Wat voegt jou nonsence comment toe aan dit topic? Niks...... Blijf dus weg dan, geeft geen meer waarde aan dit topic.quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef kip-kerrie het volgende:
ik denk dat het probleem van fortunafan ook is dat hij weigert zn eigen woonplaats te verlaten om dit ding op te halen.
Mee eens. Waarom trouwens niet gewoon een geschikte zoeken in Belgie dan..quote:Op donderdag 17 januari 2013 12:43 schreef kip-kerrie het volgende:
ik denk dat het probleem van fortunafan ook is dat hij weigert zn eigen woonplaats te verlaten om dit ding op te halen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:05 schreef xatlad het volgende:
[..]
Mee eens. Waarom trouwens niet gewoon een geschikte zoeken in Belgie dan..
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:04 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Wat voegt jou nonsence comment toe aan dit topic? Niks...... Blijf dus weg dan, geeft geen meer waarde aan dit topic.
Het probleem licht bij jullie fokers telkens als ik kick komen jullie naar dit topic met comments waar ik geen bal aan heb, klaar punt uit. Als je nu wat kom aanbieden prima, maar dat doen jullie niet. Blijf dan graag uit het topic. Jullie, stooren jullie aan mij en ik stoor mij aan jullie, klaar blijf gewoon weg of is de drang om te reageren zo groot?quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:13 schreef xatlad het volgende:
Jezus wat ben ji moeilijk zeg. Geen wonder dat niemand je wil helpen aan een leuke ipad voor een goede prijs.
Naja succes zoek het uit !
Begrijpelijk. Maar ik stoor me er mega aanchoe sommige mensen gewoon puur komen om te reageren zonder iets echt te kunnen abieden of toe te voegen, en daar zit jou "ben ik het mee eens" ook bij. Het brengt helemaal niks aan het topic.quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:17 schreef xatlad het volgende:
We proberen alleen, maar te helpen en met tips te komen. But alright prima succes. Op deze manier zal je er in iedergeval geen vinden.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:12 schreef fortunafan het volgende:
Meneerlogica heeft gelijk, ik gedraag me vervelend en de mini iPad is erg leuk. Bedankt!
Net geld binnen gekregen budget is nu 400.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Anderhalve maand verder, je budget zal nu inmiddels wel een stuk hoger zijn?
Nou heel mooi. Dan neem je nu meteen contact op met ColtZ40 en dan ga je dat ding ophalen in Veldhoven. Klaarquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:28 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Net geld binnen gekregen budget is nu 400.
Volgens alles al verkochtquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:31 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nou heel mooi. Dan neem je nu meteen contact op met ColtZ40 en dan ga je dat ding ophalen in Veldhoven. Klaar
Die gast wil helemaal geen iPad 3 kopen denk ik, ik begin serieus te denken dat hij zit te trollen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:31 schreef xatlad het volgende:
[..]
Een van de links van Kipkerrie anders?
Niet van marktplaats neequote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef kip-kerrie het volgende:
[..]
Die gast wil helemaal geen iPad 3 kopen denk ik, ik begin serieus te denken dat hij zit te trollen.
Kun je toch ophalen dan? Mafketelquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:22 schreef fortunafan het volgende:
[..]
Niet van marktplaats neeVaker mee opgelicht neem geen risico daar
Mafketel en dan bij zon buitenlander komen die je em niet kaat testen zeker! Heb ik al eens gehad.. No wayquote:Op donderdag 17 januari 2013 21:13 schreef Funkel het volgende:
[..]
Kun je toch ophalen dan? Mafketel
En dit voegt wat toe aan dit topic?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef marco_sire het volgende:
Fortunafan is de meest meewerkende, met het grootste budget, veruit de makkelijkste en veelreizende user van Fok.
Owja, hij beheerst de Nederlandse taal ook tot in de puntjes!
Is een handige samenvatting voor potentiële verkopers die niet de volle 5 pagina's door willen lezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:25 schreef fortunafan het volgende:
[..]
En dit voegt wat toe aan dit topic?
Excuseer, had je post niet gezien.quote:
Best een lachwekkend topic geworden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef Housekeeper het volgende:
Conform de afspraak met fortunafan gaat dit topic 25 januari dicht. Laatste ronde
Als ts hem niet wil dan wil ik hem wel.quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef xatlad het volgende:
Als hij nog interesse heeft mag mijn ipad mini 16gb zwart met smartcover voor 300,- de deur uit,maar ook voor geen cent minder.
Al betwijfel ik of de TS serieus superhard opzoek is naar een ipad
26 hele euros minder dan een nieuwequote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef xatlad het volgende:
Als hij nog interesse heeft mag mijn ipad mini 16gb zwart met smartcover voor 300,- de deur uit,maar ook voor geen cent minder.
En hoes is gratis tegenwoordig.....quote:Op donderdag 24 januari 2013 15:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
26 hele euros minder dan een nieuwe
29, betekend dat je voor 50 euro meer een gloednieuwe op jou naam met 1 jaar garantie hebt.quote:Op donderdag 24 januari 2013 16:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En hoes is gratis tegenwoordig.....
Ik pm je wel asap de mac software loopt hebt tot nu toe alleen maar pech gehad met me pri. HD die gister de geest heeft gegeven! Moet wachten tot de software erop is mobiel data is nu te duur om voor fok te gebruiken je hoort van me!quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:47 schreef xatlad het volgende:
Idem. Hopelijk heeft de Feyenoord of Fortuna fanquote:
Als hij met gadgets net zo merkvast is als met voetbalclubs moet dat wel goed komenquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Idem. Hopelijk heeft de Feyenoord of Fortuna fanbinnenkort weer wat nodig en kunnen we weer met z'n allen meegenieten
Die betaal je uiteindelijk dubbel en dwars....quote:Op donderdag 24 januari 2013 19:25 schreef mikeyall het volgende:
overstappen op oxxio gas en licht en krijg er 1 graties
https://www.oxxio.nl/oxxi(...)/energie-aanbieding/
LoL
idd. Abo is veel duurder.quote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk dubbel en dwars....
ik weet het colt daarom stond die lol eronderquote:Op donderdag 24 januari 2013 20:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk dubbel en dwars....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |