boerenkool alleen nu doet mn buik weer raar net als wanneer ik uit eten ben geweestquote:
Boerenkool is wel lekkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
boerenkool alleen nu doet mn buik weer raar net als wanneer ik uit eten ben geweest
thankss, echt niet chill ditquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boerenkool is wel lekker. Ahw
Kusje op je buik
Nee dat snap ikquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thankss, echt niet chill dit
Mooiquote:
Ja denk dat ik het morgen ook wel weer ga doen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Goedzo! Je moet 48u rusten en dan weer hetzelfde rondje doen (supercompensatie)
haha mooi, maakt niet uit hoe raar iets is als het maar smaaktquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooija en of ander raar gerecht met bami en soort... leek wel bami pangang saus
maar was heel lekker!!
[..]
Ja denk dat ik het morgen ook wel weer ga doen!hopelijk regent het alleen niet want dat is echt heel rot met thermo kleding
Kloptquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha mooi, maakt niet uit hoe raar iets is als het maar smaakt
Succesquote:
mja heb het er maar weer uitgegooid, nu voelt het een stuk beterquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat snap ik
* Vinniiee massage geeft
Haha, ja dat kun je ook doenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja heb het er maar weer uitgegooid, nu voelt het een stuk beter
Ook een optie... ik zit gewoon met een propvol gevoel omdat het eten zo lekker was en daarna nog persee 2 chocolademousse toetjes moest eten van de vriend van me ma omdat die anders vond dat ik te weinig suiker op hadquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja heb het er maar weer uitgegooid, nu voelt het een stuk beter
hahahaha kan me voorstellen dat hij dat wilquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook een optie... ik zit gewoon met een propvol gevoel omdat het eten zo lekker was en daarna nog persee 2 chocolademousse toetjes moest eten van de vriend van me ma omdat die anders vond dat ik te weinig suiker op had.....
Die vent wilt me gewoon druk hebben
Ik ga ook weer hardlopen man. Echt nodig.!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooija en of ander raar gerecht met bami en soort... leek wel bami pangang saus
maar was heel lekker!!
[..]
Ja denk dat ik het morgen ook wel weer ga doen!hopelijk regent het alleen niet want dat is echt heel rot met thermo kleding
Waaromquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha kan me voorstellen dat hij dat wil
Dat is wel tofquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom?
Zondag lasergamen met mensen van me middelbare school... kortom die ik 2 jaar al niet meer heb gezien
Al een plan wat we een jaar geleden hadden gemaakt
Is leuk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga ook weer hardlopen man. Echt nodig.!
Dat is grappigquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom?
Zondag lasergamen met mensen van me middelbare school... kortom die ik 2 jaar al niet meer heb gezien
Al een plan wat we een jaar geleden hadden gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |