Ja toch.quote:
Serieus?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jawel.
Iedereen die voor 1 januari 16+ is mag het blijven kopen.
dawat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef Rockiejj het volgende:
Waarom heeft Taexon de vjr aangepast?
Ja, anders is het oneerlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja toch.
[..]
Serieus?
KutNederland...
Het is sowieso oneerlijk.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, anders is het oneerlijk.
Alcohol naar de 18.
Iedereen die voor 1 januari 1997 geboren is mag het blijven kopen.
Iedereen die na 1 januari 1997 geboren is moet 2 jaar langer wachten.
Voordat je reageertquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe wil Taexon dat doendat kunnen alleen mods
Wat? 12 waar slaat dat op?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alcohol naar de 12!
Zo is het nu toch al
daar is dit dorp niet op voorbereidquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:11 schreef Silver_Shark het volgende:
Project X party bij promisionxexposed
dat heeft Conflict gedaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Ratten zijn cool
Oh wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat heeft Conflict gedaan
Mijn hele klas zit er vol mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Al die 12-jarige breezersletjes G.
doe je ding er mee dan !quote:
Meid toch...quote:
Nee, ik heb liever jou!quote:
Nee, ik ben een keer moeten blijven zitten...quote:
Nee, ik hou niet zo van sletten.quote:
Laat mijn mattie met rust G.quote:
Eigenlijk heb ik het druk maar doe ik geen flikker.quote:
nu kosten ze maar een breezer straks als je 18+ ben wat duurderquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meid toch...
[..]
Nee, ik heb liever jou!
[..]
Nee, ik ben een keer moeten blijven zitten...
[..]
Nee, ik hou niet zo van sletten.
[..]
Laat mijn mattie met rust G.
Ik maak zelf wel uit wat ik tegen wie zeg appelflapquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Meid toch...
[..]
Nee, ik heb liever jou!
[..]
Nee, ik ben een keer moeten blijven zitten...
[..]
Nee, ik hou niet zo van sletten.
[..]
Laat mijn mattie met rust G.
Hehehe, ik zou het wel druk willen hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik het druk maar doe ik geen flikker.
Dus ik zou het druk moeten hebben, maar dat is niet het geval.![]()
Ik noem je toch ook niet gewoon meloen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik maak zelf wel uit wat ik tegen wie zeg appelflap
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
nu kosten ze maar een breezer straks als je 18+ ben wat duurder!
Ik ga die kutdiscussie niet weer voeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik noem je toch ook niet gewoon meloen?
[..]
Ruilen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehehe, ik zou het wel druk willen hebben
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
True Story !quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
nee, naar degene wiens lootje ik had getrokken met het digitale pakjesavond.quote:
quote:
Ga je dan morgen ook ipv mij in Zuid-Limburg met mijn familie sinterklaas vieren? Alsjeblieft?quote:
quote:
Nee sorry, ik heb niks met Limbabwe en al helemaal niet met Sinterklaas.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga je dan morgen ook ipv mij in Zuid-Limburg met mijn familie sinterklaas vieren? Alsjeblieft?
ja jij mag alleen in een hoekje staanquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:21 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mag ik nog steeds op je feestje komen?
ik ook niet dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee sorry, ik heb niks met Limbabwe en al helemaal niet met Sinterklaas.
Maar we kunnen wel samen Sinterklaas vieren, dan is het wel leuk
Dan vieren we dat we geen Sinterklaas vierenquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ook niet dus![]()
Nee. Ik haat sinterklaas.
Ik heb zo het vermoeden dat Heppie daar niet blij mee is.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan vieren we dat we geen Sinterklaas vieren
Oh.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat Heppie daar niet blij mee is.
en als de kamer rond is?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja jij mag alleen in een hoekje staan
toen ik jouw leeftijd had geloofde ik nog in sinterklaasquote:
Dan is het bloed heet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#autismequote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
toen ik jouw leeftijd had geloofde ik nog in sinterklaas!!
jeugd van tegenwoordig
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan is het bloed heet!Grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je ouder dan 16 bent mag datquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:27 schreef Aardappelschijf het volgende:
Hoi ik kom ook op het feest
Ik nodig mezelf wel uit
[..]
Dan is het bloed heet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dan is het bloed heet!rechthoeken zijn toch ook altijd in totaal 360 graden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
Fixed.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je ouder dan 12 bent mag dat
Sstttt... verpest de grap niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
rechthoeken zijn toch ook altijd in totaal 360 graden?
Ik ga ook niet drinken zei ik net.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen dronken kinderen erbij
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen ronde kamer dus dat scheelt
Gewoon in de goot gooien.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoef geen dronken kinderen erbij
wat hebben we dan aan jequote:Op dinsdag 4 december 2012 17:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ga ook niet drinken zei ik net.
Mij belachelijk maken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat hebben we dan aan je
waaromquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jouw plaatje (ava) doet mij steeds denken aan een ex klasgenootje
ik schrok alquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat zij een beetje op jou lijkt in dat plaatje, in userfoto's dan weer niet maar hier wel.
hahaha hommoquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Faal, het scheelde niet veel of ik liep tegen een paal op
noob!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Faal, het scheelde niet veel of ik liep tegen een paal op
ik ken het maar ik kan niet zonder Whatsappquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lopen met een telefoon in je handen is niet zo'n goed plan.
Langs gaan, vast binden op bed, neuken, en weer weg.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalker vraagt of ze langs kan komen.
Weet iemand een smoesje om haar niet te kwetsen...
neuk haar gewoonquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:41 schreef AppelCake het volgende:
Mijn stalker vraagt of ze langs kan komen.
Weet iemand een smoesje om haar niet te kwetsen...
Of FOK!quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ken het maar ik kan niet zonder Whatsapp
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Langs gaan, vast binden op bed, neuken, en weer weg.
Ze is lelijk, en ook pas 14...quote:
ja maar dat is openbaarquote:
Jawel, dat is nog te jong enzoo.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent ook 14 dus dat is geen excuus.
Nee oké dat is waarquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar dat is openbaarop whatsapp maakt het niet uit of je soms wat doms zegt
Oja. 14 jarigen neuken niet nee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jawel, dat is nog te jong enzoo.
Ook bij mij?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms denk ik wel kut wat heb ik nu weer gezegd
vooral als je denkt dat je er anders over denkt dan de anderquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Bwehe, wel kut eigenlijk
Ieder zijn eigen mening toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vooral als je denkt dat je er anders over denkt dan de ander
ja maar kan soms best awkward zijn, het gaat dan zo: "sends risky text" 15 seconds later no reply. OMG what have i donequote:
Hmmm. Dat zegt niks natuurlijk, ander kan even bezig zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar kan soms best awkward zijn, het gaat dan zo: "sends risky text" 15 seconds later no reply. OMG what have i done
ja tuurlijk maar als je iets doms stuurt raak je wel even in paniekquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmmm. Dat zegt niks natuurlijk, ander kan even bezig zijn.
Ja oke zit wat inquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar als je iets doms stuurt raak je wel even in paniek
vanalles welquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef Aardappelschijf het volgende:
DUS
Van wat voor soort muziek houden jullie?
Blues punk rock jazz.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef Aardappelschijf het volgende:
DUS
RHCP, The Black Keys, Of Monsters And Men, Mumford and Sons, Linkin Park, Rammstein, Pendulum. Van alles en nog wat dus.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef Aardappelschijf het volgende:
DUS
Had laatst ook zo een domme actie... ging met een vriend naar de mc maar de volgende dag was de begravenis van zijn opa... vraag ik of die de volgende dag school heeftquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja tuurlijk maar als je iets doms stuurt raak je wel even in paniek
Dan voel je je wel even flink lullig jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Had laatst ook zo een domme actie... ging met een vriend naar de mc maar de volgende dag was de begravenis van zijn opa... vraag ik of die de volgende dag school heeft
2 weken later zelfde persoon maar toen zijn oom... vroeg ik weer hetzelfde terwijl die het weer net gezegd had...hij lachte me juist keihard uit maarja
Bwehehe, dat is niet erg tof.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Had laatst ook zo een domme actie... ging met een vriend naar de mc maar de volgende dag was de begravenis van zijn opa... vraag ik of die de volgende dag school heeft
2 weken later zelfde persoon maar toen zijn oom... vroeg ik weer hetzelfde terwijl die het weer net gezegd had...hij lachte me juist keihard uit maarja
quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan voel je je wel even flink lullig ja
Het was ook alles behalve mijn bedoeling..quote:
Dat is wel heel tof jaquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Het was ook alles behalve mijn bedoeling..maar net als ik zeg hij lachte me juist uit
Ben overigens wel toen zijn opa was overleden gelijk naar hem toe gegaan en tot 2 uur snachts bij hem gezetendus dat maakt weer een hoop goed
Scheelt dat hij moest lachen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 17:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Het was ook alles behalve mijn bedoeling..maar net als ik zeg hij lachte me juist uit
Ben overigens wel toen zijn opa was overleden gelijk naar hem toe gegaan en tot 2 uur snachts bij hem gezetendus dat maakt weer een hoop goed
Alles behalve klassiek en reggae eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2012 17:51 schreef Aardappelschijf het volgende:
DUS
haha ik maak je wel wakkerquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu hopen dat ik niet in slaap val.
Graagquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik maak je wel wakker
Donequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
stuur even wa anders moet ik weer wegklikken
De markt is gewoon fucked up.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Altijd als ik iets wil is het moeilijk leverbaar, ben ik nou zo moeilijk of wat
Welcome to my world.....quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
Altijd als ik iets wil is het moeilijk leverbaar, ben ik nou zo moeilijk of wat
your world is hardquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welcome to my world.....
En dan krijg ik het eindelijk binnen is het de verkeerde maat..
(flashback naar vans bestellen...)
Met kleding/schoenen is dat altijd kut ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Welcome to my world.....
En dan krijg ik het eindelijk binnen is het de verkeerde maat..
(flashback naar vans bestellen...)
Leuke was op het blaadje erbij stond gewoon maat 43... maar er zat maat 41 inquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met kleding/schoenen is dat altijd kut ja.
Stakkersquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Leuke was op het blaadje erbij stond gewoon maat 43... maar er zat maat 41 in
echt nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
echt niet
ik had het al gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Dora the explorer Super mix V2.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:20 schreef Rockiejj het volgende:
Vanavond even een mix in elkaar draaien!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik had het al gespotnou dan knipoog ik wel naar jou..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen vies oud mannetje.
jij bent maagd toch?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:22 schreef Plastic_zak het volgende:
promos, wanneer jij en taexon daten??
Ik vind jou nu al irritant.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef Aardappelschijf het volgende:
IK HEB HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Weet je. Soms heb je van die mensen. En dan heb ik echt zoiets van 'Gvd ik krijg wurgneigingen van jou.'quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dat vond ik al bij zn eerste post.
Ja klopt..quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Weet je. Soms heb je van die mensen. En dan heb ik echt zoiets van 'Gvd ik krijg wurgneigingen van jou.'
Appel is best lief.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:40 schreef 2Happy4U het volgende:
aardappelschijf
appelschijf
appel
appelcake
Jij zit best verkeerd.quote:
dan ga je etenquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:34 schreef Aardappelschijf het volgende:
IK HEB HONGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
'Soms' zeg maar altijdquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Soms irritant. Maar ook wel een schatje af en toe.
En hij zegt friet.
Nee, hij is best wel lief.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
'Soms' zeg maar altijdEn nee.
Daarom zeg ik dat je fout zit schat
nee best wel nietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee, hij is best wel lief.![]()
Het is friet, schatje.
Frietquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee, hij is best wel lief.![]()
Het is friet, schatje.
Jawel hoorquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee best wel niet
Dat is het niet liefjewaarom zou ik friet zeggen?
Tevens ik ga eten
Eetsmakelijk!quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
nee best wel niet
Dat is het niet liefjewaarom zou ik friet zeggen?
Tevens ik ga eten
eetsmakelijk liefjonquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat eet ik niet. Maar toch bedankt want ik ga wel eten
Daarom eetsequote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee dat eet ik niet. Maar toch bedankt want ik ga wel eten
waarom dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel hoor
omdat het enige juiste antwoord is
eet smakelijk
Ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ooit zullen ze snappen dat het friet is.
hey ik toch ook?quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ach hij is best oké.En hij zegt gewoon iets terug als je hoi zegt hier.
wel
uhu
waarom zou ik?quote:
oh en hoe?quote:
neemt niet weg dat appel een idioot isquote:
Jij bent soms ook een idioot.quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
neemt niet weg dat appel een idioot is
Hey beeb
quote:Op dinsdag 4 december 2012 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Appel kan soms grappig zijn maar soms is het gewoon too much
maar wel een lievequote:
Je leert ermee omgaanquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind Appel tot nu toe maar strontirritant. Hopelijk veranderd dat, en anders geeft ie pech
Irritant is relatief. Uiteindelijk kom je ergere users tegen en valt alles mee.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind Appel tot nu toe maar strontirritant. Hopelijk veranderd dat, en anders geeft ie pech
Er zijn ergere users. Maar hij is wel een van de irritante ja.quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:02 schreef Vinniiee het volgende:
Oh god hoe heet ie ook alweer..quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ben nog geen ergere tegen gekomen.
Mooiquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Die gozer.. Heeft een permaban. Gelukkig.
mod gespot, verwijder het pornoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |