Of het nog de moeite is om het te kopen kan ik voor jouw niet beslissen. Maar mocht je het willen kopen, via Origin heb je de premium editie voor ¤30,-. Koopje wat mij betreftquote:Op dinsdag 11 december 2012 09:52 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Mijn pc heeft de nodige upgrades gehad en kan nu met gemak BF3 aan.
Ik heb BF gespeeld sinds BF1942 t/m BF2 met alle uitbreidingen.
Is het nu nog de moeite waard om erin te springen of word ik meteen aan alle kanten afgeslacht door pro's en snipers?
Zit er een vorm van matchmaking in?
Heb geen behoefte aan teamspeak, leidt me teveel af. Plus dat ik het ook niet prettig vind. Ieder zijn eigen hequote:Op dinsdag 11 december 2012 19:19 schreef JK het volgende:
Bug, waarom heb jij eigenlijk na ruim 14 maanden nog steeds geen geld om een microfoon te kopen voor op teamspeak?
...quote:Op dinsdag 11 december 2012 19:08 schreef JK het volgende:
Ik zou er nu niet meer in springen.. teveel no-life shitbucket level 100's die er 1500+ uren in hebben zitten. Die hebben een ingebouwde aimbot in hun hand zitten. Die raken echt voor jij kan knipperen met je ogen. Die spelen zo vaak dat ze echt exact weten hoe de wapens werken.. meest trieste blijft een lvl100 met een m16a3.
Hij had alles geprobeerd, inclusief pc opnieuw opstarten... Hopen voor Reactive dat het een tijdelijk iets is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:52 schreef JK het volgende:
Ik heb net nog een rondje gespeeld op Koks und Nutten... even gekeken of je werd gekickt voor Xbow met HE bolt... en je kan het al raden na één kill op een lvl100; ik heb een ban aan m'n broek hangen. Geen waarschuwing, nee, meteen BAM! WEG!
Eens zien hoe lang dat duurt.
Reactive, PC al opnieuw opgestart? Alleen de origin client is meestal ook genoeg.
Ik blijf deze melding ook maar krijgen.quote:Op zondag 9 december 2012 23:53 schreef damirovic het volgende:
Ik kom dit berichtje 2x tegen in twee dagenRepareren via origin lukt gelukkig, maar weet iemand hoe je dit kan vermijden?
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik het heb gefixt door te gaan naar origin, rechtsclick op BF3 en klik op game details. Daarnaast zie je de DLC's. Klik op de DLC's die een oranje hardeschijf icoon hebben rechtsboven. rechtsklik op de DLC die dat icoon hebben en klik op reparatie.quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:30 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Ik blijf deze melding ook maar krijgen.
Al 10 keer gerepareerd.
Ik probeer dat nu inderdaad, want op aftermath kom ik wel, maar armored kill lukt het nietquote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het heb gefixt door te gaan naar origin, rechtsclick op BF3 en klik op game details. Daarnaast zie je de DLC's. Klik op de DLC's die een oranje hardeschijf icoon hebben rechtsboven. rechtsklik op de DLC die dat icoon hebben en klik op reparatie.
quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het heb gefixt door te gaan naar origin, rechtsclick op BF3 en klik op game details. Daarnaast zie je de DLC's. Klik op de DLC's die een oranje hardeschijf icoon hebben rechtsboven. rechtsklik op de DLC die dat icoon hebben en klik op reparatie.
gefixt thanks!quote:Op dinsdag 11 december 2012 23:33 schreef damirovic het volgende:
[..]
Origin opnieuw installeren.quote:Op dinsdag 11 december 2012 22:58 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hij had alles geprobeerd, inclusief pc opnieuw opstarten... Hopen voor Reactive dat het een tijdelijk iets is.
A miracle has happenedquote:Op donderdag 13 december 2012 07:43 schreef dennis3d het volgende:
Wie rond 5 uur knallen ?
Moet vandaag dan toch maar is naar school
Bip jij bent echt een flikkerquote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
De vraag is voor hoelang.
[ afbeelding ]
Srry, ik kon het niet laten![]()
quote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Srry, ik kon het niet laten![]()
Held!quote:Op donderdag 13 december 2012 13:35 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]