abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 maart 2013 @ 20:24:41 #51
389525 Babela
YOU ARE GOING TO LOVE ME
pi_124660004
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:57 schreef Leienaar het volgende:

[..]

Sasha Grey is inderdaad een heel goed voorbeeld, als man prikkelt dat me enorm. Jij weet dat goed aan te voelen ;-). Zo hebben andere mensen weer een andere fetish, of misschien wel meerdere, of misschien wel helemaal geen. Ik heb er ook nog een voor dames in zwart leer, helemaal in combinatie met roken, maar da's weer een ander topic.
Ja maar Sasha Grey heeft het uiterlijk er ook voor. Ietwat arrogant, speels, uitdagend. Zij met een peuk zou ik zelfs voor de standaard man zonder rookfetish snappen dat ze het geil/opwindend vinden. Ikzelf heb de fetish voor mannen in overallen, zwart van het harde werk en glimmend van het zweet. Wat een geluk dat ik een ex had die lasser was en zo thuiskwam in de zomer :k

Ik denk echt dat deze fetish makkelijk uit te voeren is
  vrijdag 29 maart 2013 @ 21:10:16 #52
394203 Pienata
Altijd de Pieneut.
pi_124662474
Ik vind het ook niet zo raar. Een peuk staat mijn vriend ook wel en hij heeft er ook wel eens eentje gerookt als ik bovenop zat tijdens de sex. :P De sexy, ongeïnteresseerde en nonchalante look. :D
pi_124668637
Ik heb één of twee maal een vrouw zien roken waarbij ik dacht: ga dooooooor... Maar bij de andere 54.948 dacht ik: wegwezen, en gauw!
pi_124799554
Nog meer verhalen? Nog steeds niet gelukt trouwens :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')