5 december 2012 19:11 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ga me niet bekeren tot het zelfde geslacht. Zal vriendlief niet zo blij mee zijn.
Heb jij effe mazzel!quote:Op woensdag 5 december 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, ik dacht ik ga douchen, doen we toch aan Sinterklaas![]()
Ik ook, maar niet aan cadeautjes.quote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan sinterklaas
Ik zal eens kijken wat het wordtquote:Op woensdag 5 december 2012 19:13 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik ook, maar niet aan cadeautjes.
Ik hoop nogsteeds stiekem dat er dalijk keihard op de deur gebonkt word en daar iemand staat met een heleboel cadeautjes. Helaas zit ik maar alleen thuis te zittenquote:Op woensdag 5 december 2012 19:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat het wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |