Ik pak een zak roerbakgroente, lijst heb ik al, spekjens, nasikruiden en dan vind ik het wel prima. Ik heb hier niet al de shit om het zelf te kruiden en wil ik het kopen ben ik weer 20 euro verderquote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
lekkel!
Of wokgloente met lul gehakt?
JA LEKKEL LEKKELquote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
lekkel!
Of wokgloente met lul gehakt?
Ik teken de mijne ook bij maar ik hoop niet dat het zo lijkt. Mja als je van jezelf zulke dunne(niet dun maar weinig haar) wenkbrauwen hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waalom vindt iedeleen deze wenkblauwen mooi?
[ http://img703.imageshack.us/img703/8596/img8342p.jpg (copy/paste deze link) ]Een kassiele bij de jumbo heeft ze ook zo en ik vind het altijd net alsof het wenkblauwstempels zijn
1 ochtend maal?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een oud-collega van mijn is Chinese en toen die hier pas kwam werken sprak ze alleen Chinees en een beetje Engels. Maar ze wilde graag Nederlands leren. Dus wou ze beginnen met 'goedemorgen'. En toen hebben haar kantoorgenoten haar wijsgemaakt dat dat 'Sambal bij' was in het Nederlands. Dus die heeft een hele ochtend vrolijk 'Sambal bij!' lopen roepen naar iedereen die ze tegenkwam
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een oud-collega van mijn is Chinese en toen die hier pas kwam werken sprak ze alleen Chinees en een beetje Engels. Maar ze wilde graag Nederlands leren. Dus wou ze beginnen met 'goedemorgen'. En toen hebben haar kantoorgenoten haar wijsgemaakt dat dat 'Sambal bij' was in het Nederlands. Dus die heeft een hele ochtend vrolijk 'Sambal bij!' lopen roepen naar iedereen die ze tegenkwam
Niet iedeleen toch? Heb het alleen nog bij Ulsula en Cynthia gezien.. Maar is indeldaad net gestempeld of getatooeeldquote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waalom vindt iedeleen deze wenkblauwen mooi?
[ http://img703.imageshack.us/img703/8596/img8342p.jpg (copy/paste deze link) ]
Een kassiele bij de jumbo heeft ze ook zo en ik vind het altijd net alsof het wenkblauwstempels zijn
ik pluk ze juist dunnelquote:Op woensdag 5 december 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik teken de mijne ook bij maar ik hoop niet dat het zo lijkt. Mja als je van jezelf zulke dunne(niet dun maar weinig haar) wenkbrauwen hebt
nee, smallel. Ik begleep velkeeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je haal mindel dicht is zegmaal? Ik dulf dat niet hool
Daalna had iemand het velklaptquote:
Selieusquote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daalna had iemand het velklapt
Volgende velhaal: als iemand vlaagt 'Solly wat zeg je?' dan zeg je 'of je worst lust'
En dat zei ze dus tegen haal baas
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Selieus
Ik wil ook een chinees
Nu ben ik gelustgesteld dat ik geen gestempelde wenkblauwen hebquote:Op woensdag 5 december 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
spees jouw wenkbrauwen zijn mooi zo!
Mag el wel meel inlaaien hool, maal dan moet je hem eigenlijk velankelen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF
een boekenkast van ikea, mag je maximaal 30kg inlaaien en hij is best gloot
Bij die gestempelde wenkblauwen zie je geen haaltjes meelquote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ben ik gelustgesteld dat ik geen gestempelde wenkblauwen heb
In de muul slaan? Dan bleekt de muul af. Stolt het huis in.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mag el wel meel inlaaien hool, maal dan moet je hem eigenlijk velankelen.
dan moet je de zwale boeken ondelin zetten, en bovenin wat mindel gewicht.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In de muul slaan? Dan bleekt de muul af. Stolt het huis in.
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik lees het nu automagisch goed eigenlijk
MY EYESquote:Op woensdag 5 december 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
https://twitter.com/i/#!/(...)%2Fp%2FRp0QuOIpBo%2F
Klau wil ook een Chinees zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Waalom?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:29 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Botelhamwolst door de macaloni is soms best lekkelquote:Op woensdag 5 december 2012 13:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Deed ik vloegel dool de nasi toen ik nog niet kon koken
gatvel.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
smac smak smak smak
[ afbeelding ]
Deed ik ook smac doolquote:Op woensdag 5 december 2012 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Botelhamwolst door de macaloni is soms best lekkel![]()
even gequoot, mocht je ooit nog culinail uit de hoogte gaan doen hiel.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Botelhamwolst door de macaloni is soms best lekkel![]()
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even gequoot, mocht je ooit nog culinail uit de hoogte gaan doen hiel.
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
even gequoot, mocht je ooit nog culinail uit de hoogte gaan doen hiel.
het bedelft vanzelf een keelquote:Op woensdag 5 december 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maal dat blikje staat al maanden in de kast en ik vind het illitant wolden
lijke fantasiequote:Op woensdag 5 december 2012 13:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik lees jullie posts nu allemaal in een chinees stemmetjeIt annoys me
Ja duh dat doe ik altijd. Honigquote:Op woensdag 5 december 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gooi toch ook een zakje dool de nasi
NEIN CONIMEXquote:Op woensdag 5 december 2012 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja duh dat doe ik altijd. Honig![]()
Lijst met woltels en smac?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
misschien een goede aanvulling op de lijst met wolteltjes
Ik eet die tloep de laatste tijd heul niet meel.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
jonge, bij de jumbo vandaag 3 weleldgelechten vool 5 eulo
dan wel van die voolgekookte magnetlonlijstquote:Op woensdag 5 december 2012 13:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Lijst met woltels en smac?
En zompige woltels uit een potje, die veel te zoet zijnquote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan wel van die voolgekookte magnetlonlijst
de lest van het topic wel.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eet die tloep de laatste tijd heul niet meel.
Is nie tloepquote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik eet die tloep de laatste tijd heul niet meel.
Maal ik zeg niet dat het vies is. Maal ik denk el de laatste tijd niet aanquote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de lest van het topic wel.
Ik eet dan weel geen vleesachtige substanties die in blik zijn opgekweekt
Je noemt het tloep...quote:Op woensdag 5 december 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maal ik zeg niet dat het vies is. Maal ik denk el de laatste tijd niet aan
Die lisotto hebben we zo vaak gegegeten bij blum zn oudels dat het nu mijn slot uit komt.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Is nie tloep
Is lekkel
Italiaanse Lisotto
Giev mequote:Op woensdag 5 december 2012 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die lisotto hebben we zo vaak gegegeten bij blum zn oudels dat het nu mijn slot uit komt.LISOTTO OVERLOAD. We hebben nog dlie pakken in de kast staat omdat zijn moedel dat steeds meeneemt
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Mirjam het volgende:
ermahgerd voor het eerst sinds maanden als een mongool weer gesport
Beetje jammer van die hysterische pijn in m'n rug.
Je zo dluk maken ovel je eten elke dag is ook niet goed vool je bloeddluk..quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je gaat el niet dood aan maal echt gezond is andels
Godsammequote:Op woensdag 5 december 2012 13:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
http://www.shannadepanna.nl/?p=857
http://www.shannadepanna.nl/?p=848
Volgens mij heeft deze echt een serieus plobleem
wolden jullie ook suicidaal van lip/schoonheidsglans?quote:Wanneer je op de blog van Misslipgloss of Beautygloss zit.
Mijn leven stelt echt helemaal niets voor. Wat ben ik sáái!
Ik maak mij heul niet dlukquote:Op woensdag 5 december 2012 13:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Je zo dluk maken ovel je eten elke dag is ook niet goed vool je bloeddluk..
quote:Wanneer je een flesje water op hebt gedronken voor 12 uur ‘s middags
Ik ga zó slank en gezond worden. Ik kan nu wel een handje, of twee, chips nemen
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Mirjam het volgende:
Nicequote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Mirjam het volgende:
Sportenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:37 schreef Mirjam het volgende:
Jammerquote:
Ik vond dit:quote:Op woensdag 5 december 2012 13:46 schreef Mirjam het volgende:
Meh onhandig, crosstrainer en loopband staan niet in de weight watchers app.
Fitness gemiddelde of hoge intensiteit wel, maar ik weet niet of de crosstrainer onder hoge intensiteit valt(Da's ineens wel heel veel punten verdiend namelijk, lijkt me sterk.)
/weight watchers gezeur
Ja, die vond ik ook inderdaad, maar ik twijfel. Ik bebn 20 minuten flink van kiet gegaan, de laatste 7 minuten stond ik echt te hijgen als een paard. maar de eerste tien minuten gingen me redelijk goed af, ondanks dat ik op volle snelheid ging en het al; lang niet meer gedaan had.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vond dit:
http://www.weightwatchers(...)wchange=OPENDATEDESC
Lijkt me hoge intensiteitquote:Op woensdag 5 december 2012 13:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook inderdaad, maar ik twijfel. Ik bebn 20 minuten flink van kiet gegaan, de laatste 7 minuten stond ik echt te hijgen als een paard. maar de eerste tien minuten gingen me redelijk goed af, ondanks dat ik op volle snelheid ging en het al; lang niet meer gedaan had.
Nou, niet echtquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lijkt me hoge intensiteitkon je nog zingen tijdens de eerste 10 minuten?
Ja, maar als ik ze allemaal vervolgens op ga eten en het klopt niet dan heb ik mezxelf ermee ermahgerdquote:Op woensdag 5 december 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mir, ik zou gaan voor hoog![]()
HOARD AL DE BONUSPUNTEN![]()
![]()
(zo werkt dat toch bij ww?)
Ik zeg doen en daarna ww aanklagen omdat je niet afvaltquote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, maar als ik ze allemaal vervolgens op ga eten en het klopt niet dan heb ik mezxelf ermee ermahgerd
Mja, maar ik doe nooit wat he? Ik denk dat ik wel op hoog mag gaan zittenquote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
hoge intensiteit is iets wat wij niet-atleten maar zelden behalen. Ook als je hard hijgt
Goeden ideequote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zeg doen en daarna ww aanklagen omdat je niet afvalt
ermahgerd wat hád je dan verwacht?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
smac![]()
het was niet wat ik ervan had verwacht
Raadt ijzeren vijl of blokvijl van essence aanquote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat perfecte-nagels-figuur is raaar
vroegah smaakte het wel lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 13:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd wat hád je dan verwacht?
Verschilt dat niet per conditie? Dat het gemeten wordt aan de hand van je hartslag?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
hoge intensiteit is iets wat wij niet-atleten maar zelden behalen. Ook als je hard hijgt
Zo velen herkenningquote:Op woensdag 5 december 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
Ja eerder geen conditie... Herkenbaar aan mijn 10minuten skeeleren wat aanvoelde alsof ik een halve marathon had gelopen![]()
![]()
Dat wordt nog wat straks
Maar goed; kerst is ook niet geheel de beste periode (voor mij) om wat op mijn eten en conditie te letten. Als ik maar onder de 60 blijf (59,6 is onder de 60) vind ik het nu wel goed. Maar straks wil ik toch weer naar 55
Ok ik ga niet zeuren verder *neemt madarijntje*
Die functie was kapot op mijn apparaatquote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Verschilt dat niet per conditie? Dat het gemeten wordt aan de hand van je hartslag?
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo velen herkenning![]()
![]()
![]()
Alleen vind ik dat het nu al naar de 55 moet
En ik heb net ook een kist mandarijnen gehaald
Oh hendigquote:Op woensdag 5 december 2012 13:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Die functie was kapot op mijn apparaat
Maar zo te voelen zat ik flink over de 150 waar ik eigenlijk onder moet blijven
dat maakt niet uit, je verbrandt er niet meer calorieen doorquote:Op woensdag 5 december 2012 13:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mja, maar ik doe nooit wat he? Ik denk dat ik wel op hoog mag gaan zitten
Over het geheel zie ik dat het niks uitmaakt, blijft hetzelfde aantal punten
Zekerquote:
Ik dacht van HOEZO PRIVE IKquote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker![]()
Wordt wel lastig als ik niet in je private space mag komen
Ik kan wel in je bakkes spugen?Bijna muilen
Ja dat iddquote:Op woensdag 5 december 2012 13:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook wel naar 55, maar december en onmogelijk doel
Lukt het weer een beetje om in het ritme te komen? Kan me voorstellen dat dezen periode eik überhaupt best kut isquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik heb dan weer een fikse calorie-obsessie en mag van mezelf absoluut niet daar mee sjoemelen
Mja jij zit er 5kg vanaf, ik ietsjepietsje meerquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat iddIk lig ook compleet stil qua sporten momenteel
Godsammequote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeker![]()
Wordt wel lastig als ik niet in je private space mag komen
Ik kan wel in je bakkes spugen?Bijna muilen
Ik zat luidop te grinniken omdat ik het mij ook gewoon voorsteldequote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godsamme![]()
![]()
![]()
Als we nou allebei een gigantischen boobjob nemen, dan raken alleen onze tetten elkaar aan
Aidprobleemquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
maar goed, ik heb dan weer een fikse calorie-obsessie en mag van mezelf absoluut niet daar mee sjoemelen
Levert een leuk plaatje in je hoofd op he?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat luidop te grinniken omdat ik het mij ook gewoon voorstelde![]()
Sorry
![]()
Het is zo briljantquote:Op woensdag 5 december 2012 14:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Levert een leuk plaatje in je hoofd op he?![]()
![]()
![]()
Ja en mijn dieetmethodes zijn nu ook niet je van het (gewoon niet eten en alleen 's avonds vreten); dus wellicht is dat ook niet de goeien manierquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja jij zit er 5kg vanaf, ik ietsjepietsje meer![]()
nee, helemaal niet dusquote:Op woensdag 5 december 2012 14:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lukt het weer een beetje om in het ritme te komen? Kan me voorstellen dat dezen periode eik überhaupt best kut is
In mijn hoofd hebben we ook nog allebei zo'n hoofd van "ZOMG KIEK HOE VET HENDIG"quote:
Ik snapquote:Op woensdag 5 december 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, helemaal niet dus
Ik zet mijn hoop wel weer op 2 januari
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)e_UK-BHcan0AHS5oH4Aw
Wat een bazenpousse
Die pousse klopt nietquote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)e_UK-BHcan0AHS5oH4Aw
Wat een bazenpousse
Roma tomaatjes zijn lekkerquote:Op woensdag 5 december 2012 14:17 schreef Mirjam het volgende:
Ontdekking van mijn leven: Tommies snoeptomaatjes zijn lekker. (Ja ik hou niet van tomaat)
8 minuten is toch niet zo ergquote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nieuwe dienstregeling ns![]()
8 min gaan moeten wachten bij Weesp die nu perfect aansluit.
Ik vind het niet echt tof dat mijn reistijd daardoor ook langer is en ik daardoor een trein eerder zal moeten gaan pakken nee.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
8 minuten is toch niet zo erg
Een trein eerder door 8 minuten?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt tof dat mijn reistijd daardoor ook langer is en ik daardoor een trein eerder zal moeten gaan pakken nee.
Ja?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een trein eerder door 8 minuten?
Dat zou ik ook kut vindenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik snap het niet, zal wel aan mij liggen. Ik moet ook standaard 40minuten wachten in tilburg op mijn colleges omdat wanneer ik een trein later pak ik net 5 minuten te laat ben
Dat vind ik wel erg, ik doe niks in die tijd dus echt tijdvernaaiing eerste klas. Maar ben je net te laat op school dan door die 8 minuten? Anders snap ik het niehietquote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zou ik ook kut vindenMaar als jij dat niet erg vindt, prima toch.
Ja, anders zou ik geen trein eerder moeten pakkenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg, ik doe niks in die tijd dus echt tijdvernaaiing eerste klas. Maar ben je net te laat op school dan door die 8 minuten? Anders snap ik het niehiet
Dan heb je dus hetzelfde als ik, poep nsquote:Op woensdag 5 december 2012 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik geen trein eerder moeten pakken
Ja precies. Reistijd gaat van 17 naar 29 min.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan heb je dus hetzelfde als ik, poep ns
Ohja da's kutquote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef Mss het volgende:
De hele dag niet kunnen eten want misselijk, en nu van eat everything!
Volgens buienradar gaat het hier weer gewoon regenenquote:
Was je niet misselijk van het niet-eten?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef Mss het volgende:
De hele dag niet kunnen eten want misselijk, en nu van eat everything!
Dat op een gegeven moment ookquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was je niet misselijk van het niet-eten?
Kan die ook uit dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn wijvenmodus staat echt aan, jezus
Da's echt kutquote:
Superspees.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is turbomode, daar heb ik niet zo vaak last van
Er komt niks naar benedenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zomg als je heeel veel fantasie hebt zou je wat nu naar beneden komt natte sneeuw kunnen noemen
Als alles uit het zicht is gaat het redelijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's echt kut![]()
Maar je eten afsluiten lukt dat? Bijvoorbeeld door alles op te ruimen en dan je tanden te poetsen, of even een rondje om de flat te lopen ofzo?
[/ongevraagdadviesgeefmodus]
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Als alles uit het zicht is gaat het redelijk.
Die heb ik ook in de winkel gezien, is wel nais. Alleen jammer dat ie niet echt dicht kanquote:Op woensdag 5 december 2012 16:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het sjaaltje haal ik eraf, ja.
Lekker in de windquote:Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef Diconnected het volgende:
Al 20 minuten stilstaan op station
Bij deze zit gewoon een rits aan de bovenkant? Ja, 30% kortingquote:Op woensdag 5 december 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik ook in de winkel gezien, is wel nais. Alleen jammer dat ie niet echt dicht kan
Was ie in de sale? * SpaceInvaders wil naar de bijenkorf rennen
Ooh is dat die waarbij de rits verstopt zit, die van 220?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Bij deze zit gewoon een rits aan de bovenkant? Ja, 30% korting
Ja, 225. Nu 157quote:Op woensdag 5 december 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ooh is dat die waarbij de rits verstopt zit, die van 220?
IK HEB AL GENOEG TASSEN IK HEB AL GENOEG TASSEN
Ik had een mooie gezien met de Dwaze dagen maar toen had ik geen geldquote:Op woensdag 5 december 2012 16:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK DOE HET NIEEETTT k had een mooie van 280 gezien maanden terug
Nice! Nu ook met 30%quote:Op woensdag 5 december 2012 16:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Deze volgens mij, over 300 zelfs
http://www.debijenkorf.nl(...)uidmotief-3636040004
Nergens voor nodig, het is maar een tas.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
maar ik wil niet bruin, en ik heb er geen geld voor dus ik ga huilen
Klopt ook wel, maar MAAR MAARquote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, het is maar een tas.
Ja, die zijn ook prijzig ja.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK had vorig jaar net voor kerst wel een mooie longchamp voor 120. Toen was er al 70% korting af
Mja het was niet eens leer ofzo. Het hengsel+het flapje was lakleer met de rest vilt en dan lakleren strepen eroverheen.quote:
Alles waar een merk op staat is overpriced.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
longchamp, da's ook van die overpriced eenheidsworst.
Nu heb ik zin in boerenkoolstamppot met worst.quote:
ja, maar die idioten durven 100 euro te vragen voor een nylon tasjequote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Alles waar een merk op staat is overpriced.
aardappelen, boerenkool, koken, stampen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in boerenkoolstamppot met worst.
Hoe maken jullie boerenkoolstamppot trouwens? Tot in de details aub. Ik weet niet of ik over schoonfamilie stamppot moet zeiken of niet
geen boter/melk/iets anders?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aardappelen, boerenkool, koken, stampen.
Nope, weight watchers jonge. Ik hou kookvocht achter en maak het daar smeuig mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
geen boter/melk/iets anders?
Heb je je kadootjes al open gemacht?quote:Op woensdag 5 december 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb eergisteren gewoon een nieuwe tas voor 35 euro gekocht... En dat vond ik al duur![]()
Maar hij is wél erg leuk dwyn![]()
Hmm ik denk dat ik vanavond pannenkoeken bak want lekker en lang geleden en lekker
je kan ook boerenkool uit een potje van HAK nemen, die is ook al gaarquote:Op woensdag 5 december 2012 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zakje aardappelpureepoeder, heet water, mixen, boerenkool erbij flikkeren.. O nee dat is andijviestampot, want andijvie hoef je niet nog te koken ofzo
PIC!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb eergisteren gewoon een nieuwe tas voor 35 euro gekocht... En dat vond ik al duur![]()
Maar hij is wél erg leuk dwyn![]()
Hmm ik denk dat ik vanavond pannenkoeken bak want lekker en lang geleden en lekker
IK ZIT NU TOCH NOG OP HET WERK JONGEUHquote:Op woensdag 5 december 2012 16:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je je kadootjes al open gemacht?
Naja neuken dat kwam wel vlot zat.. Ik dacht eerder "Ok en wanneer wordt het nu écht porno"quote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
50 tinten grijs lezen en aan één stuk denken "wanneer gaan jullie nou neuken jonge?"
Maar volgens mij is dat het doel van het boek, dus dan doen ze het eigenlijk best goed
Ik vind andijvie ook wel lekkerderquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook boerenkool uit een potje van HAK nemen, die is ook al gaar
quote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
SQ kijkt op bijenkorfsite en vindt uiteraard dit weer helemaal tof
[ afbeelding ]
Beetje geel voor mij maar wel een leuk model!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar 5 uur had je gezegdquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK ZIT NU TOCH NOG OP HET WERK JONGEUH![]()
[..]
Naja neuken dat kwam wel vlot zat.. Ik dacht eerder "Ok en wanneer wordt het nu écht porno"
Wel voor de zomer danquote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlandse vertalingenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar 5 uur had je gezegd![]()
![]()
![]()
![]()
En ze neuken nog steeds niet. Wel heeft de hoofdpersoon net gezegd "Mijn hartritme stijgt naar ongekende hoogtes en ik denk dat ik hijg. Jemig, mijn hele lichaam rilt, natte bende, en hij heeft me niet eens aangeraakt"
Bedoelt ze nou met "natte bende" wat ik denk dat ze bedoelt?
En zo ja wat is dat nou voor een kutmanier om dat te omschrijven?
Ik wil wel zeggen dat ik hem ook tof vind maar dat is voor jou des te meer reden om te twijfelen aan jezelf denk ikquote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn huidige tas is dit model maar dan licht en met harder leer.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Mijn zwarte grote was kapot dus moest gewoon een simpele basic nieuwe
Wat zou het in het Engels geweest zijn? Wet mess?quote:
ook leuk!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Mijn zwarte grote was kapot dus moest gewoon een simpele basic nieuwe
HOEZO DENK DAT MERK JE TOCH WATTAFUKquote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En ze neuken nog steeds niet. Wel heeft de hoofdpersoon net gezegd "Mijn hartritme stijgt naar ongekende hoogtes en ik denk dat ik hijg. Jemig, mijn hele lichaam rilt, natte bende, en hij heeft me niet eens aangeraakt"
Ik heb een gele Primark handtas klaarliggen voor deze winterquote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die denken dat je in de winter alleen nog maar zwart en donkerbruin moet hebben
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die denken dat je in de winter alleen nog maar zwart en donkerbruin moet hebben
Nee jonge, ze is maagd, ze weet heul niet wat hijgen is!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
HOEZO DENK DAT MERK JE TOCH WATTAFUK
Ja maar dan ben ik toch heul nog niet thuisquote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
IK KLIKTE... SHIT...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)n-plateau-3460067716
Ermahgerd
quote:Op woensdag 5 december 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)n-plateau-3460067716
Ermahgerd
In het Engels staat er "My heart beat spikes, and I think I'm panting. Jeez, I'm a quivering, moist mess, and he hasn't even touched me"quote:Op woensdag 5 december 2012 16:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb dit ook op de ipad jonge!quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
voor porno pak ik de iPad wel en ga ik naar xhamster.com
ik vind xhamster efficienterquote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb dit ook op de ipad jonge!
Dat vind ik ook wel op dit momentquote:
Goede lengte! Ik vind alleen de kraag niet zo mooi.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hee dwyn
http://vila.com/vila/knit(...)9_RABBIT&forceScope=
Ja ok met dikke tetten is het misschien te hooggesloten, voor mezelf zou ik m zo kopen. Maar ik moet eerst van mezelf afvallen ahumquote:Op woensdag 5 december 2012 17:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Goede lengte! Ik vind alleen de kraag niet zo mooi.
Ja precies. Anders lijken je tieten nog massieverquote:Op woensdag 5 december 2012 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ok met dikke tetten is het misschien te hooggesloten, voor mezelf zou ik m zo kopen. Maar ik moet eerst van mezelf afvallen ahum
*koopt zo'n trui voor Mssquote:Op woensdag 5 december 2012 17:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Anders lijken je tieten nog massiever
En P-A.. En MM. En Puckz.. En Skjoequote:Op woensdag 5 december 2012 17:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*koopt zo'n trui voor Mss*
Mjah, ik ben nog niet zo origineel met kleren shoppen.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar misschien idee om bij de vila te kijken voor truien? Wel iets duurder dan hm maar de spullen die ik heb blijven wel mooi
Naja dit is geen extravagante winkel hoor, ze hebben wel apartere dingen maar ook veel basicsquote:Op woensdag 5 december 2012 17:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, ik ben nog niet zo origineel met kleren shoppen.Maar zo te zien zit er een Vila winkel in Arnhem.
Nee dat weet ik. Maar ik haal broeken bij de Miss Etam en de rest bij H&M. Zo origineel ben ikquote:Op woensdag 5 december 2012 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dit is geen extravagante winkel hoor, ze hebben wel apartere dingen maar ook veel basics
Mjah, ik draag ze ook bijna alleen maar op het werk. Heb er vandaag een gehaald omdat er gaten in mijn andere 2 broeken zitten.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb maar 1 spijkerbroeken als ik die 1x in de maand draag is het vaak
![]()
![]()
Zit je nou nog niet in de auto?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:01 schreef bleiblei het volgende:
Sneeuwt het al ergens tussen Apeldoorn en Eindhoven?
Nope... Ga er wel heenlopen. Staat nog 7km voor die klote brugquote:Op woensdag 5 december 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet in de auto?
matig.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nope... Ga er wel heenlopen. Staat nog 7km voor die klote brug.
Ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt tien spijkerbroeken ofzo
Het is zeer mativen vermaak.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
en ik vertik het om dat grijstintenboek te lezen
Ja, dat kan nu ook nu ik een nieuwe heb gekochtquote:Op woensdag 5 december 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
als er gaten in het kruis zitten kun je ze beter meteen wegtiefen
Ja dat maakt wel uit.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, je verbrandt er niet meer calorieen door
En ook dit is (tenzij medische conditie die dit ontregelt of bepaalde medicatie) prima in te stellen.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
en wat hartslag betreft, de ene persoon gaat hoger dan de andere, daar kun je geen regels aan stellen, de intensiteit van een training is echter niet te bepalen door de hoeveelheid zweet die over je kop loopt. Zo VOELT het wel, maar zo mag je het natuurlijk niet in een calorieverbrandschema verwerken
extra makkelijk sex hebben met je open kruisquote:Op woensdag 5 december 2012 18:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb er sowieso 2 met een gat in het kruis.Een zwarte skinny die nu mijn werkbroek wordt en een nieuwe zwarte skinny. En dan heb ik nogal een aantal broeken van de Primark waar ik alleen in kom als ik geen opgeblazen buik heb.
niet kunnen zwetenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
en wat hartslag betreft, de ene persoon gaat hoger dan de andere, daar kun je geen regels aan stellen, de intensiteit van een training is echter niet te bepalen door de hoeveelheid zweet die over je kop loopt. Zo VOELT het wel, maar zo mag je het natuurlijk niet in een calorieverbrandschema verwerken
de meeste vetkleppen (ich auch) zweten na een halve minuut matige inspanning, dus dat zegt niksquote:Op woensdag 5 december 2012 18:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet kunnen zweten
ik heb altijd t idee dat ik nix doe als ik andere mensen onder t zweet zie zitten
Nou, leg het me uit.quote:Op woensdag 5 december 2012 18:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja dat maakt wel uit.
[..]
En ook dit is (tenzij medische conditie die dit ontregelt of bepaalde medicatie) prima in te stellen.
Ja, in mijn charmante werkbroekenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
extra makkelijk sex hebben met je open kruis
er is vast wel een neg0r die je zo ver krijgtquote:
Psst...meisje!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
er is vast wel een neg0r die je zo ver krijgt
Grijstinten is zo absoluut géén porno...quote:Op woensdag 5 december 2012 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
voor porno pak ik de iPad wel en ga ik naar xhamster.com
nee maar het is toch gewoon een overhypet seksboek? Of zit ik er naast?quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grijstinten is zo absoluut géén porno...Als iemand zegt dat dat wel zo is; dan hebben ze maar een zeer matig seksleven imho
ik denk het wel, volgens mij is er echt geen moer aanquote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar het is toch gewoon een overhypet seksboek? Of zit ik er naast?
Ik ga niet de hele inspanningsfysiologie uiteen zetten hieroquote:
same herequote:Op woensdag 5 december 2012 18:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt tien spijkerbroeken ofzo
voor dat je kunt bedanken zit die pen0r er dan al in hoor!quote:Op woensdag 5 december 2012 18:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Psst...meisje!
Nee dankje vriendelijk!
Ja. het wordt omschreven als porno voor huisvrouwenquote:Op woensdag 5 december 2012 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar het is toch gewoon een overhypet seksboek? Of zit ik er naast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |