Ik pak een zak roerbakgroente, lijst heb ik al, spekjens, nasikruiden en dan vind ik het wel prima. Ik heb hier niet al de shit om het zelf te kruiden en wil ik het kopen ben ik weer 20 euro verderquote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
lekkel!
Of wokgloente met lul gehakt?
JA LEKKEL LEKKELquote:Op woensdag 5 december 2012 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
lekkel!
Of wokgloente met lul gehakt?
Ik teken de mijne ook bij maar ik hoop niet dat het zo lijkt. Mja als je van jezelf zulke dunne(niet dun maar weinig haar) wenkbrauwen hebtquote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waalom vindt iedeleen deze wenkblauwen mooi?
[ http://img703.imageshack.us/img703/8596/img8342p.jpg (copy/paste deze link) ]Een kassiele bij de jumbo heeft ze ook zo en ik vind het altijd net alsof het wenkblauwstempels zijn
1 ochtend maal?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een oud-collega van mijn is Chinese en toen die hier pas kwam werken sprak ze alleen Chinees en een beetje Engels. Maar ze wilde graag Nederlands leren. Dus wou ze beginnen met 'goedemorgen'. En toen hebben haar kantoorgenoten haar wijsgemaakt dat dat 'Sambal bij' was in het Nederlands. Dus die heeft een hele ochtend vrolijk 'Sambal bij!' lopen roepen naar iedereen die ze tegenkwam
quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Een oud-collega van mijn is Chinese en toen die hier pas kwam werken sprak ze alleen Chinees en een beetje Engels. Maar ze wilde graag Nederlands leren. Dus wou ze beginnen met 'goedemorgen'. En toen hebben haar kantoorgenoten haar wijsgemaakt dat dat 'Sambal bij' was in het Nederlands. Dus die heeft een hele ochtend vrolijk 'Sambal bij!' lopen roepen naar iedereen die ze tegenkwam
Niet iedeleen toch? Heb het alleen nog bij Ulsula en Cynthia gezien.. Maar is indeldaad net gestempeld of getatooeeldquote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
Waalom vindt iedeleen deze wenkblauwen mooi?
[ http://img703.imageshack.us/img703/8596/img8342p.jpg (copy/paste deze link) ]
Een kassiele bij de jumbo heeft ze ook zo en ik vind het altijd net alsof het wenkblauwstempels zijn
ik pluk ze juist dunnelquote:Op woensdag 5 december 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik teken de mijne ook bij maar ik hoop niet dat het zo lijkt. Mja als je van jezelf zulke dunne(niet dun maar weinig haar) wenkbrauwen hebt
nee, smallel. Ik begleep velkeeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat je haal mindel dicht is zegmaal? Ik dulf dat niet hool
Daalna had iemand het velklaptquote:
Selieusquote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daalna had iemand het velklapt
Volgende velhaal: als iemand vlaagt 'Solly wat zeg je?' dan zeg je 'of je worst lust'
En dat zei ze dus tegen haal baas
Jaquote:Op woensdag 5 december 2012 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Selieus
Ik wil ook een chinees
Nu ben ik gelustgesteld dat ik geen gestempelde wenkblauwen hebquote:Op woensdag 5 december 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
spees jouw wenkbrauwen zijn mooi zo!
Mag el wel meel inlaaien hool, maal dan moet je hem eigenlijk velankelen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
WTF
een boekenkast van ikea, mag je maximaal 30kg inlaaien en hij is best gloot
Bij die gestempelde wenkblauwen zie je geen haaltjes meelquote:Op woensdag 5 december 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nu ben ik gelustgesteld dat ik geen gestempelde wenkblauwen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |