Ga naar de Zilk hardlopen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Taexon het volgende:
Ik verveel me.... en geen idee wat ik kan gaan doen wat ik nu niet saai vind
Film kijken. Fappen. Fappend film kijken. Film kijkend fappen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:27 schreef Taexon het volgende:
Ik verveel me.... en geen idee wat ik kan gaan doen wat ik nu niet saai vind
Wel best. Druk gehad laatste tijd maar nu komt er weer een vrije week aan. Altijd goed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:25 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe is het verder in het leven Hosselbeer?
Nieuwe massage olie, nieuwe sporttape, poster van het menselijk lichaam, suikerbeest en een grote chocoladeletter.quote:
Leuke dingen toch? Het gaat toch om de gezelligheidquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nieuwe massage olie, nieuwe sporttape, poster van het menselijk lichaam, suikerbeest en een grote chocoladeletter.
Vier Sinterklaas nooit zo groot, kerst wel.
Jaa! en ook gewoon handige dingen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:35 schreef frits22 het volgende:
[..]
Leuke dingen toch? Het gaat toch om de gezelligheid
Het ging best goed, hij vatte het goed op en nog een leuke middag gehad. Uiteindelijk tot kwart over 6 gebleven, wat niet helemaal de bedoeling was, oeps. :pquote:
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Het ging best goed, hij vatte het goed op en nog een leuke middag gehad. Uiteindelijk tot kwart over 6 gebleven, wat niet helemaal de bedoeling was, oeps. :p
We hebben het er ook nog even over gehad over wat we nu verder doen, of we zo door blijven gaan met een beetje aankloten of meer ofzo (het officieel maken bijvoorbeeld). Ik vroeg er dus naar, zijn antwoord "ik vind je wel heel leuk maar na zaterdag weet ik het niet meer." Heel begrijpelijk, dus mijn antwoord "ja, maar ik denk dat het daarom ook gebeurde, omdat het allemaal zo vaag is op dit moment."
Mja zaterdag zie ik hem weer en we hebben afgesproken er allebei over na te denken. Dat dus.
Nou zo goed was hij er niet in hoor, het antwoord wat ik eruit kreeg was nogal vaag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is goed om te horen.
Wel fijn dat jullie er zo goed over kunnen praten, want sommigen mannen zijn daar echt niet goed in.
Ben benieuwd, hoop voor je dat het nog wat wordt
Baaah zat niet op te lettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga naar de Zilk hardlopen.
Doe ik dat ook.
Hoiquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Het ging best goed, hij vatte het goed op en nog een leuke middag gehad. Uiteindelijk tot kwart over 6 gebleven, wat niet helemaal de bedoeling was, oeps. :p
We hebben het er ook nog even over gehad over wat we nu verder doen, of we zo door blijven gaan met een beetje aankloten of meer ofzo (het officieel maken bijvoorbeeld). Ik vroeg er dus naar, zijn antwoord "ik vind je wel heel leuk maar na zaterdag weet ik het niet meer." Heel begrijpelijk, dus mijn antwoord "ja, maar ik denk dat het daarom ook gebeurde, omdat het allemaal zo vaag is op dit moment."
Mja zaterdag zie ik hem weer en we hebben afgesproken er allebei over na te denken. Dat dus.
Ohquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou zo goed was hij er niet in hoor, het antwoord wat ik eruit kreeg was nogal vaag.Ik weet nu zelf ook niet meer wat ik wil. Of eigenlijk weet ik het wel, als ik een relatie wil wil ik het met hem en anders helemaal niets zodat ik gewoon weer m'n gang kan gaan verder, niet deze tussenvorm. Die tussenvorm is wel leuk natuurlijk maar nu is het al 1,5 maand zo en een beetje duidelijkheid zou ook wel fijn zijn.
![]()
We zijn wel nog door z'n bed gezakt haha, dat was wel lachen
Dank!quote:
Precies, mannen... ik heb al met een vriendin afgesproken, die sinds een maand weer single is na een relatie van bijna een jaar, dat mocht hij geen relatie willen dat dan zaterdag bij het uitgaan dan ook gelijk alle remmen los gaan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh. Achja, zo zijn de meeste mannen
.
Ja dat kan ik me wel voorstellen ja, een beetje aanscharrelen zonder duidelijkheid is niet fijn.
Goedzo! Je moet 48u rusten en dan weer hetzelfde rondje doen (supercompensatie)quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Baaah zat niet op te letten
Nee sorry man heb gister in 35 minuten 7.15KM gedaan (nieuw recordje nog trots) dus me benen zijn beetje stom aan het doen
Andere keer!
Ben gister wel bijna langs spoor van de zilk gelopen tijdens me ronde (http://www.endomondo.com/workouts/111339874)
Hahaha, goed bezigquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Precies, mannen... ik heb al met een vriendin afgesproken, die sinds een maand weer single is na een relatie van bijna een jaar, dat mocht hij geen relatie willen dat dan zaterdag bij het uitgaan dan ook gelijk alle remmen los gaan.Haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |