Laat maar, ik ga vanmiddag naar de zaak om voor een monitor te kijken.quote:Op woensdag 5 december 2012 17:15 schreef Syd het volgende:
Kick sorry fotos hopelijk vanavond als op thuis ben.
Ja niet echt tijd voor helaas, maar is gewoon een scherm zonder krassen of andere gebreken.quote:Op donderdag 6 december 2012 11:37 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga vanmiddag naar de zaak om voor een monitor te kijken.
Heb inmiddels een 28 inch scherm aangeschaft voor 15 euro meer dan jou prijsquote:Op donderdag 6 december 2012 20:43 schreef Syd het volgende:
[..]
Ja niet echt tijd voor helaas, maar is gewoon een scherm zonder krassen of andere gebreken.
Denk dat foto pas zaterdag komt maar ik verzend sowieso niets gewoon afhalen om met eigen ogen eerst te testen.
Ah dat is beter jaquote:Op vrijdag 7 december 2012 10:54 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Heb inmiddels een 28 inch scherm aangeschaft voor 15 euro meer dan jou prijs
Succes met de verkoop.
quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:36 schreef Syd het volgende:
[..]
Ah dat is beter jawat voor 1 als ik vragen mag ? Want ik kan op internet weinig vergelijken met de mijne.
Klopt, het merk is niet zo bekend (helaas)quote:Op zaterdag 8 december 2012 00:03 schreef Syd het volgende:
Hengelo OV
@daniel
Maar mooie setting, alleen wel onbekend merk voor mij
Dan gaan we er tussenin zitten, 40euro mag je hem afhalen, lager ga ik echt nietquote:Op zaterdag 8 december 2012 02:14 schreef bambino het volgende:
Hoi,
Heb evt wel belang bij de HD Decoder.
Ik bied je 30 euro maar begrijp als je dit te laag vind.
Het is meer een extraatje voor kerst voor me ouders ipv de humax (non HD) die ze nu hebben.
Uiteraard ophalen woon vlakbij
Laat maar weten
Toevallig welquote:Op zaterdag 8 december 2012 12:24 schreef Syd het volgende:
Of heb je toevallig nog een PS3 controller liggen ?
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 8 december 2012 19:18 schreef Syd het volgende:
Ja wil uiteraard alleen dan ruilen tegen een orginele dual shock 3, anders 40 euro
Zover ik weet is deze juist voor Ziggoquote:Op zaterdag 8 december 2012 20:27 schreef sanger het volgende:
Is die HD decoder ook geschikt voor Ziggo smartcards?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |