PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Dit is afgelopen seizoen gespeeld ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
En het is nog altijd 6alatasaray.
Nee Fifaquote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit is afgelopen seizoen gespeeld ofzo?
6 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is alweer van 2002, maar blijft leuk om ze er zo nu en dan nog mee te plagen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is alweer van 2002, maar blijft leuk om ze er zo nu en dan nog mee te plagen.
Speelde van Hooijdonk er toen al?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is alweer van 2002, maar blijft leuk om ze er zo nu en dan nog mee te plagen.
Mooiste jaar uit mijn levenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speelde van Hooijdonk er toen al?
Nee die kwam het seizoen erna. Dat was toen met Ariel Ortega in de selectie.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speelde van Hooijdonk er toen al?
Kan je de TOTW al ergens bekijken dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
Er komt een IF Kim Won Il, die had ik vorig jaar in een pakje, hopelijk dit jaar weer
10 jaar oud, hele voetbalkantine vol met Feyenoorders, PSV'ers, Ajacieden, Heerenveeners, allemaal clubs en iedereen juichen voor Feyenoordquote:
Ik zat toen op vak Qquote:Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 jaar oud, hele voetbalkantine vol met Feyenoorders, PSV'ers, Ajacieden, Heerenveeners, allemaal clubs en iedereen juichen voor Feyenoord
Waren ook twee van de voetbalclub in het stadion en die gingen ze opbellen, vlak daarna viel de 3-1 van Tomasson schitteren(ze zaten wel in het Dortmund vak omdat er voor het Feyenoord vak geen kaarten meer waren
)
Dat soort dingen blijven mij altijd bij
Genieten van de goals van Pi-Air bij Feyenoordquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat toen op vak Q![]()
Vrije trap toen van van Hooijdonk![]()
Mijn pa zat er een keer tegen Bayern voor de CL en een keer tegen Glasgow (Newcastle kan ook) zat hij bij die laatste wedstrijd achter het goal waar Pierre mocht aanleggen voor een vrije trap, toen de bal werd geraakt sprong het hele vak al opquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat toen op vak Q![]()
Vrije trap toen van van Hooijdonk![]()
Bij Fenerbahce was hij ook wel een held he?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Genieten van de goals van Pi-Air bij Feyenoordom hem vervolgens een jaar later zien schitteren bij Fenerbahce.
Broekje op de enkels en gaan toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk af en toe die wedstrijd van Feyenoord tegen Dortmund nog wel eens
Pierre had ook echt een bizar goede vrije trap.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn pa zat er een keer tegen Bayern voor de CL en een keer tegen Glasgow (Newcastle kan ook) zat hij bij die laatste wedstrijd achter het goal waar Pierre mocht aanleggen voor een vrije trap, toen de bal werd geraakt sprong het hele vak al op
In de 1.5 jaar die hij heeft gespeeld is hij echt een publiekslieveling geworden. Heeft toen een conflict gehad met Daum waardoor die minder aan spelen toe kwam. Vervolgens kwam de transfer van Anelka in de winterstop waardoor die is vertrokken naar NAC Breda.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij Fenerbahce was hij ook wel een held he?
Bak glijmiddel paraat en fierljeppen als een mallequote:Op woensdag 5 december 2012 12:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Broekje op de enkels en gaan toch?
Die commentator ook tijdens de finale dat iedere vrije trap bijna een penalty wasquote:Op woensdag 5 december 2012 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Pierre had ook echt een bizar goede vrije trap.
Je kon er bijna op aan dat de bal erin ging
Die wedstrijd van Nac - Feyenoord toen Pierre terug naar Feyenoord was en hem inbracht bij een 1-3 voorsprongquote:Op woensdag 5 december 2012 12:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Hoi jongens.
Pi-air van Hooijdonk
Begrijpelijk doe ik ook als ik het puntertje van Kluivert terug kijkquote:Op woensdag 5 december 2012 12:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bak glijmiddel paraat en fierljeppen als een malle
Niet bij het hakballetje van van der Vaart?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Begrijpelijk doe ik ook als ik het puntertje van Kluivert terug kijk
Was een keertje op Zembla, een docu over gokverslaving. Een man die die wedstrijd had op ingezet op winst voor Feyenoord, 80.000 euro. Of gulden, dat weet ik niet meer. In blessuretijd maakte NAC de 3-3quote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die wedstrijd van Nac - Feyenoord toen Pierre terug naar Feyenoord was en hem inbracht bij een 1-3 voorsprong
werd het 3-3 omdat de NAC spelers ineens een peper in de reet hadden
Mooie goal minder belangrijkquote:Op woensdag 5 december 2012 12:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet bij het hakballetje van van der Vaart?
Hoe heerlijk was dat. Weet niet wie toen coach was van Feijenoord, maar die vond het grappig om hem nog even in te laten vallen, nadat hij kort daarvoor met bonje weg was gegaan. Gelijkmaker van Anouar Diba staat in de top 5 van mooiste en lekkerste NAC goals ooitquote:Op woensdag 5 december 2012 12:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die wedstrijd van Nac - Feyenoord toen Pierre terug naar Feyenoord was en hem inbracht bij een 1-3 voorsprong
werd het 3-3 omdat de NAC spelers ineens een peper in de reet hadden
Gevonden hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe heerlijk was dat. Weet niet wie toen coach was van Feijenoord, maar die vond het grappig om hem nog even in te laten vallen, nadat hij kort daarvoor met bonje weg was gegaan. Gelijkmaker van Anouar Diba staat in de top 5 van mooiste en lekkerste NAC goals ooit![]()
Sjoerd Mossou heeft een hoofdstuk aan die wedstrijd gewijd in zijn boek (Avondje NAC)...krijg echt kippevel als ik het lees.
Grote kans van niet, sinds FUT niet online is en EA zijn handen vol heeft alles op te ruimen.quote:
Ik denk dat wanneer dit nog een paar keer gebeurt, het gewoon gedaan is met FUT.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Grote kans van niet, sinds FUT niet online is en EA zijn handen vol heeft alles op te ruimen.
Hoe groot achten jullie de kans dat die hackers nog wel meer lekken gevonden hebben en dat er dus over aan aantal dagen weer hetzelfde gebeurt?
Ja en gezien het feit dat een groep het vooral deed om FUT kapot te maken, zullen ze nog wel wat meer in petto hebben.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer dit nog een paar keer gebeurt, het gewoon gedaan is met FUT.
En dan zijn degenen die tamperden medeverantwoordelijkquote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer dit nog een paar keer gebeurt, het gewoon gedaan is met FUT.
Denk je dat?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk je echt dat het aantal spelers volgend jaar gaat groeien na dit kut beginquote:Op woensdag 5 december 2012 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk je dat?
EA verdiend er veel te veel geld mee om het te laten vallen
Klopt, maar steeds de boel platleggen om weer schade te repareren, dat zorgt er wel voor dat er mensen afhaken. Wij hardcore FUT'ters pakken de draad wel weer op zodra het weer online is, maar voor een grote groep is FUT wellicht helemaal niet interessant meer.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Denk je dat?
EA verdiend er veel te veel geld mee om het te laten vallen
Nee niet groeien maar er zullen altijd wel mensen zijn die dit spel spelen en er ook echt geld in pompen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Denk je echt dat het aantal spelers volgend jaar gaat groeien na dit kut begin
Ik denk dat er elke maintenance wel mensen afhaken. Bijvoorbeeld diegenen die nu zijn IF Kompany voor 15k verkocht heeftquote:Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar steeds de boel platleggen om weer schade te repareren, dat zorgt er wel voor dat er mensen afhaken. Wij hardcore FUT'ters pakken de draad wel weer op zodra het weer online is, maar voor een grote groep is FUT wellicht helemaal niet interessant meer.
Ook zullen deze grappen het nodige kosten voor EA aan man uren die gestoken moeten worden in het repareren van de schade, voorkomen dat er weer iets nieuws gebeurt, en sowieso dat tijdens de downtime geen inkomsten binnengehaald worden.
De gederfde inkomsten verhalen ze gewoon de op de spelers hoor.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, maar steeds de boel platleggen om weer schade te repareren, dat zorgt er wel voor dat er mensen afhaken. Wij hardcore FUT'ters pakken de draad wel weer op zodra het weer online is, maar voor een grote groep is FUT wellicht helemaal niet interessant meer.
Ook zullen deze grappen het nodige kosten voor EA aan man uren die gestoken moeten worden in het repareren van de schade, voorkomen dat er weer iets nieuws gebeurt, en sowieso dat tijdens de downtime geen inkomsten binnengehaald worden.
Dit fiasco loopt al 3 maanden lang hoorquote:Op woensdag 5 december 2012 13:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee niet groeien maar er zullen altijd wel mensen zijn die dit spel spelen en er ook echt geld in pompen.
Vorig jaar was er toch ook een fiasco met Ultimate Team dat het er even uit lag in December kan ik me herinneren?
Vorig jaar was er toch ook een probleem dat we pas weer in januari konden spelen?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit fiasco loopt al 3 maanden lang hoorEr is meer maintenance / problemen met servers geweest dan dat we hebben kunnen spelen
maken we gewoon een clubs scquote:
Dat doe je toch niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:22 schreef BDIL het volgende:
Volgend jaar op web app alleen spelen en het spel uitbuiten , coins verkopen en winst makenWellicht FIFA na kerst kopen
Vriend we hebben beide Season pass + FIFA gekocht, en dan deze crap elke keer meemakenquote:
Als dat zo is zal EA wel de weight van de kaarten aanpassen.quote:Op woensdag 5 december 2012 13:24 schreef BDIL het volgende:
Wel ziek als al die gasten elke dure speler hebben opgekocht en gediscard hahaha
quote:Koeman blijft Feyenoord trouw en tekent weer bij
Woensdag, 5 december 2012 om 10:36
Ronald Koeman heeft zijn contract bij Feyenoord met een jaar verlengd. De 49-jarige trainer trad aan het begin van het seizoen 2011/12 in dienst in Rotterdam, nadat een deel van de spelers toenmalig coach Mario Been had weggestemd. In zijn debuutjaar leidde Koeman de club naar plaats twee, de beste prestatie sinds jaren. Dit seizoen doet Feyenoord het opnieuw niet slecht en staat men vijfde
quote:Juan Manuel Iturbe gaat verhuurd worden door FC Porto, maar er is een club die alvast kan fluiten naar zijn diensten. Het Paraguayaanse Olimpia had geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de spits, maar laat Iturbe een kind van de club Cerro Porteño zijn. Dat is de aartsrivaal van Olimpia. “Een verhuur aan Olimpia is dus onmogelijk, ik ben iemand van Cerro Porteño”, zegt de negentienjarige Paraguayaan dan ook.
En als ze dat kenbaar maken, dan gaan er meer pakjes verkocht worden. Want wie wilt er geen Messi of Ronaldo?quote:Op woensdag 5 december 2012 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als dat zo is zal EA wel de weight van de kaarten aanpassen.
Wat is hij nou, een Paraguyaan of een Argentijn?quote:
Geboren in Argentinië, Paraguayaanse ouders. Heeft in de elftallen van Paraguay gespeeld, maar Argentinië riep hem op voor het WK vorige keer omdat ze hem willen hebben als Argentijnquote:Op woensdag 5 december 2012 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat is hij nou, een Paraguyaan of een Argentijn?
Klopt Miranda is goed als ik er tegen speel maar zelf heb ik dat ik gewoon alleen maar shiney in me team wil. Gewoon omdat ik het er mooier uit vind zien, slaat eigenlijk nergens op.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon Miranda ipv Puyol. Puyol is niet alleen te traag, maar ook te klein.
Betaal je IRL ook graag 60x zoveel voor iets dat er leuk glimmend uitziet maar wat eigenlijk veel slechter werkt ?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Klopt Miranda is goed als ik er tegen speel maar zelf heb ik dat ik gewoon alleen maar shiney in me team wil. Gewoon omdat ik het er mooier uit vind zien, slaat eigenlijk nergens op.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Klopt Miranda is goed als ik er tegen speel maar zelf heb ik dat ik gewoon alleen maar shiney in me team wil. Gewoon omdat ik het er mooier uit vind zien, slaat eigenlijk nergens op.
Stiekem herkenbaar, Ogbonna was zo goed maar ik heb er toch maar iets anders neergezet.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:08 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Nou, misschien heeft ie wel een iPodquote:Op woensdag 5 december 2012 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Betaal je IRL ook graag 60x zoveel voor iets dat er leuk glimmend uitziet maar wat eigenlijk veel slechter werkt ?
Ja eigenlijk wel in mindere mate.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Betaal je IRL ook graag 60x zoveel voor iets dat er leuk glimmend uitziet maar wat eigenlijk veel slechter werkt ?
77 pace, 47 strength en 64 shot power, dat wil wel ja!quote:Op woensdag 5 december 2012 14:11 schreef Introvert het volgende:
Hoesen is bij h2h echt een koning, snel, sterk en een heerlijk schot.
quote:Op woensdag 5 december 2012 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
77 pace, 47 strength en 64 shot power, dat wil wel ja!
quote:
h2h zal hij wellicht andere stats hebbenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
77 pace, 47 strength en 64 shot power, dat wil wel ja!
Niet zo sjagyquote:
Ok Rik.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet zo sjagyIk snap het ook wel, maar veel zal het niet schelen. Het is wmb gewoon niet de spits om aan te wijzen als snel, sterk en goed schot
Ik speel ook gewoon met PSV jaquote:Op woensdag 5 december 2012 14:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
h2h zal hij wellicht andere stats hebben
PSV speelt heerlijk in H2H, zoveel pace tegen 4* defensies van clubs als CSKA Moscow die met Beretszuky of zoiets spelenzou eigenlijk Wijnaldum nog in de basis moeten zetten, maar dat is een kneus.
Heb jij er zelf mee gespeeld?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet zo sjagyIk snap het ook wel, maar veel zal het niet schelen. Het is wmb gewoon niet de spits om aan te wijzen als snel, sterk en goed schot
Ik speel met de standaard formatie en als opstellingquote:Op woensdag 5 december 2012 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel ook gewoon met PSV jaDe pace is wel een wapen. Ik speel op de manier zoals PSV ook speelt in 4231, maar dan met Zanka voor Derijck, Tyton voor Waterman en Mertens en Wijnaldum omgedraaid. Niet te houden
Anders mag je geen mening hebben?quote:
Toivonen kan ik helemaal niet meer opstellen geloof ik in H2H?quote:Op woensdag 5 december 2012 14:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik speel met de standaard formatie en als opstelling
Tyton
Hutch - Marcelo - Zanka - Willems
Bommel - Toivonen - Strootman
Narsingh - Lens - Mertens
Zanka is zo goed, jammer dat hij IRL blijkbaar zo ongelooflijk slecht moet zijn op de trainingen dat hij niet eens een kans krijgt.
Toivonen staat helemaal onderaan bij de reserves.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toivonen kan ik helemaal niet meer opstellen geloof ik in H2H?
Inderdaad.. Ik vraag me hetzelfde af.
Oh ik dacht dat hij er helemaal uit was gehaald. Dan zal ik hem eens terug brengen in de selectiequote:Op woensdag 5 december 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Toivonen staat helemaal onderaan bij de reserves.
Ik hoop dat ze aan Fenerbahce gekoppeld worden.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
Ajax niet geplaatst bij EL loting. Die gaan dus lekker zware wedstrijden krijgen
De winnaar krijgt Sneijder.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:47 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze aan Fenerbahce gekoppeld worden.Dat worden twee geniale wedstrijden dan.
Moet ik ook voor de uni doenquote:
Dan mag je wel een mening verkondigen, maar niet gegrond op verkeerde cijfers en zonder inzicht op hoe de speler daadwerkelijk speelt.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anders mag je geen mening hebben?
Ik zit al een half uur naar "geachte heer/mevrouw," te kijkenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moet ik ook voor de uni doen
nieuwe regels voor de studie die ik wil doen, Propedeuse is niet genoeg maar een vwo diploma ook niet. Iedereen die zich aanmeldt moet een motivatiebrief schrijven en 3 toetsen maken. De beste 600 mogen de opleiding volgen.
Ga maar vast solliciteren bij PostNL dan.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
nieuwe regels voor de studie die ik wil doen, Propedeuse is niet genoeg maar een vwo diploma ook niet. Iedereen die zich aanmeldt moet een motivatiebrief schrijven en 3 toetsen maken. De beste 600 mogen de opleiding volgen.
Neequote:Op woensdag 5 december 2012 14:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ga maar vast solliciteren bij PostNL dan.
Zet er gewoon in dat je later veel geld wil verdienen, en dat je van vrienden hebt gehoord dat dat wel snor zit als je deze studie hebt afgerondquote:Op woensdag 5 december 2012 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur naar "geachte heer/mevrouw," te kijken
Wanneer moet die klaar zijn? Ik heb tot 13 mei de tijdquote:Op woensdag 5 december 2012 14:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit al een half uur naar "geachte heer/mevrouw," te kijken
Mooi verhaal, lekker kortquote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Zhano het volgende:
Heb me een beetje laten overrompelen door een Saint Etienne pacehoer. Nu speelt ie lekker 70 minuten tegen de CPU[ afbeelding ]
neequote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Aldo-MC het volgende:
Doet die kaulo FUT het nou weer/nog niet.
Ik heb al een baan.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zet er gewoon in dat je later veel geld wil verdienen, en dat je van vrienden hebt gehoord dat dat wel snor zit als je deze studie hebt afgerond
Blops.quote:
Hier zijn we eigenlijk meer van de drugs, daar krijgen we nog een beetje energie vanquote:Op woensdag 5 december 2012 14:56 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ik ben 30 en voel me nog piepjong.
Advocaatje doen ouwe?
quote:
Geniaalquote:
Bazen opa reactiequote:Op woensdag 5 december 2012 14:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier zijn we eigenlijk meer van de drugs, daar krijgen we nog een beetje energie van
ga gewoon rechten in Leiden doen, dat moet met je p wel lukken lijkt me.quote:Op woensdag 5 december 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tering eind weg. Groningen is een prima afstand.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga gewoon rechten in Leiden doen, dat moet met je p wel lukken lijkt me.
Zij willen jou toch graag hebben? Dan lijkt me dat zij juist de motivatiebrief aan moeten leverenquote:Op woensdag 5 december 2012 14:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb al een baan.
Maar ik kreeg net een mail van een recruitment bureau dat ze me graag willen hebben maar dat ze een korte motivatie brief nodig hebben.
Ok, als je nog wat meer kan hosselen ben ik ook van de partij.quote:
Je ging toch zogenaamd op kamersquote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tering eind weg. Groningen is een prima afstand.
Ja doe ik ookquote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Je ging toch zogenaamd op kamers
Juist zo denk ik ook.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij willen jou toch graag hebben? Dan lijkt me dat zij juist de motivatiebrief aan moeten leveren
Het is hem niet gelukt om nog een goal te maken, ondanks verwoede pogingen. Nog ff 'gg' gestuurdquote:Op woensdag 5 december 2012 14:53 schreef Zhano het volgende:
Heb me een beetje laten overrompelen door een Saint Etienne pacehoer. Nu speelt ie lekker 70 minuten tegen de CPU[ afbeelding ]
Joah ik ga denk ik campaign doen.. 's Avond komen alle andere boys en dan gaan we online altijd.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, als je nog wat meer kan hosselen ben ik ook van de partij.
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFAquote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef bombmannl het volgende:
Kunnen jullie ook niet UT spelen? (Ps3)
ahh oke. wel kut dan dat je ineens al die dingen moet doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja doe ik ookmaar Groningen lekker chill bij me bois
Gay ass niggah. Lekker online potje pief paffen tog.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Joah ik ga denk ik campaign doen.. 's Avond komen alle andere boys en dan gaan we online altijd.
Spoilerhoer.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker glas in je oog
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef Introvert het volgende:
[..]
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA
#FUT13 is down until further notice while we address recent issues. Other online modes for #FIFA13 are unaffected http://bit.ly/UEH1ca
Jup, daarom schrijf ik mij maar voor nog wat andere opleidingen inquote:Op woensdag 5 december 2012 15:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke. wel kut dan dat je ineens al die dingen moet doen.
quote:
Hier in Leiden was psychologie ook met loting, echter waren er uiteindelijk meer plaatsen dan mensen die zich voor die verplichte datum voor een lotingstudie hadden aangemeld.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup, daarom schrijf ik mij maar voor nog wat andere opleidingen inVriend van mij zat in Amsterdam maar na twee weken vond hij het kut en gaat volgend jaar Psycholgie in Groningen doen. Als ik niet bij de beste 600 zit van rechten (verwacht ik wel) dan ga ik psychologie doen. Dit jaar zijn er net iets meer dan 600 voor alle rechten opleidingen.
Bedankt voor de spoiler, rijst.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Argh ik ben een piraat
Hier nog niet. Ik denk dat het gaat sneeuwen, ruim voor de tv bezorgd wordt. Zodat het ritje naar de supermarkt levensgevaarlijk gaat worden om eten in huis te halen. Ik bestel wel een pizzaquote:
Hier niet maar ze trekken wel over het westen en waar jij woont ookquote:Op woensdag 5 december 2012 15:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb thuis het raam open laten staan.
Studeren jonge!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef BDIL het volgende:
Wat te doen als er slecht weer is, het is koud en verveling is vollop aanwezig( Geen zin Xbox en bijna alle goede films gezien en series
)
Maandag begin ik dan heb ik 2 en half week voor mijn tentamenquote:
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hier niet maar ze trekken wel over het westen en waar jij woont ook
Ik verveel me al de hele dagquote:Op woensdag 5 december 2012 15:12 schreef BDIL het volgende:
Wat te doen als er slecht weer is, het is koud en verveling is vollop aanwezig( Geen zin Xbox en bijna alle goede films gezien en series
)
Pascal heeft nog wel een taakje voor jequote:Op woensdag 5 december 2012 15:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maandag begin ik dan heb ik 2 en half week voor mijn tentamen
Goeie Thor! Iwan, start Firefox maar vast op!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pascal heeft nog wel een taakje voor je
Het is fucking saai idd, samen wat drinken gaat moeilijk niet iedereen heeft tijd vrijquote:
Welke serie is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:08 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Argh ik ben een piraat
Te arm voor handschoenen whahahah skkltjquote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Thorb het volgende:
Maandag sneeuwde het hier ook ja, niet normaal koude handen op de fiets toen
En ik kan de deur sowieso niet uit, omdat die tv bezorgd wordt vandaag. Het huis is al schoon. Zit maar piano te spelen en te fokken, en soms loop ik langs de spiegel, om te kijken of mijn baard al gegroeid is. Vervelingquote:Op woensdag 5 december 2012 15:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is fucking saai idd, samen wat drinken gaat moeilijk niet iedereen heeft tijd vrij
hahaah skkltje lolzquote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Te arm voor handschoenen whahahah skkltj
Met handschoenen aan, had je nog steeds koude handen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
Te arm voor handschoenen whahahah skkltj
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goeie Thor! Iwan, start Firefox maar vast op!
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En ik kan de deur sowieso niet uit, omdat die tv bezorgd wordt vandaag. Het huis is al schoon. Zit maar piano te spelen en te fokken, en soms loop ik langs de spiegel, om te kijken of mijn baard al gegroeid is. Verveling
Pussyquote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Met handschoenen aan, had je nog steeds koude handen.
met die van mij niet. is van echt leerquote:Op woensdag 5 december 2012 15:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Met handschoenen aan, had je nog steeds koude handen.
krijg je koude handjes van het aangeven van hamburgertjes bij de mcdrive danquote:Op woensdag 5 december 2012 15:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
met die van mij niet. is van echt leer
Firefox checkquote:Op woensdag 5 december 2012 15:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goeie Thor! Iwan, start Firefox maar vast op!
Haha, het gaat dit keer wél om iets legaals. Dan hebben jullie zeker geen interesse meer?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Firefox check
Tamperdata check
Code 406 check
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, het gaat dit keer wél om iets legaals. Dan hebben jullie zeker geen interesse meer?
Ja, wat moet ik doen dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
allemaal mensen zonder leventje maar niemand ff helpen he
Schandelijk. Straks wel gebruik maken van al het mooie grafische geweld en hyper intelligente systemen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
Oh ja, FUCK!!!!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:24 schreef Thorb het volgende:
Oh je kan trouwens maar de helft doen omdat FUT eruit ligt
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:22 schreef Thorb het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:27 schreef Vraagje100 het volgende:
heb niet veel te doen dus help wel mee
Ik werk als jullie leuke dingen doen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ga werken joh, uitkeringstrekkers.
ja dat kloptquote:Op woensdag 5 december 2012 15:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je stufi is toch een uitkering of nie da
Ja jullie zijn nog steeds bezig met een eigen database? Hoorde er weinig over dacht dat het stop gezet was.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]![]()
Thor heeft echt al ontzettend veel gedaan en ik heb ondertussen bezig om de code te verbeteren. Als jullie dit klusje kunnen oplossen, dan is het zoeksysteem en de spelersdatabase helemaal af!
Bedankt co-chef!quote:Op woensdag 5 december 2012 15:39 schreef Thorb het volgende:
Voor de duidelijkheid: nog niet alle leagues zitten erin. Dus kijk wel eerst even of de league die je wil doen (als iemand al wat wil doen) er wel bijzit.
Het is pas een dag down (of 24 uur dan)quote:Op woensdag 5 december 2012 15:47 schreef StijnDa het volgende:
Ben altijd redelijk tevreden geweest met EA en FUT, anders dan sommige anderen hier, maar dit is echt waardeloos
Ja, maar de complete chaos die er ook aan vooraf ging...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is pas een dag down (of 24 uur dan)
Nog altijd beter dan die shit vorig jaar dat mensen na elk potje een disconnect haddenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, maar de complete chaos die er ook aan vooraf ging...De hele markt was door elkaar gegooid.
Toen konden ze ten minste spelenquote:Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die shit vorig jaar dat mensen na elk potje een disconnect hadden
Of dat jou poppetje ineens de tegenpartij was. Allemaal rode kaarten, eigen doelpunten...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan die shit vorig jaar dat mensen na elk potje een disconnect hadden
Van alle spelers de cardweight omhoog doen?quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik hoop dat de cardweight van Messi en Ronaldo omhoog gaan.of van alle spelers voor een week om de chaos te compenseren.
Gewoon even checken of prijzen omhoog zijn. Alles verkopen. Heel veel coins hebben, en dan wachten tot de market hersteld is (uit zichzelf of door cardweight veranderingen).quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik hoop dat de cardweight van Messi en Ronaldo omhoog gaan.of van alle spelers voor een week om de chaos te compenseren.
Of dat de bal ontzichtbaar was, of dat het spel bleef hangen in het laadscherm, of dat mensen konden disconnecten zonder te verliezen, of dat mensen corners konden nemen zonder dat de tijd doorliep, of dat mensen hun pro 127 konden maken, of dat mensen...quote:Op woensdag 5 december 2012 15:52 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Of dat jou poppetje ineens de tegenpartij was. Allemaal rode kaarten, eigen doelpunten...
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen die willen clubben?
Gister ging het echt lekker. 5 wedstrijden achterelkaar gewonnen totdat iedereen erbij kwam.
Ik doe wel mee.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:56 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen die willen clubben?
Gister ging het echt lekker. 5 wedstrijden achterelkaar gewonnen totdat iedereen erbij kwam.
quote:Op woensdag 5 december 2012 15:37 schreef pascal08 het volgende:
http://www.sendspace.com/file/rwxos7
Dit bestand bevat een hele hoop clublogo's en een Excel bestand (gemaakt door Thorb!) met een hele hoop clubs en clubID's. De afbeeldingen moeten de juiste clubID krijgen. Dus bijvoorbeeld:
Club: Arsenal ---- ClubID: 123456 ---- League: BPL --- LeagueID: 123
Het logo van Arsenal moet dan de volgende bestandsnaam krijgen: 123456.png (dus: *clubID*.png)
Alle logo's van dezelfde competitie moeten in 1 map komen. De naam van de map moet de leagueID zijn. Dus *Arsenal*.png en *Chelsea*.png komen in 1 map met leagueID: 123.
Als je wilt helpen en het niet snapt, stuur me dan even een DM. Ook even posten welke competitie je gaat doen, zodat we niet met z'n alle 1 competitie aan het doen zijn.Thanks
Jullie misten mijn coaching.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
We verloren gister alleen het laatste potje, toen speelden we met 7 man. Maar daarvoor hadden we met 7 man ook gewonnen..
Zo zou je het kunnen noemen, er was iig te weinig focus. Dus jouw somberheid, pessimisme had wel van nut kunnen zijnquote:
Cincoquote:Op woensdag 5 december 2012 16:05 schreef pascal08 het volgende:
Weet iemand hoeveel sterren weak foot Falcao heeft in FUT?
Rij naar de MM ! NUUUUUUU !!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
Ik werd gebeld en hoorde alleen de naam van een bedrijf, daar werkt mijn pa. Pas na 2 keer had ik door dat die gozer Engels spraak. Toen maar gevraagd of hij het nog eens wilde herhalen en toen vroeg hij of ik al in Uruguay was gelandToen maar proberen uit te leggen dat hij niet mij moest hebben maar mijn pa
Nu kom ik eraan
Ja en haal er een waardoor je maar zacht hoeft te praten om veel volume te creeeren. Ik hoor Rijst tov de rest nooit zo goedquote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rij naar de MM ! NUUUUUUU !!!!!Wil dat je een headset hebt als ik vanavond terug ben
Klopt, mensen zoals TimmyTurner, Mathijs en ThadCastle spreken veel te hard. Maar dat zal wel door hun afkomst komen.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en haal er een waardoor je maar zacht hoeft te praten om veel volume te creeeren. Ik hoor Rijst tov de rest nooit zo goed
Hij is geen Alpha Malequote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja en haal er een waardoor je maar zacht hoeft te praten om veel volume te creeeren. Ik hoor Rijst tov de rest nooit zo goed
Eindhovuhhhhquote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, mensen zoals TimmyTurner, Mathijs en ThadCastle spreken veel te hard. Maar dat zal wel door hun afkomst komen.
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt, mensen zoals jij, Mathijs en jij spreken veel te hard. Maar dat zal wel door hun afkomst komen.
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 05-12-2012 om 15:45:52Team of the Week will be delayed while we resolve the recent issues affecting #FUT13. Thanks for your patience http://t.co/yZZbzI9S reageer retweet
geen zin eigenlijk. Ik kan alleen horen maar de mic is stuk.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Rij naar de MM ! NUUUUUUU !!!!!Wil dat je een headset hebt als ik vanavond terug ben
Hij is nog wel ff open..quote:Op woensdag 5 december 2012 16:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
geen zin eigenlijk. Ik kan alleen horen maar de mic is stuk.
Nee jij hebt goed volume, net als Iwan. Roman is wat luider. Mathijs zit nog in de goede zone. Ik zal wel net als Roman zijn en soms nog veel ergerquote:Op woensdag 5 december 2012 16:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vroeger zeiden ze altijd dat ik te zacht sprak en nu ineens te hard :S:S::S:S:
Romanquote:Op woensdag 5 december 2012 16:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee jij hebt goed volume, net als Iwan. Roman is wat luider. Mathijs zit nog in de goede zone. Ik zal wel net als Roman zijn en soms nog veel ergerZal mijn best doen er op te letten haha
Ja gister was Mathijs een verhaal aan het vertellen begon hij er paar keer doorheen te joelenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Roman
Als die begint te lullen komt er geen eind aan. Vooral toen hij erover begon dat hij een tijger was ofzo
Kerel die een voetbalclub heeft. Chelsea heet het ofzoquote:
Was het zo erg?twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 05-12-2012 om 16:19:09#PSV krijgt schikkingsvoorstel voor #Marcelo: 4 duels schorsing, waarvan 1 voorwaardelijk. Club en speler denken nog na. reageer retweet
Het is maar Marcelo? Dat is de enige die ondertussen verdedigend nog wat kan presteren lijkt het. Al is het niet veel. Hutch straks naar het middenveld door schorsing Bommel, krijg je tegen twente Willems Bouma Derijck Manolev oidquote:Op woensdag 5 december 2012 16:26 schreef DutchSL het volgende:
Sjezus wat belachelijk
ACh het is Marcelo maar. Misschien krijgt Zanka nu eens een echte kans.
O nee, zal wel Derijck-Bouma worden
Nee, die lul leeft in Liberty City en heeft een laag iq.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kerel die een voetbalclub heeft. Chelsea heet het ofzo
Roman Bellicquote:Op woensdag 5 december 2012 16:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, die lul leeft in Liberty City en heeft een laag iq.
Let us go bowling together!quote:Op woensdag 5 december 2012 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Roman is je irritante broer in GTA 4 die zichzelf altijd in de nesten werkt.
Ik vind hem minder slecht dit seizoen, niet veel domme fouten, sterk in de lucht en pakt de bal wel wanneer nodig. Opbouwend niets waard, maar hij kan hem gewoon inleveren bij Stroot/Bommel.quote:
GJE met zn badmintonracketquote:Op woensdag 5 december 2012 16:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Little Jacob met zijn jonko
Yusuf Amir met de gouden uzi
Luis Lopez met de dancemoves
Ja jammer, zonder de hack was dit echt gebeurd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
Het had wel geniaal geweest zijn als EA een sinterklaas toernooi had opgezet voor spelers die hun regio als Nederland hadden.
1 blanke met een baard
de rest negers in je starting XI en subs
Helaas moesten mensen gaan hacken
quote:Op woensdag 5 december 2012 16:50 schreef Fuszy het volgende:
Het had wel geniaal geweest zijn als EA een sinterklaas toernooi had opgezet voor spelers die hun regio als Nederland hadden.
1 blanke met een baard
de rest negers in je starting XI en subs
Helaas moesten mensen gaan hacken
En dan een 'random' aantal kut pakjes als reward.
Ik had informatie van binnenuit, maar toen bood ik per ongeluk 15 miljoen op een speler en weg was hetquote:Op woensdag 5 december 2012 16:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja jammer, zonder de hack was dit echt gebeurd waarschijnlijk.
dat zijn geen zwarte pieten. Dat zijn bruine pieten (de meeste dan)quote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Zwarte pieten zijn er voldoende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/953936/
Je ouders hebben de antenne eraf gehaald toen ze erachter kwamen dat je die boekbespreking niet wilde doenquote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Djeetje het volgende:
Wie weet hoe het kan dat mijn ontvangst slechter is sinds dat ik me modem heb gereset ?
Porno download trekt te veel bandwidth.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Djeetje het volgende:
Wie weet hoe het kan dat mijn ontvangst slechter is sinds dat ik me modem heb gereset ?
Beste spelers staan niet opgesteldquote:Op woensdag 5 december 2012 16:52 schreef DutchSL het volgende:
Zwarte pieten zijn er voldoende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/953936/
Niet zo bijdehand jongeman, anders krijg je de roe.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dat zijn geen zwarte pieten. Dat zijn bruine pieten (de meeste dan)
ik download nu niet.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Porno download trekt te veel bandwidth.
Ze zijn zwart en kaal en lijken allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 5 december 2012 16:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beste spelers staan niet opgesteld
Sorry sinterpietenklaasquote:Op woensdag 5 december 2012 16:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand jongeman, anders krijg je de roe.
hoezo dan ?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Door deze glitch worden IFs van deze week wel ineens veel zeldzamer (dus ook IF Felipe Melo) Ik ben wel benieuwd hoe lang dit gaat duren en hierdoor vergeet ik het TOTW.
Omdat dat normaal al bekend zou moeten zijn maar door die glitch niet. Het is dan ook de vraag hoe ze dit probleem op gaan lossen en wanneer het TOTW uitkomt.quote:
oo.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat dat normaal al bekend zou moeten zijn maar door die glitch niet. Het is dan ook de vraag hoe ze dit probleem op gaan lossen en wanneer het TOTW uitkomt.
Maar die zat nu ook korter in packs net als de andere TOTW spelers. Daardoor zijn ze wel zeldzamer dan andere TOTW spelers en waarschijnlijk ook duurder.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oo.
maar felipe melo heeft daar toch niks mee te maken ?
die was van afgelopen week.
Over vier weken dus?quote:Op woensdag 5 december 2012 17:12 schreef Fuszy het volgende:
FUT op zwart en volgend jaar weer terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |