PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Oké, terechte banquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vroeg of GJE een kankerpatient was
Gurbuh ook waarschijnljk dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vroeg of GJE een kankerpatient was
Veel gepraat over de glitch en privé foto's van GJE die aan het badmintonnen isquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
Wat is er in hemelsnaam gebeurd in de vorige twee topics?
Noooquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Veel gepraat over de glitch en privé foto's van GJE die aan het badmintonnen is
Ze zeiden tegen hem dat het was omdat hij privé dingen had gepost..Maar dat klopt dus nietquote:
Oja hij had ook een ui van GJE gemaaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
nee hij is geband voor het posten van privegegevens
Middagje chillen met Vermeer en Churandy lijkt me echt geniaalquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:25 schreef BDIL het volgende:
Vermeer heb ik wel respect voorHij is blij
#wijzijnblijquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Middagje chillen met Vermeer en Churandy lijkt me echt geniaal
dat mag toch gewoonquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oja hij had ook een ui van GJE gemaakt
Bij DWDD, Churandy en Van Rossum aan 1 tafel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Middagje chillen met Vermeer en Churandy lijkt me echt geniaal
Ik ben al naar het meldpunt digitaal pesten gegaan jaquote:
Echt niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij DWDD, Churandy en Van Rossum aan 1 tafel.
Als je het gemiddelde pakt van die 2 dan heb je een normaal persoonquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bij DWDD, Churandy en Van Rossum aan 1 tafel.
Op de achtergrond ja. City bakt er weinig van..totaal geen aanvallende intenties, maar hebben het achterin op 1 moment na niet heel moeilijk.quote:
Alles is kapot, iedereen heeft 100 miljoen behalve jijquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:36 schreef tochweerhenk het volgende:
APP DOET HET NOG STEEDS NIET? WAAROM?
volgens mij is hij gewoon geband.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alles is kapot, iedereen heeft 100 miljoen behalve jij
Ik vroeg mij al af waarom het zonet stil lagquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Jackson![]()
![]()
Epische sneeuwstorm in Zagreb en ze voetballen gewoon
Geen 5 star wfquote:
Ach, Bastos schiet er ook wel eens een met rechts inquote:
De club wil wel, maar de spelers nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:51 schreef laucas het volgende:
Pff![]()
City zal zich wel compleet op de competitie richten.
Vermeer is echt matig bij schoten van afstand en hoge ballen. Enige waar hij echt goed in is dat zijn de reflexen..quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
Vermeer, staat wel vaak stil als er op goal wordt geschoten. Vanuit het tweede camera beeld leek het alsof hij de bal kom hebben.
Goal van Lens ook al.
Binnenkant paal is kansloosquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
Vermeer, staat wel vaak stil als er op goal wordt geschoten. Vanuit het tweede camera beeld leek het alsof hij de bal kom hebben.
Goal van Lens ook al.
Je hoeft maar net op het verkeerde moment een stapje te zetten en je kan niets meer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:53 schreef GekkeZuiden het volgende:
Goal van Lens ook al.
Hij wil altijd naar zijn linker been, vrij makkelijk te verdedigenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
die acties van Boerrigter zijn zo pijnlijk om te zien..als hij eenmaal stil staat schiet het echt niet op
En hij heeft 0 star skill movesquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij wil altijd naar zijn linker been, vrij makkelijk te verdedigen
quote:
Gaf nu even een recent voorbeeld. Het gebeurd wel vaker dat hij gewoon niks doet. Alsof hij de bal niet op goal verwacht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft maar net op het verkeerde moment een stapje te zetten en je kan niets meer.
Is een beetje de Gareth Barry van Ajax met zijn houterige verschijning.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
die acties van Boerrigter zijn zo pijnlijk om te zien..als hij eenmaal stil staat schiet het echt niet op
Nog steeds geen boek gelezen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef Djeetje het volgende:
ziek melden of briefje schrijven dat ik er 2 uur morgen niet ben ?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Ik deed dat nooit. Altijd op hoop van zegen, en moest ik nablijven dan was het mijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef Djeetje het volgende:
Boerrigter CDMquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef laucas het volgende:
[..]
Is een beetje de Gareth Barry van Ajax met zijn houterige verschijning.
Je zal toch een keer je boekbespreking moeten doenquote:
Heel knap gedaan tegen City ja, maar toch ben ik wel teleurgesteld over de meeste wedstrijden. 2x tegen Real en 1x tegen Dortmund (thuis) was het wel zoooooo slecht..quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ajax naar de Europa League.
Best netjes van Ajax. Waar een groot deel van Nederland dacht dat ze laatste zouden worden en sommige zelfs met 0 punten. Worden ze uiteindelijk 3de en eindige ze boven de kampioen van Engeland![]()
![]()
![]()
![]()
Adan![]()
![]()
quote:
Hele dag niet gaan denkquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:58 schreef Djeetje het volgende:
ja maar eerst pakjesavondquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je zal toch een keer je boekbespreking moeten doen
Yoloquote:
Jaquote:
anaal. Werkt altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
vertel eens hoe jij je moeder overtuig ?
Zeggen dat er raportenvergadering is, deed ik altijd en dan lekker 3 dagen vrij ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja en wat zeg je tegen school ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeggen dat er raportenvergadering is, deed ik altijd en dan lekker 3 dagen vrij ofzo
en jij maakt een kloon aan om in een FUT topic het over Real-Ajax te hebbenquote:
Niks, gewoon even de week erop 8 uurtjes nablijven.quote:
ik moet niks.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je had gewoon je boek moeten uitlezen.
Af en toe een boek lezen is wel leuk.
Gewoon een stukje toneel dat je ziek bent.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niks, gewoon even de week erop 8 uurtjes nablijven.
hmm is migraine een optie ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon een stukje toneel dat je ziek bent.
Of eerlijk zeggen dat ik geen zin heb
Dan niet huilen wat je moet doen om op niet naar school te komen. Je veroorzaakt dit probleem zelf.quote:
Met deze instelling kom je wel ver in je carrièrequote:
ja ik heb ook ooit 1x een briefje ingeleverd dat ik niet mee gymde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:08 schreef vandermar het volgende:
Ik zei ook wel eens dat ik het briefje van mijn ouders bij de receptie had afgeleverd. Hoorde ik nooit meer wat van
Gewoon midden in de nacht vinger in je strot raggen en kotsenquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
en jij maakt een kloon aan om in een FUT topic het over Real-Ajax te hebben
ik ga leven van een uitkering.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met deze instelling kom je wel ver in je carrière
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon midden in de nacht vinger in je strot raggen en kotsen
Het enige leuke vak missenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik heb ook ooit 1x een briefje ingeleverd dat ik niet mee gymde.
ben nog steeds geen 1x heen geweest.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef Peefiee het volgende:
[..]nee eigenlijk enkel om spoilers te kunnen lezen, maar niveau ligt me iets te hoog normaal gesproken om te wat te posten.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef Peefiee het volgende:
[..]nee eigenlijk enkel om spoilers te kunnen lezen, maar niveau ligt me iets te hoog normaal gesproken om te wat te posten.
het enige vak waarbij je moet rennen.quote:
Waarom niet? Als ik een dikke toets heb waar ik slecht voor geleerd heb doe ik dat welquote:
Shuttlerunquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het enige vak waarbij je moet rennen.
vind 6x in de week voetbal al zat.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
het enige vak waarbij je moet rennen.
vind 6x in de week voetbal al zat.
Dus je bent moddervet?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja ik heb ook ooit 1x een briefje ingeleverd dat ik niet mee gymde.
ben nog steeds geen 1x heen geweest.
In je eentje? Da's ziekquote:
ik vind binnen juist leuker als we tenmiste gaan zaalvoetballen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik mis het gymmen wel. Althans het sporten en bewegen buiten. In de zaal vond ik het nooit iets aan, maar buiten gingen we honkballen, voetbal, hockey etc. Dat was leuk voor een paar uurtjes. Nu zit ik de hele dag op mijn dikke reet te luisteren naar een of ander saaie hoorcollege.
als je verder had gelezen had je misschien begrepen dat ik meer sport dan de gemiddelde persoon.quote:
ja hoe anders in zijn tweetje ?quote:
Wij deden wel eens met z'n tweetjes jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja hoe anders in zijn tweetje ?
natuurlijk in me eentje haha.
ik liep de leraar er uit toen voelde ik me wel machtig.
Tampon bal was een spel dat wij speelden, had je ook van die stokken met schuim eromheen en raggen tegen die balquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Het was ook wel leuk dat je elkaar met van die schuim stokken ergens vanaf moest slaan. Helaas was ik toen nog niet zo sterk en stoer als dat ik nu ben. Toen werd ik elke keer in elkaar geslagen.
#tough life
wij hadden zon lilliputter in de klas (op de basisschool).quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef Fuszy het volgende:
Het was ook wel leuk dat je elkaar met van die schuim stokken ergens vanaf moest slaan. Helaas was ik toen nog niet zo sterk en stoer als dat ik nu ben. Toen werd ik elke keer in elkaar geslagen.
#tough life
Ja dat deden wij ook, was wel grappigquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tampon bal was een spel dat wij speelden, had je ook van die stokken met schuim eromheen en raggen tegen die bal
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tampon bal was een spel dat wij speelden, had je ook van die stokken met schuim eromheen en raggen tegen die bal
wij ook haha geniaal spel.quote:
oh lol ik post het net na jouquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Enige leuke wat wij deden was blokjes voetbal
Headshotsquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wij ook haha geniaal spel.
Of trefbal als al die kinderen je af willen gooien en het lukt ze maar niet haha.
Volgens mij speel je liever badminton.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Gewoon voetballen. Ik kan er niks van maar het blijft leuk
Truequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Enige leuke wat wij deden was blokjes voetbal
Mee gestopt niggerquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgens mij speel je liever badminton.
Haha is overal het zelfde dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
True
En dan samenspannen met anderen dat je hun blokje niet omschiet. En vervolgens dat blokje wel omschoppen
klootzakquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
True
En dan samenspannen met anderen dat je hun blokje niet omschiet. En vervolgens dat blokje wel omschoppen
Dat heb jij helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
True
Sorry, maar als die foto's echt zijn dan denk ik nu elke keer aan die foto's als ik zulke teksten zie. Nogmaals mijn excusesquote:
Nee, ik ben al goed genoeg in mijn eentje. Solo Yolo zieke skillz. Niet voor niets noemde men mij altijd Ronaldinho bij voetbal.quote:
Totaal niet representatief meer, dus idcquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry, maar als die foto's echt zijn dan denk ik nu elke keer aan die foto's als ik zulke teksten zie. Nogmaals mijn excuses
Was destijds echt dik ja, nu kamp ik met ondergewichtquote:
Djoekbal? Moet je in zo'n soort trampoline gooienquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef Djeetje het volgende:
Handbal met zon balletje waar je precies je hand omheen kon doen was ook altijd wel leuk.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was destijds echt dik ja, nu kamp ik met ondergewicht
nee wel gewoon in een handbal vorm.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Djoekbal? Moet je in zo'n soort trampoline gooien
Wat voor sport doe je dan? Niet gelezen idd..quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
als je verder had gelezen had je misschien begrepen dat ik meer sport dan de gemiddelde persoon.
Nee man, heb wel een pens, maar ben maar 60 kiloquote:
zaalvoetbal en veld voetbal.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je dan? Niet gelezen idd..
Dan doe je het niet op hoog niveau aangezien dat wordt afgekeurd bij teams die op enig niveau spelen.quote:
ik ben tenslotte ook nog maar 14.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan doe je het niet op hoog niveau aangezien dat wordt afgekeurd bij teams die op enig niveau spelen.
snap je nu waarom ik geen boekbespreking heb ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Waarom beide?? Dat is toch niet te combineren??
Je zei balsporten hahahhaaquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
Trefbal is ook baas, sowieso alle balsporten die heterofiel zijn
Op jouw leeftijd speelde ik hoofdklasse op het veld maar dat was al 3x per week trainen. Daarbij mocht zaalvoetbal niet hier als je in een standaard team speelde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ben tenslotte ook nog maar 14.
speel bij veerhuys (1e elftal speelde hoogste niveau van nl)
gewoon zaalvoetbal hoogste niveau en veld voetbal 2e divisie
Prioriteiten ..quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
snap je nu waarom ik geen boekbespreking heb ?
Het begint met een keuze...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
snap je nu waarom ik geen boekbespreking heb ?
ja bij ons zijn wouden die bitches meer verdienen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd speelde ik hoofdklasse op het veld maar dat was al 3x per week trainen. Daarbij mocht zaalvoetbal niet hier als je in een standaard team speelde.
Avanti is die zaalvoetbalclub, die hebben nu financiele problemen omdat ze boven hun kunnen wilden presterenspeelden vorig jaar op het hoogste niveau.
14 haha bijna 15quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe oud ben je dan Djeetje dat je nog boekbesprekingen moet doen?
Eng dichtbijquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja bij ons zijn wouden die bitches meer verdienen.
dus iedereen is weg en zijn ze een niveau lager gegaan.
Zelf speel ik bij Hollandia (veld voetbal) weet niet of je dit wat zegt ?
Topklasse/Hoofdklasse voetbalt het eerste elftal, toch??quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee, ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
topklasse ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Topklasse/Hoofdklasse voetbalt het eerste elftal, toch??
Hoef sinds middelbaar alleen op papier boekverslagen in te leverenquote:
Echt een tokkie provincie.quote:
Ja, verhuis jij eensquote:
Wieringermeerquote:
Overleven mattie op de streets. Waar woon jij?quote:
Jij mag ook nooit meer wat zeggen over je ervaringen met allochtonen, daar woont er geen 1 manquote:
Hoorn.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Overleven mattie op de streets. Waar woon jij?
Ik woonde er.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij mag ook nooit meer wat zeggen over je ervaringen met allochtonen, daar woont er geen 1 man
Worden er steeds meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij mag ook nooit meer wat zeggen over je ervaringen met allochtonen, daar woont er geen 1 man
Wasda?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Niemand kijkt nog naar Real - AJax ofzo?
Jij niet iigquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Worden er steeds meer
En kom jij nooit buiten je woonplaats?
Altijd feunen kersenboogerdquote:
Kijken naar een zwart scherm is spannender.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Jawel, Ajax domineerde even, maar Hoesen schoot over. Verder had Ajax amper kansen toen Ajax domineerde.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Daar hang ik weleens rond. Ik meen het.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd feunen kersenboogerd
dus dat.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd feunen kersenboogerd
Goeie buurtquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar hang ik weleens rond. Ik meen het.
ik ook.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar hang ik weleens rond. Ik meen het.
Kom allemaal clubben dan. Kunnen we over GJE pratenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef n0ir het volgende:
Als Rijst weer eens een bijdehante kutkoter tegenkomt tijdens het hangen denkt ie voortaan gelijk dat het Djeetje is.
Die buurt waar Ernesto Hoost woonde bedoel je?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef Rijst het volgende:
Maar ik ken wel anti's die daar wonenEn tata's maar die ownen in de villawijk
ooit een ui in het openbaar zien rond hangen ?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:34 schreef n0ir het volgende:
Als Rijst weer eens een bijdehante kutkoter tegenkomt tijdens het hangen denkt ie voortaan gelijk dat het Djeetje is.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ooit een ui in het openbaar zien rond hangen ?
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ooit een ui in het openbaar zien rond hangen ?
Ik lees het net terug. Iets met badminton, foto's en kankerpatient? Tja, het eerste is wel grappig, de andere 2 niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Kent is volgens mij niet zo blij met zn ban.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:40 schreef Djeetje het volgende:
Wil iemand nog mijn runescape account kopen ?
Ik bied je 70kquote:
Hij vindt zijn ban onterecht.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik lees het net terug. Iets met badminton, foto's en kankerpatient? Tja, het eerste is wel grappig, de andere 2 niet.
wacht maar tot dat je mijn account zie.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
wacht maar tot dat je mijn account zie.
dan zit jij met je pikkie in je hand.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Damnquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hele leven heeft nu geen zin meer voor hem.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:39 schreef Rijst het volgende:
Kent is volgens mij niet zo blij met zn ban.
Tja ze gingen gewoon ff te ver. Was opzich wel te verwachtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vindt zijn ban onterecht.Hij krijgt altijd backfire. Ik noem hem voortaan BackfireKent
Ik heb het niet meegekregen, dus kan er niet over oordelen. Web app is down ivm het gerotzooi met die coins neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij vindt zijn ban onterecht.Hij krijgt altijd backfire. Ik noem hem voortaan BackfireKent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou post die puush Mr. bigshotquote:
ja moet toch inloggen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nou post die puush Mr. bigshot
Doe maar in Runescape topicquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Overwinteren kan je de titel straks kosten. Maar toch fijn dat er wat puntjes voor het Nederlands voetbal gepakt zijn. Kunnen we misschien boven Cyprus blijven.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:44 schreef Dudeweiser het volgende:
kansloze wedstrijd weer, maar toch overwinteren.Man City
even hun twitteraccount lezen
Ajax gaat gewoon de finale halen voor het eigen publiek in de Arena!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Overwinteren kan je de titel straks kosten. Maar toch fijn dat er wat puntjes voor het Nederlands voetbal gepakt zijn. Kunnen we misschien boven Cyprus blijven.
Het sterkste van Fok! blijf ik toch de humor vinden die users in de posts gooienquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon de finale halen voor het eigen publiek in de Arena!
kijk dan sukkel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waarom niet? Met wat geluk is een hoop mogelijk, zeker bij Ajax.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het sterkste van Fok! blijf ik toch de humor vinden die users in de posts gooien
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Fuck, tradepile nog steeds niet beschikbaar.Gelukkig heb ik aardig wat dealtjes binnengeharkt tijdens de maintenance.
Loopt die door ja? Lijkt me eerlijker als die pauzeert dan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want als jij toevallig vlak voor een maintenance 1k bied op een IF Messi, die er net opgezet is voor een uur, dan heb je die voor niks
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Slecht accountquote:
ik was vroeger echte no lifer.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef vandermar het volgende:
Ik heb runescape vroeger een kwartier gedaan, toen ging ik dood door een koe en ben ik gestopt
Ik denk dat de kans best wel klein is dat Ajax de finale haalt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Met wat geluk is een hoop mogelijk, zeker bij Ajax.
kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Loopt die door ja? Lijkt me eerlijker als die pauzeert dan ook.
Want als jij toevallig vlak voor een maintenance 1k bied op een IF Messi, die er net opgezet is voor een uur, dan heb je die voor niks
Was je 9 toen je no lifer was. Je hebt het nu namelijk best wel druk met het topsport levenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik was vroeger echte no lifer.
Ik moest gewoon in elk spel het beste zijn van mijn vrienden..
Dat is het gekke van maintenance, het was ook niet eens aangekondigd door EAquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
voor 1k bedoel je neem ik aan, voor niks zou vreemd zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als de huidige grote voetballanden als Spanje en Italie een tik krijgen van de crisis, en die tik gevolgen gaat krijgen voor de voetbalclubs, dan is er een minieme kans dat we nog een keer meemaken dat er een Nederlandse club tot de finale van een Europees toernooi doordringt. Maar met dit niveau... Het gat is te groot met de grotere landen op dit moment.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom niet? Met wat geluk is een hoop mogelijk, zeker bij Ajax.
Italië heeft al een aardige tik gehadquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de huidige grote voetballanden als Spanje en Italie een tik krijgen van de crisis, en die tik gevolgen gaat krijgen voor de voetbalclubs, dan is er een minieme kans dat we nog een keer meemaken dat er een Nederlandse club tot de finale van een Europees toernooi doordringt. Maar met dit niveau... Het gat is te groot met de grotere landen op dit moment.
Dan ga je toch gewoon spelen, verkoop je wat coins, geef je wat weg. Prima tochquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe is FUT nog leuk als je 15M hebt?
Kan je alles zomaar kopen
PSV had een paar jaar geleden de kans. Maar AC Milan had weer gelukquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als de huidige grote voetballanden als Spanje en Italie een tik krijgen van de crisis, en die tik gevolgen gaat krijgen voor de voetbalclubs, dan is er een minieme kans dat we nog een keer meemaken dat er een Nederlandse club tot de finale van een Europees toernooi doordringt. Maar met dit niveau... Het gat is te groot met de grotere landen op dit moment.
Staan inderdaad al wat clubs een stuk wankeler dan voorheenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Italië heeft al een aardige tik gehad
nahh eigenlijk had ik zon bot.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Was je 9 toen je no lifer was. Je hebt het nu namelijk best wel druk met het topsport leven
Kwam er al wat uit op je 9e?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nahh eigenlijk had ik zon bot.
en lag ik mooi te fappen en deed dat ding automatisch bomen hakken haha.
of ik ging fake logins maken kreeg ik hun account gegevens en stuurde ik hun geld naar mij.
Het jaar dat AZ ook super dominant was in de UEFA cup. Daarna zijn de Nederlandse clubs hopeloos weggezakt.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
PSV had een paar jaar geleden de kans. Maar AC Milan had weer geluk![]()
Voorlopig worden we eerst nog even ingehaald door Oekraine, al zijn we dat eigenlijk al.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Staan inderdaad al wat clubs een stuk wankeler dan voorheenNu Spanje nog.
Ja, de reisjes naar het Oostblok zijn eigenlijk ook al vrij kansloze ondernemingenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voorlopig worden we eerst nog even ingehaald door Oekraine, al zijn we dat eigenlijk al.
is bijna een reden om fulltime te gaan tradenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dat is het gekke van maintenance, het was ook niet eens aangekondigd door EAIk mag niet klagen, heb flink geprofiteerd.
Der_Rudi had een IF Kompany voor 11k als ik me niet vergis.
Zit beetje op internet te kijken maar die runescape accounts is wel big business.quote:
Shaktar heeft wel een begroting van 130 miljoen euro, dat halen wij in Nederland niet...quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voorlopig worden we eerst nog even ingehaald door Oekraine, al zijn we dat eigenlijk al.
Ja dat snap ik ook wel. Bedoel alleen maar van je kan wel 'hopen' dat ze in Spanje omvallen maar dan zijn er nog de Russische en andere Oostblok clubs etcquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Shaktar heeft wel een begroting van 130 miljoen euro, dat halen wij in Nederland niet...
gewoon wel hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit beetje op internet te kijken maar die runescape accounts is wel big business.
en al die miljardairs die geld overhebben.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Bedoel alleen maar van je kan wel 'hopen' dat ze in Spanje omvallen maar dan zijn er nog de Russische en andere Oostblok clubs etc
PSV was het jaar daarna ook goed met Alex die Arsenal kapot maakte (na een eigen goal nota bene), maar toen werden we vernederd door Lyon in de kwartfinale.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het jaar dat AZ ook super dominant was in de UEFA cup. Daarna zijn de Nederlandse clubs hopeloos weggezakt.
Zijn account is een kleine 500$ ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zit beetje op internet te kijken maar die runescape accounts is wel big business.
Botten deed ik altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik had met Runescape jaren geleden een Santa Hat gekocht voor 8M.Nu is dat ding 120M ofzo waard toch.
Speel het al 5 jaar niet meer. Had toen wel moeite om aan geld te komen. Hoe doen jullie dat nu?
nou nu nog steeds denk ik hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn account is een kleine 500$ ofzo
Vroeger wel iig
Je kan wel de spelers bekijken in je club ja..bij Generations in de webappquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er een mogelijkheid om zonder je console in je Fifa 12 UT te kijken?
Die van Djeetje is 500$ ??quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn account is een kleine 500$ ofzo
Vroeger wel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |