quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je wel geen anaaltampons nodig.
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Heb je wel geen anaaltampons nodig.
Heb ik vorige week geprobeerd. Maar dan poep je dus bij elk plasje wat je gaat doen en klein beetje diarree. Ook niet tofquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb hier nog wel wat laxeerspul over
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik vorige week geprobeerd. Maar dan poep je dus bij elk plasje wat je gaat doen en klein beetje diarree. Ook niet tof
soberso terecht, blote buiken horen niet op scholen en andere werkvloeren.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan me trouwens nog herinneren dat wij vroeger de naveltruitjes niet naar school aan mochten. Het zou de leraren afleiden.
Die waren volgens mij niet zo hoog als dat ze nu zijn maar je zag natuurlijk wel blote navel.
En tienermeisjes in naveltruitjes spreken nogal tot de verbeelding van menig leraar schijnbaar
Wel als je een toffen jaren 90-puber bent die erbij wil horen jonge!quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soberso terecht, blote buiken horen niet op scholen en andere werkvloeren.
ik ben al ruim twee jaar niet meer in die sportschool geweestquote:Beste MV2676,
Het is al weer meer dan een maand geleden dat je voor het laatst op de Youw8 weegschaal hebt gestaan. Onderzoek heeft aangetoond dat als je je regelmatig weegt, je meer kans hebt op een gezonder gewicht!
Begin daarom nu weer met Youw8 en probeer zo voor de feestdagen nog wat kilo's kwijt te raken.
Kijk ook op onze vernieuwde website voor de aanbieding rondom ons nieuwste product de bloeddrukmeter.
Hartelijke groeten,
Youw8 Klantenservice
nee, ook dan hoort het niet op school thuis.quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wel als je een toffen jaren 90-puber bent die erbij wil horen jonge!
Inclusief lichtblauwe oogschaduw, wing tot je haargrens en doorzichtige lipgloss
Ok ik haal hem vanavond uit de wasmand voor jequote:
Jaaa die had ik ookquote:
ik snap dus ook niet hoe die annorexia patiënten dat doen hoor. Je schijt echt alles eruit, elke keer!quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2012 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok ik haal hem vanavond uit de wasmand voor je![]()
Dat is alleen nog maar water ofzoquote:Op dinsdag 4 december 2012 13:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik snap dus ook niet hoe die annorexia patiënten dat doen hoor. Je schijt echt alles eruit, elke keer!
En ik neem aan dat hun het systematisch gebruiken dus wil ik niet weten hoe die naar de wc gaan elke keer. Of hoe hun huid daarzo er aan toe is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |