quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je wel geen anaaltampons nodig.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je wel geen anaaltampons nodig.
Heb ik vorige week geprobeerd. Maar dan poep je dus bij elk plasje wat je gaat doen en klein beetje diarree. Ook niet tofquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb hier nog wel wat laxeerspul over
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik vorige week geprobeerd. Maar dan poep je dus bij elk plasje wat je gaat doen en klein beetje diarree. Ook niet tof
soberso terecht, blote buiken horen niet op scholen en andere werkvloeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan me trouwens nog herinneren dat wij vroeger de naveltruitjes niet naar school aan mochten. Het zou de leraren afleiden.
Die waren volgens mij niet zo hoog als dat ze nu zijn maar je zag natuurlijk wel blote navel.
En tienermeisjes in naveltruitjes spreken nogal tot de verbeelding van menig leraar schijnbaar
Wel als je een toffen jaren 90-puber bent die erbij wil horen jonge!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soberso terecht, blote buiken horen niet op scholen en andere werkvloeren.
ik ben al ruim twee jaar niet meer in die sportschool geweestquote:Beste MV2676,
Het is al weer meer dan een maand geleden dat je voor het laatst op de Youw8 weegschaal hebt gestaan. Onderzoek heeft aangetoond dat als je je regelmatig weegt, je meer kans hebt op een gezonder gewicht!
Begin daarom nu weer met Youw8 en probeer zo voor de feestdagen nog wat kilo's kwijt te raken.
Kijk ook op onze vernieuwde website voor de aanbieding rondom ons nieuwste product de bloeddrukmeter.
Hartelijke groeten,
Youw8 Klantenservice
nee, ook dan hoort het niet op school thuis.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel als je een toffen jaren 90-puber bent die erbij wil horen jonge!
Inclusief lichtblauwe oogschaduw, wing tot je haargrens en doorzichtige lipgloss
Ok ik haal hem vanavond uit de wasmand voor jequote:
Jaaa die had ik ookquote:
ik snap dus ook niet hoe die annorexia patiënten dat doen hoor. Je schijt echt alles eruit, elke keer!quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ik haal hem vanavond uit de wasmand voor je![]()
Dat is alleen nog maar water ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik snap dus ook niet hoe die annorexia patiënten dat doen hoor. Je schijt echt alles eruit, elke keer!
En ik neem aan dat hun het systematisch gebruiken dus wil ik niet weten hoe die naar de wc gaan elke keer. Of hoe hun huid daarzo er aan toe is....
quote:
Die had iedereenquote:
Ik had 'm niet.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Die had iedereen![]()
En dan ook nog een armband en een ring
Jup en jupquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Die had iedereen![]()
Jaa en dat was net zo'n zweepslag als je die uittrok en weer losliet, behalve als je het te hard deed, dan was hij helemaal uitgelubberdquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Die had iedereen![]()
Dit spul is van de dokter. M. kreeg er geen diarree vanquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik vorige week geprobeerd. Maar dan poep je dus bij elk plasje wat je gaat doen en klein beetje diarree. Ook niet tof
maar daar wil je toch ook enigszins controle over hebben en niet bij elke maagkramp of beweging het risico lopen dat er wat ontsnapt? Ieuw....quote:
Ah....beter!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dit spul is van de dokter. M. kreeg er geen diarree van
Ik denk dat jij er eerder te alternatief voor wasquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
ik had al die troep niet, ik ben daar te oud voor
M. heeft veel last van zijn buik. Kan niet echt bewegen zonder pijn. Eerst dacht de dokter van zijn darmen, daarom kreeg hij dat spul. Hielp niet, toen is er bloed geprikt, daar kwam ook niets uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ah....beter!
Ik had gewoon dulcolax gehaald.
Oh dat zou wel kut zijn zegquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
M. heeft veel last van zijn buik. Kan niet echt bewegen zonder pijn. Eerst dacht de dokter van zijn darmen, daarom kreeg hij dat spul. Hielp niet, toen is er bloed geprikt, daar kwam ook niets uit.
Morgen naar het ziekenhuis. Zit een grote kans in dat het aan zijn drain in zijn buik ligt.
Het is in ieder geval ietsquote:Op dinsdag 4 december 2012 14:09 schreef Mirjam het volgende:
Zo, boodschappen gedaan. Da's al meer dan ik gisteren heb gedaan
Hu? Staat nog geen verslag online?quote:
vrouwen!quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
Man man wat ben ik sjaggo, moest net bijna huilen omdat ik een overleg had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond lekker kop thee, bad en op tijd tukken dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik ken mezelf zo ook nietslaapgebrek perhaps?
Kan echt een oorzaak hebben voor alles........ ik zie het bij cif ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mja, ik ken mezelf zo ook nietslaapgebrek perhaps?
IK WIL OOK EEN BADquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Gewoon liggen en dan je date langs laten komenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:29 schreef Diconnected het volgende:
Ugh mijn onderrug zit echt vast, ik kan gewoon niet ontspannen zitten, heel irritant
Rug lostbatsen <3quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:32 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon liggen en dan je date langs laten komen
PUCKZZZquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Oh god, ik lees die TT natuurlijk weer verkeerd
Ik dacht dat ze zelf moesten prostitueren en dan subsidie kregen omdat ze werkten
kort en duidelijkquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ik dacht dat ze zelf moesten prostitueren en dan subsidie kregen omdat ze werkten
Ik heb het ook 3x moeten lezenquote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Met kaas?quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:20 schreef Mss het volgende:
Ik ga lasagne maken. Niet heel gezond maar wel heul lekker.
Ook een zeer goeienquote:
Ik vind het echt zooooooooooooooooo tof he, dat jij gaat rollerderbyen.Ik vind dat zoiets bijzonders, zou het zelf ook heel graag willen, maar kan het niet om obvious redenen.quote:Op dinsdag 4 december 2012 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil rolschaatsenMaar lijkt me niet zo'n strak plan met dit weer
Of deze willen (zijn voor binnen)
D'aawwwwww liefquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik vind het echt zooooooooooooooooo tof he, dat jij gaat rollerderbyen.Ik vind dat zoiets bijzonders, zou het zelf ook heel graag willen, maar kan het niet om obvious redenen.
Maar wilde dus even zeggen dat ik het echt heel gaaf vind dat jij dat gaat doen.
Ik bewonder je er echt om, dat mag je best wetenquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'aawwwwww lief![]()
![]()
Maar ik moet zeggen dat ik ook echt super super enthousiast ben en ik verlang ook echt. Zooooveel zin in
![]()
Het lijkt me zo awesome! En dit is nu echt de eerste sport die ík heb uitgezocht... Ik bedoel
Vroeger; toen ik jong was; wou ik echt super graag voetballen; maar ik mocht niet van mijn ouders... En nu vind ik het niks om er nog mee te beginnen (ook geen behoefte meer aan + dat het ook niet gaat met de hond. Op donderdagavond trainen; en dan is cif ook trainen en op zondag spelen en dan moet cif ook spelen; kunnen we de hont ook niet aandoen imho). Tennissen vind ik wel leuk; maar ben ik eigenlijk begonnen door mijn dubbelpartner die er om vroeg (en die nu dus gaat stoppen ook). En dit is echt iets wat ík wil en wat ík gewoon even ga doen.. In een groep meiden waar ik eik bijna niemand ken
Vind het wel ontzettend spannend ook; maar ben nog steeds vooral uber excited
Whaha, dat dacht ik ook heel even. Dat ze dan bij het uwv komen, verlamd vanaf de nek, en dat zo'n arts dan zegt "maar u kunt nog best werken hoor! U kunt zich prostitueren!"quote:Op dinsdag 4 december 2012 15:54 schreef Puckzzz het volgende:
Hehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 17:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Whaha, dat dacht ik ook heel even. Dat ze dan bij het uwv komen, verlamd vanaf de nek, en dat zo'n arts dan zegt "maar u kunt nog best werken hoor! U kunt zich prostitueren!"
En dan krijgen ze een takel om zichzelf een peeskamer in- en uit te takelen en gratis tandpasta tegen de rubbersmaak
/butts in
Whut whyquote:Op dinsdag 4 december 2012 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
En ik had priem nooit mee moeten nemen naar die rock ende roll meeting
Enthousiaste Priemquote:Op dinsdag 4 december 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'aawwwwww lief![]()
![]()
Maar ik moet zeggen dat ik ook echt super super enthousiast ben en ik verlang ook echt. Zooooveel zin in
![]()
Het lijkt me zo awesome! En dit is nu echt de eerste sport die ík heb uitgezocht... Ik bedoel
Vroeger; toen ik jong was; wou ik echt super graag voetballen; maar ik mocht niet van mijn ouders... En nu vind ik het niks om er nog mee te beginnen (ook geen behoefte meer aan + dat het ook niet gaat met de hond. Op donderdagavond trainen; en dan is cif ook trainen en op zondag spelen en dan moet cif ook spelen; kunnen we de hont ook niet aandoen imho). Tennissen vind ik wel leuk; maar ben ik eigenlijk begonnen door mijn dubbelpartner die er om vroeg (en die nu dus gaat stoppen ook). En dit is echt iets wat ík wil en wat ík gewoon even ga doen.. In een groep meiden waar ik eik bijna niemand ken
Vind het wel ontzettend spannend ook; maar ben nog steeds vooral uber excited
Een beeeeetjequote:
dacht ik ook, maar was de hypotheek offertequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:18 schreef PriemGirl het volgende:
D'awww lief
[..]
Whut whyVlg jaar weer
Nee?
![]()
EN ERMAHGERD PAKJES WAT IS DEZENNNN !!1!!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar was de hypotheek offerte
Geen ideequote:Op dinsdag 4 december 2012 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Deze trui waar het vanmiddag over ging
http://www.hm.com/nl/prod(...)49-A#article=00649-E
Valt de XL daarvan groot of klein? (in vergelijking met andere XL maten dus he)
Theheh thxquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het tof dat je het gaat doen!
velen cadeaus bij open haard ERMAHGERD!!!!!quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Zeer bijzonder cadeau van de sint
[ afbeelding ]
KIEK HOEVEEEELLLL grommmm verdorie cif... ik kan toch heul niet tot morgen wachten
JAAAAquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
velen cadeaus bij open haard ERMAHGERD!!!!!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag 3 chocoladeletters gekregen van patiënten![]()
(en vervolgens uitgedeeld aan collega's voor ik ze allemaal naar binnen dauw)
Sinterklaas is zo'n cool feestquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAADAT ZEI IK OOK TOEN IK THUIS KWAM!!
En cif met brede lach: Sint he.. tjah...![]()
![]()
[..]Lieeeef
En niet geheel onverstandig idd
Andersquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sinterklaas is zo'n cool feest![]()
Wordt het in België nou hetzelfde gevierd als hier of anders?
En ja, verstandig inderdaad. Anders houd ik me de hele dag in, tot ik in de file naar huis sta en denk "NOMNOMNOMNOM" en ik ineens een leeg doosje naast me vind
dauwquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb vandaag 3 chocoladeletters gekregen van patiënten![]()
(en vervolgens uitgedeeld aan collega's voor ik ze allemaal naar binnen dauw)
Gaaaafquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn poncho wordt tof! Nu zijn de zilveren sterren aan de beurt. Zie tekening die erbij ligt. Maar daimn!! Wat een werk!
[ afbeelding ]
Whaaa zo stoerquote:Op dinsdag 4 december 2012 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
Mijn poncho wordt tof! Nu zijn de zilveren sterren aan de beurt. Zie tekening die erbij ligt. Maar daimn!! Wat een werk!
[ afbeelding ]
STAAT IE AL PIC LEGO DORP ALLESquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi hoor puckzzz!
Wij hebben net de kerstboom gekocht
Tofheidquote:
omdat je ineens met mijn schoonfamilie aanpapt en met ze gaat rollerderbyen en straks ben ik niet cool meerquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tofheid
En wrom mag ik niet meer mee met rock n roll meet![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat je ineens met mijn schoonfamilie aanpapt en met ze gaat rollerderbyen en straks ben ik niet cool meer
dat is gay.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:20 schreef Mss het volgende:
Ik wilde afgelopen weekend al de kerstboom zetten maar mijn vriend wilde dat pas na Sinterklaas.
Wromquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Is heul niehiiieettt....
I could never be as cool as you. You're like.. fonzie
![]()
![]()
Zeer matigen uitdrukking ik weetquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat verklaart die vreemde man onder zijn bed toen ik laatst onverwachts langs kwam.
Waarom zou het niet mogenquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
WromHier mag het ook niet voor sint
jwtz.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat verklaart die vreemde man onder zijn bed toen ik laatst onverwachts langs kwam.
I have no ideaquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen
Traditie! Hier gaan de ballen er ook pas donderdag in.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom zou het niet mogen
Goeien excuses weer?quote:
Hihihi je zei 'ballen'quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Traditie! Hier gaan de ballen er ook pas donderdag in.
Denk ik
toch zonde van die boom. JA NEE JE MAG NOG NIET WANT SINTERKLAAS IS NOG IN HET LAND. En die boom ondertussen gewoon huilen.quote:
iemand die extreem bekakt praat en heel onredelijk boos wordt is te garpigquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeien excuses weer?
Kan niet zien; is voetbal op
En dan zijn we met kerst al bijna niet thuis... en oud en nieuw ook niet...quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch zonde van die boom. JA NEE JE MAG NOG NIET WANT SINTERKLAAS IS NOG IN HET LAND. En die boom ondertussen gewoon huilen.
Het is een nepboomquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
toch zonde van die boom. JA NEE JE MAG NOG NIET WANT SINTERKLAAS IS NOG IN HET LAND. En die boom ondertussen gewoon huilen.
Da's discriminatiequote:Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is een nepboom. Die heeft geen emoties.
gewoon naar de praxis dan!quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan zijn we met kerst al bijna niet thuis... en oud en nieuw ook niet...
En cif zegt net dat zaterdag misschien niet gaat lukken... d'awwww nog een week meer wachten
Op 1 of andere manier heb ik absoluut géén invloed als het om de kerstboom gaat... Elk jaar zegt cif dat we deze keer niet zo ver gaan rijden en dat we wel een kleine boom kopen en élk jaar gaan we toch terug naar het bos in bladel en pakken we enen keidure en grote boomquote:
quote:
ze zijn keiduur en schaars dit jaar. Zeggen ze.quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En dan zijn we met kerst al bijna niet thuis... en oud en nieuw ook niet...
En cif zegt net dat zaterdag misschien niet gaat lukken... d'awwww nog een week meer wachten
dat denk je....quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Het is een nepboom. Die heeft geen emoties.
zeker! Op een kamer is dat wat krapjesquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef Mss het volgende:
Later als ik een echt huis heb wil ik ook een grote echte boom
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zeg net "dit jaar dan echt een kleine he"
cif: "Ik al er over nadenken"
Ik weet genoegHet wordt weer enen grote knoeperd
Hier komt sowieso geen boom. Heb dat het eerste jaar nog wel gedaan, maar het is zooo onpraktisch. Ik ga dus van het weekend bij mijn vriend de boom opzetten, die heeft plaats zat. Maar toch een nepboomquote:Op dinsdag 4 december 2012 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zeker! Op een kamer is dat wat krapjes
Ik kan me onze laatste eckte boom niet meer herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
Zullen we een Kerststal gaan haken?
Ik durf te wedden dat er een patroon voor bestaat
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inclusief Maria met pijpmondje
quote:Op dinsdag 4 december 2012 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inclusief Maria met pijpmondje
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan ook een kerstman-wc-hoes maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Theheh goeien ooghoogte voor de man... HO HO HO EEN PENOR!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je kan ook een kerstman-wc-hoes maken![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Voor unf. Enen vagen fotoMaar dit is dus een S
It's huge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Jupquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik dus ookquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij hebben de littlepeople lerststal met engel die een liedje rammelt als je op zn kop slaattenzij de engel in het kribje ligt en het kindeke Jessus op het dak staat
Ik heb gehoord dat schoonpa dit jaar een echte kerststal voor ons timmert als de kinderen de figuren kleien bwehe
Treintjequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:05 schreef bleiblei het volgende:
En dees onder de kerstboom:
[ afbeelding ]
Ik heb die trui met die luipaard-capuchon binnen in grotere maat. Vreemd ding. Hij is wel breder, maar nog steeds niet erg langquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupDus L is zeeeeker niet nodig
Deze is eik al te groot; maar ik hou wel van die ruime flubbertruien
Igloquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef bleiblei het volgende:
Dit is trouwens de winter village aanvulling van dit jaar:
[ afbeelding ]
Maar die heb ik nog niet.
OMG KOPEUHquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb die trui met die luipaard-capuchon binnen in grotere maat. Vreemd ding. Hij is wel breder, maar nog steeds niet erg lang. Maar luipaardcapuchon
![]()
Ik heb de zwartequote:Op dinsdag 4 december 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
OMG KOPEUH![]()
[..]Hmm... vreemd
Naja het materiaal is ook niet je van het; maar idd... luipaardcapuchon
Er staat trouwens bij handwas; maar ik heb hem gewoon in de wasmachine gepleurd. Maar ik vermoed dat het wit niet erg heel lang wit zal blijven bij dit materiaal
Kies geen chocolade. *burp*quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:15 schreef Diconnected het volgende:
We hebben allemaal lekkere in huis en nu weet ik dus niet wat ik moet kiezon
Ja ik zat er dus aan te denken om die te bestellenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:09 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Slimme keuzequote:
Voor jezelf?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja ik zat er dus aan te denken om die te bestellen
Yes, maar ik vind die laatste die jij liet zien ook vet leuk met die grote boom!quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Ze zijn erg leuk om te bouwen.
ook om neer te zettenquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Voor jezelf?
Ze zijn erg leuk om te bouwen.
Is die nog te krijgen dan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes, maar ik vind die laatste die jij liet zien ook vet leuk met die grote boom!
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
Voor unf. Enen vagen fotoMaar dit is dus een S
PriembabeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thankss. Hij is nog best lang zeg! Denk dat die m wel goed moet zitten inderdaad
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
de Toy Shopquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yes, maar ik vind die laatste die jij liet zien ook vet leuk met die grote boom!
Jupquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Priembabethankss. Hij is nog best lang zeg! Denk dat die m wel goed moet zitten inderdaad
KOOP ZE ALLEMAALquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.brickshop.nl/l(...)winter-toy-shop.html
goede matige prijsquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.brickshop.nl/l(...)winter-toy-shop.html
Jaquote:
GIEVquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:33 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind die bakkerij ook tof... en postkantoor.. en en en en en
Goeien timing.quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
en goffer.... onze haard valt dus gruis vanafDus daar komt zaterdag al iemand voor om te kijken wat de schade is. Loopt cif net vloekend de kamer binnen... Lekt het in de hal.. onze ketel is aan het lekken
ja hoor alle schade tegelijkertijd woei
Ik denk dat jullie huis straks instortquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:46 schreef PriemGirl het volgende:
en goffer.... onze haard valt dus gruis vanafDus daar komt zaterdag al iemand voor om te kijken wat de schade is. Loopt cif net vloekend de kamer binnen... Lekt het in de hal.. onze ketel is aan het lekken
ja hoor alle schade tegelijkertijd woei
quote:Op dinsdag 4 december 2012 21:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie huis straks instort
Dat zou wel heul gaaf zijnquote:Op dinsdag 4 december 2012 21:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
21ste stort ons huis in.................![]()
![]()
Ja maar wat voor een goede garp is dat wel niet?quote:
Pehehehequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar wat voor een goede garp is dat wel niet?
Het is niet het einde van de wereld, maar wel het einde van het huis van Priem
IK ZIE DE GARP ER NIET VAN INquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar wat voor een goede garp is dat wel niet?
Het is niet het einde van de wereld, maar wel het einde van het huis van Priem
En de ironie, zie je die wel?quote:
Fuck you.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En de ironie, zie je die wel?
Ja maar ironiequote:
Neenquote:
En dan onder een brug gaan wonen en van het verzekeringsgeld velen nagellak, kleding en schoenen kopenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ach, daar is priem vast prima voor verzekerd
Welke brug is dat?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan onder een brug gaan wonen en van het verzekeringsgeld velen nagellak, kleding en schoenen kopen![]()
![]()
![]()
![]()
Nee?
Nu het nog veilig kan.quote:
quote:
Ja maar die heb je nog nodig toch?quote:
Lekker blijven zitten dusquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:41 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuu ik ben aan de soort van race. De hele tijd gerommel in mijn buik en ik kom niet van de wc af.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar die heb je nog nodig toch?
Laxeermiddelen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee want het doet pijn. Details zal ik achterwege laten.
Jullie hebben me op ideeën gebracht vanmiddag!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Laxeermiddelen?![]()
Nieuwe dimensie aan je aidstoornis?![]()
Maak je de groep donderdag wel erg boeiendquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Jullie hebben me op ideeën gebracht vanmiddag!
Uiteraard. Als een soort russisch roulette zit ik daar!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maak je de groep donderdag wel erg boeiendSpanning ende sensatie
Zo van "welke vorm van eetgestoord gedrag zal ik er deze week bij nemen?"quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Uiteraard. Als een soort russisch roulette zit ik daar!
Nee van 'red ik het of red ik het niet', buikkrampgewijs!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo van "welke vorm van eetgestoord gedrag zal ik er deze week bij nemen?"
O nee, dat is meer Bingo
quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee van 'red ik het of red ik het niet', buikkrampgewijs!
Velen! Misschien hangen er wel camera's voor den kotsregistratiequote:Op dinsdag 4 december 2012 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Hoeveel wcs hebben ze op zon aidstoornissengroep?
Liedje zingen als je op de wc zitquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Velen! Misschien hangen er wel camera's voor den kotsregistratie
Wegen, kakken en dan eisen dat je nog een keer mag wegenquote:
(Dit gaat serieus zo trouwensquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Liedje zingen als je op de wc zit
Goeien! Wij zijn ook altijd zo snel klaar, dan mogen die anderen wel eens op ons wachtenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wegen, kakken en dan eisen dat je nog een keer mag wegen
HOE?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
(Dit gaat serieus zo trouwens)
Iemand met boulimia die na het eten naar de wc moet. Dan gaat er iemand mee, die blijft buiten staan. Degene die moet pissen moet terwijl ze bezig is een liedje zingen zodat je zeker weet dat diegene niet aan het nierken isquote:
Ermahgerdquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iemand met boulimia die na het eten naar de wc moet. Dan gaat er iemand mee, die blijft buiten staan. Degene die moet pissen moet terwijl ze bezig is een liedje zingen zodat je zeker weet dat diegene niet aan het nierken is
Wij moesten in ondergoed. Maar was direct na binnenkomst, dus als je echt wilde kon je thuis een liter water naar binnen gietenquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd.
Bij ons moeten de anorecten wel nakend wegen zodat ze nergens gewichtjes kunnen verstoppen, daarom duurt het daar ook altijd veel langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij moesten in ondergoed. Maar was direct na binnenkomst, dus als je echt wilde kon je thuis een liter water naar binnen gieten.
Gelukkig waren wij allen spastisch genoeg om daar elke week met exact hetzelfde ondergoed en exact dezelfde hoeveelheid ontbijt achter de kiezen te staan.
Ja, dat water drinken heeft voor ons niet zoveel zin neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar idd Schaar, je weet er wel verdomde veel van. Care to share?
Aids.
Officieel aidstoornis van m'n 17e tot m'n 19e, van m'n 23e tot m'n 27e quasi-anorect geweest, inclusief 5 maanden deeltijdbehandeling. Nu wat gedrag betref relatief normaal (behalve mijn lidmaatschap aan de eetfaalclubquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat water drinken heeft voor ons niet zoveel zin nee. Maar idd Schaar, je weet er wel verdomde veel van. Care to share?
Ja ik heb goed geleerd en aan een opdracht gewerkt vandaagquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je nog wel tijd voor school? Tof!
Ik kom uit de kast jongequote:
Tofquote:
Dat wist ik heul niet jonge! Maar je hebt het nu wel helemaal onder controle?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Officieel aidstoornis van m'n 17e tot m'n 19e, van m'n 23e tot m'n 27e quasi-anorect geweest, inclusief 5 maanden deeltijdbehandeling. Nu wat gedrag betref relatief normaal (behalve mijn lidmaatschap aan de eetfaalclub), wat gedachte betreft gaat nooit meer helemaal goed komen denk ik
.
Klooien heb ik tussendoor altijd gedaan trouwens. Alleen niet zodanig dat ik niet kon functioneren. Begonnen op m'n 14e ongeveer![]()
Maar verder heul normaal![]()
O nee toch niet
So much you don't know yetquote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
ALWEER! Die bingokaart van jou wordt steeds voller!
KOOP NIET DE DURE VAN 10 EURO PER BOL. Ok mooiere kleuren en printjes dan action maar de kwaliteit (en hun klantenservicequote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik ga ook een mand maken van zpagetti. Maar dan zonder hengsels, zodat de pousse erin kan slapen
Straks zegt Schaar ineens dat ze streng boeddhist is!quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HET ENE SCHOKKENDE NIEUWS NA HET ANDERE. Eerst Fred, nu dit, WHAT'S NEXT
Nog meer nierkers in de caravan?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wist het al, van de caravansessies
Nou, dat vind ik een groot woord. Ik eet nu zeker niet te weinig, eerder teveel zoete troep enzo. Plus te weinig beweging omdat ik nu niet meer naar m'n werk fiets. En ben 4 kilo zwaarder dan ik acceptabel vind, dus daar ben ik een beetje m'n weg in aan het zoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat wist ik heul niet jonge! Maar je hebt het nu wel helemaal onder controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |