PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Dit is afgelopen seizoen gespeeld ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
En het is nog altijd 6alatasaray.
Nee Fifaquote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit is afgelopen seizoen gespeeld ofzo?
6 jaar terug ofzoquote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is alweer van 2002, maar blijft leuk om ze er zo nu en dan nog mee te plagen.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is alweer van 2002, maar blijft leuk om ze er zo nu en dan nog mee te plagen.
Speelde van Hooijdonk er toen al?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:31 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is alweer van 2002, maar blijft leuk om ze er zo nu en dan nog mee te plagen.
Mooiste jaar uit mijn levenquote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speelde van Hooijdonk er toen al?
Nee die kwam het seizoen erna. Dat was toen met Ariel Ortega in de selectie.quote:Op woensdag 5 december 2012 12:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speelde van Hooijdonk er toen al?
Kan je de TOTW al ergens bekijken dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:35 schreef vandermar het volgende:
Er komt een IF Kim Won Il, die had ik vorig jaar in een pakje, hopelijk dit jaar weer
10 jaar oud, hele voetbalkantine vol met Feyenoorders, PSV'ers, Ajacieden, Heerenveeners, allemaal clubs en iedereen juichen voor Feyenoordquote:
Ik zat toen op vak Qquote:Op woensdag 5 december 2012 12:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
10 jaar oud, hele voetbalkantine vol met Feyenoorders, PSV'ers, Ajacieden, Heerenveeners, allemaal clubs en iedereen juichen voor Feyenoord
Waren ook twee van de voetbalclub in het stadion en die gingen ze opbellen, vlak daarna viel de 3-1 van Tomasson schitteren(ze zaten wel in het Dortmund vak omdat er voor het Feyenoord vak geen kaarten meer waren
)
Dat soort dingen blijven mij altijd bij
Genieten van de goals van Pi-Air bij Feyenoordquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat toen op vak Q![]()
Vrije trap toen van van Hooijdonk![]()
Mijn pa zat er een keer tegen Bayern voor de CL en een keer tegen Glasgow (Newcastle kan ook) zat hij bij die laatste wedstrijd achter het goal waar Pierre mocht aanleggen voor een vrije trap, toen de bal werd geraakt sprong het hele vak al opquote:Op woensdag 5 december 2012 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zat toen op vak Q![]()
Vrije trap toen van van Hooijdonk![]()
Bij Fenerbahce was hij ook wel een held he?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Genieten van de goals van Pi-Air bij Feyenoordom hem vervolgens een jaar later zien schitteren bij Fenerbahce.
Broekje op de enkels en gaan toch?quote:Op woensdag 5 december 2012 12:38 schreef vandermar het volgende:
Ik kijk af en toe die wedstrijd van Feyenoord tegen Dortmund nog wel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |